niet zo goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef moussy het volgende:
[..]
hier, hoe is het met je nieuwe tetten?
MM? tisda?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef moussy het volgende:
Met deze TT is het natuurlijk wachten op MM
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef moussy het volgende:
Met deze TT is het natuurlijk wachten op MM
Das een verveel userquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
MM? tisda?
als je mod was mocht je m veranderen van meals een andere mod zich geroepen voelt: go your gang. TTs bedenken is niet mijn sterkste punt
Appie! Zonder er voor t reldellen en zo in de krant te komen te staanquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kan die ons op de tere ziel trappen
Waar had jij dat heule goedkope wasmiddal vandaan?
toch wel met kind er naast he?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef snoopy het volgende:
Ik stond heel even aan mijn 'conditie' te werken aan de Wii.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Appie! Zonder er voor t reldellen en zo in de krant te komen te staanvriendin van MM De dash was in de bonus, maar er ging ook nog eens 35% van af, dus uiteindelijk kwam het op iets van 1,70 voor 4 liter dash zomerfrips!
Nja nou, ik nam hem mee voor de bonus, toen bleek ergens nog een sticker van 35% op te zitten, terwijl hij gewoon bij de andere wasmiddelen stond ipv in die 35% bak. Die 35% ging ook nog eens van de volle prijs af, of er is iets niet goed gegaan, of AH is echt gek geworden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
maar eh. relax! goeie deal!
hier krijg je geen bonus korting als er 35% korting op zit. Of was het nou andersom. Er was iets mee in elk geval wat ik stom vonddan gold ineens maar 1 van de twee kortingen.
haha nouja of je nou mazzel hebt gehad of niet, een goeie deal is het zekerquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Nja nou, ik nam hem mee voor de bonus, toen bleek ergens nog een sticker van 35% op te zitten, terwijl hij gewoon bij de andere wasmiddelen stond ipv in die 35% bak. Die 35% ging ook nog eens van de volle prijs af, of er is iets niet goed gegaan, of AH is echt gek geworden.
nee hoor, hij staat gewoon bij de tv maar ze hebben gewoon geen idee wat het is en dat laten we voorlopig nog even zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:12 schreef Morretje het volgende:
ai ai Huup!
Snoop, goed verstoppen dus?
nee, die spelen ook niet met een Wii oid. En als er hier een vriendje komt spelen gaan we als het even kan naar buiten of er wordt gewoon met de treinen en lego gespeeld. De tv gaat dan ook niet aan terwijl die van mij echt wel eens tv kijken. Ik weet ook wel dat ik het niet eeuwig voor ze weg kan houden. Maar zolang ze er niet naar vragen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:49 schreef Morretje het volgende:
Snoop, speelt Morris ook nog niet bij vriendjes die thuis wel met de Wii mogen spelen? Mazzel! Dat moment komt vast snel genoeg.. Of dat vriendjes bij jullie komen en het ding herkennen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
hahaha nou ik moet wel zien waar k voor bel hequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik vind het eigenlijk wel heel stoer dat je uberhaupt je onderkant durft te bekijken... Ik durf dat niet hoor, zeker niet na de bevalling, ik zou denk nooit meer sex hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |