En straks na een seizoen Enschede weer voor 20miljoen naar Chelseaquote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
slim van Inter. gewoon gratis op proef nemen en geen enkele schade lijden nu deze dikkerd tegenvalt.
Dat klopt.quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zijn rugnummer is waarschijnlijk hoger dan zijn IQ.
Ik wist niet hoe ik het zou moeten schrijvenquote:
AZ - Jong Ajax is best aardig andersquote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef Evertjan het volgende:
wat een droeftoeter wedstrijden weer op RTL 7
quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
AZ - Jong Ajax is best aardig anders
Ik weet niet waar jij het over hebt joh. Waanbeelden, fantasie,jaloezie. Ik weet het niet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en je moeder is blij dat je niks is overkomen.
'Ma sorry maar deze man bleef slapen ik was iets te dronken.'
Ik zat laatst paar biertjes op het terras te drinken, zat hij vrolijk een tafeltje verder op met een fles rosé een dag voor de wedstrijd van Vitesse tegen feyenoordquote:
Deze uitzending had echt alles.quote:
En een dikke salarisverhoging.quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
Arnoutovic.Bij Twente zullen ze wel balen, krijg je straks een chagerijnige speler met overgewicht terug.
Spelers van dit kaliber kan feyenoord komende jaren alleen maar over dromen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
Arnoutovic.Bij Twente zullen ze wel balen, krijg je straks een chagerijnige speler met overgewicht terug.
Precies.quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
AZ - Jong Ajax is best aardig anders
Wat een idiote opmerking, was toch niets tegen Twente?quote:Op maandag 21 september 2009 23:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Spelers van dit kaliber kan feyenoord komende jaren alleen maar over dromen.
dus ssssstt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |