Ik zie het probleem niet, dat het een klein bedrijf een nadeel moet zijn. ING zou leuk op je CV staan, maar vaak kan je meer leren in een klein bedrijf dan bij een multinational.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al contact mee gehad.. Die komen hopelijk terug met mensen die naar Aruba zijn geweest voor beetje info..
Zit nog een beetje na te denken over negatieve/positieve punten voor Aruba..
Heb er niet al te veel.. Mensen suggesties?
Aruba:
+ Uitdaging
+ zelfstandig worden
+ mooi op CV
+ avontuur
- kosten
- groter risico door afstand/cultuur
- kans op slechtere begeleiding
NL:
+ minder risico
+ veiliger
+ betere kans op begeleiding
- minder uitdaging
- klein bedrijf
- rij-afstand
Jullie..?
Nog geen idee... nogsteeds geen L.no gezien.quote:
Jij startte je auto op..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog geen idee... nogsteeds geen L.no gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Bootje84 het volgende:
Het doet me goed om te horen dat jullie mij steunen. Ik ben eigenlijk ook van mening dat ik het moet doen.
MacGyver?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga denk ik ook maar douchen, nog even wat MacGyver kijken in bed en dan lekker slapen
Dit ga je niet menen!! Jij kent MacGyver niet? Is mijn grootste fucking heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |