Altijd hetzelfde liedje daar... die site kan echt weinig hebben.quote:
Verzin dan een wachtrij of zo, Maar dit...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje daar... die site kan echt weinig hebben.
Jammer...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:37 schreef Christiaan het volgende:
Felixa, heel erg bedankt voor het aanbod, zag het alleen te laat
Ik ben nog niet verder dan de startsale page.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jammer...![]()
Ik had ze, de pagina ververste na een tijdje uit zichzelf en poef... weg waren ze.
Staplaatsen, wil graag met andere mensen die ze hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef Felixa het volgende:
Wil je alleen staanplaatsen of mag zitten ook.
Ja :S. Ook Rotterdam nu, site doet het prima maar NIKS beschikbaar...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Felixa het volgende:
Als je blijft proberen komen er soms toch kaarten vrij.
Ik had net ook steeds die melding, en opeens had ik toch die kaarten te pakken.
Maar nu komt die melding al een hele tijd dus ik vermoed dat ze nu toch echt weg zijn, die staanplaatsen..
Nee precies... Ik probeer livenation en http://www.eventim.nl/cgi-bin/muse-special-guest-kaarten-rotterdam.html?affiliate=ENL&sort_by=event_datum&sort_direction=asc&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=337329%24694876&jumpIn=yTix&from=erdetaila. Eventim werkte bij Coldplay beterquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef Felixa het volgende:
Voor Rotterdam is dat knopje nog helemaal niet op groen geweest...
Dan ben ik dus niet de enige...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef Evertje het volgende:
Rang Omschrijving Prijssoort Prijs (EUR) Aantal
1 Tijdelijk niet beschikbaar!
2 Tijdelijk niet beschikbaar!
3 Tijdelijk niet beschikbaar!
4 Tijdelijk niet beschikbaar!
5 Tijdelijk niet beschikbaar!
6 Tijdelijk niet beschikbaar!
Dit krijg ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |