Potdomme, inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij zoek je het Centrale kutmuziek topic
Jawohlquote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Is dat nou dezelfde gast als die gast die
hier op 0:51 zo debiel danst?
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, nu weet ik het zeker. Ik zie die vrouw later ook voorbij komen in die clipquote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Briljant!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee, heb het niet zolang volgehouden.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Compliment daarvoorquote:Op woensdag 23 september 2009 19:27 schreef Jurgaah het volgende:
dit is echt goede muziek:D
ECHT WAAR!?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:40 schreef cerror het volgende:
Die gozer is zwakzinnig. En ook al is hij dat, hij kan gewoon niet zingen.
Geniaal topicquote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij zoek je het Centrale kutmuziek topic
Dat gebeurd maar al te vaakquote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens, topics die sterven zodra ze in ONZ belanden
Ja en als je alles op n rij zet, alles rutgers, wilberts, zangers bob, sharons en rinussen én alles wat zich daar omheen beweegt... WTF zwakzinnigheid schijnt zich nog sneller te verspreiden dan welke griep dan ook.quote:
Ik zal me even voorstellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zou dr doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |