quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef groenen het volgende:
Sigaarsnor krijgt het druk vanavond.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Douglas wil toch niet eens naar een clubje als ajax.
Je hoort hem schreeuwen he: HA HÉ HÉquote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb net 10 seconden hardop gelachen vanwege dit plaatje.²
quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Tong80 is een fossiel, maar hij is wel mooi onze huisfossiel.²
quote:
Het woord K zou ik nooit gebruiken in mijn posts.quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij dit topic niet eens, en zit je alleen maar te kankeren, dat je daarom mijn post niet ziet.
En ja ik heb een levenOuwe rukker zit 's nachts in zijn 1tje hier te posten.
Ik had jou graag als mod gezien, mijn broeder.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Tong80 is een fossiel, maar hij is wel mooi onze huisfossiel.²
Nee dat zegt veelquote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het woord K zou ik nooit gebruiken in mijn posts.
En als ouwe rukker heb ik wel een FA versierd.
Nu jij.
Ja, dit is een legendarische uitzending.quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef groenen het volgende:
Sigaarsnor krijgt het druk vanavond.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik had jou graag als mod gezien, mijn broeder.
Waarom zou je geen 'kankeren' mogen gebruiken? Dat betekend gewoon zeuren en staat in de van dalequote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het woord K zou ik nooit gebruiken in mijn posts.
En als ouwe rukker heb ik wel een FA versierd.
Nu jij.
Dagobert Duck gelukkig welquote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef TC03 het volgende:
David de Vries, wie kent hem niet.
Shmoopy, die hem niet meer herkende toen ze een "redelijk recente" foto kreeg te zien.quote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waarom zou je geen 'kankeren' mogen gebruiken? Dat betekend gewoon zeuren en staat in de van dale.
En een FA jaWie? Yvonne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |