fap fap fapquote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
Geile TT.
Bekken met TS, brrrrquote:
quote:
Ja ho ff, die is van mij nu. Als jij er met je tong in gaat zitten roeren hoef ik haar niet meerquote:
Ok meneerquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ho ff, die is van mij nu. Als jij er met je tong in gaat zitten roeren hoef ik haar niet meer.
Je hebt er toch niet toevallig aan zitten likken hequote:Op donderdag 24 september 2009 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok meneerIk zoek wel weer een andere
Stiekempjesquote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet toevallig aan zitten likken he?
Ze smaakt vreemd ineens.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
StiekempjesMaar heel ff hoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Dude.. why!!!
*mond gaat spoelen*
Doet me denken aan Nico. Die user die stage sc in de steek liet voor z'n eigen forum....quote:
Hehequote:Op donderdag 24 september 2009 00:53 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan Nico. Die user die stage sc in de steek liet voor z'n eigen forum....
Nee geintje Nico.
Complot van de Illuminatiquote:Op donderdag 24 september 2009 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom werd ik vannacht om 4:24 uur wakker?
Bijnaquote:Op donderdag 24 september 2009 08:56 schreef brtausi het volgende:
een algemene goedemorgen aan iedereen gewenst
op naar de vrijdag
Ik moet vandaag maar tot 1, maar eigenlijk is dat nog te lang!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:56 schreef brtausi het volgende:
een algemene goedemorgen aan iedereen gewenst
op naar de vrijdag
Dan verzoek ik je ook niet te reageren met "ik ben vrij" totdat wij ook klaar zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 09:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet vandaag maar tot 1, maar eigenlijk is dat nog te lang!
Ik ga er morgen heenquote:Op donderdag 24 september 2009 09:02 schreef brtausi het volgende:
Gister naar Inglorious Bastards geweest. Wat een baas van een film zeg.
Hans Landa
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:04 schreef brtausi het volgende:
[..]
Dan verzoek ik je ook niet te reageren met "ik ben vrij" totdat wij ook klaar zijn![]()
marteling........
Oké baasquote:Op donderdag 24 september 2009 09:04 schreef brtausi het volgende:
[..]
Dan verzoek ik je ook niet te reageren met "ik ben vrij" totdat wij ook klaar zijn![]()
marteling........
Mooi hequote:Op donderdag 24 september 2009 08:49 schreef Milou__ het volgende:
originele TT!
Vond het een leuke film maar om het nou een echte topper te noemen..quote:Op donderdag 24 september 2009 09:02 schreef brtausi het volgende:
Gister naar Inglorious Bastards geweest. Wat een baas van een film zeg.
Hans Landa
Misschien heb ik mezelf een tijdje verwaarloosd met slechte films waardoor ik deze helemaal te gek vindquote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vond het een leuke film maar om het nou een echte topper te noemen..
Of je hebt gewoon een andere smaak dan ikquote:Op donderdag 24 september 2009 09:25 schreef brtausi het volgende:
[..]
Misschien heb ik mezelf een tijdje verwaarloosd met slechte films waardoor ik deze helemaal te gek vind
Gewoon luisteren en meeknikken..quote:Op donderdag 24 september 2009 09:35 schreef Puala het volgende:
Ik moet over een 25 minuten naar een vergadering toe om in te vallen voor iemand. Alleen ik snap er de ballen van?
Waar gaat het over dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:35 schreef Puala het volgende:
Ik moet over een 25 minuten naar een vergadering toe om in te vallen voor iemand. Alleen ik snap er de ballen van?
Doet me denken aan luctor hahaquote:Op donderdag 24 september 2009 09:48 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds kort zit er in de bus een meidje![]()
![]()
Op een of andere manier is daar iets mee waarvan je denkt " wow" Ben er alleen nog niet achter wat
QFT!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doet me denken aan luctor haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |