En dan aan de andere meiden vertellen:quote:Op woensdag 23 september 2009 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Heb t net op rtlgemist gekeken.
[..]
Dit is mijn drooooooooom, ik wil niets lieverrrrrrrrrrr
Waarom?
Oh, reizen enzo.
Zien! Zien! Zien!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
In de TV kantine binnenkort. Gerda Gleuflip Smit (moeder van...) die bij het Rad van Fortuin gaat spelen voor de gastendoekjes, de keukenrollen, de dekbedden....
[ afbeelding ]
Greys leest de Telegraafquote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdag 2 oktober geloof ik!
Ja! http://www.telegraaf.nl/p(...)ortuin__.html?p=19,1
Dit zag ik op tievie, pipo!quote:
Er worden hier trends gezet.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn tante gaat nu misschien ook onze krabpaal kopen
Da's die uit Eindhoven he? Moet je er speciaal een eind voor op en neer rijden? Want dan zouden we iets kunnen regelen voor de meet. Ik kom zo ongeveer door Eindhoven en ben er waarschijnlijk volgende week ook al te vinden.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga misschien krabpaaltje uit V&A kopen, zag er nog netjes uit en best een leuk ding. En je kan 'm zelf in allerlei manieren opbouwen, das ook wel ideaal. Plus hij heeft eigenlijk precies de grootte die ik kan hebben.
Vanavond nog ff nameten voor de zekerheid.
Ja, bij mij werkte dat dus ook helemaal nietquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er worden hier trends gezet.![]()
Stomme T&T: nog geen data beschikbaar.Ik wil mijn pakket volgen!
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende: Ik. Wil. De. Paal.
Please, zullen we het er hier niet ook al over hebben?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Ynske het volgende:
mn mond valt gewoon open van hoe de wending is in dat hond doet raar topic
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Please, zullen we het er hier niet ook al over hebben?
Laat ze gewoon een apart topic er over openen ofzo. Ik vind het te genant voor woorden allemaal.
idd Beetje lullig voor ts om terug te lezen, IMHO mag de bezem er wel ff door.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Ynske het volgende:
mn mond valt gewoon open van hoe de wending is in dat hond doet raar topic
Ik heb het idee dat Senesta en Elisa er toevallig allebei niet zijn nu, anders hadden ze dat heus al wel gedaan!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
idd Beetje lullig voor ts om terug te lezen, IMHO mag de bezem er wel ff door.
grappige beestjes zijn tquote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik heb net die mooie foto van Bob (die Greys gemaakt heeft) in het "wij krijgen gezinsuitbreiding" topic gezet. Leuk hè?
Afleidingsmanoeuvre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |