fap fap fapquote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
Geile TT.
Bekken met TS, brrrrquote:
quote:
Ja ho ff, die is van mij nu. Als jij er met je tong in gaat zitten roeren hoef ik haar niet meerquote:
Ok meneerquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ho ff, die is van mij nu. Als jij er met je tong in gaat zitten roeren hoef ik haar niet meer.
Je hebt er toch niet toevallig aan zitten likken hequote:Op donderdag 24 september 2009 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok meneerIk zoek wel weer een andere
Stiekempjesquote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet toevallig aan zitten likken he?
Ze smaakt vreemd ineens.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
StiekempjesMaar heel ff hoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Dude.. why!!!
*mond gaat spoelen*
Doet me denken aan Nico. Die user die stage sc in de steek liet voor z'n eigen forum....quote:
Hehequote:Op donderdag 24 september 2009 00:53 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan Nico. Die user die stage sc in de steek liet voor z'n eigen forum....
Nee geintje Nico.
Complot van de Illuminatiquote:Op donderdag 24 september 2009 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom werd ik vannacht om 4:24 uur wakker?
Bijnaquote:Op donderdag 24 september 2009 08:56 schreef brtausi het volgende:
een algemene goedemorgen aan iedereen gewenst
op naar de vrijdag
Ik moet vandaag maar tot 1, maar eigenlijk is dat nog te lang!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:56 schreef brtausi het volgende:
een algemene goedemorgen aan iedereen gewenst
op naar de vrijdag
Dan verzoek ik je ook niet te reageren met "ik ben vrij" totdat wij ook klaar zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 09:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet vandaag maar tot 1, maar eigenlijk is dat nog te lang!
Ik ga er morgen heenquote:Op donderdag 24 september 2009 09:02 schreef brtausi het volgende:
Gister naar Inglorious Bastards geweest. Wat een baas van een film zeg.
Hans Landa
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:04 schreef brtausi het volgende:
[..]
Dan verzoek ik je ook niet te reageren met "ik ben vrij" totdat wij ook klaar zijn![]()
marteling........
Oké baasquote:Op donderdag 24 september 2009 09:04 schreef brtausi het volgende:
[..]
Dan verzoek ik je ook niet te reageren met "ik ben vrij" totdat wij ook klaar zijn![]()
marteling........
Mooi hequote:Op donderdag 24 september 2009 08:49 schreef Milou__ het volgende:
originele TT!
Vond het een leuke film maar om het nou een echte topper te noemen..quote:Op donderdag 24 september 2009 09:02 schreef brtausi het volgende:
Gister naar Inglorious Bastards geweest. Wat een baas van een film zeg.
Hans Landa
Misschien heb ik mezelf een tijdje verwaarloosd met slechte films waardoor ik deze helemaal te gek vindquote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vond het een leuke film maar om het nou een echte topper te noemen..
Of je hebt gewoon een andere smaak dan ikquote:Op donderdag 24 september 2009 09:25 schreef brtausi het volgende:
[..]
Misschien heb ik mezelf een tijdje verwaarloosd met slechte films waardoor ik deze helemaal te gek vind
Gewoon luisteren en meeknikken..quote:Op donderdag 24 september 2009 09:35 schreef Puala het volgende:
Ik moet over een 25 minuten naar een vergadering toe om in te vallen voor iemand. Alleen ik snap er de ballen van?
Waar gaat het over dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:35 schreef Puala het volgende:
Ik moet over een 25 minuten naar een vergadering toe om in te vallen voor iemand. Alleen ik snap er de ballen van?
Doet me denken aan luctor hahaquote:Op donderdag 24 september 2009 09:48 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds kort zit er in de bus een meidje![]()
![]()
Op een of andere manier is daar iets mee waarvan je denkt " wow" Ben er alleen nog niet achter wat
QFT!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doet me denken aan luctor haha
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:02 schreef Puala het volgende:ik loop net naar de ruimte waar de vergadering zou zijn.. zit er een volledig andere groep. Was echt een "ik zak liever door de grond" momentje. Ga ik het navragen.. gaat de hele vergadering niet door! Als ze dat gewoon even doorgeven ofzo
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 24 september 2009 09:48 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds kort zit er in de bus een meidje![]()
![]()
Op een of andere manier is daar iets mee waarvan je denkt " wow" Ben er alleen nog niet achter wat
Nooit dat je ooit ergens een meisje ziet en dat je denkt: Zij is zo ongelofelijk sexy!quote:
Waarom ken ik dat gevoel wel?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nooit dat je ooit ergens een meisje ziet en dat je denkt: Zij is zo ongelofelijk sexy!
En dan niet sexy op de magazine covers manier, maar gewoon echt sexy. Helemaal je smaak, met een blik om bij te smelten?
Misschien ben je geen hetero
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doet me denken aan luctor haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Dat dus.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nooit dat je ooit ergens een meisje ziet en dat je denkt: Zij is zo ongelofelijk sexy!
En dan niet sexy op de magazine covers manier, maar gewoon echt sexy. Helemaal je smaak, met een blik om bij te smelten?
quote:
Jawel, maar ik weet dan wel waar dat 'wow' gevoel vandaan komt.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn smaak ligt over het algemeen ook iets anders. Vrouwen die op covers staan vind ik vaak helemaal niet knap. Die zogenaamde 'perfectie' is gewoon misselijkmakend voor mijn gevoel. Maar vaak zie ik meisjes, die niet eens heel erg knap zijn maar gewoon een ongelofelijk sexy uitstraling hebben. Zonder dat je precies weet wat het is.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet dan wel waar dat 'wow' gevoel vandaan komt.
Jullie weten/zien dat het meisje mooi is, maar weten niet waarom. DAT gevoel heb ik nooit.
Verder staan er weinig meiden op magazine covers die ik sexy vind [behalve zo nu en dan punk of metalbladen]. En ik heb verder toch een heel andere kijk op wat mooi is en wat niet dan jullie/de gemiddelde man/mens.
Ik zeg, roggel een trio!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:31 schreef brtausi het volgende:
M'n vriendin heeft net een nieuw meisje ontmoet op school en ze vind haar heel erg mooi en tot nu toe heeft ze mij nog niet kunnen overtuigen met foto's van haar.
Zegt ze telkens, wacht maar totdat je haar in het echt ontmoet
Klinkt raar als dat van haar komt
Alto's/punkersquote:Op donderdag 24 september 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn smaak ligt over het algemeen ook iets anders. Vrouwen die op covers staan vind ik vaak helemaal niet knap. Die zogenaamde 'perfectie' is gewoon misselijkmakend voor mijn gevoel. Maar vaak zie ik meisjes, die niet eens heel erg knap zijn maar gewoon een ongelofelijk sexy uitstraling hebben. Zonder dat je precies weet wat het is.
Iets alternatieve meisjes
Die vriendin heeft ook al 3 jaar een vriend dus no go (is vriendin trouwens ook helemaal tegen)quote:
Lijn 90 van Grave naar Den Boschquote:Op donderdag 24 september 2009 10:27 schreef Milou__ het volgende:
En waar rijdt die bus?
Gehucht! Ben er wel eens met de bus geweest, moest toen naar Mill toe (nog kleinerquote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lijn 90 van Grave naar Den Bosch
Volgens mij zijn het dr ogen.. Hopelijk moet ze morgen ook weer met de bus danquote:Op donderdag 24 september 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn smaak ligt over het algemeen ook iets anders. Vrouwen die op covers staan vind ik vaak helemaal niet knap. Die zogenaamde 'perfectie' is gewoon misselijkmakend voor mijn gevoel. Maar vaak zie ik meisjes, die niet eens heel erg knap zijn maar gewoon een ongelofelijk sexy uitstraling hebben. Zonder dat je precies weet wat het is.
Iets alternatieve meisjes
Al eens in Heesch geweest?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gehucht! Ben er wel eens met de bus geweest, moest toen naar Mill toe (nog kleiner) Dan kom je echt -en dit meen ik serieus- door plaatsjes waar ze ALLEEN een CARNAVALSwinkel hebben. GEEN supermarkt, GEEN andere winkels. ALLEEN een carnavalswinkel. Ja echt waar, niet gelogen.
True story![]()
Nee, hebben ze daar twee(!) carnavalswinkels? Wel in Nistelrode geweest, is daar vlakbij dacht ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al eens in Heesch geweest?Daar rijdt ie ook doorheen, is alleen iets anders dan jij hierboven beschrijft
Ff pauze houden
Nistelrode? Zondag nog tegen gevoetbaldquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, hebben ze daar twee(!) carnavalswinkels? Wel in Nistelrode geweest, is daar vlakbij dacht ik.
Volgens mij is dat dorpje met die carnavalswinkel Langenboom, als ik het me goed herinner.
Fc gelre.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:12 schreef AMDB het volgende:
Waar voetbal je bij?
Volgens mij ken ik het welquote:Op donderdag 24 september 2009 11:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Fc gelre.
Respect als je dat kent :p
Nee maar wel 4 supermartken waarvan 1tje de grootste c1000 van zuid nederland (vraag me niet wat ie daar doetquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, hebben ze daar twee(!) carnavalswinkels? Wel in Nistelrode geweest, is daar vlakbij dacht ik.
Volgens mij is dat dorpje met die carnavalswinkel Langenboom, als ik het me goed herinner.
Had je wel aan kunnen gaan moedigenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nistelrode? Zondag nog tegen gevoetbald
Hmm toernooi misschien? Competitie denk ik niet..quote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik het welHebben jullie ook jongere dameselftallen? Mijn zusje is 15 en volgens mij heeft ze wel eens tegen FC Gelre moeten spelen. Ze speelt bij Spero in Elst, wel eens geweest?
Is Nistelrode trouwens niet een beetje ver voor competitie?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm toernooi misschien? Competitie denk ik niet..
Moesten thuis. Verloren met 1-0..quote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had je wel aan kunnen gaan moedigen
Wel gewonnen toch?
Beetje jammer..quote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moesten thuis. Verloren met 1-0..
Ik speel 1e klasse landelijk. We zitten bij 7 teams uit brabant ofzo..quote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is Nistelrode trouwens niet een beetje ver voor competitie?
Gezelligheid ten top!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik speel 1e klasse landelijk. We zitten bij 7 teams uit brabant ofzo..
Oh dat verklaart een hoop. Ik heb de laatste tijd ook weer zin om te sporten. Denk dat ik maar eens ga hardlopen o.i.d. Heb toch een bos bijna in m'n achtertuin. Wel eerst nieuwe lange broek kopen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik speel 1e klasse landelijk. We zitten bij 7 teams uit brabant ofzo..
Is dat een beetje leuk op fc Gelre?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Fc gelre.
Respect als je dat kent :p
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk op fc Gelre?
Ja heel leuk om in voetbal te zittenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk op fc Gelre?
Hehehehe ..... Uhh adriaantjequote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja heel leuk om in voetbal te zitten
Fijnquote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Puala het volgende:
Na 3 weken gewacht te hebben eindelijk antwoord van mijn docenten![]()
Maar nu kan ik wel met mijn project beginnen
Mja, wij moeten met onze competitie tegen clubs uit limburgquote:
Is het een TALI-tulBANd?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:52 schreef AMDB het volgende:
In de vorige pauze taart op van iemand die met de VUT gaat. En nu net vinden we hier een taart op kantoor en niemand weet van wie die is
Niet van eten! Levensgevaarlijk!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:52 schreef AMDB het volgende:
In de vorige pauze taart op van iemand die met de VUT gaat. En nu net vinden we hier een taart op kantoor en niemand weet van wie die is
Niet echt, moet een nieuw boek kiezen uit m'n collectie. Denk dat het of een Jules Verne wordt of The Boy in the Striped Pyjamas.quote:
Na stage lekker uitgebereid koken en vanavond op zoek naar een goed matrasquote:Op donderdag 24 september 2009 13:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet echt, moet een nieuw boek kiezen uit m'n collectie. Denk dat het of een Jules Verne wordt of The Boy in the Striped Pyjamas.
Jij?
Heb eigenlijk oefenwedstrijd vanavond maar ben bang dat ik geen sec zal gaan spelenquote:
Is vrij normaal toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:51 schreef DjRex89 het volgende:
Om een of andere vage reden heb ik echt zo'n inkak momentZou zo kunnen gaan slapen..
logisch met zo'n naam en zo'n lichaamquote:Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef Bravebart het volgende:
Mijn hele leven is een inkak moment
Huh?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef Puala het volgende:
[..]
logisch met zo'n naam en zo'n lichaam
quote:
Succes!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, we gaan ff naar Oosterhout toe voor een solliciatiegesprek. Tot rond een uur of 5-6 jongens!
Dus je stuurt je vriendin alleen naar brusselquote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef AMDB het volgende:
Net hotelletje in Brussel geboekt, verjaardagskado voor vriendin
Hoe komt t?quote:
Of ik heb wat gemist, of je hebt nog niet verteld wat voor stage je doet?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:37 schreef brtausi het volgende:
Heb het opeens heerlijk druk, photoshopje hier, illustratortje daar, lekker broodje eten, ....
en misschien straks nog even kakken
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus je stuurt je vriendin alleen naar brusselKun jij een weekendje los
Je hebt wat gemist.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of ik heb wat gemist, of je hebt nog niet verteld wat voor stage je doet?
quote:
Dacht ik alquote:
quote:
kan ik mooi aan mn scriptie werkenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
je zit zometeen 2 weken niet meer op fok gok ik
whehequote:Op donderdag 24 september 2009 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
kan ik mooi aan mn scriptie werken
Jup.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb je het ook met mannen/jongens?
Jup, eentje maar.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:45 schreef jna het volgende:
[..]
hoi
vraagje, heb jij wel eens wat met een meisje gehad?
hoelang was dat dan? en wat vonden je ouders ervan (omdat ze nogal streng zijn en de cultuur etc)quote:
Half jaartje en we hebben het gewoon niet verteld. Gewoon als vriendinnen behandelen, maar achter de schermen weer niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:49 schreef jna het volgende:
[..]
hoelang was dat dan? en wat vonden je ouders ervan (omdat ze nogal streng zijn en de cultuur etc)
Ik vind het opzich wel zwak dat je er niet voor uit durft te komen. Waarom zou je je schamen voor jezelf? Like you care wat de rest van jouw keuzes vindt.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Half jaartje en we hebben het gewoon niet verteld. Gewoon als vriendinnen behandelen, maar achter de schermen weer niet.Het is inderdaad een taboo voor mijn ouders, dus ik liet het maar zitten.
Mwah, je bent toch hun dochter.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Geloof me, dat stellen sommige ouders niet bepaald op prijs
Die van mij waren het er eerst ook niet mee eens. Maar wat heb je liever.. Je ouders voorliegen of eerlijk zijn. Eerlijkheid waarderen ze het meest, geloof me.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Geloof me, dat stellen sommige ouders niet bepaald op prijs
Ik wist niet dat jij ook op meisjes viel?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die van mij waren het er eerst ook niet mee eens. Maar wat heb je liever.. Je ouders voorliegen of eerlijk zijn. Eerlijkheid waarderen ze het meest, geloof me.
Ik zeg het gewoon tegen iedereen behalve mijn familie. Het is helemaal geen zwakte, alleen wil ik geen drama in mijn kop hebben. Dat is mijn keuze.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel zwak dat je er niet voor uit durft te komen. Waarom zou je je schamen voor jezelf? Like you care wat de rest van jouw keuzes vindt.
Ik zou ook lekker de drama vermijden tot ik op mezelf zou wonen als ik jou wasquote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon tegen iedereen behalve mijn familie. Het is helemaal geen zwakte, alleen wil ik geen drama in mijn kop hebben. Dat is mijn keuze.
Het is niet voorlieger, het is verzwijgen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die van mij waren het er eerst ook niet mee eens. Maar wat heb je liever.. Je ouders voorliegen of eerlijk zijn. Eerlijkheid waarderen ze het meest, geloof me.
Jup, dat was ik wel van plan ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zou ook lekker de drama vermijden tot ik op mezelf zou wonen als ik jou was![]()
Als je op jezelf staat is het een ander verhaal, dan moet het kunnen.
Als je het aan iedereen gaat vertellen behalve je ouders is de kans heel groot dat ze er via via achter komen. Ik zeg ook niet dat het een zwakte is, het is gewoon iets waar je je persoonlijk prettig bij voelt. Maar jij wilt dus zeggen dat als jij helemaal tot over je oren verliefd bent op een meisje, dat je dan het liefst zwijgt?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon tegen iedereen behalve mijn familie. Het is helemaal geen zwakte, alleen wil ik geen drama in mijn kop hebben. Dat is mijn keuze.
Mij lijkt het dat je juist drama in je kop hebt als je het de hele tijd geheim moet houden voor je familie. Elke zin die je zegt moet je weer nadenken of ze het daarmee niet verklapt. Dan ben je gewoon jezelf gek aan het makenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Liever dat dan ouders die het helemaal niet kunnen accepteren...als d'r ouders al moeilijk doen over jongens laten slapen...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat je juist drama in je kop hebt als je het de hele tijd geheim moet houden voor je familie. Elke zin die je zegt moet je weer nadenken of ze het daarmee niet verklapt. Dan ben je gewoon jezelf gek aan het maken
Nou, ik zeg het alleen tegen de mensen die het aan mij vragen. Ik ga niet roepen: IK VAL OP JONGENS EN MEISJES! Blijkbaar waren ze er toch niet achter gekomen, dus.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je het aan iedereen gaat vertellen behalve je ouders is de kans heel groot dat ze er via via achter komen. Ik zeg ook niet dat het een zwakte is, het is gewoon iets waar je je persoonlijk prettig bij voelt. Maar jij wilt dus zeggen dat als jij helemaal tot over je oren verliefd bent op een meisje, dat je dan het liefst zwijgt?
Dat ouders het in het begin niet accepteren heeft puur te maken dat ouders een verwachtingspatroon hebben. Als je ouders merken dat je het echt meent draaien ze heus wel bij.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Liever dat dan ouders die het helemaal niet kunnen accepteren...als d'r ouders al moeilijk doen over jongens laten slapen...
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat je juist drama in je kop hebt als je het de hele tijd geheim moet houden voor je familie. Elke zin die je zegt moet je weer nadenken of ze het daarmee niet verklapt. Dan ben je gewoon jezelf gek aan het maken
Dat dus.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Liever dat dan ouders die het helemaal niet kunnen accepteren...als d'r ouders al moeilijk doen over jongens laten slapen...
Volgens mij zijn er zat praktijkvoorbeelden te vinden waar meisjes het huis uitgezet worden, of erger, vanwege zulke bekentenissen. Iedere cultuur is anders toch? In de Nederlandse cultuur is het gewoon veel meer geaccepteerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat ouders het in het begin niet accepteren heeft puur te maken dat ouders een verwachtingspatroon hebben. Als je ouders merken dat je het echt meent draaien ze heus wel bij.
maar op je profiel staat wel bisexueel?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ik zeg het alleen tegen de mensen die het aan mij vragen. Ik ga niet roepen: IK VAL OP JONGENS EN MEISJES! Blijkbaar waren ze er toch niet achter gekomen, dus.
Jup, dat klopt.
Uh, ja, een proces van een paar maanden geschreeuw en gezeur. Argumenten en discussies staan niet in hun woordenboek. Bootje kent dat wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat ouders het in het begin niet accepteren heeft puur te maken dat ouders een verwachtingspatroon hebben. Als je ouders merken dat je het echt meent draaien ze heus wel bij.
We leven in Nederland. Ik zou liever willen leven in een omgeving waar ik mezelf kan zijn dan in een omgeving waar ik mezelf elke keer moet inhouden/beschermen of wat dan ook..quote:Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zat praktijkvoorbeelden te vinden waar meisjes het huis uitgezet worden, of erger, vanwege zulke bekentenissen. Iedere cultuur is anders toch? In de Nederlandse cultuur is het gewoon veel meer geaccepteerd.
Ja dus? Het wordt er toch om gevraagd?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
maar op je profiel staat wel bisexueel?
Als haar ouders het zeker niet accepteren? Ze is nog jong en op die leeftijd is het lastig om helemaal zelfstandig te zijn. Gewoon lekker wachten met vertellen, jezelf zijn kan toch nog redelijk denk ik. Zeker als je naar anderen wel open kan zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We leven in Nederland. Ik zou liever willen leven in een omgeving waar ik mezelf kan zijn dan in een omgeving waar ik mezelf elke keer moet inhouden/beschermen of wat dan ook..
Ik ben al blij genoeg als ik met de persoon ben waar ik gek op ben.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We leven in Nederland. Ik zou liever willen leven in een omgeving waar ik mezelf kan zijn dan in een omgeving waar ik mezelf elke keer moet inhouden/beschermen of wat dan ook..
Hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt. Is ook gebleken in de praktijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als haar ouders het zeker niet accepteren? Ze is nog jong en op die leeftijd is het lastig om helemaal zelfstandig te zijn. Gewoon lekker wachten met vertellen, jezelf zijn kan toch nog redelijk denk ik. Zeker als je naar anderen wel open kan zijn.
Hangt ook af van de relatie die je met je ouders hebt denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt. Is ook gebleken in de praktijk.
Niet alleen dat, ook naar je omgeving toe..quote:Op donderdag 24 september 2009 16:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hangt ook af van de relatie die je met je ouders hebt denk ik.
Naar de overige omgeving is ze toch wel open? Dat scheelt vast ook wel heel erg veel. Als je het nou allemaal op kropt in je eigen hoofd, dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook naar je omgeving toe..
denk ik ook. als jij iemand op zn 30/35 ste pas hoort zeggen: ik ben bi/homo is de schok groter dan op diegene zn 20 stequote:Op donderdag 24 september 2009 16:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook naar je omgeving toe..
Beste moment lijkt me op 't moment dat je net uit huis bentquote:Op donderdag 24 september 2009 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
denk ik ook. als jij iemand op zn 30/35 ste pas hoort zeggen: ik ben bi/homo is de schok groter dan op diegene zn 20 ste
quote:
Dat komt ook niet over alsof je het jaren verzwegen hebtquote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beste moment lijkt me op 't moment dat je net uit huis bent.
Dus?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat komt ook niet over alsof je het jaren verzwegen hebt
Hmja, het ging over mij, maar nu gaat het over een algemeen iets.quote:
Allereerst: het is jouw leven en jij moet weten wat je doet.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, het ging over mij, maar nu gaat het over een algemeen iets.![]()
Zelf heb ik nooit spijt gehad in mijn keuzes als het om liefde gaat. Dus Milou, je kan me zwak vinden, maar ik heb daar blijkbaar een heel ander zicht daarover dan die van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2009 16:56:16 ]
Het is geen makkelijke weg! Het is moeilijk om zoiets te verzweigen, maar dat maakt mijn beslissing neit anders op.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Allereerst: het is jouw leven en jij moet weten wat je doet.
Maar naar mijn mening heb je helemaal geen keuzes gemaakt op die manier. Je hebt de makkelijke weg gekozen door het te verzwijgen voor je ouders. Besef dat het op deze manier steeds moeilijker wordt om het te vertellen. Dadelijk als je uit huis bent is het helemaal makkelijk om het te verzwijgen aangezien je toch naar de randstad wilt verhuizen. Waarom zou je het dan vertellen? je kunt makkelijk een relatie meteen vrouw beginnen zonder dat ze er achter komen. Op een gegeven moment ben je 35 en heb je al 5 jaar een relatie met een vrouw. Misschien willen jullie wel kinderen? Dan is die figuurlijke stap om het te vertellen opeens veranderd in een marathon.
Heeft mn zus nu ook. Kun je na het inleveren van je OV aanvragen, alleen duurt het wel zo'n 2 maanden voordat je hem ook daadwerkelijk hebt.. En is idd gewoon gratis.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef Daph_ het volgende:
Weet iemand hoe dat werkt met dat voordeelurenabonnement dat je kunt krijgen na het inleveren van je OV jaarkaart? Is die echt gratis?
Als ik weet wat de relevantie hiervan is.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef Milou__ het volgende:
Mag ik vragen hoelang je van jezelf al weet dat je ook op meisjes valt?
I know, maar voor hoelang is dat dan? Er staat twv € 55 + twee dagkaarten en vooral die laatste twee wil ik eigenlijk wel graag hebben.. Geen aanvullende voorwaarden (zoals 1 maand gratis bij een jaar ofzo)?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heeft mn zus nu ook. Kun je na het inleveren van je OV aanvragen, alleen duurt het wel zo'n 2 maanden voordat je hem ook daadwerkelijk hebt.. En is idd gewoon gratis.
Nou als je het pas weet van jezelf (half jaar ofzo) begrijp ik opzich eerder dat je het nog niet verteld hebt. Maar als je het al 3, 4 jaar weet.....quote:Op donderdag 24 september 2009 17:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik weet wat de relevantie hiervan is.
Voor een jaar is ie dan geldig. Voor de rest heb ik geen idee..quote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know, maar voor hoelang is dat dan? Er staat twv € 55 + twee dagkaarten en vooral die laatste twee wil ik eigenlijk wel graag hebben.. Geen aanvullende voorwaarden (zoals 1 maand gratis bij een jaar ofzo)?
Wat dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou als je het pas weet van jezelf (half jaar ofzo) begrijp ik opzich eerder dat je het nog niet verteld hebt. Maar als je het al 3, 4 jaar weet.....
Ik weet hoe ze zullen reageren en wat de rusultaat daarvan is. Daarom vind ik het handiger om uit huis te zijn om het dan te vertellen...quote:Op donderdag 24 september 2009 17:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lijkt me dat je jezelf in 3, 4 jaar wel kan voorbereiden op de reactie van ouders.
Ja, dat wil ik dus ook dolgraag, alleen hangt daar weer een groot risico aan, dat "hulp" verder weg is. Ik kan wel mailen, maar school is daar weleens traag in. Ff terugvliegen zit er dan niet inquote:
Niemand die je kent die dat ook gaat doen en naar Aruba gaat?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus ook dolgraag, alleen hangt daar weer een groot risico aan, dat "hulp" verder weg is. Ik kan wel mailen, maar school is daar weleens traag in. Ff terugvliegen zit er dan niet in
Ah okee, thanksquote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor een jaar is ie dan geldig. Voor de rest heb ik geen idee..
Het mág niet misgaan in Aruba. Ik zit nu in de 6e en ben eigenlijk wel van plan om dit jaar klaar te zijn met mijn opleiding.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:20 schreef The_Dean het volgende:
En anders even bellen vanuit het bedrijf, moet wel mogelijk zijn.
En daar moet je je vantevoren ook niet te druk om maken... mocht alles net misgaan heb je toch lekker veel ervaring opgedaan en een vette tijd gehad op Aruba
Totaal niemand. Ik weet dat er een 5tal vacatures van dat bedrijf zijn, voor de periode van februari - mei/juni, maar ik wil er al eerder heen, omdat het dan een dubbele opdracht wordt..quote:Op donderdag 24 september 2009 17:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Niemand die je kent die dat ook gaat doen en naar Aruba gaat?
Dat is dus het punt. Hoe goed kan ik de risico's borgen...quote:Op donderdag 24 september 2009 17:24 schreef The_Dean het volgende:
Ach, als je gewoon je ding doet en je je daar goed fanatiek inzet en optijd problemen ziet aankomen en er naar handeld kan er niks misgaan.
Gaat niet door. Mijn vader keek al met in blik "denk je serieus dat ik ja ga zeggen? "quote:Op donderdag 24 september 2009 17:22 schreef jna het volgende:
Nu we het toch hebben over "andere zeeën bevaren" (! )
Hoe staat het met je cruise avontuur L.no
quote:
Das ook zondequote:Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Gaat niet door. Mijn vader keek al met in blik "denk je serieus dat ik ja ga zeggen? "![]()
Ik heb geen idee hoe ik het moet verkopen though. Nooit ervaring mee gehad.
Gewoon doorbijten en dat is het zó voorbij.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef DjRex89 het volgende:
Bijna tijdDan eindelijk naar huis, alleen om 7 uur weer weg
Ben toe aan weekend!
zou eerst alles regelen zodat je wel in ieder geval die prijs in handen hebt.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Gaat niet door. Mijn vader keek al met in blik "denk je serieus dat ik ja ga zeggen? "![]()
Ik heb geen idee hoe ik het moet verkopen though. Nooit ervaring mee gehad.
Ik heb zelf ook ervaren dat zodra ik in het buitenland zat school een heel eind soepeler en makkelijker met dingen omging.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. Hoe goed kan ik de risico's borgen...
Ach, niets aan te doen. Als ik op mijn eigen beentjes kan staan, dan ga ik gewoon gezellig met mijn vrienden.quote:
En als ik met je mee ga?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, niets aan te doen. Als ik op mijn eigen beentjes kan staan, dan ga ik gewoon gezellig met mijn vrienden.
Goed idee, dankje.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
zou eerst alles regelen zodat je wel in ieder geval die prijs in handen hebt.
Ik dank niet dat je het antwoord wilt weten.quote:
Niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dank niet dat je het antwoord wilt weten.
Tja, áls ik voor Aruba kies, kies ik voor de uitdaging en wel wat moeilijkere dingen.. maar goed.. nog ff goed over nadenken.. tips.?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ervaren dat zodra ik in het buitenland zat school een heel eind soepeler en makkelijker met dingen omging.
Ik snap je 'angst' wel, en dat had ik ook, maar achteraf [en daar kom je daar snel achter] valt dat allemaal best mee
Gewoon lekker je ding doen daar [werk/opdrachten/verslagen] en goed je best doen voor het bedrijf, dan komt alles goed. En lekker dingen voor jezelf doen natuurlijk, uitstapjes, kroegen, je kent het wel.
Die 5 maanden Denemarken voelden voor mij als vakantie
Dan zeg ik het wel via msn ofzo.quote:
Gewoon stap voor stap alles nagaan. Het zal vast een uitdaging zijn, maar je redt het vast prima.quote:Tja, áls ik voor Aruba kies, kies ik voor de uitdaging en wel wat moeilijkere dingen.. maar goed.. nog ff goed over nadenken.. tips.?
Rofl.. Is het zo erg?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel via msn ofzo.
[..]
Gewoon stap voor stap alles nagaan. Het zal vast een uitdaging zijn, maar je redt het vast prima.
Oh cool. Leuk programma..quote:
ja jij kijkt zeker hieromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
ja jij kijkt zeker hieromOnder andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef jna het volgende:
Nu al mn eerste waarschuwing te pakken op nico zn forum
Have fun.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:28 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.. Zo ff Eindhoven onveilig maken
.
Alles goed?quote:
beetje beginnende verkoudheid.quote:
Ik ben sinds eergisteren klaar met mijn verkoudheid.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
beetje beginnende verkoudheid.Maar verder wel goed. Met jou?
oh ja... Ik heb vandaag mijn goede daad voor het jaar weer gedaan.![]()
![]()
en mijn buschickie gesproken.
ik heb de buschauffeur geholpen met de route die hij moest rijden. I.v.m. kermis en allerlei wegwerkzaamheden moet de bus tijdelijk een andere route rijden.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben sinds eergisteren klaar met mijn verkoudheid.
Ik voel me wat sipjes, dunno why.
Welke daad dan?
uhm... nee....quote:Ik durf het niet te vragen, maar je hebt nog steeds geen stiekem pics gemaakt eh?
Oh, netjes ^^quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb de buschauffeur geholpen met de route die hij moest rijden. I.v.m. kermis en allerlei wegwerkzaamheden moet de bus tijdelijk een andere route rijden.
uhm... nee....
Was natuurlijk ook gedeeltelijk eigen belang.quote:
Dat boeit natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was natuurlijk ook gedeeltelijk eigen belang.
Wacht dan nog ff tot ik weg benquote:Op donderdag 24 september 2009 19:03 schreef L.no het volgende:
Oh, even mijn slijmmode uitzetten...
Ik dacht dat je al weg was. Het is al 7 uur eh.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wacht dan nog ff tot ik weg ben
inderdaad. Dat zijn de details en die komen er niet bij te staan.quote:
quote:Wat een held ben je zeg.
goed idee.quote:
I know.... Dan maar wat later.. Mn eten komt er ongeveer vanzelf weer uit dus eerst ff mail checken enzo. Dus over 5min ben ik weg.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al weg was. Het is al 7 uur eh.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. Dat zijn de details en die komen er niet bij te staan.![]()
[..]
![]()
[..]
goed idee.
Oh oke.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
I know.... Dan maar wat later.. Mn eten komt er ongeveer vanzelf weer uit dus eerst ff mail checken enzo. Dus over 5min ben ik weg.
Doe jij je slijmmodus ook uit danquote:
Laat maar aan, I like it.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doe jij je slijmmodus ook uit dan
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doe jij je slijmmodus ook uit dan
Chris Brown en Kanye Westquote:
kej.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Illuminati_%28orde%29
Bureau Internationalisering is heel goed bij inholland... trust me I knowquote:Op donderdag 24 september 2009 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus ook dolgraag, alleen hangt daar weer een groot risico aan, dat "hulp" verder weg is. Ik kan wel mailen, maar school is daar weleens traag in. Ff terugvliegen zit er dan niet in
ik las slipjesquote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben sinds eergisteren klaar met mijn verkoudheid.
Ik voel me wat sipjes, dunno why.
Welke daad dan?
Ik durf het niet te vragen, maar je hebt nog steeds geen stiekem pics gemaakt eh?
Hou je ogen maar goed open.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kej.Weer iets geleerd vandaag.
quote:
Ja, daar heb ik al contact mee gehad.. Die komen hopelijk terug met mensen die naar Aruba zijn geweest voor beetje info..quote:Op donderdag 24 september 2009 19:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bureau Internationalisering is heel goed bij inholland... trust me I know
Aruba:quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al contact mee gehad.. Die komen hopelijk terug met mensen die naar Aruba zijn geweest voor beetje info..
Zit nog een beetje na te denken over negatieve/positieve punten voor Aruba..
Heb er niet al te veel.. Mensen suggesties?
Aruba:
+ Uitdaging
+ zelfstandig worden
+ mooi op CV
+ avontuur
- kosten
- groter risico door afstand/cultuur
- kans op slechtere begeleiding
NL:
+ minder risico
+ veiliger
+ betere kans op begeleiding
- minder uitdaging
- klein bedrijf
- rij-afstand
Jullie..?
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef The_Dean het volgende:
Aruba:
+ Ga nou gewoon gast! GA!
Echt, ik zweer het je, als je in Nederland blijf je je afvragen hoe het daar zou gaan. En als je daar zit ben je zó blij dat je bent gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |