Goud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:57 schreef Elwood1802 het volgende:
En dan vooral vanaf 45 secondenDie lach van Genee, en dan lacht Johan er rustig bij
Een typische VI-uitzending dus als je daarvan houdt zou ik het zeker terugkijken. Ik vond het leuk i.i.g.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:35 schreef Bjoro het volgende:
moeite van het terugkijken waard ?
Die 1 april grapquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
Cabaret man.
- En dames en heren, hier zit ie : Anton Heijboer -
- Had net zo goed Truckers on ice kunnen zijn-
- Als jij iedere week een grapje over hacken wil maken; ik vind het prima. Misschien dat je dan wel een keer een voortand mist-
- Not dunn. Not done Johan. Ik zeg not dunn. Ik spreek straat-engels-
-Nol, zou jij die trui aandoen? Ja, in de tuin. Met grasmaaisen.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik wil dat whum whum whum gifje.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef Bevin het volgende:
Gifje van die actie van johan net
Hu hu heuh !!
quote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef honda1990 het volgende:
Wie kan een gif maken van deun deun deun deun
F.I. Genee, valt me nog mee dat ie niet voor de initialen V.I. heeft gekozenquote:Wilfred Genee vader van dochter
HILVERSUM - RTL-presentator Wilfred Genee is donderdag vader geworden van een dochter. Het meisje luistert naar de naam Feline Isabeau, maakte een woordvoerder van RTL7 bekend.
Voor de vrouw van Genee was het een langdurige en zware bevalling. Feline werd donderdagochtend om tien uur geboren.
Onder het mom 'the show must go on' presenteert Genee vrijdag gewoon Voetbal International op RTL7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |