quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn plaatje van Arnautovic?
quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn plaatje van Arnautovic?
Nee daar moest ik wel om lachenquote:
Welke onzinquote:Op maandag 21 september 2009 23:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee daar moest ik wel om lachen
En als alle onzin weg moest dan was hij nu nog niet open
was gewoon provocerend bedoelt, of mag je ook homos uit amsterdam gaan posten en een vergelijking maken met sulejmani?quote:Op maandag 21 september 2009 23:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee daar moest ik wel om lachen
En als alle onzin weg moest dan was hij nu nog niet open
Als hij met roze schoenen rondloopt wel. Zoals Arnautovic met koeienpoten rondloopt. Wat een vetzak. Als je hem een duwtje geeft rolt hij om.quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
was gewoon provocerend bedoelt, of mag je ook homos uit amsterdam gaan posten en een vergelijking maken met sulejmani?
Kom op, op de foto heeft hij gewoon enorme benen en dan is een grapje snel gemaakt. Tevens lijkt het niet provocerend.quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
was gewoon provocerend bedoelt, of mag je ook homos uit amsterdam gaan posten en een vergelijking maken met sulejmani?
Nie zo zeiken man,quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee, dan kan je gewoon het plaatje van een biggetje posten.quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik de Groningen supporters over mij heen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dan kan je gewoon het plaatje van een biggetje posten.
Ik wist niet dat je van die kant was.quote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik de Groningen supporters over mij heen.
Groningen kant?quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van die kant was.
Wat ben je toch een zelf geiler.quote:Op maandag 21 september 2009 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dan kan je gewoon het plaatje van een biggetje posten.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van die kant was.
20% lichaamsvet imoquote:Op maandag 21 september 2009 23:18 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat is er met zijn benen?
"Ajax is de beste van Amsterdam"quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
Staat dat fragment trouwens ergens op internet van die Gammabank in Amsterdam Zuid-Oost? Ik moet die echt nog een keer zien.
Het mooiste was nog die néger die antwoord gaf op de vraag of Ajax kon overwinteren. Die begon over wintergebieden enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
"Ajax is de beste van Amsterdam"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |