Ik zie het probleem niet, dat het een klein bedrijf een nadeel moet zijn. ING zou leuk op je CV staan, maar vaak kan je meer leren in een klein bedrijf dan bij een multinational.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al contact mee gehad.. Die komen hopelijk terug met mensen die naar Aruba zijn geweest voor beetje info..
Zit nog een beetje na te denken over negatieve/positieve punten voor Aruba..
Heb er niet al te veel.. Mensen suggesties?
Aruba:
+ Uitdaging
+ zelfstandig worden
+ mooi op CV
+ avontuur
- kosten
- groter risico door afstand/cultuur
- kans op slechtere begeleiding
NL:
+ minder risico
+ veiliger
+ betere kans op begeleiding
- minder uitdaging
- klein bedrijf
- rij-afstand
Jullie..?
Nog geen idee... nogsteeds geen L.no gezien.quote:
Jij startte je auto op..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog geen idee... nogsteeds geen L.no gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Bootje84 het volgende:
Het doet me goed om te horen dat jullie mij steunen. Ik ben eigenlijk ook van mening dat ik het moet doen.
MacGyver?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga denk ik ook maar douchen, nog even wat MacGyver kijken in bed en dan lekker slapen
Dit ga je niet menen!! Jij kent MacGyver niet? Is mijn grootste fucking heldquote:
De man die van een opgerolde krant en een rol ducktape een uzi kan makenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen!! Jij kent MacGyver niet? Is mijn grootste fucking held
http://nl.wikipedia.org/wiki/MacGyver
[ afbeelding ]
Beste. Serie. Ooit.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De man die van een opgerolde krant en een rol ducktape een uzi kan maken
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Bootje84 het volgende:
Al moet ik bekennen dat je lekkere anti's ook in Limburg kan vinden..
Daarnaast span ik volgens mij de kroon met naamtopics
"In MacGyver gaat het voornamelijk om het gebruik van wetenschappelijke kennis en inventief gebruik van huis-, tuin- en keukenspullen."quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen!! Jij kent MacGyver niet? Is mijn grootste fucking held
http://nl.wikipedia.org/wiki/MacGyver
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk was ze nog vloeibaar toen dat op TV kwam.. The poor soul...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beste. Serie. Ooit.
Daardoor gebruik ik ook [werk]woorden als MacGyvertape, MacGyveren, MacGyverisms, op zijn MacGyvers, ....
Alweer die argument.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze nog vloeibaar toen dat op TV kwam.. The poor soul...
Ja, jammer dat het tegenwoordig niet meer op tv komt... maar gelukkig staat het op internet en heb ik al veel binnen. Moet nog ergens boxets zien te vinden, dat zou bruut zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze nog vloeibaar toen dat op TV kwam.. The poor soul...
Welterustenquote:
Wtf?!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef The_Dean het volgende:
Die dude kan alles. Een agregaat, draad, tang en een quarter, en hij kan er mee lassen. Ongelofelijk wat die man allemaal kan.
Zuurlek stoppen met chocola. Met een schoeveter en een paperclip bazookas ontwijken. Met een roestige uitlaat, wat afgetapte olie en een accu een deur openblazen. Ga zo maar door.
Imagine the kickassednessquote:Op donderdag 24 september 2009 22:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Wtf?!
Zelfs in een random disney-tekenfilm zie ik dit niet.
Vast wel.quote:
Snel gaan kijken dan!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb er wel vaagjes van gehoord trouwens.
Hmm.. oke. Ik heb dr lang niet meer hier gezien.quote:
Ja, en? Truth hurtsquote:
Geen zin in. Ik zit nu een spannende manga te lezen.quote:
Ik heb heul geen zin om mijn gelijk te geven alweer.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef The_Dean het volgende:
Nee, ik ook niet. Maar onkruid vergaat niet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |