niet zo goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef moussy het volgende:
[..]
hier, hoe is het met je nieuwe tetten?
MM? tisda?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef moussy het volgende:
Met deze TT is het natuurlijk wachten op MM
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef moussy het volgende:
Met deze TT is het natuurlijk wachten op MM
Das een verveel userquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
MM? tisda?
als je mod was mocht je m veranderen van meals een andere mod zich geroepen voelt: go your gang. TTs bedenken is niet mijn sterkste punt
Appie! Zonder er voor t reldellen en zo in de krant te komen te staanquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kan die ons op de tere ziel trappen
Waar had jij dat heule goedkope wasmiddal vandaan?
toch wel met kind er naast he?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef snoopy het volgende:
Ik stond heel even aan mijn 'conditie' te werken aan de Wii.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Appie! Zonder er voor t reldellen en zo in de krant te komen te staanvriendin van MM De dash was in de bonus, maar er ging ook nog eens 35% van af, dus uiteindelijk kwam het op iets van 1,70 voor 4 liter dash zomerfrips!
Nja nou, ik nam hem mee voor de bonus, toen bleek ergens nog een sticker van 35% op te zitten, terwijl hij gewoon bij de andere wasmiddelen stond ipv in die 35% bak. Die 35% ging ook nog eens van de volle prijs af, of er is iets niet goed gegaan, of AH is echt gek geworden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
maar eh. relax! goeie deal!
hier krijg je geen bonus korting als er 35% korting op zit. Of was het nou andersom. Er was iets mee in elk geval wat ik stom vonddan gold ineens maar 1 van de twee kortingen.
haha nouja of je nou mazzel hebt gehad of niet, een goeie deal is het zekerquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Nja nou, ik nam hem mee voor de bonus, toen bleek ergens nog een sticker van 35% op te zitten, terwijl hij gewoon bij de andere wasmiddelen stond ipv in die 35% bak. Die 35% ging ook nog eens van de volle prijs af, of er is iets niet goed gegaan, of AH is echt gek geworden.
nee hoor, hij staat gewoon bij de tv maar ze hebben gewoon geen idee wat het is en dat laten we voorlopig nog even zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:12 schreef Morretje het volgende:
ai ai Huup!
Snoop, goed verstoppen dus?
nee, die spelen ook niet met een Wii oid. En als er hier een vriendje komt spelen gaan we als het even kan naar buiten of er wordt gewoon met de treinen en lego gespeeld. De tv gaat dan ook niet aan terwijl die van mij echt wel eens tv kijken. Ik weet ook wel dat ik het niet eeuwig voor ze weg kan houden. Maar zolang ze er niet naar vragen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:49 schreef Morretje het volgende:
Snoop, speelt Morris ook nog niet bij vriendjes die thuis wel met de Wii mogen spelen? Mazzel! Dat moment komt vast snel genoeg.. Of dat vriendjes bij jullie komen en het ding herkennen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
hahaha nou ik moet wel zien waar k voor bel hequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik vind het eigenlijk wel heel stoer dat je uberhaupt je onderkant durft te bekijken... Ik durf dat niet hoor, zeker niet na de bevalling, ik zou denk nooit meer sex hebben.
Wat vraaaaaag je me...quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hangt er van af wat e provider is Guuzzie
1233quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:47 schreef Guuzewuus het volgende:
Zeg, weet iemand hier hoe je ook alweer je voicemail kunt checken? Welk nummer moet je dan bellen? iets met 333 toch?![]()
... iemand
.
Jullie vervelen je toch, zie ik aan de titel van dit bankje.
Niets doen, niet bewegen, niet ademhalen, niet niks niet.... je dochter slaaptquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze slaapt!
En nu durf ik niets te doen want als ze wat hoort wordt ze weer wakker
Volgens mij deed ik altijd 12333, maar die derde 3 is duss nergens voor nodig, blijkt nuquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik trap er elke keer weer in Asyn
Jij kunt ook komen genieten van het Zuid-Limburgse heuvellandschap...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maak er een vakantie van aan zee? We hebben een zeecontainer waar je in kan logeren?
Dan had je even op de koffie/thee/limonade moeten komen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat hebben we pas nog gedaan!
Ik volgde wel het "schema" van voeden - spelen ....enz. Dus dat er veel regelmaat in haar dag kwam. Maar laten huilen ben ik gewoon tegen. Door het huilen komen er stresshormonen vrij. Bovendien vind ik dat je er een verkeerd signaal naar je kind mee afgeeft. Een kleintje huilt niet voor niets, en zeker niet om je te pesten of te manipuleren. Dat ze uiteindelijk in slaap vallen is niet raar, ze zijn uitgeput, maar voelen ze zich dan wel veilig, ondanks dat ze mama heel hard hebben geroepen en mama kwam niet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Belana gefeliciteerd
ik ben net naar de stad geweest met Senns in de doek en heb 1 jurkje en 4 maillotjes gekochtvoor haar dus
En ik heb het boek 'regelmaat en inbakeren' geleend van mijn schoonzusje, en op zich staan er best zinnige dingen in, dacht ik. En dus had ik Senna na het voeden even geknuffeld, toen even in de box tot ze slaap had en toen naar bed...alwaar ze 20 minuten heeft gehuild...niet zachtjes, nee volumeknop vol open. Dus heb ik er maar weer uit bed gehaald...
zijn er mensen hier waarbij het werkte? en hoe jie door die lange hulbuien heen?
Succes TF!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
324...325...326...327..*stoom uit oren komt*...328...329...*buiten rondje gaat lopen om af te koelen*
Ik heb er nog heel veel! Kom maar deze kant op met je terrorbep....quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Had dat eerder gezegd
Druiven
maar wat doe je dan als de slaaptijd is aangebroken, ze in haar bedje ligt en huilt? de rest kan ik gemakkelijk in praktijk brengen, maar ik vind ook niet dat ze moet huilen, maar wel dat ze moet slapen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik volgde wel het "schema" van voeden - spelen ....enz. Dus dat er veel regelmaat in haar dag kwam. Maar laten huilen ben ik gewoon tegen. Door het huilen komen er stresshormonen vrij. Bovendien vind ik dat je er een verkeerd signaal naar je kind mee afgeeft. Een kleintje huilt niet voor niets, en zeker niet om je te pesten of te manipuleren. Dat ze uiteindelijk in slaap vallen is niet raar, ze zijn uitgeput, maar voelen ze zich dan wel veilig, ondanks dat ze mama heel hard hebben geroepen en mama kwam niet?
edit: discussie zal straks wel in het topic komen.
thanksquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Sugar het volgende:
Inbakeren
Inbakeren en regelmaat: is het echt een wondermethode?
En het discussietopic dat meer tégen de methode is![]()
Richtlijn 'aanpak van excessief huilen bij zuigelingen' CB
ah joh, dan heb je wat om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:34 schreef Ticootje het volgende:
oh ik heb pindaknabbels thuis en nu heb ik trek, dank je wel he! Ik moet nog minimaal 1,5 uur.
Ja en dan heb ik vandaag weer dat rotstuk voor niets gefiets.... Gister ook al, lekker gefiets onder het mom lekker gezond en er moet iets af... Kom ik thuis en vreet ik een kwart chocolade cake weg...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
ah joh, dan heb je wat om naar uit te kijken
Ik vind theeworst niet ergens vergelijkbaar naar smaken, ik noem het altijd smeerbaar spek, maar dat zit er wel in, tis het niet echtquote:
ik heb geen pindarotsjes in huis. Wel mozartkugeln...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:22 schreef pinquit het volgende:
ik heb kaas voor je. ruilen tegen pindarotsjes?![]()
dan moet ik het maar eens een ker gaan halen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind theeworst niet ergens vergelijkbaar naar smaken, ik noem het altijd smeerbaar spek, maar dat zit er wel in, tis het niet echt
Het lijkt een beetje op smeerworst maar dan meer een gerookt smaakje vind ik...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind theeworst niet ergens vergelijkbaar naar smaken, ik noem het altijd smeerbaar spek, maar dat zit er wel in, tis het niet echt
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan moet ik het maar eens een ker gaan halen...
Oehh ik zag op tafel de eigenkweekdruiven staan![]()
het is ook geen leverworst, daar ligt het in de buurt, er zit iets van 63% varkensvlees in, voornamelijk spek en spek is geen leverquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:00 schreef Vicky het volgende:
maar leverworst lust ik dan weer niet..
In de deen ? Die vrouw maakt ook van die rare bewegingen en ook als ze autorijd !! Ze heeft mij al een keer bijna van mijn sokken gelatourettedquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Kleurdoos het volgende:
zo, ook weer terug en een complete outfit rijker
het is alleen wat minder fijn als je spontaan ongesteld wordt tijdens het winkelen
en net liep er een mevrouw met tourette in de supermarkt, wow wat triest voor haar en wat ontzettend grappig tegelijk.
ze deed KUT FUCK en dan een soort van proest om de 10 seconden loei en loeihard
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Stout het volgende:
[..]
In de deen ? Die vrouw maakt ook van die rare bewegingen en ook als ze autorijd !! Ze heeft mij al een keer bijna van mijn sokken gelatouretted
Maar dan is wel meteen je keuken gedweildquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik verveel me niet, min dochter kruipt constant de keuken in.. en ik ben te lui om te dweilen dus moet ik haar steeds weer ophalen
of haar gewoon haar gang laten gaan, maar dan moet ik haar omkleden.
dilemma!
foto!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:05 schreef Chan het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en ben nu eindelijk van mijn veel te lange haar afEn er zit nu ook een fatsoenlijke kleur in, jeuj. Ik had het een paar maanden geleden zelf geverfd maar dat was zinloos want de kleur was er na een halve week alweer uit...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Stout het volgende:
Zoonlief is weer thuis KD, vriendje was dr niet
Oja, als je een van mijn heren ooit betrapt op het uit de boom gooien van kastanjes, wil je me dan even waarschuwen.....
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef moussy het volgende:
[..]ik zou dat echt heel erg lullig vinden.. klikken...2
fotooo!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:05 schreef Chan het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en ben nu eindelijk van mijn veel te lange haar afEn er zit nu ook een fatsoenlijke kleur in, jeuj. Ik had het een paar maanden geleden zelf geverfd maar dat was zinloos want de kleur was er na een halve week alweer uit...
SpongeElinquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fotooo!!![]()
KD, je moet zo'n pakje kopen met borstels en sponsjes eraan en haar dan rond laten kruipen2 vliegen in 1 klap
Jeetje Rewimo, triest maar wel bijzonder ja!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:22 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook kapper geweest, Christan en ik allebei.
Kom ik thuis is een lieve oude vriendin van ons overleden. We hebben het net pas gehoord, maar ze is overleden op 09-09-09 om 09.09 uur. Da's toch wel bijzonder...
dat is geen klikkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef moussy het volgende:
[..]ik zou dat echt heel erg lullig vinden.. klikken...
Dan nog, dat kan toch ook via PM, tis toch niet tof als je kind dit leest, ik zou gaan twijfelen aan het vertrouwen. Vernielen of niet, rottigheid hoort er bij.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:49 schreef Stout het volgende:
[..]
dat is geen klikkenMet stokken kastanjes uit de bomen gooien is vernielen, dus strafbaar. Ik vind het zo walgelijk dat kinderen die bomen verrot gooien met stokken. Nu weten die van mij het wel maar je weet maar nooit.. ik zou het echt heel erg vinden.
Zodra het woord uitvaart valt begint de kassa te rinkelen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net de verzekering van M. en de kinderen geregeld. Ze kunnen per stuk voor 7500 onder de grond. Nou zat een andere verzekering me te vertellen dat dat niet voldoende zou zijn. Jeetje wat een prijzen.
bij klaverblad wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:46 schreef huuphuup het volgende:
hey... ik kan niet voor Amélie alleen afsluiten![]()
morgen mijn verzekeraar maar es bellen dan of ik haar kan meeverzekeren bij mijn polis... ben benieuwd of dat kan als ie al afbetaald is. Ik neem aan dat ze toch geld willen zien
Nu weer wel!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:02 schreef huuphuup het volgende:
hihi helder genoeg hoor saffier![]()
alles goed wel verder?
en die polis ja als ik die looptijden enzo nu bekijk dan ben ik erg verbaasd dat mijn moeder zei dat het afbetaald was. Ik ga er gewoon es even achteraan bellen enzo
Vrijdag {bibber}quote:[b]Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef bixister het volgende:[/b
wanneer gaat 't gebeuren, rewimo? succes!
ik denk een sprongetjequote:Op woensdag 23 september 2009 06:51 schreef Stout het volgende:
KD enig idee wat de oorzaak van het nachtelijk spoken is ? Bij onze jongste bleek dat hij ineens donker eng vond..lichtje aan en slapen maar weer
*flesje leeg gaat drinken*quote:Op woensdag 23 september 2009 08:01 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Rewimo, veel succes, ken je ze allemaal al zo langzamerhand?
Kleurdoos: Detinox is eigenlijk-stiekem gewoon lidocaïne. Je weet wel, dat spul wat ze in je spuiten voor een plaatselijke verdoving. Werkt dus als een tierelier en is behoorlijk onschuldigGrandioos goed spul!
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:07 schreef Estrys het volgende:
Hier ook nog steeds geen tand te zien. Ze kunnen elkaar weer eens de hand schudden KD![]()
Dat tandloze stel van ons, alweer bijna 9 maanden
ik kijk er naar uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 08:59 schreef snoopy het volgende:
Ah, dan zal ik je straks feliciteren
de vlaaien van de hema zijn heerlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 09:24 schreef Nijna het volgende:
Van harte kleurdoos!
Zijn die taarten van de Hema lekker? Ik heb ze nog nooit gehad, maar zit erover te denken om voor Mirte haar verjaardag een taart met foto te bestellen bij de Hema.
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:55 schreef Poppedein het volgende:
kleurdoos, happy Bday toooooo youuuuu
De Hema en Prenatal zitten hier tegenover elkaar, t lukt me best om vanavond nog even voor zwangere door te gaan met t penske op standje bol... Heuj, korting is korting!
nou niet echt vergeten maar ik ben zo tijdhopeloos sinds elin er isquote:Op woensdag 23 september 2009 09:49 schreef huuphuup het volgende:
Kleurdooske gefeliciteerd!!!![]()
en dat je eigen verjaardag vergeten enzo ken ikik denk steeds dat ik 26 ben om een of andere reden
En taart!die kruimelvlaaien van Hema zijn goddelijk!
En over die kortingkoopavondgedoetje van Hema, die 15% geldt de hele dag bij de online shop, dus niet alleen 's avonds. alleen dan krijg je geen gratis taart
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:17 schreef Twinkly het volgende:
Ok ik moet even wat delen met jullie hoor! Te hilarisch gewoon![]()
http://www.telegraph.co.u(...)r-on-Italian-TV.html
De band Muse werd gedwongen te playbacken in een televisieshow maar wilden dat niet, daarom zijn zanger en drummer van plek gewisseld. En het publiek heeft het niet door
Oeh snel, maak foto's, uploaden naar rotten.jeweetswelquote:Op woensdag 23 september 2009 10:55 schreef Rewimo het volgende:
KD, gefeliciteerd!
Eh... d'r ligt een lijk naast ons kantoor
heh?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:55 schreef Rewimo het volgende:
KD, gefeliciteerd!
Ja, echt. Politie erbij, alles afgezet en zo. Laken eroverheen. Naar het schijnt hebben ze vanuit het kantoor gezien dat het daar lag (in de bosjes naast het parkeerterrein) en de politie gebeld.quote:
Op elk bankje staat wel wat over een dode geschreven, geloof ik...quote:Op woensdag 23 september 2009 10:55 schreef Rewimo het volgende:
KD, gefeliciteerd!
Het schijnt te moeten...quote:Op woensdag 23 september 2009 11:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Op elk bankje staat wel wat over een dode geschreven, geloof ik...
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Het schijnt te moeten...
Ik vond gisteravond een halve dode muis in de tuin met aan 2 pootjes een knijper..
Ik denk mijn achter achter achterlijke nichterige neefquote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Was het familie, Moussy? Sterkte...
(wtf, wie doet zoiets?)
ja, dat wilde ik nog vragen: weten ze wie het is en hoe hij/zij daar komt?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Rewimo het volgende:
't Is overigens interessant om de indianenverhalen te volgenEen springer, een junkie, ik heb al diverse varianten gehoord
ik gok op een debiel konijntjequote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
oh dan krijg je nu vast van die lichtgevende visjes
Ja, dat zal wel inderdaad!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Ach, ik heb er op zich geen last van, hij ligt aan de andere kantMaar het zorgt natuurlijk wel voor de nodige opschudding
echnie... ik kan niet tegen bh's met beugel dus kan niet overal maar een bh kopen..quote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef Saffier het volgende:
Omdat je een dure smaak hebt Vickwat is dat toch die aantrekkingskracht tussen klei en auto'tjes in combinatie met mijn bijna-kleuter, en dan dus de klei erinproppen
een vieze kledderbende wordt het daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |