Dat wordt lastig tegen een kamerlidquote:Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef Sakura het volgende:
Gelijk motie van wantrouwen indienen tegen die alcoholist
Ik stel voor dat minister Ter Horst speciaal politieagenten inzet om de voetgangers in het tweede kamer gebouw + nieuwspoort te controleren.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef Sakura het volgende:
Gelijk motie van wantrouwen indienen tegen die alcoholist
Zeker. Leuke, nuchtere kerel.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Brinkman blijft wel een van de betere politici van de 2de kamer.
quote:
Het punt is dat het niet bevestigd is dat er werkelijk geslagen is.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat als Hero het ooit tot minister zou schoppen (wat god verhoede).
Slaat hij de minister van financien dan ook op zijn muil als hij geen geld meer krijgt?
Welke moslims?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Het punt is dat het niet bevestigd is dat er werkelijk geslagen is.
De hele discussie gaat daar wel van uit en de moslims springen er als vanouds als strontvliegen bovenop.
Dat was de vraag niet.quote:
Dus jij wilt zeggen dat het overgrote deel van de posters in deze topic moslim is? Althans, degenen die Brinkman verguizen?quote:
Ook als hij niet geslagen heeft: uit de bronnen komt duidelijk naar voren dat hij zelf drank probeerde te pakken van achter de bar. Dergelijke pogingen tot diefstal pleiten ook niet echt voor een parlementslid dat jaren bij de politie heeft gezeten en volop praatjes heeft over 'boevennesten'.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Het punt is dat het niet bevestigd is dat er werkelijk geslagen is.
De hele discussie gaat daar wel van uit en de moslims springen er als vanouds als strontvliegen bovenop.
De meesten in dit topic zijn, dacht ik, geen moslims, maar goed, weet jij veel, bij jou is iemand al gauw een moslim als hij/zij het oneens is met jouw grote roerganger.quote:
Ach, sommige mensen lijken nu eenmaal enkel vatbaar te zijn voor ongefundeerde one-liner-reacties.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef Matteüs het volgende:
.. zijn vele uitlatingen met voortvloeiende discussies hier totaal ongegrond.
Ik vind dit wel heel erg melodramatisch. Alsof Oudkerk en ter Horst er meteen werden uitgeflikkerd toen zij misstappen begingen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De meesten in dit topic zijn, dacht ik, geen moslims, maar goed, weet jij veel, bij jou is iemand al gauw een moslim als hij/zij het oneens is met jouw grote roerganger.
Als jij nou een echte vent was had je gezegd "Wilders moet die Brinkman eruit flikkeren, dat gedrag kan gewoon niet", maar nee, je valt alleen maar anderen aan omdat ze de draak steken met de hypocrisie van de PVV...en bevestigd daarmee je eigen hypocrisie. Goed gedaan, jochie
Dat bepalen wij welquote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef Matteüs het volgende:
[..]
.. zijn vele uitlatingen met voortvloeiende discussies hier totaal ongegrond.
Oudkerk ging naar de hoeren. Nou poeh poeh, zo zo. Ik vind iemand op z'n smoel rammen toch een tikkeltje erger.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg melodramatisch. Alsof Oudkerk en ter Horst er meteen werden uitgeflikkerd toen zij misstappen begingen.
Dit is gewoon één keer en nooit meer.
De echte grap is dat jullie types doodserieus zijn als je dat soort opmerkingen plaatst.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef JernyBodal het volgende:
Wat een epische faal, al die linksen hier die grappig en provocerend proberen te zijn.
Nou, ik vond anders dat Oudkerk subiet moest opstappen omdat zijn gedrag in die functie ontoelaatbaar was. Normen en waarden noemen we dat.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind dit wel heel erg melodramatisch. Alsof Oudkerk en ter Horst er meteen werden uitgeflikkerd toen zij misstappen begingen.
Dit is gewoon één keer en nooit meer.
Oudkerk hield van een snuifje en ging naar een tippelzone waarvan hij wist dat daar slachtoffers van mensenhandel en minderjarigen werkten.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oudkerk ging naar de hoeren. Nou poeh poeh, zo zo. Ik vind iemand op z'n smoel rammen toch een tikkeltje erger.
Oke, dat laatste dan kan niet door de beugel. Maar een snugje, ach dat moet ie zelf weten.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Oudkerk hield van een snuifje en ging naar een tippelzone waarvan hij wist dat daar slachtoffers van mensenhandel en minderjarigen werkten.
Maar dan nog werd hij er niet meteen aan de kant geschoven. Of wil je dat bestrijden?
Het gaat er niet om wat jij wel of niet wilt, maar dat de conclusie dat de kop van Hero Brinkman meteen moet rollen wel erg voorbarig en wat hijgerig overkomt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, ik vond anders dat Oudkerk subiet moest opstappen omdat zijn gedrag in die functie ontoelaatbaar was. Normen en waarden noemen we dat.
Kan mij geen ruk schelen of het eens en nooit meer was, je hebt een grotere verantwoordelijkheid als volksvertegenwoordiger of gezagsdrager en daar moet je je dan ook naar gedragen, als dat teveel gevraagd is dan moet iemand opstappen.
Maar goed, dat is de linkse elite die elkaar de hand boven het hoofd houden, ik had van de partij van de Gewone Man wel een andere houding verwacht.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Oudkerk hield van een snuifje en ging naar een tippelzone waarvan hij wist dat daar slachtoffers van mensenhandel en minderjarigen werkten.
Maar dan nog werd hij er niet meteen aan de kant geschoven. Of wil je dat bestrijden?
Brinkman hoeft wmb niet op te stappen, maar het best gezegd worden dat zijn gedrag, gezien houding van de PVV, nogal hypocriet is.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij wel of niet wil, maar dat de conclusie dat de kop van Hero Brinkman meteen moet rollen wel erg voorbarig en wat hijgerig overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |