Kloptquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef Breach het volgende:
Topic over golfer. Die daar met de grond gelijk gemaakt werd. Hetgeen ik ook onder bashen versta. En voor minder krijgen veel mensen nu een 2 weken ban.
Maar goed, its not me who is making the rules.
Fok is geen democratie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
De regels worden op verschillende manieren toegepast lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef NJ het volgende:
sjimz - 2 weken (crewbashing)
Kloont, week extra.
Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sjimz in kloonspak gesignaleerd op Fok!
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef riddler. het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Dit is namelijk mijn kloon
maten met 2 meten ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Golfer, smerig stuk bejaard smegma dat je hier rondloopt.
Dus hier gaat het om, en Static post nog? Wat een kneuzenbende toch weer.
als ik met JA niemand beledig, graag !quote:
Wil je vechten of zo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik met JA niemand beledig, graag !
Amen enzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Ok, even in alle redelijkheid (en ik hoop dat dit zo blijft hier zodat we een NORMALE discussie kunnen voeren).
Ik zit al vanaf het allereerste moment (1e ep BB1) op FOK!. Ik ben af en toe tijden weg maar kom altijd weer terug. Ik heb me nooit beziggehouden met al die kliekjes en interne shit die zich rondom dit forum zich afspeelt. Ik vind het gezellig (VBL in het bijzonder) en mods dragen bij aan de gezelligheid omdat ze de boel in het gareel houden.
Ik ben ca een jaartje weggeweest en trof een heel nieuw VBL-forum aan. Men ging met respect met elkaar om, plagen kon altijd maar de mods wezen je erop als het ff te ver ging. In alle redelijkheid. Het nieuwe beleid op VBL heeft zelfs 1 van de grootste tiefususers van weleer (Cart_man aka Happel) nu mod gemaakt en tot ieders tevredenheid.
Dan verdwijnt Ray opeens van het toneel vanwege een (naar mijn mening) erg onschuldige uitspraak. De manier waarop verdient geen schoonheidsprijs. Aangezien Ray ERG veel deed voor VBL en een geliefde mod EN user was roept dit erg heftige reacties op. Doodsverwensingen etc horen niet thuis op een forum en verdienen daarom gewoon een ban.
Wat ik niet terecht vind is dat daarom de discussie uit de weg wordt gegaan door gewoon topics te deleten en op slot te gooien.
Ban de users die te ver gaan en houdt de discussie levend, daar is een forum tenslotte voor.
Alleen is het behaklve erg grappig om te zien verder zinloos.quote:
Ach een soort non verbaal eerbetoon oid. Het laat optisch goed zien hoe de users er over denken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen is het behaklve erg grappig om te zien verder zinloos.
alsof hij een idee heeft hoe dat zou moeten !quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
Het zou wel een mooie geste zijn als Tong80 zijn UI eenmalig aanpast.
hehehquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Breach het volgende:
Besef ik me op het moment van klikken dat Tong natuurlijk helemaal niet weet hoe dat moet..
Ook niet voor Reequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben al een blauwe smurf
En hou niet van kuddegedrag![]()
Ja, laten we met z'n allen een nichten-avatar nemen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef Breach het volgende:
Overigens sneeuwt door het hele gebeuren, wel een beetje de permban van SCH onder. Ik bedoel, het is een relnicht van het eerste uur. Maar soms was ie ook best aardig enzo..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, laten we met z'n allen een nichten-avatar nemen.
Ja ik zag het ook later. Wilde nog aan Ray vragen of ie het aan wilde passenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:38 schreef golfer het volgende:
overigens staat er een foutje in de TT: het is in en niet im.
quote:
pppffff..sterkte !quote:
Heb het begin wel al meegemaakt.quote:
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.quote:
Golfer is toch onze leider?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, en toen was de rel weer voorbij en is de rust wedergekeerd en gaan we weer over op de orde van de dag. Precies zoals Onze Leiders dat willen.
in Nederlandquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef lookinforyou het volgende:
Niet te geloven dat dit allemaal kan![]()
Welnee. Ik ben slechts degene die iedereen voor mijn karretje spant om in FB te posten zodat ze geband worden, aldus althans de uitleg van Danny.quote:
of nu nog ff aanpassen.....als er tenminste nog een user is met die rechten !quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef Rumille het volgende:
TT voor volgende topic lijkt me duidelijk: Smurfen-cafe.
Is ook weer een keer leuk: In plaats van sites die op zwart gaan, users op blauwquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of nu nog ff aanpassen.....als er tenminste nog een user is met die rechten !
Is er niet. Of Happel moet nog met een verrassing aankomen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben slechts degene die iedereen voor mijn karretje spant om in FB te posten zodat ze geband worden, aldus althans de uitleg van Danny.
Ben trouwens wel benieuwd naar de mogelijke solidariteit van de andere VBL-mods met Raymania.
Ze kunnen moeilijk weggaan als Happel nog niet gereageerd heeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Is er niet. Of Happel moet nog met een verrassing aankomen..
Waarom niet? Dat hoeft toch niet collectief? Ik zou echt geen minuut tijd meer stoppen in iets waarvoor je uiteindelijk toch afgedankt wordt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk weggaan als Happel nog niet gereageerd heeft.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik loop vandaag even in de kuddesmurfen mee, morgen ben ik weer mezelf
Ik zou het wel zo normaal vinden om te communiceren met mijn mede-mods en wat hun standpunt is, anders doe je eigenlijk hetzelfde wat Danny met Ray doet tov je medemod.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat hoeft toch niet collectief? Ik zou echt geen minuut tijd meer stoppen in iets waarvoor je uiteindelijk toch afgedankt wordt.
Laat ik het anders formuleren dan. Ik denk dat ze het niet doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou het wel zo normaal vinden om te communiceren met mijn mede-mods en wat hun standpunt is, anders doe je eigenlijk hetzelfde wat Danny met Ray doet tov je medemod.
ik denk t ook niet en dat is hun recht. ikzelf had wel gelijk op zwart gegaan, ware het niet dat dat pas al is gebeurd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren dan. Ik denk dat ze het niet doen.
Wie weet wachten ze nog ff af. Heb ik toentertijd ook gedaan. Wellicht tegen beter weten in, maar dat is hun keuze.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Nevermind.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Koffie dan maarquote:Op woensdag 23 september 2009 09:30 schreef Bjoro het volgende:
We doen het weer !
quote:
denk het....hopen dat we geen ruzie krijgenquote:
Nou, ik weet niet hoor of dat gaat lukkenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk het....hopen dat we geen ruzie krijgen
Daar moet opgedronken wordenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:30 schreef Bjoro het volgende:
We doen het weer !
Wordt vanzelf wel weer drukker.quote:
Ach, hools had toch al tijden z'n ups and downs?quote:
Precies.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:25 schreef popolon het volgende:
Ach, hools had toch al tijden z'n ups and downs?
ja VBL gaat dit echt wel overleven.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
En ook VBL is misschien even een paar dagen wat rustiger, maar daarna trekt het vanzelf wel weer aan.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:34 schreef popolon het volgende:
Waar ben jij nu weer moderatiemeneer van dan rubbert?
-edit- Oh crap crap, kijken in de index wil wel eens helpen popo.![]()
Memory Lane. Ik voorzie een grote toekomst voor de happy hardcore topics met de 90's week bij 3FM omende week ::{quote:Op woensdag 23 september 2009 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]was je bang dat ik weer VBL mod was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |