Kloptquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef Breach het volgende:
Topic over golfer. Die daar met de grond gelijk gemaakt werd. Hetgeen ik ook onder bashen versta. En voor minder krijgen veel mensen nu een 2 weken ban.
Maar goed, its not me who is making the rules.
Fok is geen democratie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
De regels worden op verschillende manieren toegepast lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef NJ het volgende:
sjimz - 2 weken (crewbashing)
Kloont, week extra.
Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sjimz in kloonspak gesignaleerd op Fok!
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef riddler. het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Dit is namelijk mijn kloon
maten met 2 meten ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Golfer, smerig stuk bejaard smegma dat je hier rondloopt.
Dus hier gaat het om, en Static post nog? Wat een kneuzenbende toch weer.
als ik met JA niemand beledig, graag !quote:
Wil je vechten of zo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik met JA niemand beledig, graag !
Amen enzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Ok, even in alle redelijkheid (en ik hoop dat dit zo blijft hier zodat we een NORMALE discussie kunnen voeren).
Ik zit al vanaf het allereerste moment (1e ep BB1) op FOK!. Ik ben af en toe tijden weg maar kom altijd weer terug. Ik heb me nooit beziggehouden met al die kliekjes en interne shit die zich rondom dit forum zich afspeelt. Ik vind het gezellig (VBL in het bijzonder) en mods dragen bij aan de gezelligheid omdat ze de boel in het gareel houden.
Ik ben ca een jaartje weggeweest en trof een heel nieuw VBL-forum aan. Men ging met respect met elkaar om, plagen kon altijd maar de mods wezen je erop als het ff te ver ging. In alle redelijkheid. Het nieuwe beleid op VBL heeft zelfs 1 van de grootste tiefususers van weleer (Cart_man aka Happel) nu mod gemaakt en tot ieders tevredenheid.
Dan verdwijnt Ray opeens van het toneel vanwege een (naar mijn mening) erg onschuldige uitspraak. De manier waarop verdient geen schoonheidsprijs. Aangezien Ray ERG veel deed voor VBL en een geliefde mod EN user was roept dit erg heftige reacties op. Doodsverwensingen etc horen niet thuis op een forum en verdienen daarom gewoon een ban.
Wat ik niet terecht vind is dat daarom de discussie uit de weg wordt gegaan door gewoon topics te deleten en op slot te gooien.
Ban de users die te ver gaan en houdt de discussie levend, daar is een forum tenslotte voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |