quote:Whoehoe, mijn box staat ook eindelijk op being processed!![]()
Geen idee wat dat betekent maar er zit in elk geval schot in de zaak.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Felixa het volgende:
Er worden extra kaarten vrijgegeven voor de Europese concerten (dus ook Ahoy en Sportpaleis)!![]()
Hier alle info:
http://muse.mu/news/artic(...)ur-tickets-released/
Aankomende vrijdag 09.00u klaarzitten mensen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Felixa het volgende:
Ik zal mijn post van het eind van het vorige topic nog even herhalen, voor wie het nog niet gezien heeft!
[..]
14.11 - Ahoy, Rotterdam, The Netherlands - general sale at 09:00 on Friday 25th September from www.livenation.nlquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Felixa het volgende:
Ik zal mijn post van het eind van het vorige topic nog even herhalen, voor wie het nog niet gezien heeft!
[..]
Ik vermoed dat het om zit- en staanplaatsen gaat. Ze weten nu het formaat van het podium, dat is dus waarschijnlijker kleiner dan ze in eerste instantie in gedachten hadden. dus qua zicht zijn er dan extra zitplaatsen en qua ruimte in de arena meer staanplaatsen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:06 schreef Sprouts het volgende:
Ik zit stiekem na te denken om ook nog kaartjes voor Antwerpen te scoren..
Zijn er nog wat goede plekken te krijgen in zo'n extra sale, of kom je ergens achter het podium te zitten?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:08 schreef Kn0x het volgende:
Woeha nog een kans om kaartjes te krijgen.
Ik zie nietsquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:24 schreef Sprouts het volgende:
<-- Ik heb nu de smaak te pakken qua gif.jes maken.
Ja, ik zie je Resistance dingetje nog steedsquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:38 schreef Sprouts het volgende:
Niets?Dacht ik dat ik het eindelijk door had; gif. netjes als webicon instellen etc. Werkt het nog niet.
Ik zie het hier wel. Hmm..
Ik zie hem wel!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:38 schreef Sprouts het volgende:
Niets?Dacht ik dat ik het eindelijk door had; gif. netjes als webicon instellen etc. Werkt het nog niet.
Ik zie het hier wel. Hmm..
quote:Zou je niet ook voor mij een gifje kunnen maken?Dom die aan het "zingen" is?
Wow thanksquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:16 schreef Sprouts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Ik ben een beginneling heur.
Nee...je hoort geen youtube venstertjes te zien.quote:
Hij maakt van [url][/url] automatisch [youtube][/youtube]quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Sprouts het volgende:
Ziet er al beter uit dan wat er nu staat. Ik probeerde 'm via een quote in de OP te zetten maar dat lukt niet.
Kun je de nieuwe code (als je klaar bent met prutsen en verbeteren) weer in de wiki zetten?
niiiice!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:26 schreef Xrenity het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8258534.stm
Info over de showsZo te lezen gaan ze Exogenesis dus ook live uitvoeren
Het is toch 9 uur Engelse tijd, dus 10 uur Nederlandse tijd.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:10 schreef Stofje het volgende:
Is het vrijdag 9 uur Nederlandse tijd of Engelse tijd?. Ik moet m'n vader even naar de computer dirigeren, aangezien ik zelf vrijdagmorgen niet de beschikking heb over een computer.
Ik heb ze in 2006 gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Rory78 het volgende:
[..]
31-10
![]()
(iemand die ze NOG eerder gaat zien?)
Nope:quote:Op woensdag 23 september 2009 19:11 schreef mausb het volgende:
Iemand idee of er nog presale kaarten komen, zoals bij de regulier verkoop het geval was?
quote:The tickets will go on sale on Friday with a fan pre-sale for the UK tickets this Thursday.
Vrienden, familie?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:03 schreef Sprouts het volgende:
He verdeurie, had ik mezelf net overtuigd om ook nog tickets voor Antwerpen te scoren, kom ik erachter dat ik er vrijdagochtend helemaal niet ben.Nou, dan gaat het over!
Je gaat toch niet met je moeder naar een concert?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Duizendpootje het volgende:
ik wil ook nog ahoy kaarten!
voor mn moeder en broertje
Helaas kan ik niet naar Antwerpen door stage..
Normaliter wel, maar de hele familie, including me, heeft een bruiloft..quote:
Gezellig, ik heb er vorige week een gehadquote:Op woensdag 23 september 2009 21:18 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar de hele familie, including me, heeft een bruiloft..
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:29 schreef ganzenherder het volgende:
Wanneer krijgen we dat album gvd
dit dusquote:Op donderdag 24 september 2009 00:29 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:29 schreef ganzenherder het volgende:
weet je HOE hip mijn moeder isquote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met je moeder naar een concert?
Natuurlijk is die al gepostquote:Op donderdag 24 september 2009 15:39 schreef Andiamo het volgende:
Nog niemand het briljant optreden gepost van de Italiaanse TV.
Even kort het verhaal erbij:
De best live spelende band van het moment mag niet live optreden en worden dus verplicht om te playbacken. Dus besluit Matthew de plaats in te nemen van drummer Dominic (welke dus gaat playbacken/gitaar spelen). Briljant hoe Matthew als een debiel aan het drummen is en hier en daar een stukje (expres) fout gaat..
Ze trappen er vierkant in en zelfs bij het interview hebben ze (nog steeds!!) de verkeerde voor zich..
En refreshte ik niet voor mijn vorige post....quote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Felixa het volgende:
Dat is volgens mij zondag al gepost.
Daar komt de TT ook vandaan.
Gefeli, ik heb 'm ook ein-de-lijk binnen, nummer 2584quote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef Sprouts het volgende:
Yay, vandaag de boxset eindelijk binnengekregen! Mèt de 5.1 disc natuurlijk.![]()
Jammer dat 'ie gister niet kwam, was een mooi verjaardagscadeautje voor me geweest.
New Born op HAARP is gewoon klaarkomen in je broek. Maar Plug In Baby blijft toch het beste nummer ooit.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:18 schreef Stofje het volgende:
Was net even lui naar HAARP aan het kijken en ik weet het stiekem toch wel weer zeker. 'Newborn' is echt het allerbeste wat Muse ooit gemaakt heeft, mijn god, wat een geweldig nummer.
Waar heb je die lp's besteld??quote:Op donderdag 24 september 2009 19:22 schreef PimD het volgende:
Box 1734 is gearriveerd - samen met Showbiz, OOS en Absolution op vinyl.
Nog gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef Sprouts het volgende:
Yay, vandaag de boxset eindelijk binnengekregen! Mèt de 5.1 disc natuurlijk.![]()
Jammer dat 'ie gister niet kwam, was een mooi verjaardagscadeautje voor me geweest.
Via Amazon.fr voor 15 euro p/s incl. porto. Zijn uiteraard niet de originele lp's, maar de 2009 reissues. Maar wel Showbiz op clear vinyl enzo, dus dat vind ik prima - ik ga geen 150 euro betalen voor een originele Absolution als ik een 1:1 repress kan krijgen voor een tiende daarvanquote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Waar heb je die lp's besteld??
Of United States met alleen bas en drums en leadzang, dus zonder de SIA! koortjes aan het einde. Supergaafquote:Op donderdag 24 september 2009 19:52 schreef PimD het volgende:
Erg gaaf om de losse kanalen van de 5.1 dvd te luisteren met een tool als DVD Audio Extractor. Zo is Resistance bijv. te luisteren met alleen leadzang en wat bas/drums eronder![]()
Eerst heerlijk de spanning opbouwen voor die monster riff, en vervolgens bij die 2e riff op de knieeen glijden tijdens het spelen...... BRILJANTquote:Op donderdag 24 september 2009 19:18 schreef Stofje het volgende:
Was net even lui naar HAARP aan het kijken en ik weet het stiekem toch wel weer zeker. 'Newborn' is echt het allerbeste wat Muse ooit gemaakt heeft, mijn god, wat een geweldig nummer.
Het is geen straf om U2 erna te zien, Veel succes iedereen straks met kaarten scoren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:27 schreef bloodymary het volgende:
Een vriend van mij die tijdelijk in New York woont is ze nu aan het zien. De lucky bastard. Ik vroeg nog of hij na Muse nog voor de hoofdact blijft, maar hij vond dat hij het niet kon maken om dan weg te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |