Ja, en dan vandaag in F&F zeker net zo'n rel als in VBL gister.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet TR.![]()
Mod overtreedt de regels!
Hmmmmm.... en dan wordt F&F ook gesloten he? Neuh, dan zie ik het voor deze keer door de vingers.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en dan vandaag in F&F zeker net zo'n rel als in VBL gister.
dan heeft Swets wel zijn zinquote:Op woensdag 23 september 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmmm.... en dan wordt F&F ook gesloten he? Neuh, dan zie ik het voor deze keer door de vingers.
Wastafels zijn ook zo fijn om in te pitten.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poekie is niet gek. Mijn freggel slaapt ook op het droogrek.
[ afbeelding ]
Ow nee, niet nog eenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Elies, zou Loveless wel door hebben dat niet alleen de mods van het betreffende subforum dat (volgens mij?) kunnen lezen? Hij gooit me te grabbel over het ghanse forum!
Ik ga een TR indienen
Poekie ruikt altijd wel heel erg lekker frisquote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poekie is niet gek. Mijn freggel slaapt ook op het droogrek.
[ afbeelding ]
Nee joh, ik geen niet echt een TR indienenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow nee, niet nog een
Ja, je zegt het nu, maar in het licht van de gebeurtenissen van afgelopen dagen heb ik me serieus net afgevraagd of ik het beter niet had kunnen doenNou ja, het staat er nu al en iedereen zal wel begrijpen dat dit helemaal nergens over gaat
Met een muisquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 11:58 schreef Morretje het volgende:
Oh bah, MB!!
Ik vond vanochtend ook een bergje kots, met een halve muis er in..![]()
De dader ligt prinsesheerlijk in d'r mandje op m'n bureau te maffen..
Tuuluk gekkiequote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Nee joh, ik geen niet echt een TR indienenMaar dat wist je wel he?
Nah, lijkt mij ook (dat ik het niet mag en jullie dat niet mogen doorvertellen was dan ook een garpje.... lachen met mijquote:En ja, dat was duidelijk een TR om in de openbaarheid te verschijnen, dat was net de bedoeling volgens mij in dit geval
Klinkt als iets voor in Man Bijt Hondquote:Afz. de mevrouw met het kuikentje
Ieuwquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond een zompige muis in het brokjes bakje![]()
Ze zijn wel lekker bezig die mormels van ons.
Sorry.quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Daar ging mn postverhaaltje, MB.
Die make-oversquote:Op woensdag 23 september 2009 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik ken het gevoel, ik heb BNTM maandagavond gekeken.
quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb heul hard om vriendlief geschreeuwd![]()
Hopelijk voelt Spider zich snel weer beter.
Het korte rode, piitige kapselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |