Als je een vergelijk als deze trekt mag je eerst wel aan je eigen capaciteiten twijfelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, als je zoveel haat koestert jegens een bepaalde bevolkingsgroep en daarbij alle vermogen tot relativeren bent verloren, dan kun je onmogelijk een hoog IQ hebben.
En bedankt...quote:Op woensdag 23 september 2009 12:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is dus ongeveer het niveau van de geestelijke en morele ontwikkeling van de PVV'stemmer.
Weten we dat ook weer.
Ik heb het idee dat de meeste PVV'stemmers ook een totaal verkeerde definitie van democratie hanteren. Maar goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben de leden tenminste nog inspraak in het partijprogramma. De PVV is een eenmansbeweging waar Wilders' wil wet is. Vrij onsmakelijk en verre van democratisch.
Ach VVD heette ook ooit PVVquote:Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En bedankt...
oh nee wacht, pvv, ik las VVD![]()
Maar serieus, het over 1 kam scheren van PVV-stemmers is eigenlijk net zoiets als wat Wilders zelf over de Islam zegtquote:
Na het lezen van de reacties op die site weet ik niet meer of democratie wel het beste is voor dit land.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben de leden tenminste nog inspraak in het partijprogramma. De PVV is een eenmansbeweging waar Wilders' wil wet is. Vrij onsmakelijk en verre van democratisch.
Dat gold ook jarenlang voor de SP. En bij de SGP is dat op bepaalde vlakken niet anders.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor je enkel jammeren over het intellect van PVV stemmers. Hoe arm ben je als je enkel op anderen, waar je negatief over bent, probeert neer te kijken? Of sterker: hoe is het dan met jouw intellect gesteld?quote:
Ach ik geef de PVV'ers op Fok! gewoon een koekje van eigen deeg. Bovendien had ik het over de gemiddelde PVV'stemmer, dus er zijn vast uitzonderingen.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar serieus, het over 1 kam scheren van PVV-stemmers is eigenlijk net zoiets als wat Wilders zelf over de Islam zegten mijn vader is PVV stemmer maar niet zoals men de PVV stemmer omschrijft.
Ik ga SP stemmers ook niet voor gek verklaren hier
Daar zijn ze in Den Haag al jaren geleden achter gekomen.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Na het lezen van de reacties op die site weet ik niet meer of democratie wel het beste is voor dit land.
Eens. Er zijn zat 'slimme' mensen die uit protest op de PVV stemmen. Je hoeft het niet met Wilders eens te zijn om niet op Balkenende te willen stemmen.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:01 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik hoor je enkel jammeren over het intellect van PVV stemmers. Hoe arm ben je als je enkel op anderen, waar je negatief over bent, probeert neer te kijken? Of sterker: hoe is het dan met jouw intellect gesteld?
Nog maar niet te spreken over het "over 1 kam scheren" waarvan je de PVV beschuldigd dit met de moslims te doen.
Best een dikke fail
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ik geef de PVV'ers op Fok! gewoon een koekje van eigen deeg.
Hm, ik mag toch mensen aanvallen op hun politieke voorkeur (zoals ik net duidelijk maakte)quote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet elke Fok!-PVV'er is zo. Ik heb zelf ook in het begin overwogen om PVV te stemmen, maar hij is anti-Europa en niet redelijk tegenover de hele Islam (als het nou gaat om alle misstanden, ongeacht religie,. dan was het goed geweest) en daarom is het toch weer VVD geworden.
Dus...
Je vergeet gemakshalve dat geloofsovertuigingen zeker verweven is met politieke voorkeur. Dan kwam je beter uit neem ik aan?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef IHVK het volgende:
Trouwens een politieke overtuiging is heel anders dan een geloofsovertuiging.
Je geloof verandert meestal niet (of niet vaak) terwijl de meeste mensen in hun leven op uiteenlopende partijen stemmen. Bovendien is politieke voorkeur niet verweven met de cultuur en de manier van leven voor een groot deel en daardoor is het in mijn ogen minder erg om iemand op zijn politieke overtuiging aan te vallen (Wat zeer normaal en correct is, politici doen niets anders) maar van iemands privé sfeer af te blijven, geloof cultuur etc.
Dat mag, maar je moet dan niet de stemmers bestempelen dat zij "gezegend" zijn met een laag IQ. Mensen hebben, net als met religie, uiteenlopende redenen om achter iets te staan. Dat zegt niets over intelligentie.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, ik mag toch mensen aanvallen op hun politieke voorkeur (zoals ik net duidelijk maakte)
Het blijft de man van:
kopvoddentax, straten schoonvegen van vervuilende moslims, straten terugveroveren op de moslims,
moslims zijn kolonisten die de boel hier komen overnemen, de islam is een fascistische levensovertuiging (ergo moslims zijn fascisten) en moslimcriminelen met familie en al uitzetten en ook nog artikel 1 afschaffen.
Ik heb het volste recht om al deze overtuigingen aan te vallen vind ik. Het blijft politiek.
Als ik nou zou zeggen: ik vind dat vrouwen minderwaardig zijn of dat vrouwen niet mogen werken ofzo, mag je mij ook daarop aanvallen.Niks mis mee.
Dat is geen gegeven.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:09 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve dat geloofsovertuigingen zeker verweven is met politieke voorkeur. Dan kwam je beter uit neem ik aan?
Die bestaat pas sinds 2007quote:Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is geen gegeven.
Anders hadden de Nederlandse moslims wel op de moslimpartij gestemd.
Juist!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef ExTec het volgende:
En de les is natuurlijk dat niet de incrowd bepaald, maar het het volk zelf.
Mijn god... waar en hoe leer jij de wereld kennen?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is geen gegeven.
Anders hadden de Nederlandse moslims wel op de moslimpartij gestemd.
In een andere post over het intellect van de PVV'er heb je het over neerkijken op de PVV-aanhanger. En misschien doe ik dat ook wel. Ik kan namelijk moeilijk een hoge pet op hebben van iemand die zo intolerant is tegen andere bevolkingsgroepen in onze samenleving.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Als je een vergelijk als deze trekt mag je eerst wel aan je eigen capaciteiten twijfelen.
Maar komop, hoe serieus moet je dat soort opmerkingen nemen in een felle discussie?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat mag, maar je moet dan niet de stemmers bestempelen dat zij "gezegend" zijn met een laag IQ. Mensen hebben, net als met religie, uiteenlopende redenen om achter iets te staan. Dat zegt niets over intelligentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |