Altijd, is dus een constante factor.quote:
Een mens kan maar een bepaalde hoeveelheid stress hebben. Als er constant heel veel stress is wordt dat op een bepaald moment te veel. Dit zou heel goed toch de aanleiding kunnen zijn geweest voor het terugkeren van de paniekaanvallen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef static het volgende:
[..]
Altijd, is dus een constante factor.
Klinkt als een reactie van je onderbewustzijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:09 schreef static het volgende:
Jaren geleden had ik last van paniakaanvallen en agorafobie. Heb ik toen medicijnen voor gekregen, ging prima.
De laatste weken komt het weer terug, paniekaanvallen op straat, trillende knieen en onbewust of bewust bepaalde straten e.d. vermijden. Hoe komt dat? Het ging altijd prima?
Stress en daardoor foute ademhaling?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:09 schreef static het volgende:
Jaren geleden had ik last van paniakaanvallen en agorafobie. Heb ik toen medicijnen voor gekregen, ging prima.
De laatste weken komt het weer terug, paniekaanvallen op straat, trillende knieen en onbewust of bewust bepaalde straten e.d. vermijden. Hoe komt dat? Het ging altijd prima?
Vier maand? das veel te lang!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van nabij ken ik iemand die uiteindelijk de straat niet meer op durfde. Het hele medische circuit doorlopen maar niets hielp. Uiteindelijk kwam ze bij een ademhalingstherapeute en binnen vier maanden was het probleem helemaal over. Goed ademhalen neemt naar verluidt ontzettend veel klachten weg.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:30 schreef korteweg het volgende:
[..]
Vier maand? das veel te lang!
Dat kan ook in 10 minuten.....
Zal ik dan jou verhaaltje als niet gelezen beschouwen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja kan......maar dat is wel lullig voor static
In jouw geval, "Beschouw het maar als niet gelezen"quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:35 schreef korteweg het volgende:
[..]
Zal ik dan jou verhaaltje als niet gelezen beschouwen?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In jouw geval, "Beschouw het maar als niet gelezen"![]()
Static kan er daarentegen en misschien wel wat voordeel uit halen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vertel het static, die heeft klachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |