Potdomme, inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij zoek je het Centrale kutmuziek topic
Jawohlquote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Is dat nou dezelfde gast als die gast die
hier op 0:51 zo debiel danst?
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, nu weet ik het zeker. Ik zie die vrouw later ook voorbij komen in die clipquote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Briljant!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee, heb het niet zolang volgehouden.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Compliment daarvoorquote:Op woensdag 23 september 2009 19:27 schreef Jurgaah het volgende:
dit is echt goede muziek:D
ECHT WAAR!?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:40 schreef cerror het volgende:
Die gozer is zwakzinnig. En ook al is hij dat, hij kan gewoon niet zingen.
Geniaal topicquote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij zoek je het Centrale kutmuziek topic
Dat gebeurd maar al te vaakquote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens, topics die sterven zodra ze in ONZ belanden
Ja en als je alles op n rij zet, alles rutgers, wilberts, zangers bob, sharons en rinussen én alles wat zich daar omheen beweegt... WTF zwakzinnigheid schijnt zich nog sneller te verspreiden dan welke griep dan ook.quote:
Ik zal me even voorstellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zou dr doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heel simpel: omdat het kanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:45 schreef Verbatim. het volgende:
dus hier is die kanker begonnen
fok![]()
![]()
WAAROM!!!!!!?!?!?!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
dat lijkt maar zo, eigenlijk zijn je hersenen kortgeslotenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:48 schreef smegmanus het volgende:
Hahaha ik heb hem nu 20x achter elkaar gekeken en hij wordt echt steeds grappiger
WAT?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:00 schreef swollywood het volgende:
Hoorde vanmiddag op Radio NL dat Rinus bij Carlo & Irene in de uitzending van Life4you komt!
(Als ik het goed gehoord heb die van volgende week).
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:00 schreef swollywood het volgende:
Hoorde vanmiddag op Radio NL dat Rinus bij Carlo & Irene in de uitzending van Life4you komt!
(Als ik het goed gehoord heb die van volgende week).
Fuck, net te laatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |