Als je dat zo jeukt... hier:quote:
Bejaarden kosten ons meer dan ze opleveren, bankiers kosten ons meer dan ze opleveren, kinderen kosten ons meer dan ze opleveren, limburgers kosten ons meer dan ze opleveren.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef LasTeR het volgende:
Zolang ik onder de indruk ben dat de allochtonen ons meer kosten dan opbrengen, kan ik het best begrijpen.
quote:Op naar de 150 zetels en de absolute macht voor de PVV. Dan kan de bezem door Nederland en worden we weer een gelukkig en tolerant land
gelukkig en tolerant.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
Altijd leuk Telegraaf-reacties
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef speknek het volgende:
Argh, ik liet me weer verleiden tot het lezen van de reacties op de Telegraaf site.
The stupid, it buuurrnssss.
Dat moet een trollkloon zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
*Proest*quote:Op woensdag 23 september 2009 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dankzij het harde (lichamelijke) werk van deze bejaarden vroeger, heb jij het tegenwoordig zo goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
Bejaarden kosten ons meer dan ze opleveren
Opruimen die handel!
En die gastarbeiders hebben ook zich krom gewerkt voor jouw generatie. Beetje meer respect ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:20 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dankzij het harde (lichamelijke) werk van deze bejaarden vroeger, heb jij het tegenwoordig zo goed.
Je zou eens wat beter en respectvoller moeten nadenken voor je zulke onzin uitkraamt.
goddamn..quote:Op naar de 150 zetels en de absolute macht voor de PVV. Dan kan de bezem door Nederland en worden we weer een gelukkig en tolerant land
Een fruitmand wordt ook beter als je de rotte appels verwijderd.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
NL wordt tolerant door mensen eruit te knikkeren en te zorgen voor segregatie
Zie Sjuul Paradijs, en je snapt waarom De Telegraaf de krant is voor idioten.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
goddamn..
"PVV de absolute macht" en "tolerant".. contradictio in terminis..
Hoe kan iemand zo seniel zijn om dat op te schrijven?
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:21 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Een fruitmand wordt ook beter als je de rotte appels verwijderd.
De gastarbeiders wel ja, alleen jammer dat we iets te gastvrij waren.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:21 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
En die gastarbeiders hebben ook zich krom gewerkt voor jouw generatie. Beetje meer respect ja.
Probeer je daarmee te zeggen dat dit bericht verzonnen is? Of wat?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:22 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Zie Sjuul Paradijs, en je snapt waarom De Telegraaf de krant is voor idioten.
Tja, daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
De gastarbeiders wel ja, alleen jammer dat we iets te gastvrij waren.
Maar de fruitmond wordt daar niet toleranter van. Ik weet dat het IQ van de gemiddelde PVV-aanhanger dikwijls niet boven de 100 uitstijgt, dus we houden het er maar op dat die meneer niet wist waar hij het over had.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:21 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nee, ik geef een verklaring waarom die posts (gemiddeld) op de Telegraaf-site zo achterlijk zijn door de naam Sjuul Paradijs te noemen. De hoofdredacteur is een idioot, wat verwacht je nou van de klanten.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:23 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Probeer je daarmee te zeggen dat dit bericht verzonnen is? Of wat?
Iemand die daadwerkelijk van fruit houdt, snijd alleen het rotte gedeelte van de appel weg.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:21 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Op die fiets. De klanten kennen allemaal Sjuul persoonlijk en dat is de reden waarom ze lid zijn, of juist geen lid zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Nee, ik geef een verklaring waarom die posts (gemiddeld) op de Telegraaf-site zo achterlijk zijn door de naam Sjuul Paradijs te noemen. De hoofdredacteur is een idioot, wat verwacht je nou van de klanten.
Is dan ook niet meer nodig he? Als het kwaad eruit gehaald wordt is de reden om er kwaad over te worden weg.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar de fruitmond wordt daar niet toleranter van.
Dit moet je bekendmaken joh. Jij beschikt over informatie die de rest van het land ontgaan is. Als je dat met cijfers kunt onderbouwen, en ik neem aan dat je dat kunt want anders sla je een flaterfiguur, zal de media van je smullen en je bankrekening spekken.quote:Ik weet dat het IQ van de gemiddelde PVV-aanhanger dikwijls niet boven de 100 uitstijgt...
Te veel werk. En de fruitmand is al vol genoeg.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand die daadwerkelijk van fruit houdt, snijd alleen het rotte gedeelte van de appel weg.
Hoe weet je dat ?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet dat het IQ van de gemiddelde PVV-aanhanger dikwijls niet boven de 100 uitstijgt, dus we houden het er maar op dat die meneer niet wist waar hij het over had.
wat?quote:Ik streef voor een normaal en gezond en een echt NEDERLAND. Het wordt nu overgenomen door de ISLAMGEERT WILDERS is de beste op naar de 50 zetels
Dit is dus ongeveer het niveau van de geestelijke en morele ontwikkeling van de PVV'stemmer.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:38 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Te veel werk. En de fruitmand is al vol genoeg.
Je doet net alsof daar iets mee mee is. Leg uit.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is dus ongeveer het niveau van de geestelijke en morele ontwikkeling van de PVV'stemmer.
Weten we dat ook weer.
Moet ik dat ook nog uitleggen??quote:Op woensdag 23 september 2009 12:47 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je doet net alsof daar iets mee mee is. Leg uit.
Welke partij is wel echt democratisch dan? Kan me bij het CDA, CU, SGP en SP ook niet veel voorstellen. Of de Partij voor de Dieren of de PvdA. Hou je al niet veel over...quote:Op woensdag 23 september 2009 12:39 schreef remlof het volgende:
Eng dat zoveel mensen overwegen om op een ondemocratische partij te stemmen
Kan me ook niet voorstellen dat mensen overwegen te stemmen op het CDA, CU, SGP, SP, PvdD en PvdA.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:52 schreef dieenebart het volgende:
Welke partij is wel echt democratisch dan? Kan me bij het CDA, CU, SGP en SP ook niet veel voorstellen. Of de Partij voor de Dieren of de PvdA. Hou je al niet veel over...
Nou, als je zoveel haat koestert jegens een bepaalde bevolkingsgroep en daarbij alle vermogen tot relativeren bent verloren, dan kun je onmogelijk een hoog IQ hebben.quote:
Daar hebben de leden tenminste nog inspraak in het partijprogramma. De PVV is een eenmansbeweging waar Wilders' wil wet is. Vrij onsmakelijk en verre van democratisch.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welke partij is wel echt democratisch dan? Kan me bij het CDA, CU, SGP en SP ook niet veel voorstellen. Of de Partij voor de Dieren of de PvdA. Hou je al niet veel over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |