Kloptquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef Breach het volgende:
Topic over golfer. Die daar met de grond gelijk gemaakt werd. Hetgeen ik ook onder bashen versta. En voor minder krijgen veel mensen nu een 2 weken ban.
Maar goed, its not me who is making the rules.
Fok is geen democratie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
De regels worden op verschillende manieren toegepast lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef NJ het volgende:
sjimz - 2 weken (crewbashing)
Kloont, week extra.
Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sjimz in kloonspak gesignaleerd op Fok!
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef riddler. het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Dit is namelijk mijn kloon
maten met 2 meten ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Golfer, smerig stuk bejaard smegma dat je hier rondloopt.
Dus hier gaat het om, en Static post nog? Wat een kneuzenbende toch weer.
als ik met JA niemand beledig, graag !quote:
Wil je vechten of zo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik met JA niemand beledig, graag !
Amen enzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Ok, even in alle redelijkheid (en ik hoop dat dit zo blijft hier zodat we een NORMALE discussie kunnen voeren).
Ik zit al vanaf het allereerste moment (1e ep BB1) op FOK!. Ik ben af en toe tijden weg maar kom altijd weer terug. Ik heb me nooit beziggehouden met al die kliekjes en interne shit die zich rondom dit forum zich afspeelt. Ik vind het gezellig (VBL in het bijzonder) en mods dragen bij aan de gezelligheid omdat ze de boel in het gareel houden.
Ik ben ca een jaartje weggeweest en trof een heel nieuw VBL-forum aan. Men ging met respect met elkaar om, plagen kon altijd maar de mods wezen je erop als het ff te ver ging. In alle redelijkheid. Het nieuwe beleid op VBL heeft zelfs 1 van de grootste tiefususers van weleer (Cart_man aka Happel) nu mod gemaakt en tot ieders tevredenheid.
Dan verdwijnt Ray opeens van het toneel vanwege een (naar mijn mening) erg onschuldige uitspraak. De manier waarop verdient geen schoonheidsprijs. Aangezien Ray ERG veel deed voor VBL en een geliefde mod EN user was roept dit erg heftige reacties op. Doodsverwensingen etc horen niet thuis op een forum en verdienen daarom gewoon een ban.
Wat ik niet terecht vind is dat daarom de discussie uit de weg wordt gegaan door gewoon topics te deleten en op slot te gooien.
Ban de users die te ver gaan en houdt de discussie levend, daar is een forum tenslotte voor.
Alleen is het behaklve erg grappig om te zien verder zinloos.quote:
Ach een soort non verbaal eerbetoon oid. Het laat optisch goed zien hoe de users er over denken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen is het behaklve erg grappig om te zien verder zinloos.
alsof hij een idee heeft hoe dat zou moeten !quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
Het zou wel een mooie geste zijn als Tong80 zijn UI eenmalig aanpast.
hehehquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Breach het volgende:
Besef ik me op het moment van klikken dat Tong natuurlijk helemaal niet weet hoe dat moet..
Ook niet voor Reequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben al een blauwe smurf
En hou niet van kuddegedrag![]()
Ja, laten we met z'n allen een nichten-avatar nemen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef Breach het volgende:
Overigens sneeuwt door het hele gebeuren, wel een beetje de permban van SCH onder. Ik bedoel, het is een relnicht van het eerste uur. Maar soms was ie ook best aardig enzo..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, laten we met z'n allen een nichten-avatar nemen.
Ja ik zag het ook later. Wilde nog aan Ray vragen of ie het aan wilde passenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:38 schreef golfer het volgende:
overigens staat er een foutje in de TT: het is in en niet im.
quote:
pppffff..sterkte !quote:
Heb het begin wel al meegemaakt.quote:
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.quote:
Golfer is toch onze leider?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, en toen was de rel weer voorbij en is de rust wedergekeerd en gaan we weer over op de orde van de dag. Precies zoals Onze Leiders dat willen.
in Nederlandquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef lookinforyou het volgende:
Niet te geloven dat dit allemaal kan![]()
Welnee. Ik ben slechts degene die iedereen voor mijn karretje spant om in FB te posten zodat ze geband worden, aldus althans de uitleg van Danny.quote:
of nu nog ff aanpassen.....als er tenminste nog een user is met die rechten !quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef Rumille het volgende:
TT voor volgende topic lijkt me duidelijk: Smurfen-cafe.
Is ook weer een keer leuk: In plaats van sites die op zwart gaan, users op blauwquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of nu nog ff aanpassen.....als er tenminste nog een user is met die rechten !
Is er niet. Of Happel moet nog met een verrassing aankomen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben slechts degene die iedereen voor mijn karretje spant om in FB te posten zodat ze geband worden, aldus althans de uitleg van Danny.
Ben trouwens wel benieuwd naar de mogelijke solidariteit van de andere VBL-mods met Raymania.
Ze kunnen moeilijk weggaan als Happel nog niet gereageerd heeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Is er niet. Of Happel moet nog met een verrassing aankomen..
Waarom niet? Dat hoeft toch niet collectief? Ik zou echt geen minuut tijd meer stoppen in iets waarvoor je uiteindelijk toch afgedankt wordt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk weggaan als Happel nog niet gereageerd heeft.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik loop vandaag even in de kuddesmurfen mee, morgen ben ik weer mezelf
Ik zou het wel zo normaal vinden om te communiceren met mijn mede-mods en wat hun standpunt is, anders doe je eigenlijk hetzelfde wat Danny met Ray doet tov je medemod.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat hoeft toch niet collectief? Ik zou echt geen minuut tijd meer stoppen in iets waarvoor je uiteindelijk toch afgedankt wordt.
Laat ik het anders formuleren dan. Ik denk dat ze het niet doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou het wel zo normaal vinden om te communiceren met mijn mede-mods en wat hun standpunt is, anders doe je eigenlijk hetzelfde wat Danny met Ray doet tov je medemod.
ik denk t ook niet en dat is hun recht. ikzelf had wel gelijk op zwart gegaan, ware het niet dat dat pas al is gebeurd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren dan. Ik denk dat ze het niet doen.
Wie weet wachten ze nog ff af. Heb ik toentertijd ook gedaan. Wellicht tegen beter weten in, maar dat is hun keuze.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Nevermind.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Koffie dan maarquote:Op woensdag 23 september 2009 09:30 schreef Bjoro het volgende:
We doen het weer !
quote:
denk het....hopen dat we geen ruzie krijgenquote:
Nou, ik weet niet hoor of dat gaat lukkenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk het....hopen dat we geen ruzie krijgen
Daar moet opgedronken wordenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:30 schreef Bjoro het volgende:
We doen het weer !
Wordt vanzelf wel weer drukker.quote:
Ach, hools had toch al tijden z'n ups and downs?quote:
Precies.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:25 schreef popolon het volgende:
Ach, hools had toch al tijden z'n ups and downs?
ja VBL gaat dit echt wel overleven.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
En ook VBL is misschien even een paar dagen wat rustiger, maar daarna trekt het vanzelf wel weer aan.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:34 schreef popolon het volgende:
Waar ben jij nu weer moderatiemeneer van dan rubbert?
-edit- Oh crap crap, kijken in de index wil wel eens helpen popo.![]()
Memory Lane. Ik voorzie een grote toekomst voor de happy hardcore topics met de 90's week bij 3FM omende week ::{quote:Op woensdag 23 september 2009 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]was je bang dat ik weer VBL mod was?
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:56 schreef golfer het volgende:
Is het niets voor jou, Olavski?
VBL modden, bedoel ik?
het is ook de bedoeling wat extra te doen rond die weekquote:Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Memory Lane. Ik voorzie een grote toekomst voor de happy hardcore topics met de 90's week bij 3FM omende week ::{
wortel 4 jaquote:Op woensdag 23 september 2009 20:54 schreef popolon het volgende:
Alweer? Je bent het toch nog maar vier keer geweest?
Ik vind je nog steeds geschikt ervoor, ook al ben je nu meer bezig met die rare Yanksporten..quote:Op woensdag 23 september 2009 20:59 schreef popolon het volgende:![]()
![]()
Dat hebben jullie vijf jaar geleden al eens gevraagd. Toen wou ik het al niet al postte ik er toen nog echt veel. Goude oude tijd.
Voor geen goud dus.
ik heb een selectie gemaakt voor mijn 90's top 10, heb nog maar 136 nummers overquote:Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is ook de bedoeling wat extra te doen rond die week
Volgens die Danny is heeft SCH een permanente ban(zie mededelingen)quote:Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef rubbereend het volgende:
er is op FOK! volgens mij nog nooit iemand echt voorgoed geband
Permban #380 ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens die Danny is heeft SCH een permanente ban(zie mededelingen)
Nah, zie ik niet gebeuren Popo.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef popolon het volgende:
Zeg Happelt, nu je een andere naam hebt kun je ook net zo goed een andere club nemen.
Zo'n ovaal ding?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef popolon het volgende:
Ja. Maar toen heb ik een ander soort 'voetbal' gekeken waar jullie niks van moeten hebben.
DAM=golfer. Tochquote:Op woensdag 23 september 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
Dat jij ooit nog eens mod zou worden.![]()
Het wachten is nu op je nieuwe mede-mods: Bansheeboy en DAM?
Ja, dat verbaast me ook wel. Blijkbaar word je toch wijzer met de jaren?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
Dat jij ooit nog eens mod zou worden.![]()
Wie weetquote:Het wachten is nu op je nieuwe mede-mods: Bansheeboy en DAM?
Oh?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast me ook wel. Blijkbaar word je toch wijzer met de jaren?
ik had 2 dgn niet gefokt, althans niet lang. Ik schrokquote:Op donderdag 24 september 2009 01:16 schreef popolon het volgende:
Ik vind de TT wel erg morbide. Ze leven toch nog wel?
misschien komt chelloboy wel terug nu PSV weer bovenaan staatquote:Op donderdag 24 september 2009 01:30 schreef popolon het volgende:
Ja 't is weer een mooi zooitje geworden.
Misschien dat CAZZO, Mitt en Fulton weer terugkomen nu 't zo rustig is.
ah nee....quote:
Gelukkig bestaat er geen willekeur.quote:
van Hools?quote:
Ik heb dan ook niet met nazi termen gestrooid of op een ander manier gescholden.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er geen willekeur.
Ja.quote:
die is niet verandertquote:
Praat me eens bij over Manu82. De naam komt me niet bekend voor.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:24 schreef golfer het volgende:
Oh, ik dacht dat dat RIP SCH erbij was gekomen.
Overigens vind ik de TT nu met het bekend worden van het echte overlijden van die Manu82 toch wat ongepast. Misschien wat luchtiger maken?
Kwam hem ook niet zo vaak tegen. Was voornamelijk een PSV-supporter.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef tong80 het volgende:
Praat me eens bij over Manu82. De naam komt me niet bekend voor.
Ben 2 dagen niet op Fok geweest. Waar kan ik er meer over lezen ?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwam hem ook niet zo vaak tegen. Was voornamelijk een PSV-supporter.
goed idee.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:24 schreef golfer het volgende:
Oh, ik dacht dat dat RIP SCH erbij was gekomen.
Overigens vind ik de TT nu met het bekend worden van het echte overlijden van die Manu82 toch wat ongepast. Misschien wat luchtiger maken?
Top.quote:
quote:
goed gedaan jochiequote:
Waarom zou je je wat aantrekken hoe en wat iemand anders over je denkt ?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef tong80 het volgende:
Iemand van UPC zei laatst dat mijn kabel van 4 meter te lang is. Dat ik daarom soms een langzame of helemaaal geen verbinding heb. Ik moet dan de stekker eruit trekken en opnieuw in de modem doen.
Heb ik gedaan op Fok kom ik dan ook. Niet op VBL. Hoop dat ze het me niet kwalijk nemen.
Ik wilde net juichen voor Ajax. Bij de 1-0 tegen deze topclub.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom zou je je wat aantrekken hoe en wat iemand anders over je denkt ?
Anyway. Het is niet ongewoon dat die modems wel eens een rotschop nodig hebben.Maar een kabel kan natuurlijk gewoon vier meter lang zijn, wat een flutexcuus.
Ach bij mijn eerste PC belde ik een vriend op om langs te komen.quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach bij mijn eerste PC belde ik een vriend op om langs te komen.
Mooi zo'n ding maar hoe zet je hem aan ?
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
stel je voor dat je hem nooit aangekregen hadquote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
\quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef tong80 het volgende:
Iemand van UPC zei laatst dat mijn kabel van 4 meter te lang is. Dat ik daarom soms een langzame of helemaaal geen verbinding heb. Ik moet dan de stekker eruit trekken en opnieuw in de modem doen.
Heb ik gedaan op Fok kom ik dan ook. Niet op VBL. Hoop dat ze het me niet kwalijk nemen.
Ik wilde net juichen voor Ajax. Bij de 1-0 tegen deze topclub.
Thanks, uiteindelijk ging het redelijk snel. Afijn ik ga lekker dat ontbijtje van LFY opetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:07 schreef Ole het volgende:
succes maril
Is het onfatsoenlijk om te vragen, waarom je bloed moest prikken Marilquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:24 schreef maril het volgende:
[..]
Thanks, uiteindelijk ging het redelijk snel. Afijn ik ga lekker dat ontbijtje van LFY opeten
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef maril het volgende:
Nee hoor, ik slik medicijnen althans dat deed ik nu kijken ze of het allemaal goed functioneert zonder die medicijnen. Ik slik antidepressiva (lichte tabletjes voor mijn angsten ben fobisch, straatvrees) en had bloeddrukverlagers, maar mijn bloeddruk is oké nu.
En cholesteroltabletten die slik ik nu ook niet en dan moeten ze kijken of hij oké is want dat kun je zo niet meten.
dat is het, momenteel gaat het goed, hoop dat dat ook blijft. Gaat steeds beter. Fiets naar mijn werk. Loop door de stad enz. Maar heb nog wat beperkingen waar ik aan moet werkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Pfff, is nogal wat hoor.
En fobisch zijn.....het lijkt me erg moeilijk.
Succes met alles in elk geval
lees het nu...tjee, Maril, klinkt echt ernstig en heel erg vreemd, omdat het voor mij (en voor een heleboel andere mensen) heel gewoon is om dat soort dingen te doen !quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef maril het volgende:
[..]
dat is het, momenteel gaat het goed, hoop dat dat ook blijft. Gaat steeds beter. Fiets naar mijn werk. Loop door de stad enz. Maar heb nog wat beperkingen waar ik aan moet werken
Heel mooi dat het dan toch de goede kant op gaat met je Maril.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef maril het volgende:
[..]
dat is het, momenteel gaat het goed, hoop dat dat ook blijft. Gaat steeds beter. Fiets naar mijn werk. Loop door de stad enz. Maar heb nog wat beperkingen waar ik aan moet werken
mooi dat je er zo open over kan zijn, dat is nog best een taboe in Nederland, de diverse vormen van antidepressiva. En dat terwijl best veel mensen het gebruiken. Ik zie het ook in mijn omgeving bij een aantal vrienden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef maril het volgende:
Nee hoor, ik slik medicijnen althans dat deed ik nu kijken ze of het allemaal goed functioneert zonder die medicijnen. Ik slik antidepressiva (lichte tabletjes voor mijn angsten ben fobisch, straatvrees) en had bloeddrukverlagers, maar mijn bloeddruk is oké nu.
En cholesteroltabletten die slik ik nu ook niet en dan moeten ze kijken of hij oké is want dat kun je zo niet meten.
En bij jou helpen de medicijnen ook wel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:36 schreef Ole het volgende:
Ik slik ze ook tegen paniekaanvallen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:15 schreef popolon het volgende:
Dat had een paar lichtjaar nuttig tijdverdrijf geweest zeg. Maar nee, tong gaat voor de virtueel bekendste Nederlander ....
Ik slik het ook voor mijn angstgevoelens. Dus je bent niet de enigequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef maril het volgende:
[..]
Leuk en bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:26 schreef rubbereend het volgende:
Vanaf 19.00 op 25-9 wordt MLN voor een week 90's
Een goede reden om vaker naar dat forum te gaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:26 schreef rubbereend het volgende:
Krijgt MLN ook weer eens een levenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:26 schreef rubbereend het volgende:
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Dat kan beter even rusten, denk ik. Morgen of zo weer langszaam over de wedstrijd tegen Willem II praten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef lookinforyou het volgende:
Het lijkt haast onfatsoenlijk om in het PSV topic te posten over voetbal.
Zo voel ik het tenminste.
mwah ik vind het kunnen, zowat alle PSVers hebben een mooi berichtje gepost en PSV is tenslotte ook wat we allemaal gemeen hadden met Manu.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef lookinforyou het volgende:
Het lijkt haast onfatsoenlijk om in het PSV topic te posten over voetbal.
Zo voel ik het tenminste.
Natuurlijk heb je gelijk, alleen ik voel het niet zo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah ik vind het kunnen, zowat alle PSVers hebben een mooi berichtje gepost en PSV is tenslotte ook wat we allemaal gemeen hadden met Manu.
hugo borst doet er ook niet moeilijk over. Maar ik ben gevoelig voor fobien,het is soms hard werken voor mij. Maar het is allemaal de moeite waard.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi dat je er zo open over kan zijn, dat is nog best een taboe in Nederland, de diverse vormen van antidepressiva. En dat terwijl best veel mensen het gebruiken. Ik zie het ook in mijn omgeving bij een aantal vrienden.
Ik vind je een topwijfquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:14 schreef maril het volgende:
[..]
hugo borst doet er ook niet moeilijk over. Maar ik ben gevoelig voor fobien,het is soms hard werken voor mij. Maar het is allemaal de moeite waard.
Helemaal eens met vriendje bjoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:10 schreef Bjoro het volgende:
lees het nu...tjee, Maril, klinkt echt ernstig en heel erg vreemd, omdat het voor mij (en voor een heleboel andere mensen) heel gewoon is om dat soort dingen te doen !
Wel "dapper" (weet niet of dat het juiste woord is) van je dat je dat hier zo durft te melden trouwens !
Sterkte i.i.g !
Daarom is het misschien ook een fobie, omdat je gevoelig voor iets bent.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:14 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ik ben gevoelig voor fobien,het is soms hard werken voor mij. Maar het is allemaal de moeite waard.
Levertraan dusquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:32 schreef popolon het volgende:
Visolie pillen voor ontbijt. Kapot bijten en dan naar je werk gaan. Priceless.
in combinatie bij elkaar?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:22 schreef popolon het volgende:
Ja dat heb ik nooit gehad, ik werd volgepropt met brinta en een boterham met pindakaas.
Als er haast was wel ja!quote:
en dan in de blender?quote:
Goedemorgen mevrouw Ole, gaat het weer een beetje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 04:01 schreef Ole het volgende:
tjeemig..ik was even eerlijk, en ik denk dat ik misschien ook wel zonder kan..
Iig, ik voel me best goed. ik oordeel niet over anderen of zo.
ik functioneer iig
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:51 schreef lookinforyou het volgende:
Middag Hools![]()
En weer terug van het voetbalveld![]()
Justin en team met 13-0 gewonnen, maar had ook wel 30-0 kunnen zijn.
Niks aan trouwens zo'n wedstrijd.
Alleen dit weer al verdient een biertjequote:Op zaterdag 26 september 2009 12:52 schreef Leatherface het volgende:
Dt verdient wel een pilsje.
Ja. Ik kook bijna altijd gewoon. Heel af en toe een kant en klaar-maaltijd/diepvries pizzaquote:
Ja het zal hoe ouder je wordt, vaker gebeuren, lijkt me ook.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:06 schreef tong80 het volgende:
Lookinforyou.
Waar ik vandaag aan dacht toen ik las van het overlijden van ManU is dat dat straks steeds vaker gaat gebeuren. Wie weet hoe lang Fok nog bestaat.
Er zijn al een paar mensen waar ik mee discussiëerde overleden. ManU kende ik niet omdat ik in andere topics zat. En toch grijpt het je aan. De virtuele wereld is zo onpersoonlijk niet.
Ik kook alleen tijdens voetbal wedstrijden zoals vanmiddag toen we geen penaltie kregen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik kook bijna altijd gewoon. Heel af en toe een kant en klaar-maaltijd/diepvries pizza
Klasse Bossiequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik kook bijna altijd gewoon. Heel af en toe een kant en klaar-maaltijd/diepvries pizza
Ik was vanmiddag op het voetbalveld. Mijn broer Wim was er ook zoals altijd. Zijn zoontje Jelle speelt in de E2 en was er ook. Kreeg natuurlijk een ijsje van me. Toen ie terugkwam had ie er drie bij zich. Stonden Herman Wim en Jelle gezamelijk een perzik ijsje te etenquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Klasse Bossie![]()
Ik merk het al als Justin er niet is, dan ga ik echt niet koken hoor.
Kleine dingen in het leven die toch altijd prettig zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op het voetbalveld. Mijn broer Wim was er ook zoals altijd. Zijn zoontje Jelle speelt in de E2 en was er ook. Kreeg natuurlijk een ijsje van me. Toen ie terugkwam had ie er drie bij zich. Stonden Herman Wim en Jelle gezamelijk een perzik ijsje te eten
Ik kan me voorstelllen dat je geen zin hebt om te koken als je alleen bent. Maar ik vind het gewoon leuk om te koken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Klasse Bossie![]()
Ik merk het al als Justin er niet is, dan ga ik echt niet koken hoor.
Dat maakt mijn dag goed iddquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Kleine dingen in het leven die toch altijd prettig zijn.
Ik ook, al ben ik nu een beetje ideeënloos.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstelllen dat je geen zin hebt om te koken als je alleen bent. Maar ik vind het gewoon leuk om te koken.
Je mag nostalgisch zijn hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:19 schreef tong80 het volgende:
Idd Lookingforyou.
Ik verloor mijn beste vriend door een verkeersongeluk. Is nu 23 jaar geleden en het lijkt als gisteren.
Hij zou nu 48 zijn geweest. Over nog eens 23 jaar ben ik 69. Time flies zeggen ze maar het klopt nog ook.
Sorry ben in een nostalgische bui.
Ik ben ook niet echt creatief in de keuken, meestal gewoon groente, vlees aardappels/rijst. Al dan niet roerbakken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook, al ben ik nu een beetje ideeënloos.
Van de zomer heel veel geexperimenteerd. Zaten zeer lekkere dingen tussen, maar ook dingen die niet te vreten waren.
Mijn beste vriend van de lagere school verongelukte 15 jaar geleden. Werd 's ochtends door zijn vader dood in de sloot aangetroffen. Zijn 'vrienden' dachten dat hij de laatste 500 meter wel alleen kon fietsen....quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:19 schreef tong80 het volgende:
Idd Lookingforyou.
Ik verloor mijn beste vriend door een verkeersongeluk. Is nu 23 jaar geleden en het lijkt als gisteren.
Hij zou nu 48 zijn geweest. Over nog eens 23 jaar ben ik 69. Time flies zeggen ze maar het klopt nog ook.
Sorry ben in een nostalgische bui.
Ik had vroeger een buurmeisje toen ik vier was, zij was vijf en overleed plotseling. En ik begreep er toen niks van waarom ze nou ineens weg was ondanks de prima uitleg van m'n ouders.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn beste vriend van de lagere school verongelukte 15 jaar geleden. Werd 's ochtends door zijn vader dood in de sloot aangetroffen. Zijn 'vrienden' dachten dat hij de laatste 500 meter wel alleen kon fietsen....
Denk ook nog steeds vaak aan hem, en lijkt nog zo kort geleden. Maar wat gaat de tijd toch snel, en sommige wonden helen niet in dat tempo.
Ben ook in een nostalgische bui, komt denk ik door de 90's week bij 3FM. Of door de herfst.
Redelijk. 10-15 minuten fietsen van het stadion naar huisquote:
Ik fietste 49 minuten heen en terug naar FC Den Boschquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. 10-15 minuten fietsen van het stadion naar huis
huldequote:Op zaterdag 26 september 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik fietste 49 minuten heen en terug naar FC Den Bosch
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw Ole, gaat het weer een beetje?
ik ben ook erg blij met een rechtstreekse metro naar de arena vanaf mijn huisquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hulde
als ik ooit zover van het stadion zou komen te wonen, pak ik het OV
PSV jaquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:07 schreef Againzender het volgende:
Beneden zit Againzender met Marc Bert&Ernie te kijken,
quote:boven maakt mama met Axel de mosselen klaar
Ik heb het toch anderhalve seconde volgehouden bosquote:Op zondag 27 september 2009 00:37 schreef Bos81 het volgende:
Vreselijk nummer, wat een aansteller vond ik die mosselman zeg
het zal je vast niet verrassen dat ik dat dingeltje hebquote:Op zondag 27 september 2009 00:37 schreef Bos81 het volgende:
Vreselijk nummer, wat een aansteller vond ik die mosselman zeg
Ik dacht dat ik het verdrongen had, komt die eendeborst aan met deze grafherrie.quote:
Is wel iets voor jou jaquote:Op zondag 27 september 2009 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zal je vast niet verrassen dat ik dat dingeltje heb
Geweldig nummer!quote:
quote:
Beetje saai hoor...heb het hier wel op staan via http://app.nos.nl/wielrennen/index/, maar echt boeiend is het niet. En het commentaar ontbreekt ook.quote:
Vanwaar dequote:Op zondag 27 september 2009 15:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Terwijl ik dit type scoort Rotterdam
Hup Lars Hup Karsten Hup Robert.
Sparta heeft nog steeds niet gescoord hoorquote:Op zondag 27 september 2009 15:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Terwijl ik dit type scoort Rotterdam
Hup Lars Hup Karsten Hup Robert.
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:
Zijn eerste of de tweede? Vond de reacties aan beide kanten nogal overtrokken. Jammer dat het nu zo loopt. Toch denk ik dat het VBL wel weer zo wordt als vroeger (zonder een tierende Cart_man dan.quote:Op zondag 27 september 2009 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste.
Die actie van Danny heeft dit forumonderdeel flink de das omgedaan.
Nog wel een hoop ja en minimaal nog wel een week. Maar of die dan nog terug komen....quote:
Ja, zo vaak.quote:Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef lookinforyou het volgende:
Er is natuurlijk wel eens vaker "oorlog" geweest op Fok!, maar is er ooit wel eens ander forum opgericht dan?
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ok, maar ook wel met deze aantallen dan?
Laatste echt grote rel wat kittengate vier jaar geleden. Toen werden een hele hoop mods geband. Tijdens kerst dat jaar kregen ze gratie, inmiddels zitten er weer een hoop daarvan in de crew.quote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ok, maar ook wel met deze aantallen dan?
Alleen tijd kosten? Gaat de crew verder niks doen, behalve wachten op mensen die vanzelf wel weer terug komen...?quote:Op zondag 27 september 2009 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn eerste of de tweede? Vond de reacties aan beide kanten nogal overtrokken. Jammer dat het nu zo loopt. Toch denk ik dat het VBL wel weer zo wordt als vroeger (zonder een tierende Cart_man dan.), zal alleen tijd kosten.
Wat zou de crew moeten doen? Op de knieën gaan?quote:Op zondag 27 september 2009 21:33 schreef Rucebo het volgende:
Alleen tijd kosten? Gaat de crew verder niks doen, behalve wachten op mensen die vanzelf wel weer terug komen...?
Gewoon in gesprek gaan is ook al goed hoor. Maar schijnbaar niet dus...quote:Op zondag 27 september 2009 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zou de crew moeten doen? Op de knieën gaan?
Ik heb weinig van doen met de situatie en dat geldt voor nagenoeg de hele crew. Dit is alleen iets tussen Danny en Raymania.quote:Op zondag 27 september 2009 21:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gewoon in gesprek gaan is ook al goed hoor. Maar schijnbaar niet dus...
alle klusjes aan het huis al af?quote:
het schiet op, ben nu de keuken aan het stucadoren, daarna vol met de badkamer aan de slagquote:Op zondag 27 september 2009 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle klusjes aan het huis al af?
quote:Op zondag 27 september 2009 22:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het schiet op, ben nu de keuken aan het stucadoren, daarna vol met de badkamer aan de slag
jaquote:
knap hoorquote:Op zondag 27 september 2009 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja![]()
Behalve het loodgieterswerk en elektra en straks het spuitwerk op wanden en plafonds doe ik alles zelf.
koffie zetten mag altijdquote:Op zondag 27 september 2009 22:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Pascal
Ben je mijn hulp al nodig ?
Dat met Raymania vond ik alleen maar weer eens getuigen van z'n gebrek aan leiderschap en managerskils, maar dat vind ik al 9 jaar.quote:Op zondag 27 september 2009 21:20 schreef Happel het volgende:
Zijn eerste of de tweede? Vond de reacties aan beide kanten nogal overtrokken. Jammer dat het nu zo loopt. Toch denk ik dat het VBL wel weer zo wordt als vroeger (zonder een tierende Cart_man dan.), zal alleen tijd kosten.
ja idd beetje gezelschap is nooit wegquote:Op zondag 27 september 2009 22:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
![]()
Wordt inderdaad tijd dat ik eens die kant op kom
Ik ook, maar wel een ander nestquote:Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja idd beetje gezelschap is nooit weg![]()
ik duik m'n nest maar eens in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |