quote:Op donderdag 24 september 2009 00:29 schreef ganzenherder het volgende:
Wanneer krijgen we dat album gvd
weet je HOE hip mijn moeder isquote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met je moeder naar een concert?
Natuurlijk is die al gepostquote:Op donderdag 24 september 2009 15:39 schreef Andiamo het volgende:
Nog niemand het briljant optreden gepost van de Italiaanse TV.
Even kort het verhaal erbij:
De best live spelende band van het moment mag niet live optreden en worden dus verplicht om te playbacken. Dus besluit Matthew de plaats in te nemen van drummer Dominic (welke dus gaat playbacken/gitaar spelen). Briljant hoe Matthew als een debiel aan het drummen is en hier en daar een stukje (expres) fout gaat..
Ze trappen er vierkant in en zelfs bij het interview hebben ze (nog steeds!!) de verkeerde voor zich..
En refreshte ik niet voor mijn vorige post....quote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Felixa het volgende:
Dat is volgens mij zondag al gepost.
Daar komt de TT ook vandaan.
Gefeli, ik heb 'm ook ein-de-lijk binnen, nummer 2584quote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef Sprouts het volgende:
Yay, vandaag de boxset eindelijk binnengekregen! Mèt de 5.1 disc natuurlijk.![]()
Jammer dat 'ie gister niet kwam, was een mooi verjaardagscadeautje voor me geweest.
New Born op HAARP is gewoon klaarkomen in je broek. Maar Plug In Baby blijft toch het beste nummer ooit.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:18 schreef Stofje het volgende:
Was net even lui naar HAARP aan het kijken en ik weet het stiekem toch wel weer zeker. 'Newborn' is echt het allerbeste wat Muse ooit gemaakt heeft, mijn god, wat een geweldig nummer.
Waar heb je die lp's besteld??quote:Op donderdag 24 september 2009 19:22 schreef PimD het volgende:
Box 1734 is gearriveerd - samen met Showbiz, OOS en Absolution op vinyl.
Nog gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef Sprouts het volgende:
Yay, vandaag de boxset eindelijk binnengekregen! Mèt de 5.1 disc natuurlijk.![]()
Jammer dat 'ie gister niet kwam, was een mooi verjaardagscadeautje voor me geweest.
Via Amazon.fr voor 15 euro p/s incl. porto. Zijn uiteraard niet de originele lp's, maar de 2009 reissues. Maar wel Showbiz op clear vinyl enzo, dus dat vind ik prima - ik ga geen 150 euro betalen voor een originele Absolution als ik een 1:1 repress kan krijgen voor een tiende daarvanquote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Waar heb je die lp's besteld??
Of United States met alleen bas en drums en leadzang, dus zonder de SIA! koortjes aan het einde. Supergaafquote:Op donderdag 24 september 2009 19:52 schreef PimD het volgende:
Erg gaaf om de losse kanalen van de 5.1 dvd te luisteren met een tool als DVD Audio Extractor. Zo is Resistance bijv. te luisteren met alleen leadzang en wat bas/drums eronder![]()
Eerst heerlijk de spanning opbouwen voor die monster riff, en vervolgens bij die 2e riff op de knieeen glijden tijdens het spelen...... BRILJANTquote:Op donderdag 24 september 2009 19:18 schreef Stofje het volgende:
Was net even lui naar HAARP aan het kijken en ik weet het stiekem toch wel weer zeker. 'Newborn' is echt het allerbeste wat Muse ooit gemaakt heeft, mijn god, wat een geweldig nummer.
Het is geen straf om U2 erna te zien, Veel succes iedereen straks met kaarten scoren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:27 schreef bloodymary het volgende:
Een vriend van mij die tijdelijk in New York woont is ze nu aan het zien. De lucky bastard. Ik vroeg nog of hij na Muse nog voor de hoofdact blijft, maar hij vond dat hij het niet kon maken om dan weg te gaan.
Altijd hetzelfde liedje daar... die site kan echt weinig hebben.quote:
Verzin dan een wachtrij of zo, Maar dit...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje daar... die site kan echt weinig hebben.
Jammer...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:37 schreef Christiaan het volgende:
Felixa, heel erg bedankt voor het aanbod, zag het alleen te laat
Ik ben nog niet verder dan de startsale page.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jammer...![]()
Ik had ze, de pagina ververste na een tijdje uit zichzelf en poef... weg waren ze.
Staplaatsen, wil graag met andere mensen die ze hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef Felixa het volgende:
Wil je alleen staanplaatsen of mag zitten ook.
Ja :S. Ook Rotterdam nu, site doet het prima maar NIKS beschikbaar...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Felixa het volgende:
Als je blijft proberen komen er soms toch kaarten vrij.
Ik had net ook steeds die melding, en opeens had ik toch die kaarten te pakken.
Maar nu komt die melding al een hele tijd dus ik vermoed dat ze nu toch echt weg zijn, die staanplaatsen..
Nee precies... Ik probeer livenation en http://www.eventim.nl/cgi-bin/muse-special-guest-kaarten-rotterdam.html?affiliate=ENL&sort_by=event_datum&sort_direction=asc&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=337329%24694876&jumpIn=yTix&from=erdetaila. Eventim werkte bij Coldplay beterquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef Felixa het volgende:
Voor Rotterdam is dat knopje nog helemaal niet op groen geweest...
Dan ben ik dus niet de enige...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef Evertje het volgende:
Rang Omschrijving Prijssoort Prijs (EUR) Aantal
1 Tijdelijk niet beschikbaar!
2 Tijdelijk niet beschikbaar!
3 Tijdelijk niet beschikbaar!
4 Tijdelijk niet beschikbaar!
5 Tijdelijk niet beschikbaar!
6 Tijdelijk niet beschikbaar!
Dit krijg ik
Volgens mij niet slaat weer nergens op, stom systeemquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef HertogJohn het volgende:
Zijn er überhaupt kaarten vrijgegeven al?
Nope! Via de plattegrond boeken werkt ook niet meer valt me op. Zo kon je nog wel eens geluk hebben..quote:
Jij hebt al kaarten eikel, geef anderen ook eens een kans!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:09 schreef Christiaan het volgende:
Voor iedereen: als je staplaatsen hebt, koop het maximale aantal ook al heb je dat niet nodig. Ik denk dat ik niet de enige ben die je er graag vanaf helpt
Hij kan ze ook verkopen aan ons voor verkoopprijs. Ik koop ze met liefdequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij hebt al kaarten eikel, geef anderen ook eens een kans!
True, dat is ook weer zo, maar dan snap ik het punt niet, wij verkopen onze kaarten dan aan hem, en dan kopen we ze weer terugquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hij kan ze ook verkopen aan ons voor verkoopprijs. Ik koop ze met liefde
Ik ben bezig kaarten aan het kopen zo veel mogelijk zodat ik ze aan jullie kan verkopen voor normale prijs, heb er zelf maar een nodig voor vrienden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij hebt al kaarten eikel, geef anderen ook eens een kans!
Ondertussen heeft nog niemand kaarten..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hij kan ze ook verkopen aan ons voor verkoopprijs. Ik koop ze met liefde
Muse-solidariteit!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben bezig kaarten aan het kopen zo veel mogelijk zodat ik ze aan jullie kan verkopen voor normale prijs, heb er zelf maar een nodig voor vrienden.
Zie PI schatquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben bezig kaarten aan het kopen zo veel mogelijk zodat ik ze aan jullie kan verkopen voor normale prijs, heb er zelf maar een nodig voor vrienden.
Ik ben nu te haastig om PI's te lezenquote:
Kom jij er nu wel doorheen dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hiervoor uit bed komen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Christiaan het volgende:
Nou, het college skippen was het waard.
Volgens mij gaat het maar om een paar honderd kaartjes, kunnen er nooit heel erg veel zijn...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef HertogJohn het volgende:
[..]
Ondertussen heeft nog niemand kaarten..Om hoeveel extra kaarten ging het eigenlijk? 3?
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Evertje het volgende:
Lijkt me toch niet dat er extra zitplaatsen zijn vrijgekomen door dat andere podium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |