Tjah vanavond ff luisteren dan... Ik moet zeggen dat ik het vrij weinig luister eigenlijk, wat van de oudere nummers zo af en toe. Maar die laatste 2 cd's vrij weinig van. Maar live verbaasde me het toen positief in Ahoy' laatste keer. Daarna nog keer pinkpop en keer lowlands gezien, dat was wat minder (openlucht enzo, en bij een van de 2 dumpte ze volgens mij toen net dr band), maar nog steeds niet slechtquote:Op woensdag 23 september 2009 09:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Nieuwe CD is ook errug goed, schijnt.
Enne, ik wil ook zon
Doe anders gewoon voor de lol een copy paste van het laatste meet lijstje voor we dat vergeten.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:34 schreef JJH het volgende:
Is er eigenlijk een OP? Nee hè.
Dan maar zonder.
Game on!
quote:Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (yes indien slecht weer)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
Plan van Aanpak:
Keuze uit:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
of
15:00 @ Amersfoort voor drankje
Gezamelijke deel:
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Haha, vette duif.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe anders gewoon voor de lol een copy paste van het laatste meet lijstje voor we dat vergeten.![]()
Staat op pagina 5 of 6 van het vorige deeltje.
*wil meer mensen naar de dierentuin lokken*
Yoko zit hier piepend en mieuwend en staartzwiepend een dikke duif te beloeren. Die haar keihard uitlacht en een middelveertje opsteekt.
Hoest met jou? Lekker geslapen?quote:
verrot. k heb wel geslapen vannacht, (slapen lukt altijd) maar mn nek (whiplash) is aan t etterenquote:
He, balen. Beterschap!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
verrot. k heb wel geslapen vannacht, (slapen lukt altijd) maar mn nek (whiplash) is aan t etteren
maar goed, ik MOET nu echt foto's verder gaan bewerken, dus helaas t is niet anders
Niks MOET natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
verrot. k heb wel geslapen vannacht, (slapen lukt altijd) maar mn nek (whiplash) is aan t etteren
maar goed, ik MOET nu echt foto's verder gaan bewerken, dus helaas t is niet anders
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:58 schreef ElisaB het volgende:
Poekie heeft vanmorgen op de bak geplast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is heel bijzonder voor Poekie. We hebben al maanden een probleem met mevrouw. Volgende week komt er zelfs een therapeut
Wat een grote meid!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:58 schreef ElisaB het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is heel bijzonder voor Poekie. We hebben al maanden een probleem met mevrouw. Volgende week komt er zelfs een therapeut
*vlag uithangt*quote:Op woensdag 23 september 2009 09:58 schreef ElisaB het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:08 schreef JJH het volgende:
Kat overleeft dertien kogels in kop
De bruut.
Yo dude, how's it hangin.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef ElisaB het volgende:
Yo, check mij; vette Poekie
[ afbeelding ]
Werkze!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat lees ik thuis verder wel...staat zo lullig als je met stoom uit je oren op je werk zit![]()
![]()
Ligt Poekie nu te drogen op die foto?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef ElisaB het volgende:
Yo, check mij; vette Poekie
[ afbeelding ]
copy/poeste!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Eliesje heeft mijn poes gekopieerd
Van onderaf gefotografeerd; ze ligt op het droogrekquote:Op woensdag 23 september 2009 10:33 schreef Pagan het volgende:
Ligt Poekie nu te drogen op die foto?
Dat ligt toch voor geen meter, daar krijg je ribbels van in je buik.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van onderaf gefotografeerd; ze ligt op het droogrek
Dat maakt Poekie niet uitquote:Op woensdag 23 september 2009 10:40 schreef JJH het volgende:
Dat ligt toch voor geen meter, daar krijg je ribbels van in je buik.
Zijn weg en blijven weg. Onderdeel van de nieuwe policy, geen crewbashing meer en geen glitters meerquote:Op woensdag 23 september 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
Yayyyyy voor Poekie!
En Anouk is tof! Die zingende, that is!![]()
EN
WAAR
ZIJN
DE
SPECIAAL
GEMAAKTE
GLITTERLETTERS
UIT
DE
OP??????
*kras*
Ja!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn weg en blijven weg. Onderdeel van de nieuwe policy, geen crewbashing meer en geen glitters meer
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn weg en blijven weg. Onderdeel van de nieuwe policy, geen crewbashing meer en geen glitters meer
Greys!quote:
Gut, je zou bijn accuut homo worden van dit topic.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Report door Loveless85 gemaakt op 23-09-2009 11:03
Door ElisaB als gelezen gemarkeerd op 23-09-2009 11:10
Die mevrouw met dat kuikentje steekt dr middelvinger naar me op!
Bashing boohoo
doe t dan ook meteen goedquote:
Niet doen; dat is smerig ende tegennatuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef JJH het volgende:
Gut, je zou bijn accuut homo worden van dit topic.
O!M!G!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet doorvertellen dat ik dit koppie/peest, want dit mag geloof ik officieel niet L@
Wij allemaal vinden jou ook gek.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet doen; dat is smerig ende tegennatuurlijk
Ik vind jullie allemaal gek
Doet TR.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet doorvertellen dat ik dit koppie/peest, want dit mag geloof ik officieel niet
Ja, en dan vandaag in F&F zeker net zo'n rel als in VBL gister.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet TR.![]()
Mod overtreedt de regels!
Hmmmmm.... en dan wordt F&F ook gesloten he? Neuh, dan zie ik het voor deze keer door de vingers.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en dan vandaag in F&F zeker net zo'n rel als in VBL gister.
dan heeft Swets wel zijn zinquote:Op woensdag 23 september 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmmm.... en dan wordt F&F ook gesloten he? Neuh, dan zie ik het voor deze keer door de vingers.
Wastafels zijn ook zo fijn om in te pitten.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poekie is niet gek. Mijn freggel slaapt ook op het droogrek.
[ afbeelding ]
Ow nee, niet nog eenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Elies, zou Loveless wel door hebben dat niet alleen de mods van het betreffende subforum dat (volgens mij?) kunnen lezen? Hij gooit me te grabbel over het ghanse forum!
Ik ga een TR indienen
Poekie ruikt altijd wel heel erg lekker frisquote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poekie is niet gek. Mijn freggel slaapt ook op het droogrek.
[ afbeelding ]
Nee joh, ik geen niet echt een TR indienenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow nee, niet nog een
Ja, je zegt het nu, maar in het licht van de gebeurtenissen van afgelopen dagen heb ik me serieus net afgevraagd of ik het beter niet had kunnen doenNou ja, het staat er nu al en iedereen zal wel begrijpen dat dit helemaal nergens over gaat
Met een muisquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 11:58 schreef Morretje het volgende:
Oh bah, MB!!
Ik vond vanochtend ook een bergje kots, met een halve muis er in..![]()
De dader ligt prinsesheerlijk in d'r mandje op m'n bureau te maffen..
Tuuluk gekkiequote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Nee joh, ik geen niet echt een TR indienenMaar dat wist je wel he?
Nah, lijkt mij ook (dat ik het niet mag en jullie dat niet mogen doorvertellen was dan ook een garpje.... lachen met mijquote:En ja, dat was duidelijk een TR om in de openbaarheid te verschijnen, dat was net de bedoeling volgens mij in dit geval
Klinkt als iets voor in Man Bijt Hondquote:Afz. de mevrouw met het kuikentje
Ieuwquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond een zompige muis in het brokjes bakje![]()
Ze zijn wel lekker bezig die mormels van ons.
Sorry.quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Daar ging mn postverhaaltje, MB.
Die make-oversquote:Op woensdag 23 september 2009 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik ken het gevoel, ik heb BNTM maandagavond gekeken.
quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb heul hard om vriendlief geschreeuwd![]()
Hopelijk voelt Spider zich snel weer beter.
Het korte rode, piitige kapselquote:
Als dat er over een uur nog in zit zou ik me niet zo'n zorgen maken nog.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, nu twijfel ik weer, want volgens Re lag de kots óp de veer en was de veer niet onderdeel van... dus het kan net zo goed die andere geweest zijn.
Naja, wie het ook was, ze hebben zojuist allebei gegeten en gedronken
Die rode ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het korte rode, piitige kapsel
Tessa
Nee idd, ik hou ze gewoon in de gaten vandaagquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als dat er over een uur nog in zit zou ik me niet zo'n zorgen maken nog.
Sowieso, altijd moeten er een paar van dat ultrakorte haarquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die rode ziet er echt niet uit!
Ja, ik ben er ook absoluut geen fan van, maar die rode is wel echt het toppunt. Die Roxanne is trouwens echt lelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee idd, ik hou ze gewoon in de gaten vandaag
[..]
Sowieso, altijd moeten er een paar van dat ultrakorte haarVolgens mij is dat echt niet gewild in de modellenwereld.
Roxanne? Ik ben zo slecht in namenquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook absoluut geen fan van, maar die rode is wel echt het toppunt. Die Roxanne is trouwens echt lelijk
Ja, die ging er net uit, daarom wist ik haar naamquote:Op woensdag 23 september 2009 12:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Roxanne? Ik ben zo slecht in namen
Oh, die jaIdd, maar die ene die nu dat korte rode haar heeft, vind ik ook niks, ze heeft echt een oud hoofd met van die harde trekken.
Oh, ik wist niet of je dat al wist, dus ik hield mn mond maarquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die ging er net uit, daarom wist ik haar naam. Ik vind het een vrouwelijke Draaijer,
.
Dat rode haar ziet er ook uit alsof het gewoon een spray is
Dat is meer liefde dan bij mij. Mijn zusjes motten elkaar al een paar maanden niet meer. Die blazen naar elkaar tegenwoordigequote:Op woensdag 23 september 2009 12:39 schreef Cat22 het volgende:
Wat een poezelavonturen hier. Ik had ze net alle drie op schoot staan/zitten.Allemaal hun portie aandacht eisend. Totdat Yoko haar kont middenin neerplantte en Naartjie het wel genoeg vond en wegwandelde.
Liefde en geen kots, that's the way it should be.
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet of je dat al wist, dus ik hield mn mond maar
Een vrouwlijke Draaijer![]()
Ik moest en zou de make-overs nog zienquote:Op woensdag 23 september 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben na 1 aflevering afgehaakt van die Benelux Tapmaddel zooi.
Blij toe, als ik het zo lees!
Die doodskist.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
Eén zo'n meisje werd ook de runway afgestuurd omdat ze sleehakken aanhad, en wat heeft Daphne aan?
Die jury zegt ook alleen maar dingen die ze ooit bij ANTM hebben gehoord, en die doodskist kwam me ook akelig bekend voor
Ja nou vooruit, die had ik inderdaad ook nog wel willen zien eigenlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moest en zou de make-overs nog zien
F&F is gewoon een feestje!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Kotsende katten en lilluke topmodellen...ik val weer lekker binnen![]()
En vrouwelijke Draaijer
k Heb t net op rtlgemist gekeken.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou vooruit, die had ik inderdaad ook nog wel willen zien eigenlijk.
Maar toen moest er hier Pirates of the C. op
Dit is mijn drooooooooom, ik wil niets lieverrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die doodskist.ieieieieihie eng!
In ANTP was het echt een gat 2 meter diep en niet zo'n half ingegraven kist.
Janice Dickenson is trouwens ook een verschrikkelijk mens zeg. Als zo'n meidje zegt dat ze model wil worden voor de mooie kleren en de verre reizen vliegt ze haar om de nek.Alsof dat zo leuk is, vliegtuig in, vliegtuig uit, niks van het land zien. Je moet het toch echt voor andere dingen doen, lijkt me. Maar die ouwe taart heeft dat na al die jaren nog niet begrepen blijkbaar.
En Daphne: commentaar leveren op die (toegegeven) rare rakken gympen, maar zelf wel clashing knalblauwe schoenen aan onder een roze jurkje. Niet echt charming, vond ik.
Ja, thuis op mijn cameraquote:Op woensdag 23 september 2009 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
Elisa, heb je nog foto's van Blauwoog?
En dan aan de andere meiden vertellen:quote:Op woensdag 23 september 2009 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Heb t net op rtlgemist gekeken.
[..]
Dit is mijn drooooooooom, ik wil niets lieverrrrrrrrrrr
Waarom?
Oh, reizen enzo.
Zien! Zien! Zien!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
In de TV kantine binnenkort. Gerda Gleuflip Smit (moeder van...) die bij het Rad van Fortuin gaat spelen voor de gastendoekjes, de keukenrollen, de dekbedden....
[ afbeelding ]
Greys leest de Telegraafquote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdag 2 oktober geloof ik!
Ja! http://www.telegraaf.nl/p(...)ortuin__.html?p=19,1
Dit zag ik op tievie, pipo!quote:
Er worden hier trends gezet.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn tante gaat nu misschien ook onze krabpaal kopen
Da's die uit Eindhoven he? Moet je er speciaal een eind voor op en neer rijden? Want dan zouden we iets kunnen regelen voor de meet. Ik kom zo ongeveer door Eindhoven en ben er waarschijnlijk volgende week ook al te vinden.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga misschien krabpaaltje uit V&A kopen, zag er nog netjes uit en best een leuk ding. En je kan 'm zelf in allerlei manieren opbouwen, das ook wel ideaal. Plus hij heeft eigenlijk precies de grootte die ik kan hebben.
Vanavond nog ff nameten voor de zekerheid.
Ja, bij mij werkte dat dus ook helemaal nietquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er worden hier trends gezet.![]()
Stomme T&T: nog geen data beschikbaar.Ik wil mijn pakket volgen!
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende: Ik. Wil. De. Paal.
Please, zullen we het er hier niet ook al over hebben?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Ynske het volgende:
mn mond valt gewoon open van hoe de wending is in dat hond doet raar topic
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Please, zullen we het er hier niet ook al over hebben?
Laat ze gewoon een apart topic er over openen ofzo. Ik vind het te genant voor woorden allemaal.
idd Beetje lullig voor ts om terug te lezen, IMHO mag de bezem er wel ff door.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Ynske het volgende:
mn mond valt gewoon open van hoe de wending is in dat hond doet raar topic
Ik heb het idee dat Senesta en Elisa er toevallig allebei niet zijn nu, anders hadden ze dat heus al wel gedaan!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
idd Beetje lullig voor ts om terug te lezen, IMHO mag de bezem er wel ff door.
grappige beestjes zijn tquote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik heb net die mooie foto van Bob (die Greys gemaakt heeft) in het "wij krijgen gezinsuitbreiding" topic gezet. Leuk hè?
Afleidingsmanoeuvre
Goed om te weten, thanx.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Senesta en Elisa er toevallig allebei niet zijn nu, anders hadden ze dat heus al wel gedaan!
Volgens mij bezorgen ze niet in het weekendquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 15:44 schreef Cat22 het volgende:
Vorige keer deed hij het wel, maar liep hopeloos achter. *zucht*
Zul je zien dat het vrijdag arriveert, als ik de hele dag weg ben. En ik weet niet of ze in het weekend ook bezorgen. Ik. Wil. De. Paal.
Al is het op zich wel weer hilarisch dat ik dus 80 euro aan kattespul heb uitgegeven terwijl Yoko en Satsu zich nu prima amuseren met een pieiepklein snippertje papier.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij bezorgen ze niet in het weekend
Spider heeft sinds gisterenavond ook niet meer in De Paal gezeten
Hier ruikt het ook lekker, ik maak hachee..quote:Op woensdag 23 september 2009 16:33 schreef Ynske het volgende:
t begint hier erg lekker te ruiken
ben zelf soep aan t maken
voor mijn soep? of voor de hachee van morretjequote:
En voor mijn lamsworstjes met snijbiet en puree. F&F goes culi!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mijn soep? of voor de hachee van morretje
Doen! Ik heb hongerquote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan open ik liever 1 over mijn hutspot met rookworst
Kom je een vorkje meeprikken?quote:
Nu heb ik nóg meer hongerquote:Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom je een vorkje meeprikken?
Ik heb bosvruchtenyoghurt en mini-magnums van de LIDL als toetje
Ja, halloquote:Op woensdag 23 september 2009 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb me er in het desbetreffende topic niet mee bemoeid, dus geef ik m'n mening ook maar niet in FB
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hallo
Zit ik voor piet snotkoker al die posts waar iedereen iets over / van vindt te koppie/peesten
De hond is overigens ondertussen overlegen
Ja juf Elies.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nu heb ik nóg meer honger
Ik ga maar eens naar huis! Posten jullie ondertussen even een fijn postje in het FB-topic?
door twee toetsen op je toetsenbord naar rechts te gaan van af de D gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 17:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Wat rot voor de ts, we weten helaas hoe dat voelt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:00 schreef Qwea het volgende:
De kong is binnen!
Heb hem al gevuld.. en hij vindt het heerlijk maar ik moest hem wel helpen
Hij snapte het nietde sukkel
Grappig, daar zat ik vanmorgen ook aan te denken om dat te gaan doen!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef Qwea het volgende:
als iedereen van dit topic mij nou eens even zijn/haar usericon mailt of msn't dan maak ik wel een nice OP.
Mail is mijnusernaam @planet.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |