Ik heb regelmatig een groep PVV'ers met knuppels bij ons de wijk uitgejaagd en zelfs in een groep stelt het weinig voor!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef Jarno het volgende:
Hm, is het echt wel een PVV-er? Meestal zijn ze niet zo dapper als ze niet in een groepje zijn namelijk.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat als Hero het ooit tot minister zou schoppen (wat god verhoede).
Slaat hij de minister van financien dan ook op zijn muil als hij geen geld meer krijgt?
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef Meh7 het volgende:
De Partij voor Vrouwenmishandelaars en Vechtersbazen?
Nee nee nee, niet het vrije woord gaat dwars zitten met je hautaine politiek correcte praatjesquote:
Met zijn hoofd naar beneden van een flatgebouw mikkeuh!!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet het vrije woord gaat dwars zitten met je hautaine politiek correcte praatjes
We moeten kunnen zeggen wat we denken. Dusse
DAT diT Kan In NEderLANd!!!!! AAnpAkkEn!!!!!! In zun Knie Schieten!!!!!!
Logisch dat met zo'n autoritaire leider als Geert Wildersquote:Op donderdag 24 september 2009 13:47 schreef Pool het volgende:
We hadden natuurlijk al kunnen verwachten dat de PVV-aanhang dit goedpraat. Verheerlijking van geweld is nu eenmaal inherent aan fascisme.
Ja vervelend he dat jouw idool en zijn vriendjes zich maar belachelijk blijven maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef JernyBodal het volgende:
Wat een epische faal, al die linksen hier die grappig en provocerend proberen te zijn.
Baseer je dit op zijn diplomatieke vaardigheden die hij o.a. op de Nederlandse Antillen heeft tentoongesteld?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Brinkman blijft wel een van de betere politici van de 2de kamer.
Nee, het kan me niet echt boeien. Ik post hier ook alleen maar uit medelijden met jullie. Is ook zo sneu als er helemaal niemand hapt.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja vervelend he dat jouw idool en zijn vriendjes zich maar belachelijk blijven maken.
Dat geeft helemaal niet, we snappen best dat PVV'ers dit topic mijden.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Nee, het kan me niet echt boeien. Ik post hier ook alleen maar uit medelijden met jullie. Is ook zo sneu als er helemaal niemand hapt.
Oh, nou, dan ga ik ook maar weer weg.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niet, we snappen best dat PVV'ers dit topic mijden.
Doe het rustig aan en hou je handen thuis.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Oh, nou, dan ga ik ook maar weer weg.
Ik heb eerder medelijden met iemand die een partij aanhangt met een kamerlid die zwangere vrouwen het ziekenhuis in mept en een alcoholist die mensen bedreigd als hij zijn drank niet krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Nee, het kan me niet echt boeien. Ik post hier ook alleen maar uit medelijden met jullie. Is ook zo sneu als er helemaal niemand hapt.
Dat ben ik met je eens. Ik heb ook medelijden met PvdA'ers.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met iemand die een partij aanhangt met een kamerlid die zwangere vrouwen het ziekenhuis in mept en een alcoholist die mensen bedreigd als hij zijn drank niet krijgt.
Dat zegt wel wat over de aanhangers dat ze daar geen moeite mee hebben.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Oh, nou, dan ga ik ook maar weer weg.
Tis een PVV'er, die zijn niet zo van het consequente...of van het respecteren van de wetquote:Op donderdag 24 september 2009 14:12 schreef Hexagon het volgende:
Hee je zou weggaan uit dit topic, draaikont
Het alternatief is dat ze afstand nemen van de PVV en een partij kiezen die in de buurt komt. Dan kom je al snel bij Verdonk uit, en tja Verdonk... De VVD kan ook nog wel, maar die zal wat uitspraken en standpunten betreft lang niet zo bevredigend als de PVV zijn, voor de gemiddelde PVV'er die heel wat gewend is en niet zo snel tevreden meer is.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met iemand die een partij aanhangt met een kamerlid die zwangere vrouwen het ziekenhuis in mept en een alcoholist die mensen bedreigd als hij zijn drank niet krijgt.
Dat zegt wel wat over de aanhangers dat ze daar geen moeite mee hebben.
Dat wordt lastig tegen een kamerlidquote:Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef Sakura het volgende:
Gelijk motie van wantrouwen indienen tegen die alcoholist
Ik stel voor dat minister Ter Horst speciaal politieagenten inzet om de voetgangers in het tweede kamer gebouw + nieuwspoort te controleren.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef Sakura het volgende:
Gelijk motie van wantrouwen indienen tegen die alcoholist
Zeker. Leuke, nuchtere kerel.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Brinkman blijft wel een van de betere politici van de 2de kamer.
quote:
Het punt is dat het niet bevestigd is dat er werkelijk geslagen is.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat als Hero het ooit tot minister zou schoppen (wat god verhoede).
Slaat hij de minister van financien dan ook op zijn muil als hij geen geld meer krijgt?
Welke moslims?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Het punt is dat het niet bevestigd is dat er werkelijk geslagen is.
De hele discussie gaat daar wel van uit en de moslims springen er als vanouds als strontvliegen bovenop.
Dat was de vraag niet.quote:
Dus jij wilt zeggen dat het overgrote deel van de posters in deze topic moslim is? Althans, degenen die Brinkman verguizen?quote:
Ook als hij niet geslagen heeft: uit de bronnen komt duidelijk naar voren dat hij zelf drank probeerde te pakken van achter de bar. Dergelijke pogingen tot diefstal pleiten ook niet echt voor een parlementslid dat jaren bij de politie heeft gezeten en volop praatjes heeft over 'boevennesten'.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
De hele discussie gaat daar wel van uit en de moslims springen er als vanouds als strontvliegen bovenop.
De meesten in dit topic zijn, dacht ik, geen moslims, maar goed, weet jij veel, bij jou is iemand al gauw een moslim als hij/zij het oneens is met jouw grote roerganger.quote:
Ach, sommige mensen lijken nu eenmaal enkel vatbaar te zijn voor ongefundeerde one-liner-reacties.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef Matteüs het volgende:
.. zijn vele uitlatingen met voortvloeiende discussies hier totaal ongegrond.
Ik vind dit wel heel erg melodramatisch. Alsof Oudkerk en ter Horst er meteen werden uitgeflikkerd toen zij misstappen begingen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De meesten in dit topic zijn, dacht ik, geen moslims, maar goed, weet jij veel, bij jou is iemand al gauw een moslim als hij/zij het oneens is met jouw grote roerganger.
Als jij nou een echte vent was had je gezegd "Wilders moet die Brinkman eruit flikkeren, dat gedrag kan gewoon niet", maar nee, je valt alleen maar anderen aan omdat ze de draak steken met de hypocrisie van de PVV...en bevestigd daarmee je eigen hypocrisie. Goed gedaan, jochie
Dat bepalen wij welquote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef Matteüs het volgende:
[..]
.. zijn vele uitlatingen met voortvloeiende discussies hier totaal ongegrond.
Oudkerk ging naar de hoeren. Nou poeh poeh, zo zo. Ik vind iemand op z'n smoel rammen toch een tikkeltje erger.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg melodramatisch. Alsof Oudkerk en ter Horst er meteen werden uitgeflikkerd toen zij misstappen begingen.
Dit is gewoon één keer en nooit meer.
De echte grap is dat jullie types doodserieus zijn als je dat soort opmerkingen plaatst.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef JernyBodal het volgende:
Wat een epische faal, al die linksen hier die grappig en provocerend proberen te zijn.
Nou, ik vond anders dat Oudkerk subiet moest opstappen omdat zijn gedrag in die functie ontoelaatbaar was. Normen en waarden noemen we dat.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind dit wel heel erg melodramatisch. Alsof Oudkerk en ter Horst er meteen werden uitgeflikkerd toen zij misstappen begingen.
Dit is gewoon één keer en nooit meer.
Oudkerk hield van een snuifje en ging naar een tippelzone waarvan hij wist dat daar slachtoffers van mensenhandel en minderjarigen werkten.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oudkerk ging naar de hoeren. Nou poeh poeh, zo zo. Ik vind iemand op z'n smoel rammen toch een tikkeltje erger.
Oke, dat laatste dan kan niet door de beugel. Maar een snugje, ach dat moet ie zelf weten.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Oudkerk hield van een snuifje en ging naar een tippelzone waarvan hij wist dat daar slachtoffers van mensenhandel en minderjarigen werkten.
Maar dan nog werd hij er niet meteen aan de kant geschoven. Of wil je dat bestrijden?
Het gaat er niet om wat jij wel of niet wilt, maar dat de conclusie dat de kop van Hero Brinkman meteen moet rollen wel erg voorbarig en wat hijgerig overkomt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, ik vond anders dat Oudkerk subiet moest opstappen omdat zijn gedrag in die functie ontoelaatbaar was. Normen en waarden noemen we dat.
Kan mij geen ruk schelen of het eens en nooit meer was, je hebt een grotere verantwoordelijkheid als volksvertegenwoordiger of gezagsdrager en daar moet je je dan ook naar gedragen, als dat teveel gevraagd is dan moet iemand opstappen.
Maar goed, dat is de linkse elite die elkaar de hand boven het hoofd houden, ik had van de partij van de Gewone Man wel een andere houding verwacht.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Oudkerk hield van een snuifje en ging naar een tippelzone waarvan hij wist dat daar slachtoffers van mensenhandel en minderjarigen werkten.
Maar dan nog werd hij er niet meteen aan de kant geschoven. Of wil je dat bestrijden?
Brinkman hoeft wmb niet op te stappen, maar het best gezegd worden dat zijn gedrag, gezien houding van de PVV, nogal hypocriet is.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij wel of niet wil, maar dat de conclusie dat de kop van Hero Brinkman meteen moet rollen wel erg voorbarig en wat hijgerig overkomt.
Ik denk dat de wens vader is van deze gedachte. Meer niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar goed, dat is de linkse elite die elkaar de hand boven het hoofd houden, we hadden van de partij voor de gewone man, wel een andere houding verwacht.
Ik vind dat hij aardig door het stof gaat door middel van het landelijk bekend maken dat-ie een drankprobleem heeft.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brinkman hoeft wmb niet op te stappen, maar het best gezegd worden dat zijn gedrag, gezien houding van de PVV, nogal hypocriet is.
Dan zou je suggereren dat ik het beste voor heb met de PVV, ik vind het echter prima als gasten als Grauss en Brinkman bij de PVV blijven, geeft mij een stok om mee te slaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens vader is van deze gedachte. Meer niet.
Mwoah, gezien de houding en het programma van de PVV zou dat toch juist moeten zijn waar die partij voor staat.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:51 schreef damian5700 het volgende:
Het gaat er niet om wat jij wel of niet wilt, maar dat de conclusie dat de kop van Hero Brinkman meteen moet rollen wel erg voorbarig en wat hijgerig overkomt.
Klopt. En nu? Verdient ie een lintje?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij aardig door het stof gaat door middel van het landelijk bekend maken dat-ie een drankprobleem heeft.
Uiteraard wist ik dat jouw opmerking van zo-even niet gemeend was.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan zou je suggereren dat ik het beste voor heb met de PVV, ik vind het echter prima als gasten als Grauss en Brinkman bij de PVV blijven, geeft mij een stok om mee te slaan.
Ja, of een slimme zet om de aandacht af te leiden van zijn wapperende handjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind dat hij aardig door het stof gaat door middel van het landelijk bekend maken dat-ie een drankprobleem heeft.
Volgens mij pas als-ie het AA-programma heeft afgerond. Krijgt hij een oorkonde of zo.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. En nu? Verdient ie een lintje?
Wat dus wil zeggen dat het aanschoppen tegen het 'pluche', het neerhalen van de (s)linkse elite, dat alles, dat zal dus geen worst uitmaken. Want zodra je de PVV op het pluche zet, gaan ze ook lekker meeborrelen in Nieuwspoort, zuipen daar wat teveel, schoppen een relletje, lachen wat om de gewone burger.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens vader is van deze gedachte. Meer niet.
Of alles is in scene gezet en is het een publiciteitsstunt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, of een slimme zet om de aandacht af te leiden van zijn wapperende handjes.
Misschien drinkt hij uit de fles en heeft hij geen glazen nodig.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Suko het volgende:
wAT EEN EIKEL OM ZO JE EIGEN GLAZEN IN TE SLAAN...
Als ik sommige mensen moet geloven gaan meteen de treinen rijden en zullen er pogroms volgen. Dat doe ik niet en ik verwacht dat er niet wezenlijk veel gaat veranderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat dus wil zeggen dat het aanschoppen tegen het 'pluche', het neerhalen van de (s)linkse elite, dat alles, dat zal dus geen worst uitmaken. Want zodra je de PVV op het pluche zet, gaan ze ook lekker meeborrelen in Nieuwspoort, zuipen daar wat teveel, schoppen een relletje, lachen wat om de gewone burger.
Gaan discussiëren over iemand zijn handgemeen terwijl er geen handgemeen is bevestigd, mag je zelf wel bepalen... het komt alleen dom over.quote:
Met mensen zoals jij is discussiëren zinloos. Ik heb nergens geïmpliceerd dat hij zich als een heer gedragen heeft. Als je het nodig vind mij woorden in de mond te leggen om zelf een gefantaseerd beeld in stand te houden, ga je gang. Weet wel dat je geloofwaardigheid dan triester is dan dit hele incident van Brinkman.quote:Zolang jij doet alsof Brinkman zich keurig gedragen heeft ...
Mee eens. Die Brinkman moet een vermanende "foei" krijgen, gelijk aan andere politici die over de schreef gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef Aloulou het volgende:
Haha een aantal PVV'ers staan hier schuimbekkend aan de zijlijn toe te kijken hoe hun hero door het slijk wordt gehaald. Toch leuk afentoe een beetje leedvermaak
niet alles wat je niet zint is de schuld van moslimsquote:Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
niet echt... eerder als een bevestigingquote:Op donderdag 24 september 2009 15:45 schreef bluespice het volgende:
Deze affaire komt wel als een zegen van boven voor ons anti-PVV'ers!
Dat is ook erg, klopt.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef Chooselife het volgende:
PvdA-ster Guusje ter Horst stapt met een borrel op achter het stuur.
Dat vind ik dan nog net even een tikje erger.
nu.nlquote:Minimumstraffen
Brinkman staat bekend als een parlementariër die herhaaldelijk pleit voor een keiharde aanpak van geweld.
De PVV diende eerder dit jaar een initiatiefwetsvoorstel voor minimumstraffen in. De fractie wil openlijke geweldpleging, ook als die niet heeft geleid tot schade of letsel, met minimaal twaalf maanden bestraffen.
Aangifte
Van Weezel heeft woensdag samen met de getroffen medewerker een gesprek gehad met Brinkman, waarin het Tweede Kamerlid zijn excuses heeft aangeboden. De barkeeper beslist later of hij aangifte doet van het incident.
Nu Brinkman zich heeft verontschuldigd, blijft hij gewoon welkom in de sociëteit, zei Van Weezel. In de sociëteit kunnen politici, voorlichters, bestuurders en journalisten elkaar ontmoeten.
Kan pas als de wet erdoor is. Nu is het een PvDA/CDa-achtige vermanende foei.quote:
Wat is dit voor kankerreactie?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:04 schreef bluespice het volgende:
Als de PVV aan de macht komt in Nederland dan wordt die barmedewerker als eerste tegen de muur gezet!Stop het fascisme en stem niet op die kliek!
Die opmerking was meer neergezet met de tekst van Paranoid Android in het achterhoofd. Was niet serieus bedoeld, excuses.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is dit voor -reactie?Ze zetten niemand tegen de muur en dat weet je.
Dit soort reacties
O sorryquote:Op donderdag 24 september 2009 16:22 schreef bluespice het volgende:
[..]
Die opmerking was meer neergezet met de tekst van Paranoid Android in het achterhoofd. Was niet serieus bedoeld, excuses.
Wat een lange teentjes. Onlangs bekeerd tot de Islam toevallig?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is dit voor kankerreactie?Ze zetten niemand tegen de muur en dat weet je.
Dit soort reacties
Enkele jaren terug hadden ze het ook niet over knieschijven schieten en racistische belastingen op kledingstukken ('straatvervuiling, vervuiler betaalt'). Ik denk dus dat dit volk er wel degelijk toe in staat is om mensen tegen de muur te zetten als je ze die macht geeft.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit soort reacties
Wel eens gedacht aan opvoeding?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit soort reacties
Maar met Hero aan het roer krijgen we iig geen Kristallnacht. Hij zou het zonde van de glazen vinden!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Enkele jaren terug hadden ze het ook niet over knieschijven schieten en racistische belastingen op kledingstukken ('straatvervuiling, vervuiler betaalt'). Ik denk dus dat dit volk er wel degelijk toe in staat is om mensen tegen de muur te zetten als je ze die macht geeft.
shandy is toch ook van hero?oke, je moet een paar kratten wegtikken voordat je iets merkt....quote:Op donderdag 24 september 2009 16:47 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Hij had beter gewoon Hero kunnen drinken.
Als je eenmaal bezig bent gaat dat vanzelf en dan is het sluitingstijd voordat je het in de gaten hebt.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:49 schreef AppleJuiceKid het volgende:
[..]
shandy is toch ook van hero?oke, je moet een paar kratten wegtikken voordat je iets merkt....
Hij heeft geen keuze, het zooitje ongeregeld wat hij nu heeft is de top van de PVV-aanhangers uit welke gekozen kan worden. En wellicht mag hij na de verkiezingen zijn groepje met nog eens 10-20 andere analfabeten aanvullen..quote:Op donderdag 24 september 2009 16:47 schreef AppleJuiceKid het volgende:
Wilders is vast blij met zulke toppers in zijn team...
quote:Begrip
De Antilliaanse statenvoorzitter Atacho heeft nu meer begrip voor de uitspraken die PVV-kamerlid Brinkman ooit deed over de Antillen. Brinkman omschreef de Antillen en Aruba verscheidene keren als een boevenbende.
Nu Brinkman heeft erkend dat hij een drankprobleem heeft, vindt de Antilliaanse parlementsvoorzitter de uitspraken wel begrijpelijk. Atacho raadt Brinkman aan om naar een ontwenningskliniek te gaan, zodat hij de dingen weer helderder gaat zien.
Dan heb ik liever een kogel tussen m'n ogenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een lange teentjes. Onlangs bekeerd tot de Islam toevallig?
Dat schieten is toch wel iets van de laatste tijd.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een kogel tussen m'n ogen
Hero-Tic. Of Hero-Tik natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef Suko het volgende:
\EEN TEUGPAKMOMENTJE.....![]()
"Begrip" op Antillen voor Brinkman
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |