Hij heeft hem al zelf gemaakt?quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog 200 keer posten en je kunt er zelf 1 maken.
Nee hoor.quote:
Zet jij hem er effen neer dan.quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog 200 keer posten en je kunt er zelf 1 maken.
Mijn complimenten aan de herenquote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Openingspost:
De OP is gemaakt door Palmboom313. Voor vragen en opmerkingen kunnen je bij hem terecht.
De animated gifjes zijn gemaakt door Veerboot. Voor vragen en opmerkingen kunnen je bij hem terecht.
De bijnamen zijn bedacht door ASroma.
Vervroegde herfstdepressie...quote:
voor dergelijke posts heb ik van jou al wel 20x een ban gehadquote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor.
Anders noemde ik je wel een werkloze fossiel met het verstand van een downsyndroompje.
rutten wil m wel denk ikquote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wielaert gaat in de winter naar Eindhoven.![]()
en niet naar PSV voor de wijsneuzen
heerlijk naturelquote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Jij hoeft je niet te scheren"
"Er zit geen fohn in"
Ik zou een TR plaatsen als ik jou was!quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef DirkZz het volgende:
[..]
voor dergelijke posts heb ik van jou al wel 20x een ban gehad
Laat arrogantie maar aan Amsterdammers over, dat staat boertjes zoals jij niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Douglas wil toch niet eens naar een clubje als ajax.
Grappig dat ik jou alleen zie posten met reacties op mij.quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Houd jij je maar eens een keer gewoon met de uitzending bezigTering wat ben jij irritant.
Ik heb net 10 seconden hardop gelachen vanwege dit plaatje.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
Deze blijft toch wel briljant
[ afbeelding ]
Zelfkennis noemden jullie het altijd toch?quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Laat arrogantie maar aan Amsterdammers over, dat staat boertjes zoals jij niet.
"Beste Johan,quote:
Ik kijk er al niet eens meer van op tegenwoordig.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef TC03 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee.Die reclame, dit kan niet waar zijn.
![]()
Jojootjequote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Beste Johan,
Je bent mijn held, als ik later groot ben wil ik ook een snor, net als jij.
Denk jij ook dat Utreg kampioen wordt?
En wil je op TV zeggen dat ik Jojootje heel lief vind?
Groetjes,
Paul"
Als ik wist wat het was zou ik het doen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou een TR plaatsen als ik jou was!
Mooi gezegd.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Tong80 is een fossiel, maar hij is wel mooi onze huisfossiel.²
Volgens mij lees jij dit topic niet eens, en zit je alleen maar te kankeren, dat je daarom mijn post niet ziet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig dat ik jou alleen zie posten met reacties op mij.
Post je verder nog wel eens of mag dat niet van je moeder en moet de PC om 12 uur uit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |