Altijd hetzelfde liedje daar... die site kan echt weinig hebben.quote:
Verzin dan een wachtrij of zo, Maar dit...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje daar... die site kan echt weinig hebben.
Jammer...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:37 schreef Christiaan het volgende:
Felixa, heel erg bedankt voor het aanbod, zag het alleen te laat
Ik ben nog niet verder dan de startsale page.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jammer...![]()
Ik had ze, de pagina ververste na een tijdje uit zichzelf en poef... weg waren ze.
Staplaatsen, wil graag met andere mensen die ze hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef Felixa het volgende:
Wil je alleen staanplaatsen of mag zitten ook.
Ja :S. Ook Rotterdam nu, site doet het prima maar NIKS beschikbaar...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Felixa het volgende:
Als je blijft proberen komen er soms toch kaarten vrij.
Ik had net ook steeds die melding, en opeens had ik toch die kaarten te pakken.
Maar nu komt die melding al een hele tijd dus ik vermoed dat ze nu toch echt weg zijn, die staanplaatsen..
Nee precies... Ik probeer livenation en http://www.eventim.nl/cgi-bin/muse-special-guest-kaarten-rotterdam.html?affiliate=ENL&sort_by=event_datum&sort_direction=asc&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=337329%24694876&jumpIn=yTix&from=erdetaila. Eventim werkte bij Coldplay beterquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef Felixa het volgende:
Voor Rotterdam is dat knopje nog helemaal niet op groen geweest...
Dan ben ik dus niet de enige...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef Evertje het volgende:
Rang Omschrijving Prijssoort Prijs (EUR) Aantal
1 Tijdelijk niet beschikbaar!
2 Tijdelijk niet beschikbaar!
3 Tijdelijk niet beschikbaar!
4 Tijdelijk niet beschikbaar!
5 Tijdelijk niet beschikbaar!
6 Tijdelijk niet beschikbaar!
Dit krijg ik
Volgens mij niet slaat weer nergens op, stom systeemquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef HertogJohn het volgende:
Zijn er überhaupt kaarten vrijgegeven al?
Nope! Via de plattegrond boeken werkt ook niet meer valt me op. Zo kon je nog wel eens geluk hebben..quote:
Jij hebt al kaarten eikel, geef anderen ook eens een kans!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:09 schreef Christiaan het volgende:
Voor iedereen: als je staplaatsen hebt, koop het maximale aantal ook al heb je dat niet nodig. Ik denk dat ik niet de enige ben die je er graag vanaf helpt
Hij kan ze ook verkopen aan ons voor verkoopprijs. Ik koop ze met liefdequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij hebt al kaarten eikel, geef anderen ook eens een kans!
True, dat is ook weer zo, maar dan snap ik het punt niet, wij verkopen onze kaarten dan aan hem, en dan kopen we ze weer terugquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hij kan ze ook verkopen aan ons voor verkoopprijs. Ik koop ze met liefde
Ik ben bezig kaarten aan het kopen zo veel mogelijk zodat ik ze aan jullie kan verkopen voor normale prijs, heb er zelf maar een nodig voor vrienden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij hebt al kaarten eikel, geef anderen ook eens een kans!
Ondertussen heeft nog niemand kaarten..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hij kan ze ook verkopen aan ons voor verkoopprijs. Ik koop ze met liefde
Muse-solidariteit!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben bezig kaarten aan het kopen zo veel mogelijk zodat ik ze aan jullie kan verkopen voor normale prijs, heb er zelf maar een nodig voor vrienden.
Zie PI schatquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben bezig kaarten aan het kopen zo veel mogelijk zodat ik ze aan jullie kan verkopen voor normale prijs, heb er zelf maar een nodig voor vrienden.
Ik ben nu te haastig om PI's te lezenquote:
Kom jij er nu wel doorheen dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hiervoor uit bed komen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Christiaan het volgende:
Nou, het college skippen was het waard.
Volgens mij gaat het maar om een paar honderd kaartjes, kunnen er nooit heel erg veel zijn...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef HertogJohn het volgende:
[..]
Ondertussen heeft nog niemand kaarten..Om hoeveel extra kaarten ging het eigenlijk? 3?
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Evertje het volgende:
Lijkt me toch niet dat er extra zitplaatsen zijn vrijgekomen door dat andere podium?
Het spijt ons, maar er is een fout opgetreden!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Evertje het volgende:
Lijkt me toch niet dat er extra zitplaatsen zijn vrijgekomen door dat andere podium?
Dan kan ik je de hand schudden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:15 schreef HertogJohn het volgende:
Teleurstelling nummer 2 komt snel geloof ik..
Ze zijn veeeeeel te groot geworden voor Ahoy..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:16 schreef Hankster het volgende:
Waarom ook in Ahoy he. Ik begrijp het nog steeds niet
Belgie wel, DE moet je kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef nijnja het volgende:
Duitsland / België nog niet uitverkocht?
Ik heb 1 staanplaats te pakken!! Moet ik hem nemenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:19 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb Belgie nu maar opgegeven...
JAquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik heb 1 staanplaats te pakken!! Moet ik hem nemen
Zitplaatsen, een paar keer.... Zie fipo deze paginaquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:21 schreef Christiaan het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al IETS gezien bij Ahoy?
Ja, daar kon je twee uur wachten en dan had je het tenminstequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:23 schreef nijnja het volgende:
Postkantoor werkt inderdaad tenminste....
Dammit, alles ingevuld - foutmelding!quote:
Dat is zoooo kut. Met Coldplay ook meerdere malen gehad...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dammit, alles ingevuld - foutmelding!
GRMBL.... ik blijf het proberen!
Toch geen staanplaatsen he?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:30 schreef Spougle het volgende:
Eindelijk kaarten. Ben ik even blij dacht dat het weer net zo als vorige keer zou gaan, dat ik 7000 keer op f5 moest rammen nu hoefde het maar 1000 keer.
Exactly!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:31 schreef Evertje het volgende:
Klote, ik ging niet helemaal voor zitplaatsen. Muse betekent voor mij vooraan meespringen, en niet bij een stoeltje blijven.
Ikke 1, maar tof!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:32 schreef Revje1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA ik 4 zitplaatsen!!
Het spijt me, ik kon er maar 1 regelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:33 schreef Kn0x het volgende:
Same here. Liever bij Muse zitten dan thuis zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |