abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73037720
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:20 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar MBO'ers zijn wel laagopgeleiden.
Ik vind het rot voor je.. echt.
pi_73037737
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:23 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik vind het rot voor je.. echt.
Je vindt wat rot?
pi_73037760
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:18 schreef Matteüs het volgende:

[..]

MBO is geen laag onderwijs waarmee je telkens schermt. Dat is LBO en lager.
Tis wachten op je volgende zaagactie...
Meer dan 'gemiddeld' kan ik MBO toch niet noemen. Ik heb de MBO'ers ook weggelaten uit mijn 'berekening', dus die klopt verder gewoon. Ik heb het gehad over de laagopgeleiden en de hoogopgeleiden en de MBO'ers in het midden gelaten. Kortom, de berekening gemaakt vanuit jouw standpunten.
Sanity is (not) statistical
pi_73037779
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb anders alleen maar afkeuring gehoord van iedereen om me heen. En in de kranten en op tv. Dus hoe kom je daar nu bij?
Niet van de ouders (waar waren die eigenlijk). Daar het ook de 2e keer was dat het voorkwam heeft dus klaarblijkelijk niemand maatregelen tegen die hooligans genomen, anders was het niet nogmaals gebeurd.
pi_73037781
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Je kan ook gaan voor een andere manier van kiezen. Dat mensen dus niet kiezen op een partij, maar keuzes moeten maken uit een aantal stellingen. Dus een soort kieswijzerachtig idee, maar dan objectief vastgesteld. Of dat mensen verplicht worden in het stembureau het programma te lezen, zonder dat daar een partijnaam boven staat, zodat ze wel moeten kiezen op inhoud. Ook dan sluit je niet uit dat mensen kiezen op basis van de lengte van het zevende woord van de zevende regel, maar goed.
Zie je het voor je... bejaarden die bij het stemhokje nu al moeite hebben op het juiste knopje te drukken moeten dan al die verkiezingsprogramma's doorlezen en nog snappen ook. En dan nog een juiste keuze uit al die programma's kunnen maken.
Als dat betekent dat het CDA eindelijk haar machtspositie verliest heb je mijn zegen trouwens.
pi_73037793
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:24 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Meer dan 'gemiddeld' kan ik MBO toch niet noemen. Ik heb de MBO'ers ook weggelaten uit mijn 'berekening', dus die klopt verder gewoon. Ik heb het gehad over de laagopgeleiden en de hoogopgeleiden en de MBO'ers in het midden gelaten. Kortom, de berekening gemaakt vanuit jouw standpunten.
Oke.

*zomaar een vraag: je bent een vrouw?*
pi_73037801
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:20 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar MBO'ers zijn wel laagopgeleiden.
Volgens wie?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73037899
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Volgens wie?
Ik pak vast wat popcorn...
pi_73037901
quote:

[..]

Volgens wie?
Wat?!
pi_73037903
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zie je het voor je... bejaarden die bij het stemhokje nu al moeite hebben op het juiste knopje te drukken moeten dan al die verkiezingsprogramma's doorlezen en nog snappen ook. En dan nog een juiste keuze uit al die programma's kunnen maken.
Als dat betekent dat het CDA eindelijk haar machtspositie verliest heb je mijn zegen trouwens.
Is het niet op zich al droevig dat mensen kiezen op basis van dingen die ze niet begrijpen? Dat ligt niet alleen aan die mensen overigens, maar ook zeker aan de politiek. Die zou op meer manieren de burgers duidelijk moeten maken wat ze willen, waarom en ook hoe en wat de gevolgen daar van zijn. Liefst ook nog eerlijk, maar ik vrees dat dat een utopie is.
pi_73037939
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:28 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat?!
Jammer. Onze troll zit nu alweer vast.
pi_73037962
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niet van de ouders (waar waren die eigenlijk). Daar het ook de 2e keer was dat het voorkwam heeft dus klaarblijkelijk niemand maatregelen tegen die hooligans genomen, anders was het niet nogmaals gebeurd.
Oh, je wilt me in de val laten lopen. Als ik nu zeg dat hooligans hun ouders niet meenemen als ze rotzooi gaan trappen zeg jij, zie je nou wel? Als marokkaantjes rotzooi trappen wordt er ook altijd naar de ouders gewezen.

Jammer, je opzetje gaat niet door
pi_73038005
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:28 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat?!
Jij noemt MBO'ers "laagopgeleid.

Daarom vraag ik, op basis van wat je dat zegt.
Mr. Prolapse 2009
pi_73038017
TVP voor ondergang des trolls
pi_73038065
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:28 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Is het niet op zich al droevig dat mensen kiezen op basis van dingen die ze niet begrijpen? Dat ligt niet alleen aan die mensen overigens, maar ook zeker aan de politiek. Die zou op meer manieren de burgers duidelijk moeten maken wat ze willen, waarom en ook hoe en wat de gevolgen daar van zijn. Liefst ook nog eerlijk, maar ik vrees dat dat een utopie is.
Ja maar dat is inherent aan ons democratisch systeem en daar valt weinig aan te veranderen mijns inziens. Veel mensen zullen blijven stemmen uit onvrede of uit gewoonte. Daarnaast heb je gelukkig mensen die kieswijzers invullen en zich echt verdiepen in de materie.

Persoonlijk heb ik minder moeite met mensen die uit onvrede op de PVV stemmen omdat daar nog een soort maatschappelijke betrokkenheid in zit. Ik heb veel meer moeite met gewoontestemmers, mensen die blind stemmen wat hun ouders stemden omdat het zo hoort. Zonder vraagtekens, zonder betrokkenheid.
pi_73038113
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jij noemt MBO'ers "laagopgeleid.

Daarom vraag ik, op basis van wat je dat zegt.
Common sense. Ik schaar MBO'ers zeker onder lageropgeleiden. Aangezien de PVV'ers in dit topic daar zo'n big deal van maken en het electoraat van de PVV grotendeels bestaat uit lageropgeleiden, zullen ze het zich waarschijnlijk wel persoonlijk aantrekken.
pi_73038134
Ik las Wilders heeft toch weer de grootste
pi_73038139
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, je wilt me in de val laten lopen. Als ik nu zeg dat hooligans hun ouders niet meenemen als ze rotzooi gaan trappen zeg jij, zie je nou wel? Als marokkaantjes rotzooi trappen wordt er ook altijd naar de ouders gewezen.

Jammer, je opzetje gaat niet door
Ik wil niemand in een val laten lopen. Feit blijft dat op het moment dat Marokaanse reljongeren lopen te kloten, de hele marokaanse gemeenschap schuldig wordt verklaart aan het niet optreden tegen deze jongeren.
Terwijl als het gaat om autochtonen, iedereen roept te blaten dat het slechts een kleine groep waar de grote groep onder moet lijden.

Het kwalijke van de PVV vind ik dan ook dat men kijkt naar afkomst en de conclusie trekt dat afkomst de reden is dat sommige mensen niet willen deugen.
Op het moment dat Geertje zegt dat we alle reljongeren/criminelen harder gaan aanpakken, op dezelfde manier zonder te kijken naar afkomst/religie en daarnaast gaan onderzoeken waarom deze jongeren ontsporen, dan heeft hij mijn stem (misschien )
pi_73038185
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef IHVK het volgende:
Ik las Wilders heeft toch weer de grootste
...objecten rectaal ingebracht bij zichzelf?
pi_73038201
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja maar dat is inherent aan ons democratisch systeem en daar valt weinig aan te veranderen mijns inziens. Veel mensen zullen blijven stemmen uit onvrede of uit gewoonte. Daarnaast heb je gelukkig mensen die kieswijzers invullen en zich echt verdiepen in de materie.

Persoonlijk heb ik minder moeite met mensen die uit onvrede op de PVV stemmen omdat daar nog een soort maatschappelijke betrokkenheid in zit. Ik heb veel meer moeite met gewoontestemmers, mensen die blind stemmen wat hun ouders stemden omdat het zo hoort. Zonder vraagtekens, zonder betrokkenheid.
Is ook ergens wel zo. Aan de andere kant hebben die onvredestemmers wel een m.i. ongewenst effect op de samenleving waar ze zich zelf vaak niet van bewust zijn en stemmen ze op dingen waar ze het zelf eigenlijk ook niet mee eens zijn. Denk aan een moslim die zonder te weten waar de partij voor staat stemt op PVV omdat dit namelijk de partij voor Vrijheid is - echt gebeurd.

Misschien valt er inderdaad weinig te veranderen, maar ik doe m'n best om dat weinige dan toch te veranderen
pi_73038253
Don't feed the troll
Mr. Prolapse 2009
pi_73038260
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:38 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Is ook ergens wel zo. Aan de andere kant hebben die onvredestemmers wel een m.i. ongewenst effect op de samenleving waar ze zich zelf vaak niet van bewust zijn en stemmen ze op dingen waar ze het zelf eigenlijk ook niet mee eens zijn. Denk aan een moslim die zonder te weten waar de partij voor staat stemt op PVV omdat dit namelijk de partij voor Vrijheid is - echt gebeurd.

Misschien valt er inderdaad weinig te veranderen, maar ik doe m'n best om dat weinige dan toch te veranderen
Ach, ik blijf zelf het allemaal op een afstandje volgen en ik ben allang blij dat ik nu niet hoef te stemmen wegens ernstig zwevende kiezer zijnde.
pi_73038285
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik wil niemand in een val laten lopen. Feit blijft dat op het moment dat Marokaanse reljongeren lopen te kloten, de hele marokaanse gemeenschap schuldig wordt verklaart aan het niet optreden tegen deze jongeren.
Terwijl als het gaat om autochtonen, iedereen roept te blaten dat het slechts een kleine groep waar de grote groep onder moet lijden.

Het kwalijke van de PVV vind ik dan ook dat men kijkt naar afkomst en de conclusie trekt dat afkomst de reden is dat sommige mensen niet willen deugen.
Op het moment dat Geertje zegt dat we alle reljongeren/criminelen harder gaan aanpakken, op dezelfde manier zonder te kijken naar afkomst/religie en daarnaast gaan onderzoeken waarom deze jongeren ontsporen, dan heeft hij mijn stem (misschien )
Het lijkt me naief om te ontkennen dat afkomst te maken kan hebben met (probleem)gedrag en volgens mij doe je mensen daar ook geen plezier mee. Ik hoorde van de week ergens iemand zeggen dat Marokkanen in hun eigen land veel sneller 'volwassen' moeten zijn (trouwen, kinderen krijgen, werken) en dat ouders daardoor niet weten hoe ze een vertrouwensband met hun kinderen op moeten bouwen. Ik kan me voorstellen dat zoiets een effect heeft op hoe die ouders hier in Nederland hun kinderen opvoeden, die hier pas veel later gaan trouwen, werken, etc. Ik zou juist zeggen, kijk of zoiets er inderdaad mee te maken heeft en gebruik de kennis die je hebt om het probleem aan te pakken.
pi_73038287
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:35 schreef Meh7 het volgende:
Common sense.
en...
quote:
Ik schaar...

gaan niet samen.
pi_73038291
quote:

[..]

Volgens wie?
Als MBO'ers al hoopopgeleid zijn, wat zijn WO'ers dan wel niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')