Ik denk dat de wens vader is van deze gedachte. Meer niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar goed, dat is de linkse elite die elkaar de hand boven het hoofd houden, we hadden van de partij voor de gewone man, wel een andere houding verwacht.
Ik vind dat hij aardig door het stof gaat door middel van het landelijk bekend maken dat-ie een drankprobleem heeft.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brinkman hoeft wmb niet op te stappen, maar het best gezegd worden dat zijn gedrag, gezien houding van de PVV, nogal hypocriet is.
Dan zou je suggereren dat ik het beste voor heb met de PVV, ik vind het echter prima als gasten als Grauss en Brinkman bij de PVV blijven, geeft mij een stok om mee te slaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens vader is van deze gedachte. Meer niet.
Mwoah, gezien de houding en het programma van de PVV zou dat toch juist moeten zijn waar die partij voor staat.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:51 schreef damian5700 het volgende:
Het gaat er niet om wat jij wel of niet wilt, maar dat de conclusie dat de kop van Hero Brinkman meteen moet rollen wel erg voorbarig en wat hijgerig overkomt.
Klopt. En nu? Verdient ie een lintje?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij aardig door het stof gaat door middel van het landelijk bekend maken dat-ie een drankprobleem heeft.
Uiteraard wist ik dat jouw opmerking van zo-even niet gemeend was.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan zou je suggereren dat ik het beste voor heb met de PVV, ik vind het echter prima als gasten als Grauss en Brinkman bij de PVV blijven, geeft mij een stok om mee te slaan.
Ja, of een slimme zet om de aandacht af te leiden van zijn wapperende handjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind dat hij aardig door het stof gaat door middel van het landelijk bekend maken dat-ie een drankprobleem heeft.
Volgens mij pas als-ie het AA-programma heeft afgerond. Krijgt hij een oorkonde of zo.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. En nu? Verdient ie een lintje?
Wat dus wil zeggen dat het aanschoppen tegen het 'pluche', het neerhalen van de (s)linkse elite, dat alles, dat zal dus geen worst uitmaken. Want zodra je de PVV op het pluche zet, gaan ze ook lekker meeborrelen in Nieuwspoort, zuipen daar wat teveel, schoppen een relletje, lachen wat om de gewone burger.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens vader is van deze gedachte. Meer niet.
Of alles is in scene gezet en is het een publiciteitsstunt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, of een slimme zet om de aandacht af te leiden van zijn wapperende handjes.
Misschien drinkt hij uit de fles en heeft hij geen glazen nodig.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Suko het volgende:
wAT EEN EIKEL OM ZO JE EIGEN GLAZEN IN TE SLAAN...
Als ik sommige mensen moet geloven gaan meteen de treinen rijden en zullen er pogroms volgen. Dat doe ik niet en ik verwacht dat er niet wezenlijk veel gaat veranderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat dus wil zeggen dat het aanschoppen tegen het 'pluche', het neerhalen van de (s)linkse elite, dat alles, dat zal dus geen worst uitmaken. Want zodra je de PVV op het pluche zet, gaan ze ook lekker meeborrelen in Nieuwspoort, zuipen daar wat teveel, schoppen een relletje, lachen wat om de gewone burger.
Gaan discussiëren over iemand zijn handgemeen terwijl er geen handgemeen is bevestigd, mag je zelf wel bepalen... het komt alleen dom over.quote:
Met mensen zoals jij is discussiëren zinloos. Ik heb nergens geïmpliceerd dat hij zich als een heer gedragen heeft. Als je het nodig vind mij woorden in de mond te leggen om zelf een gefantaseerd beeld in stand te houden, ga je gang. Weet wel dat je geloofwaardigheid dan triester is dan dit hele incident van Brinkman.quote:Zolang jij doet alsof Brinkman zich keurig gedragen heeft ...
Mee eens. Die Brinkman moet een vermanende "foei" krijgen, gelijk aan andere politici die over de schreef gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef Aloulou het volgende:
Haha een aantal PVV'ers staan hier schuimbekkend aan de zijlijn toe te kijken hoe hun hero door het slijk wordt gehaald. Toch leuk afentoe een beetje leedvermaak
niet alles wat je niet zint is de schuld van moslimsquote:Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Het punt is dat het niet bevestigd is dat er werkelijk geslagen is.
De hele discussie gaat daar wel van uit en de moslims springen er als vanouds als strontvliegen bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |