niet zo goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef moussy het volgende:
[..]
hier, hoe is het met je nieuwe tetten?
MM? tisda?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef moussy het volgende:
Met deze TT is het natuurlijk wachten op MM
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef moussy het volgende:
Met deze TT is het natuurlijk wachten op MM
Das een verveel userquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
MM? tisda?
als je mod was mocht je m veranderen van meals een andere mod zich geroepen voelt: go your gang. TTs bedenken is niet mijn sterkste punt
Appie! Zonder er voor t reldellen en zo in de krant te komen te staanquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kan die ons op de tere ziel trappen
Waar had jij dat heule goedkope wasmiddal vandaan?
toch wel met kind er naast he?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef snoopy het volgende:
Ik stond heel even aan mijn 'conditie' te werken aan de Wii.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Appie! Zonder er voor t reldellen en zo in de krant te komen te staanvriendin van MM De dash was in de bonus, maar er ging ook nog eens 35% van af, dus uiteindelijk kwam het op iets van 1,70 voor 4 liter dash zomerfrips!
Nja nou, ik nam hem mee voor de bonus, toen bleek ergens nog een sticker van 35% op te zitten, terwijl hij gewoon bij de andere wasmiddelen stond ipv in die 35% bak. Die 35% ging ook nog eens van de volle prijs af, of er is iets niet goed gegaan, of AH is echt gek geworden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
maar eh. relax! goeie deal!
hier krijg je geen bonus korting als er 35% korting op zit. Of was het nou andersom. Er was iets mee in elk geval wat ik stom vonddan gold ineens maar 1 van de twee kortingen.
haha nouja of je nou mazzel hebt gehad of niet, een goeie deal is het zekerquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Nja nou, ik nam hem mee voor de bonus, toen bleek ergens nog een sticker van 35% op te zitten, terwijl hij gewoon bij de andere wasmiddelen stond ipv in die 35% bak. Die 35% ging ook nog eens van de volle prijs af, of er is iets niet goed gegaan, of AH is echt gek geworden.
nee hoor, hij staat gewoon bij de tv maar ze hebben gewoon geen idee wat het is en dat laten we voorlopig nog even zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:12 schreef Morretje het volgende:
ai ai Huup!
Snoop, goed verstoppen dus?
nee, die spelen ook niet met een Wii oid. En als er hier een vriendje komt spelen gaan we als het even kan naar buiten of er wordt gewoon met de treinen en lego gespeeld. De tv gaat dan ook niet aan terwijl die van mij echt wel eens tv kijken. Ik weet ook wel dat ik het niet eeuwig voor ze weg kan houden. Maar zolang ze er niet naar vragen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:49 schreef Morretje het volgende:
Snoop, speelt Morris ook nog niet bij vriendjes die thuis wel met de Wii mogen spelen? Mazzel! Dat moment komt vast snel genoeg.. Of dat vriendjes bij jullie komen en het ding herkennen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
hahaha nou ik moet wel zien waar k voor bel hequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik vind het eigenlijk wel heel stoer dat je uberhaupt je onderkant durft te bekijken... Ik durf dat niet hoor, zeker niet na de bevalling, ik zou denk nooit meer sex hebben.
Wat vraaaaaag je me...quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hangt er van af wat e provider is Guuzzie
1233quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:47 schreef Guuzewuus het volgende:
Zeg, weet iemand hier hoe je ook alweer je voicemail kunt checken? Welk nummer moet je dan bellen? iets met 333 toch?![]()
... iemand
.
Jullie vervelen je toch, zie ik aan de titel van dit bankje.
Niets doen, niet bewegen, niet ademhalen, niet niks niet.... je dochter slaaptquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze slaapt!
En nu durf ik niets te doen want als ze wat hoort wordt ze weer wakker
Volgens mij deed ik altijd 12333, maar die derde 3 is duss nergens voor nodig, blijkt nuquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik trap er elke keer weer in Asyn
Jij kunt ook komen genieten van het Zuid-Limburgse heuvellandschap...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maak er een vakantie van aan zee? We hebben een zeecontainer waar je in kan logeren?
Dan had je even op de koffie/thee/limonade moeten komen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat hebben we pas nog gedaan!
Ik volgde wel het "schema" van voeden - spelen ....enz. Dus dat er veel regelmaat in haar dag kwam. Maar laten huilen ben ik gewoon tegen. Door het huilen komen er stresshormonen vrij. Bovendien vind ik dat je er een verkeerd signaal naar je kind mee afgeeft. Een kleintje huilt niet voor niets, en zeker niet om je te pesten of te manipuleren. Dat ze uiteindelijk in slaap vallen is niet raar, ze zijn uitgeput, maar voelen ze zich dan wel veilig, ondanks dat ze mama heel hard hebben geroepen en mama kwam niet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Belana gefeliciteerd
ik ben net naar de stad geweest met Senns in de doek en heb 1 jurkje en 4 maillotjes gekochtvoor haar dus
En ik heb het boek 'regelmaat en inbakeren' geleend van mijn schoonzusje, en op zich staan er best zinnige dingen in, dacht ik. En dus had ik Senna na het voeden even geknuffeld, toen even in de box tot ze slaap had en toen naar bed...alwaar ze 20 minuten heeft gehuild...niet zachtjes, nee volumeknop vol open. Dus heb ik er maar weer uit bed gehaald...
zijn er mensen hier waarbij het werkte? en hoe jie door die lange hulbuien heen?
Succes TF!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
324...325...326...327..*stoom uit oren komt*...328...329...*buiten rondje gaat lopen om af te koelen*
Ik heb er nog heel veel! Kom maar deze kant op met je terrorbep....quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Had dat eerder gezegd
Druiven
maar wat doe je dan als de slaaptijd is aangebroken, ze in haar bedje ligt en huilt? de rest kan ik gemakkelijk in praktijk brengen, maar ik vind ook niet dat ze moet huilen, maar wel dat ze moet slapen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik volgde wel het "schema" van voeden - spelen ....enz. Dus dat er veel regelmaat in haar dag kwam. Maar laten huilen ben ik gewoon tegen. Door het huilen komen er stresshormonen vrij. Bovendien vind ik dat je er een verkeerd signaal naar je kind mee afgeeft. Een kleintje huilt niet voor niets, en zeker niet om je te pesten of te manipuleren. Dat ze uiteindelijk in slaap vallen is niet raar, ze zijn uitgeput, maar voelen ze zich dan wel veilig, ondanks dat ze mama heel hard hebben geroepen en mama kwam niet?
edit: discussie zal straks wel in het topic komen.
thanksquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Sugar het volgende:
Inbakeren
Inbakeren en regelmaat: is het echt een wondermethode?
En het discussietopic dat meer tégen de methode is![]()
Richtlijn 'aanpak van excessief huilen bij zuigelingen' CB
ah joh, dan heb je wat om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:34 schreef Ticootje het volgende:
oh ik heb pindaknabbels thuis en nu heb ik trek, dank je wel he! Ik moet nog minimaal 1,5 uur.
Ja en dan heb ik vandaag weer dat rotstuk voor niets gefiets.... Gister ook al, lekker gefiets onder het mom lekker gezond en er moet iets af... Kom ik thuis en vreet ik een kwart chocolade cake weg...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
ah joh, dan heb je wat om naar uit te kijken
Ik vind theeworst niet ergens vergelijkbaar naar smaken, ik noem het altijd smeerbaar spek, maar dat zit er wel in, tis het niet echtquote:
ik heb geen pindarotsjes in huis. Wel mozartkugeln...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:22 schreef pinquit het volgende:
ik heb kaas voor je. ruilen tegen pindarotsjes?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |