Nouja, niet dusquote:Op donderdag 24 september 2009 09:53 schreef Maruna het volgende:
ik zou zweren dat ik hier al een tvp had gezet, maar ik dacht al, waarom komt er maar geen Fok!Stok post naar boven in m'n AT lijstje...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef babybel het volgende:
verstoppen we `m een keertje, bij een plaatsnaam die nog een BEETJE verwarring zaait, is er iemand hier die de exacte plek kent
Probeer Deventer zoveel mogelijk te mijden, altijd een teringdrukte daaro. Ik moet richting Almelo, en op deze route is het lekker rustig en bijna nooit files.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:27 schreef nijnja het volgende:
Oh trouwens Thijz, rijd jij altijd die 20 kilometer om naar Hengelo (als je naar Deventer moet, of daar vandaan komt)? Want babybel gaf mij de tip, probeer gewoon eens om die borden heen te rijden...
Ja, 's nachts om 02.00 uur zeker.quote:En die weg die afgesloten is, ligt nieuw asfalt, maar rijdt ideaal![]()
Toen ik Hengelo las dacht ik, die is voor mij! Maar ik ga morgen pas naar Hengelo. Dus ik wacht 't weekend af waar je 'm heen brengt, goeie kans dat als ie in de buurt blijft dat ie weer eens voor mij is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Thijz het volgende:
Bingo, gevonden. Ik haal 'm vanavond op. Rij er elke dag langs!
Hengelo (O) of (G)?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Maruna het volgende:
[..]
Toen ik Hengelo las dacht ik, die is voor mij! Maar ik ga morgen pas naar Hengelo. Dus ik wacht 't weekend af waar je 'm heen brengt, goeie kans dat als ie in de buurt blijft dat ie weer eens voor mij is.
Nee, om 2 uur zaten we nog ergens bij Sluisquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:33 schreef Thijz het volgende:
[..]
Probeer Deventer zoveel mogelijk te mijden, altijd een teringdrukte daaro. Ik moet richting Almelo, en op deze route is het lekker rustig en bijna nooit files.
[..]
Ja, 's nachts om 02.00 uur zeker.Bij mij staan er 's ochtends zware machines en een aantal mensjes op de weg.
beidequote:
quote:
Mee eens, en tijd om naar de dokter te gaan jullie beiden, want alleen zieke mensen hebben het idee om midden in de nacht ineens de stok op te gaan halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |