Ja, en dan vandaag in F&F zeker net zo'n rel als in VBL gister.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet TR.![]()
Mod overtreedt de regels!
Hmmmmm.... en dan wordt F&F ook gesloten he? Neuh, dan zie ik het voor deze keer door de vingers.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en dan vandaag in F&F zeker net zo'n rel als in VBL gister.
dan heeft Swets wel zijn zinquote:Op woensdag 23 september 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmmm.... en dan wordt F&F ook gesloten he? Neuh, dan zie ik het voor deze keer door de vingers.
Wastafels zijn ook zo fijn om in te pitten.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poekie is niet gek. Mijn freggel slaapt ook op het droogrek.
[ afbeelding ]
Ow nee, niet nog eenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Elies, zou Loveless wel door hebben dat niet alleen de mods van het betreffende subforum dat (volgens mij?) kunnen lezen? Hij gooit me te grabbel over het ghanse forum!
Ik ga een TR indienen
Poekie ruikt altijd wel heel erg lekker frisquote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poekie is niet gek. Mijn freggel slaapt ook op het droogrek.
[ afbeelding ]
Nee joh, ik geen niet echt een TR indienenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow nee, niet nog een
Ja, je zegt het nu, maar in het licht van de gebeurtenissen van afgelopen dagen heb ik me serieus net afgevraagd of ik het beter niet had kunnen doenNou ja, het staat er nu al en iedereen zal wel begrijpen dat dit helemaal nergens over gaat
Met een muisquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 11:58 schreef Morretje het volgende:
Oh bah, MB!!
Ik vond vanochtend ook een bergje kots, met een halve muis er in..![]()
De dader ligt prinsesheerlijk in d'r mandje op m'n bureau te maffen..
Tuuluk gekkiequote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Nee joh, ik geen niet echt een TR indienenMaar dat wist je wel he?
Nah, lijkt mij ook (dat ik het niet mag en jullie dat niet mogen doorvertellen was dan ook een garpje.... lachen met mijquote:En ja, dat was duidelijk een TR om in de openbaarheid te verschijnen, dat was net de bedoeling volgens mij in dit geval
Klinkt als iets voor in Man Bijt Hondquote:Afz. de mevrouw met het kuikentje
Ieuwquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond een zompige muis in het brokjes bakje![]()
Ze zijn wel lekker bezig die mormels van ons.
Sorry.quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Daar ging mn postverhaaltje, MB.
Die make-oversquote:Op woensdag 23 september 2009 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik ken het gevoel, ik heb BNTM maandagavond gekeken.
quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb heul hard om vriendlief geschreeuwd![]()
Hopelijk voelt Spider zich snel weer beter.
Het korte rode, piitige kapselquote:
Als dat er over een uur nog in zit zou ik me niet zo'n zorgen maken nog.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, nu twijfel ik weer, want volgens Re lag de kots óp de veer en was de veer niet onderdeel van... dus het kan net zo goed die andere geweest zijn.
Naja, wie het ook was, ze hebben zojuist allebei gegeten en gedronken
Die rode ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het korte rode, piitige kapsel
Tessa
Nee idd, ik hou ze gewoon in de gaten vandaagquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als dat er over een uur nog in zit zou ik me niet zo'n zorgen maken nog.
Sowieso, altijd moeten er een paar van dat ultrakorte haarquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die rode ziet er echt niet uit!
Ja, ik ben er ook absoluut geen fan van, maar die rode is wel echt het toppunt. Die Roxanne is trouwens echt lelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee idd, ik hou ze gewoon in de gaten vandaag
[..]
Sowieso, altijd moeten er een paar van dat ultrakorte haarVolgens mij is dat echt niet gewild in de modellenwereld.
Roxanne? Ik ben zo slecht in namenquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook absoluut geen fan van, maar die rode is wel echt het toppunt. Die Roxanne is trouwens echt lelijk
Ja, die ging er net uit, daarom wist ik haar naamquote:Op woensdag 23 september 2009 12:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Roxanne? Ik ben zo slecht in namen
Oh, die jaIdd, maar die ene die nu dat korte rode haar heeft, vind ik ook niks, ze heeft echt een oud hoofd met van die harde trekken.
Oh, ik wist niet of je dat al wist, dus ik hield mn mond maarquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die ging er net uit, daarom wist ik haar naam. Ik vind het een vrouwelijke Draaijer,
.
Dat rode haar ziet er ook uit alsof het gewoon een spray is
Dat is meer liefde dan bij mij. Mijn zusjes motten elkaar al een paar maanden niet meer. Die blazen naar elkaar tegenwoordigequote:Op woensdag 23 september 2009 12:39 schreef Cat22 het volgende:
Wat een poezelavonturen hier. Ik had ze net alle drie op schoot staan/zitten.Allemaal hun portie aandacht eisend. Totdat Yoko haar kont middenin neerplantte en Naartjie het wel genoeg vond en wegwandelde.
Liefde en geen kots, that's the way it should be.
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet of je dat al wist, dus ik hield mn mond maar
Een vrouwlijke Draaijer![]()
Ik moest en zou de make-overs nog zienquote:Op woensdag 23 september 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben na 1 aflevering afgehaakt van die Benelux Tapmaddel zooi.
Blij toe, als ik het zo lees!
Die doodskist.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
Eén zo'n meisje werd ook de runway afgestuurd omdat ze sleehakken aanhad, en wat heeft Daphne aan?
Die jury zegt ook alleen maar dingen die ze ooit bij ANTM hebben gehoord, en die doodskist kwam me ook akelig bekend voor
Ja nou vooruit, die had ik inderdaad ook nog wel willen zien eigenlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moest en zou de make-overs nog zien
F&F is gewoon een feestje!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Kotsende katten en lilluke topmodellen...ik val weer lekker binnen![]()
En vrouwelijke Draaijer
k Heb t net op rtlgemist gekeken.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou vooruit, die had ik inderdaad ook nog wel willen zien eigenlijk.
Maar toen moest er hier Pirates of the C. op
Dit is mijn drooooooooom, ik wil niets lieverrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die doodskist.ieieieieihie eng!
In ANTP was het echt een gat 2 meter diep en niet zo'n half ingegraven kist.
Janice Dickenson is trouwens ook een verschrikkelijk mens zeg. Als zo'n meidje zegt dat ze model wil worden voor de mooie kleren en de verre reizen vliegt ze haar om de nek.Alsof dat zo leuk is, vliegtuig in, vliegtuig uit, niks van het land zien. Je moet het toch echt voor andere dingen doen, lijkt me. Maar die ouwe taart heeft dat na al die jaren nog niet begrepen blijkbaar.
En Daphne: commentaar leveren op die (toegegeven) rare rakken gympen, maar zelf wel clashing knalblauwe schoenen aan onder een roze jurkje. Niet echt charming, vond ik.
Ja, thuis op mijn cameraquote:Op woensdag 23 september 2009 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
Elisa, heb je nog foto's van Blauwoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |