abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73069078
Gelijk motie van wantrouwen indienen tegen die alcoholist
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_73069158
De PVV komt haar afspraken in ieder geval na:

http://www.nrc.nl/binnenl(...)oeg_namens_miljoenen

Uitspraak van PVV'er Bosma:
Dat is gelukt, zei Bosma, die zichzelf omschreef als de chief whip – „met een zweep” – van de PVV-fractie. „Nu zijn we een kleine knokploeg die iedere dag de Kamer binnenloopt.”
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_73069170
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef Sakura het volgende:
Dat wordt lastig tegen een kamerlid
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73069202
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef Sakura het volgende:
Ik stel voor dat minister Ter Horst speciaal politieagenten inzet om de voetgangers in het tweede kamer gebouw + nieuwspoort te controleren.
pi_73069366
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Brinkman blijft wel een van de betere politici van de 2de kamer.
Zeker. Leuke, nuchtere kerel.
Dit, dus.
  donderdag 24 september 2009 @ 14:28:16 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73069384
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:27 schreef Buitendam het volgende:

Zeker. Leuke, nuchtere kerel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73069461
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat als Hero het ooit tot minister zou schoppen (wat god verhoede).

Slaat hij de minister van financien dan ook op zijn muil als hij geen geld meer krijgt?
Het punt is dat het niet bevestigd is dat er werkelijk geslagen is.
De hele discussie gaat daar wel van uit en de moslims springen er als vanouds als strontvliegen bovenop.
pi_73069496
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef Matteüs het volgende:

[..]

De hele discussie gaat daar wel van uit en de moslims springen er als vanouds als strontvliegen bovenop.
Welke moslims?
pi_73069523
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke moslims?
De meeste.
pi_73069592
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:32 schreef Matteüs het volgende:

[..]

De meeste.
Dat was de vraag niet.

Of bedoel je dat de meesten in dit topic moslim zijn?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2009 14:36:36 ]
pi_73069603
quote:

[..]

De meeste.
Dus jij wilt zeggen dat het overgrote deel van de posters in deze topic moslim is? Althans, degenen die Brinkman verguizen?
  donderdag 24 september 2009 @ 14:34:58 #137
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_73069604
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ook als hij niet geslagen heeft: uit de bronnen komt duidelijk naar voren dat hij zelf drank probeerde te pakken van achter de bar. Dergelijke pogingen tot diefstal pleiten ook niet echt voor een parlementslid dat jaren bij de politie heeft gezeten en volop praatjes heeft over 'boevennesten'.
pi_73069624
quote:

[..]

De meeste.
De meesten in dit topic zijn, dacht ik, geen moslims, maar goed, weet jij veel, bij jou is iemand al gauw een moslim als hij/zij het oneens is met jouw grote roerganger.

Als jij nou een echte vent was had je gezegd "Wilders moet die Brinkman eruit flikkeren, dat gedrag kan gewoon niet", maar nee, je valt alleen maar anderen aan omdat ze de draak steken met de hypocrisie van de PVV...en bevestigd daarmee je eigen hypocrisie. Goed gedaan, jochie
pi_73069709
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef Pool het volgende:

[..]

Ook als hij niet geslagen heeft:
.. zijn vele uitlatingen met voortvloeiende discussies hier totaal ongegrond.
pi_73069839
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef Matteüs het volgende:
Ach, sommige mensen lijken nu eenmaal enkel vatbaar te zijn voor ongefundeerde one-liner-reacties.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_73070006
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De meesten in dit topic zijn, dacht ik, geen moslims, maar goed, weet jij veel, bij jou is iemand al gauw een moslim als hij/zij het oneens is met jouw grote roerganger.

Als jij nou een echte vent was had je gezegd "Wilders moet die Brinkman eruit flikkeren, dat gedrag kan gewoon niet", maar nee, je valt alleen maar anderen aan omdat ze de draak steken met de hypocrisie van de PVV...en bevestigd daarmee je eigen hypocrisie. Goed gedaan, jochie
Ik vind dit wel heel erg melodramatisch. Alsof Oudkerk en ter Horst er meteen werden uitgeflikkerd toen zij misstappen begingen.
Dit is gewoon één keer en nooit meer.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_73070049
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Dat bepalen wij wel

Zolang jij doet alsof Brinkman zich keurig gedragen heeft zullen wij niet aflaten om de draak met hem, de PVV en de PVV aanhang te steken.
pi_73070075
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind dit wel heel erg melodramatisch. Alsof Oudkerk en ter Horst er meteen werden uitgeflikkerd toen zij misstappen begingen.
Oudkerk ging naar de hoeren. Nou poeh poeh, zo zo. Ik vind iemand op z'n smoel rammen toch een tikkeltje erger.
  donderdag 24 september 2009 @ 14:48:18 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73070087
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef JernyBodal het volgende:
Wat een epische faal, al die linksen hier die grappig en provocerend proberen te zijn.
De echte grap is dat jullie types doodserieus zijn als je dat soort opmerkingen plaatst.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73070113
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef damian5700 het volgende:

Nou, ik vond anders dat Oudkerk subiet moest opstappen omdat zijn gedrag in die functie ontoelaatbaar was. Normen en waarden noemen we dat.

Kan mij geen ruk schelen of het eens en nooit meer was, je hebt een grotere verantwoordelijkheid als volksvertegenwoordiger of gezagsdrager en daar moet je je dan ook naar gedragen, als dat teveel gevraagd is dan moet iemand opstappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2009 14:49:41 ]
pi_73070146
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oudkerk ging naar de hoeren. Nou poeh poeh, zo zo. Ik vind iemand op z'n smoel rammen toch een tikkeltje erger.
Oudkerk hield van een snuifje en ging naar een tippelzone waarvan hij wist dat daar slachtoffers van mensenhandel en minderjarigen werkten.
Maar dan nog werd hij er niet meteen aan de kant geschoven. Of wil je dat bestrijden?
pi_73070172
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Oudkerk hield van een snuifje en ging naar een tippelzone waarvan hij wist dat daar slachtoffers van mensenhandel en minderjarigen werkten.
Maar dan nog werd hij er niet meteen aan de kant geschoven. Of wil je dat bestrijden?
Oke, dat laatste dan kan niet door de beugel. Maar een snugje, ach dat moet ie zelf weten.
pi_73070193
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, ik vond anders dat Oudkerk subiet moest opstappen omdat zijn gedrag in die functie ontoelaatbaar was. Normen en waarden noemen we dat.

Kan mij geen ruk schelen of het eens en nooit meer was, je hebt een grotere verantwoordelijkheid als volksvertegenwoordiger of gezagsdrager en daar moet je je dan ook naar gedragen, als dat teveel gevraagd is dan moet iemand opstappen.
Het gaat er niet om wat jij wel of niet wilt, maar dat de conclusie dat de kop van Hero Brinkman meteen moet rollen wel erg voorbarig en wat hijgerig overkomt.
pi_73070204
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Maar goed, dat is de linkse elite die elkaar de hand boven het hoofd houden, ik had van de partij van de Gewone Man wel een andere houding verwacht.
pi_73070225
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:51 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat jij wel of niet wil, maar dat de conclusie dat de kop van Hero Brinkman meteen moet rollen wel erg voorbarig en wat hijgerig overkomt.
Brinkman hoeft wmb niet op te stappen, maar het best gezegd worden dat zijn gedrag, gezien houding van de PVV, nogal hypocriet is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')