abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73035378
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, als je zoveel haat koestert jegens een bepaalde bevolkingsgroep en daarbij alle vermogen tot relativeren bent verloren, dan kun je onmogelijk een hoog IQ hebben.
Als je een vergelijk als deze trekt mag je eerst wel aan je eigen capaciteiten twijfelen.
pi_73035379
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit is dus ongeveer het niveau van de geestelijke en morele ontwikkeling van de PVV'stemmer.

Weten we dat ook weer.
En bedankt...

oh nee wacht, pvv, ik las VVD
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73035395
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Daar hebben de leden tenminste nog inspraak in het partijprogramma. De PVV is een eenmansbeweging waar Wilders' wil wet is. Vrij onsmakelijk en verre van democratisch.
Ik heb het idee dat de meeste PVV'stemmers ook een totaal verkeerde definitie van democratie hanteren. Maar goed.
pi_73035399
PVV
pi_73035407
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En bedankt...

oh nee wacht, pvv, ik las VVD
Ach VVD heette ook ooit PVV
pi_73035417
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:56 schreef Kwaliteit het volgende:
PVV
Blakend van intelligentie.
pi_73035427
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ach VVD heette ook ooit PVV
Maar serieus, het over 1 kam scheren van PVV-stemmers is eigenlijk net zoiets als wat Wilders zelf over de Islam zegt en mijn vader is PVV stemmer maar niet zoals men de PVV stemmer omschrijft.

Ik ga SP stemmers ook niet voor gek verklaren hier
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 23 september 2009 @ 13:00:04 #58
165512 MASD
Music is dead.
pi_73035451
quote:

[..]

Daar hebben de leden tenminste nog inspraak in het partijprogramma. De PVV is een eenmansbeweging waar Wilders' wil wet is. Vrij onsmakelijk en verre van democratisch.
Na het lezen van de reacties op die site weet ik niet meer of democratie wel het beste is voor dit land.
Long live music.
pi_73035465
quote:

[..]

Dat gold ook jarenlang voor de SP. En bij de SGP is dat op bepaalde vlakken niet anders.
Bovendien vermoed ik dat er bij het CDA ook wel prima mensen zitten die het beleid van hun roerganger ook liever wat christelijker in plaats van gristelijk hebben. Maar JP doet daar ook niet aan mee.

Pechtold met 'zijn' D'66 dan?

Verder is het lood om oud ijzer, want er wordt uiteindelijk toch een coalitie gevormd door meerdere partijen die vervolgens niet doen wat ze hebben beloofd. De banken bepalen wie het geld krijgt en wie het moet ophoesten.
pi_73035489
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Blakend van intelligentie.
Ik hoor je enkel jammeren over het intellect van PVV stemmers. Hoe arm ben je als je enkel op anderen, waar je negatief over bent, probeert neer te kijken? Of sterker: hoe is het dan met jouw intellect gesteld?
Nog maar niet te spreken over het "over 1 kam scheren" waarvan je de PVV beschuldigd dit met de moslims te doen.

Best een dikke fail
pi_73035491
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar serieus, het over 1 kam scheren van PVV-stemmers is eigenlijk net zoiets als wat Wilders zelf over de Islam zegt en mijn vader is PVV stemmer maar niet zoals men de PVV stemmer omschrijft.

Ik ga SP stemmers ook niet voor gek verklaren hier
Ach ik geef de PVV'ers op Fok! gewoon een koekje van eigen deeg. Bovendien had ik het over de gemiddelde PVV'stemmer, dus er zijn vast uitzonderingen.
pi_73035499
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:00 schreef MASD het volgende:

[..]

Na het lezen van de reacties op die site weet ik niet meer of democratie wel het beste is voor dit land.
Daar zijn ze in Den Haag al jaren geleden achter gekomen.
  woensdag 23 september 2009 @ 13:03:30 #63
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_73035531
En de les is natuurlijk dat niet de incrowd bepaald, maar het het volk zelf.
Scorched earth
pi_73035540
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:01 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik hoor je enkel jammeren over het intellect van PVV stemmers. Hoe arm ben je als je enkel op anderen, waar je negatief over bent, probeert neer te kijken? Of sterker: hoe is het dan met jouw intellect gesteld?
Nog maar niet te spreken over het "over 1 kam scheren" waarvan je de PVV beschuldigd dit met de moslims te doen.

Best een dikke fail
Eens. Er zijn zat 'slimme' mensen die uit protest op de PVV stemmen. Je hoeft het niet met Wilders eens te zijn om niet op Balkenende te willen stemmen.
pi_73035562
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ach ik geef de PVV'ers op Fok! gewoon een koekje van eigen deeg.

Niet elke Fok!-PVV'er is zo. Ik heb zelf ook in het begin overwogen om PVV te stemmen, maar hij is anti-Europa en niet redelijk tegenover de hele Islam (als het nou gaat om alle misstanden, ongeacht religie,. dan was het goed geweest) en daarom is het toch weer VVD geworden.

Dus...
Mr. Prolapse 2009
pi_73035573
Trouwens een politieke overtuiging is heel anders dan een geloofsovertuiging.

Je geloof verandert meestal niet (of niet vaak) terwijl de meeste mensen in hun leven op uiteenlopende partijen stemmen. Bovendien is politieke voorkeur niet verweven met de cultuur en de manier van leven voor een groot deel en daardoor is het in mijn ogen minder erg om iemand op zijn politieke overtuiging aan te vallen (Wat zeer normaal en correct is, politici doen niets anders) maar van iemands privé sfeer af te blijven, geloof cultuur etc.
pi_73035642
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Niet elke Fok!-PVV'er is zo. Ik heb zelf ook in het begin overwogen om PVV te stemmen, maar hij is anti-Europa en niet redelijk tegenover de hele Islam (als het nou gaat om alle misstanden, ongeacht religie,. dan was het goed geweest) en daarom is het toch weer VVD geworden.

Dus...
Hm, ik mag toch mensen aanvallen op hun politieke voorkeur (zoals ik net duidelijk maakte)

Het blijft de man van:
kopvoddentax, straten schoonvegen van vervuilende moslims, straten terugveroveren op de moslims,
moslims zijn kolonisten die de boel hier komen overnemen, de islam is een fascistische levensovertuiging (ergo moslims zijn fascisten) en moslimcriminelen met familie en al uitzetten en ook nog artikel 1 afschaffen.

Ik heb het volste recht om al deze overtuigingen aan te vallen vind ik. Het blijft politiek.

Als ik nou zou zeggen: ik vind dat vrouwen minderwaardig zijn of dat vrouwen niet mogen werken ofzo, mag je mij ook daarop aanvallen. Niks mis mee.
pi_73035643
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef IHVK het volgende:
Trouwens een politieke overtuiging is heel anders dan een geloofsovertuiging.

Je geloof verandert meestal niet (of niet vaak) terwijl de meeste mensen in hun leven op uiteenlopende partijen stemmen. Bovendien is politieke voorkeur niet verweven met de cultuur en de manier van leven voor een groot deel en daardoor is het in mijn ogen minder erg om iemand op zijn politieke overtuiging aan te vallen (Wat zeer normaal en correct is, politici doen niets anders) maar van iemands privé sfeer af te blijven, geloof cultuur etc.
Je vergeet gemakshalve dat geloofsovertuigingen zeker verweven is met politieke voorkeur. Dan kwam je beter uit neem ik aan?
pi_73035684
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm, ik mag toch mensen aanvallen op hun politieke voorkeur (zoals ik net duidelijk maakte)

Het blijft de man van:
kopvoddentax, straten schoonvegen van vervuilende moslims, straten terugveroveren op de moslims,
moslims zijn kolonisten die de boel hier komen overnemen, de islam is een fascistische levensovertuiging (ergo moslims zijn fascisten) en moslimcriminelen met familie en al uitzetten en ook nog artikel 1 afschaffen.

Ik heb het volste recht om al deze overtuigingen aan te vallen vind ik. Het blijft politiek.

Als ik nou zou zeggen: ik vind dat vrouwen minderwaardig zijn of dat vrouwen niet mogen werken ofzo, mag je mij ook daarop aanvallen. Niks mis mee.
Dat mag, maar je moet dan niet de stemmers bestempelen dat zij "gezegend" zijn met een laag IQ. Mensen hebben, net als met religie, uiteenlopende redenen om achter iets te staan. Dat zegt niets over intelligentie.
Mr. Prolapse 2009
pi_73035691
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:09 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Je vergeet gemakshalve dat geloofsovertuigingen zeker verweven is met politieke voorkeur. Dan kwam je beter uit neem ik aan?
Dat is geen gegeven.

Anders hadden de Nederlandse moslims wel op de moslimpartij gestemd.
pi_73035720
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat is geen gegeven.

Die bestaat pas sinds 2007 Te kort om een fatsoenlijke partij op te richten (en zelfs nu nog hebben ze geen echt programma).
Mr. Prolapse 2009
pi_73035764
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef ExTec het volgende:
En de les is natuurlijk dat niet de incrowd bepaald, maar het het volk zelf.
Juist!
pi_73035766
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat is geen gegeven.

Mijn god... waar en hoe leer jij de wereld kennen?
pi_73035770
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Als je een vergelijk als deze trekt mag je eerst wel aan je eigen capaciteiten twijfelen.
In een andere post over het intellect van de PVV'er heb je het over neerkijken op de PVV-aanhanger. En misschien doe ik dat ook wel. Ik kan namelijk moeilijk een hoge pet op hebben van iemand die zo intolerant is tegen andere bevolkingsgroepen in onze samenleving.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73035792
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:10 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat mag, maar je moet dan niet de stemmers bestempelen dat zij "gezegend" zijn met een laag IQ. Mensen hebben, net als met religie, uiteenlopende redenen om achter iets te staan. Dat zegt niets over intelligentie.
Maar komop, hoe serieus moet je dat soort opmerkingen nemen in een felle discussie?

Het is gewoon een leuke sneer gezien het feit dat er veel meer laagopgeleiden op de PVV stemmen.
UIteraard geldt dit niet voor alle PVV'ers. Maar dat weet iedereen neem ik aan.

Komop er worden hier veel en veel ergere dingen gezegd en dan in een slachtofferrol shieten vanwege deze opmerking?

Dan zou ik ook in een slachtofferrol kunnen schieten omdat mensen op Wilders stemmen die zegt dat moslims kolonisten zijn. Terwijl mijn opa uiteenlopende redenen had om hierheen te komen (vooral economisch) en uiteindelijk door het gemis aan zijn vrouw en kinderen de rest hierheen kwam. Dus ik ben toch geen kolonist??
Maar ik wil die rol gewoon niet, moet je ook niet willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')