Ik heb regelmatig een groep PVV'ers met knuppels bij ons de wijk uitgejaagd en zelfs in een groep stelt het weinig voor!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef Jarno het volgende:
Hm, is het echt wel een PVV-er? Meestal zijn ze niet zo dapper als ze niet in een groepje zijn namelijk.

quote:Op donderdag 24 september 2009 13:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat als Hero het ooit tot minister zou schoppen (wat god verhoede).
Slaat hij de minister van financien dan ook op zijn muil als hij geen geld meer krijgt?

quote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef Meh7 het volgende:
De Partij voor Vrouwenmishandelaars en Vechtersbazen?

Nee nee nee, niet het vrije woord gaat dwars zitten met je hautaine politiek correcte praatjesquote:

Met zijn hoofd naar beneden van een flatgebouw mikkeuh!!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet het vrije woord gaat dwars zitten met je hautaine politiek correcte praatjes
We moeten kunnen zeggen wat we denken. Dusse
DAT diT Kan In NEderLANd!!!!! AAnpAkkEn!!!!!! In zun Knie Schieten!!!!!!

Logisch dat met zo'n autoritaire leider als Geert Wildersquote:Op donderdag 24 september 2009 13:47 schreef Pool het volgende:
We hadden natuurlijk al kunnen verwachten dat de PVV-aanhang dit goedpraat. Verheerlijking van geweld is nu eenmaal inherent aan fascisme.
 zijn adjudanten overgaan tot geweld, partijen die het woord "vrijheid" beogen vaak het tegendeel.
 zijn adjudanten overgaan tot geweld, partijen die het woord "vrijheid" beogen vaak het tegendeel.

Ja vervelend he dat jouw idool en zijn vriendjes zich maar belachelijk blijven maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef JernyBodal het volgende:
Wat een epische faal, al die linksen hier die grappig en provocerend proberen te zijn.

Baseer je dit op zijn diplomatieke vaardigheden die hij o.a. op de Nederlandse Antillen heeft tentoongesteld?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Brinkman blijft wel een van de betere politici van de 2de kamer.

Nee, het kan me niet echt boeien. Ik post hier ook alleen maar uit medelijden met jullie. Is ook zo sneu als er helemaal niemand hapt.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja vervelend he dat jouw idool en zijn vriendjes zich maar belachelijk blijven maken.

Dat geeft helemaal niet, we snappen best dat PVV'ers dit topic mijden.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Nee, het kan me niet echt boeien. Ik post hier ook alleen maar uit medelijden met jullie. Is ook zo sneu als er helemaal niemand hapt.

Oh, nou, dan ga ik ook maar weer weg.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niet, we snappen best dat PVV'ers dit topic mijden.

Doe het rustig aan en hou je handen thuis.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Oh, nou, dan ga ik ook maar weer weg.

Ik heb eerder medelijden met iemand die een partij aanhangt met een kamerlid die zwangere vrouwen het ziekenhuis in mept en een alcoholist die mensen bedreigd als hij zijn drank niet krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Nee, het kan me niet echt boeien. Ik post hier ook alleen maar uit medelijden met jullie. Is ook zo sneu als er helemaal niemand hapt.

Dat ben ik met je eens. Ik heb ook medelijden met PvdA'ers.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met iemand die een partij aanhangt met een kamerlid die zwangere vrouwen het ziekenhuis in mept en een alcoholist die mensen bedreigd als hij zijn drank niet krijgt.
Dat zegt wel wat over de aanhangers dat ze daar geen moeite mee hebben.

quote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Oh, nou, dan ga ik ook maar weer weg.

Tis een PVV'er, die zijn niet zo van het consequente...of van het respecteren van de wetquote:Op donderdag 24 september 2009 14:12 schreef Hexagon het volgende:
Hee je zou weggaan uit dit topic, draaikont

Het alternatief is dat ze afstand nemen van de PVV en een partij kiezen die in de buurt komt. Dan kom je al snel bij Verdonk uit, en tja Verdonk... De VVD kan ook nog wel, maar die zal wat uitspraken en standpunten betreft lang niet zo bevredigend als de PVV zijn, voor de gemiddelde PVV'er die heel wat gewend is en niet zo snel tevreden meer is.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met iemand die een partij aanhangt met een kamerlid die zwangere vrouwen het ziekenhuis in mept en een alcoholist die mensen bedreigd als hij zijn drank niet krijgt.
Dat zegt wel wat over de aanhangers dat ze daar geen moeite mee hebben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |