Ajax is eigendom van Willem Holleeder.quote:Op maandag 21 september 2009 22:39 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Ik was net te laat na de reclame.....wat heb ik gemist?
hahahaha, en 25milljoenquote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ruilen met Douglas? Hebben jullie twee leiders achterin rondlopen.
Dat had korter gekundquote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Droopie het volgende:
En dat was FC Utrecht weer voor deze week
Wielaert gaat in de winter naar Eindhoven.quote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maak hem zelfquote:
Wielaert en Suarez ruilen tegen Douglas.quote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey fossiel, jij ook hier?quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak hem zelf
Goed dat ie open gaat de OP komt wel.
Rick van den Boog is toch al crimineel zatquote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax is eigendom van Willem Holleeder.
Wat maakt het uit je hebt nog een week.quote:
Wielaert en Sno + Kennedy is voor jullie een betere deal.quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wielaert en Suarez ruilen tegen Douglas.
Oh gaan we schelden ?quote:
Wie heeft die gemaakt ?quote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef sjimz het volgende:
Waar is de mooie OP.
Douglas wil toch niet eens naar een clubje als ajax.quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wielaert en Sno + Kennedy is voor jullie een betere deal.
Openingspost:quote:
Houd jij je maar eens een keer gewoon met de uitzending bezigquote:
Hij heeft hem al zelf gemaakt?quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog 200 keer posten en je kunt er zelf 1 maken.
Nee hoor.quote:
Zet jij hem er effen neer dan.quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog 200 keer posten en je kunt er zelf 1 maken.
Mijn complimenten aan de herenquote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Openingspost:
De OP is gemaakt door Palmboom313. Voor vragen en opmerkingen kunnen je bij hem terecht.
De animated gifjes zijn gemaakt door Veerboot. Voor vragen en opmerkingen kunnen je bij hem terecht.
De bijnamen zijn bedacht door ASroma.
Vervroegde herfstdepressie...quote:
voor dergelijke posts heb ik van jou al wel 20x een ban gehadquote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor.
Anders noemde ik je wel een werkloze fossiel met het verstand van een downsyndroompje.
rutten wil m wel denk ikquote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wielaert gaat in de winter naar Eindhoven.![]()
en niet naar PSV voor de wijsneuzen
heerlijk naturelquote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Jij hoeft je niet te scheren"
"Er zit geen fohn in"
Ik zou een TR plaatsen als ik jou was!quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef DirkZz het volgende:
[..]
voor dergelijke posts heb ik van jou al wel 20x een ban gehad
Laat arrogantie maar aan Amsterdammers over, dat staat boertjes zoals jij niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Douglas wil toch niet eens naar een clubje als ajax.
Grappig dat ik jou alleen zie posten met reacties op mij.quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Houd jij je maar eens een keer gewoon met de uitzending bezigTering wat ben jij irritant.
Ik heb net 10 seconden hardop gelachen vanwege dit plaatje.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
Deze blijft toch wel briljant
[ afbeelding ]
Zelfkennis noemden jullie het altijd toch?quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Laat arrogantie maar aan Amsterdammers over, dat staat boertjes zoals jij niet.
"Beste Johan,quote:
Ik kijk er al niet eens meer van op tegenwoordig.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef TC03 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee.Die reclame, dit kan niet waar zijn.
![]()
Jojootjequote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Beste Johan,
Je bent mijn held, als ik later groot ben wil ik ook een snor, net als jij.
Denk jij ook dat Utreg kampioen wordt?
En wil je op TV zeggen dat ik Jojootje heel lief vind?
Groetjes,
Paul"
Als ik wist wat het was zou ik het doen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou een TR plaatsen als ik jou was!
Mooi gezegd.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Tong80 is een fossiel, maar hij is wel mooi onze huisfossiel.˛
Volgens mij lees jij dit topic niet eens, en zit je alleen maar te kankeren, dat je daarom mijn post niet ziet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig dat ik jou alleen zie posten met reacties op mij.
Post je verder nog wel eens of mag dat niet van je moeder en moet de PC om 12 uur uit ?
quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef groenen het volgende:
Sigaarsnor krijgt het druk vanavond.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Douglas wil toch niet eens naar een clubje als ajax.
Je hoort hem schreeuwen he: HA HÉ HÉquote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb net 10 seconden hardop gelachen vanwege dit plaatje.˛
quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
Het woord K zou ik nooit gebruiken in mijn posts.quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij dit topic niet eens, en zit je alleen maar te kankeren, dat je daarom mijn post niet ziet.
En ja ik heb een levenOuwe rukker zit 's nachts in zijn 1tje hier te posten.
Ik had jou graag als mod gezien, mijn broeder.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee dat zegt veelquote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het woord K zou ik nooit gebruiken in mijn posts.
En als ouwe rukker heb ik wel een FA versierd.
Nu jij.
Ja, dit is een legendarische uitzending.quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef groenen het volgende:
Sigaarsnor krijgt het druk vanavond.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik had jou graag als mod gezien, mijn broeder.
Waarom zou je geen 'kankeren' mogen gebruiken? Dat betekend gewoon zeuren en staat in de van dalequote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het woord K zou ik nooit gebruiken in mijn posts.
En als ouwe rukker heb ik wel een FA versierd.
Nu jij.
Dagobert Duck gelukkig welquote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef TC03 het volgende:
David de Vries, wie kent hem niet.
Shmoopy, die hem niet meer herkende toen ze een "redelijk recente" foto kreeg te zien.quote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waarom zou je geen 'kankeren' mogen gebruiken? Dat betekend gewoon zeuren en staat in de van dale.
En een FA jaWie? Yvonne?
Van Seumerenquote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bah nog een Scheringa/Van Seumeren.![]()
Al is Feyenoord ook niet schoon van die crap.
bij hard gras hebben ze er 2 fantastische boeken mee geschreven over Vitessequote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
"Wat wil jij later worden?"
"Ik? Ik wil Vitesse-watcher worden."˛
quote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Shmoopy, die hem niet meer herkende toen ze een "redelijk recente" foto kreeg te zien.
quote:
Ik post gewoon dat ik dertig kilo te zwaar ben momenteel.quote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Shmoopy, die hem niet meer herkende toen ze een "redelijk recente" foto kreeg te zien.
Het is ''ons,'' niet ''onze.''quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Lees de signature van Robinhoo en je weet genoeg.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post gewoon dat ik dertig kilo te zwaar ben momenteel.
Robinhoo post op zaterdag terwijl ik op zijn leeftijd achter de vrouwen aan ging.
shmoopy zou je dood makenquote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Naja een FA gehosseld. Dat wil ik niet eens
Die staat achterin gewoon te soppen hoor...quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die wordt in de keuken genomen.
Toen jij 17 was ging je om 7 uur de kroeg en kwam je om 11 uur terug jaquote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post gewoon dat ik dertig kilo te zwaar ben momenteel.
Robinhoo post op zaterdag terwijl ik op zijn leeftijd achter de vrouwen aan ging.
Daar zat ik mee in een hotel op mijn huwelijksreis. Wat een zeldzame knurft is dat, mocht hem btw niet aanspreken op zijn loserzijn van mijn toen kersverse vrouwquote:
Ok sprak nog iemand aan op MSN en die zei dat ie een andere naam had genomen omdat ie zo geplaagd werd op Fok.quote:Op maandag 21 september 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees de signature van Robinhoo en je weet genoeg.
Omdat ik haar niet wil?quote:
Zijn rugnummer is waarschijnlijk hoger dan zijn IQ.quote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar zat ik mee in een hotel op mijn huwelijksreis. Wat een zeldzame knurft is dat, mocht hem btw niet aanspreken op zijn loserzijn van mijn toen kersverse vrouw
Ja johquote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok sprak nog iemand aan op MSN en die zei dat ie een andere naam had genomen omdat ie zo geplaagd werd op Fok.
Het dubbeltje valt.
Terwijl ik het kwartje meer mis.
Vitesse is een fantastische club om te volgen. Behoort echt wel tot één van de meest interessante clubs uit de eredivisie. Samen met Feyenoord en Ajax.quote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
"David, wat wil jij later worden?"
"Ik? Ik wil Vitesse-watcher worden."˛
slim van Inter. gewoon gratis op proef nemen en geen enkele schade lijden nu deze dikkerd tegenvalt.quote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef DirkZz het volgende:
Marko wil heel graag terug naar Enschede dus :p
quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef Urquhart het volgende:
Die jongens met die petjes achterstevoren
Ja en je moeder is blij dat je niks is overkomen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Toen jij 17 was ging je om 7 uur de kroeg en kwam je om 11 uur terug ja
Nu kan ik om 12 uur nog weggaan.
En straks na een seizoen Enschede weer voor 20miljoen naar Chelseaquote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
slim van Inter. gewoon gratis op proef nemen en geen enkele schade lijden nu deze dikkerd tegenvalt.
Dat klopt.quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zijn rugnummer is waarschijnlijk hoger dan zijn IQ.
Ik wist niet hoe ik het zou moeten schrijvenquote:
AZ - Jong Ajax is best aardig andersquote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef Evertjan het volgende:
wat een droeftoeter wedstrijden weer op RTL 7
quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
AZ - Jong Ajax is best aardig anders
Ik weet niet waar jij het over hebt joh. Waanbeelden, fantasie,jaloezie. Ik weet het niet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en je moeder is blij dat je niks is overkomen.
'Ma sorry maar deze man bleef slapen ik was iets te dronken.'
Ik zat laatst paar biertjes op het terras te drinken, zat hij vrolijk een tafeltje verder op met een fles rosé een dag voor de wedstrijd van Vitesse tegen feyenoordquote:
Deze uitzending had echt alles.quote:
En een dikke salarisverhoging.quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
Arnoutovic.Bij Twente zullen ze wel balen, krijg je straks een chagerijnige speler met overgewicht terug.
Spelers van dit kaliber kan feyenoord komende jaren alleen maar over dromen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
Arnoutovic.Bij Twente zullen ze wel balen, krijg je straks een chagerijnige speler met overgewicht terug.
Precies.quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
AZ - Jong Ajax is best aardig anders
Wat een idiote opmerking, was toch niets tegen Twente?quote:Op maandag 21 september 2009 23:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Spelers van dit kaliber kan feyenoord komende jaren alleen maar over dromen.
dus ssssstt!
aah oke.quote:Op maandag 21 september 2009 23:06 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Verlening ja, maar hij heeft nu nog 2 jaar dus 3 totaal volgens mij.
'Marko' is degene die met Twente fuckt op deze manier. Wil je zijn houding goedpraten dan?quote:Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
When you fuck with Marko you fuck with Twente.
Zolang hij onder conract staat bij FCTquote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Marko' is degene die met Twente fuckt op deze manier. Wil je zijn houding goedpraten dan?
Je geeft hem teveel krediet vind ik. Toen Feyenoord langskwam wilde die direct weg uit Enschede, daarna kwam Chelsea en wilde hij weer vertrekken en ook toen Inter kwam wist ie niet hoe snel hij weg moest komen. Waarom niet gewoon nog 1 of 2 jaar bij Twente blijven zodat je daarna goed genoeg bent om kans te maken op een basisplek bij Inter of een andere topclub?quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zolang hij onder conract staat bij FCT
Geen idee.quote:Op maandag 21 september 2009 23:18 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat is er met zijn benen?
quote:Op maandag 21 september 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
Lijkt wel op hij koeienpoten heeft.
Heeft ie toch nog iets van Twente meegenomen.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
Lijkt wel op hij koeienpoten heeft.
Heeft ie toch nog iets van Twente meegenomen.
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn plaatje van Arnautovic?
quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn plaatje van Arnautovic?
Nee daar moest ik wel om lachenquote:
Welke onzinquote:Op maandag 21 september 2009 23:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee daar moest ik wel om lachen
En als alle onzin weg moest dan was hij nu nog niet open
was gewoon provocerend bedoelt, of mag je ook homos uit amsterdam gaan posten en een vergelijking maken met sulejmani?quote:Op maandag 21 september 2009 23:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee daar moest ik wel om lachen
En als alle onzin weg moest dan was hij nu nog niet open
Als hij met roze schoenen rondloopt wel. Zoals Arnautovic met koeienpoten rondloopt. Wat een vetzak. Als je hem een duwtje geeft rolt hij om.quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
was gewoon provocerend bedoelt, of mag je ook homos uit amsterdam gaan posten en een vergelijking maken met sulejmani?
Kom op, op de foto heeft hij gewoon enorme benen en dan is een grapje snel gemaakt. Tevens lijkt het niet provocerend.quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
was gewoon provocerend bedoelt, of mag je ook homos uit amsterdam gaan posten en een vergelijking maken met sulejmani?
Nie zo zeiken man,quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee, dan kan je gewoon het plaatje van een biggetje posten.quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik de Groningen supporters over mij heen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dan kan je gewoon het plaatje van een biggetje posten.
Ik wist niet dat je van die kant was.quote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik de Groningen supporters over mij heen.
Groningen kant?quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van die kant was.
Wat ben je toch een zelf geiler.quote:Op maandag 21 september 2009 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dan kan je gewoon het plaatje van een biggetje posten.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van die kant was.
20% lichaamsvet imoquote:Op maandag 21 september 2009 23:18 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat is er met zijn benen?
"Ajax is de beste van Amsterdam"quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
Staat dat fragment trouwens ergens op internet van die Gammabank in Amsterdam Zuid-Oost? Ik moet die echt nog een keer zien.
Het mooiste was nog die néger die antwoord gaf op de vraag of Ajax kon overwinteren. Die begon over wintergebieden enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
"Ajax is de beste van Amsterdam"
Goud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:57 schreef Elwood1802 het volgende:
En dan vooral vanaf 45 secondenDie lach van Genee, en dan lacht Johan er rustig bij
Een typische VI-uitzending dus als je daarvan houdt zou ik het zeker terugkijken. Ik vond het leuk i.i.g.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:35 schreef Bjoro het volgende:
moeite van het terugkijken waard ?
Die 1 april grapquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
Cabaret man.
- En dames en heren, hier zit ie : Anton Heijboer -
- Had net zo goed Truckers on ice kunnen zijn-
- Als jij iedere week een grapje over hacken wil maken; ik vind het prima. Misschien dat je dan wel een keer een voortand mist-
- Not dunn. Not done Johan. Ik zeg not dunn. Ik spreek straat-engels-
-Nol, zou jij die trui aandoen? Ja, in de tuin. Met grasmaaisen.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik wil dat whum whum whum gifje.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef Bevin het volgende:
Gifje van die actie van johan net
Hu hu heuh !!
quote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef honda1990 het volgende:
Wie kan een gif maken van deun deun deun deun
F.I. Genee, valt me nog mee dat ie niet voor de initialen V.I. heeft gekozenquote:Wilfred Genee vader van dochter
HILVERSUM - RTL-presentator Wilfred Genee is donderdag vader geworden van een dochter. Het meisje luistert naar de naam Feline Isabeau, maakte een woordvoerder van RTL7 bekend.
Voor de vrouw van Genee was het een langdurige en zware bevalling. Feline werd donderdagochtend om tien uur geboren.
Onder het mom 'the show must go on' presenteert Genee vrijdag gewoon Voetbal International op RTL7.
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk 't ookVergeet het bier niet koud te leggen!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:16 schreef Zapper het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die de frituurpan al heeft staan borrelen?
Vragen of het kind met geföhnde haren is geboren? Of een klein föhntje geven als cadeauquote:Op donderdag 24 september 2009 20:56 schreef Evertjan het volgende:
wat voor flauwe grapjes gaan Johan en Gijp over het vaderschap van Genee maken?
Inderaad. Alweer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vanavond weer cambuur live. Waarschijnlijk volgende week cambuur doelpunt van de week. Ende week daarna weer cambuur live
Matige gast inderdaad, was toch wel iets leukers te regelen zou je zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |