Liever iemand met 5 van die wortelbroeken (quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreselijk he?
Ik weet geloof ik niet wat ik erger vind... die 'wortelbroeken'van een tijd terug of dit.
Ik was weer even aan het PM-sletten met Haraquote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Zullen we nu allemaal iets over de - afwezige - OP zeggen?
http://www.woofshop.nl/easysubpage0005.html Hier.quote:Op maandag 21 september 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek zoiets voor baloe. Zn slipketting moet af, en dan moet ik voor 3kwart halsband en voor een kwart nog ketting... hoe heten die krengen?
Hoezo geen idee?quote:Op maandag 21 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Geen idee.
Zie PMquote:Op maandag 21 september 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon. Ik kan vaak 2 uur in bed liggen met mijn ogen dicht maar er gebeurt niets. Dus ik slaap wanneer ik kan slapen, kan het niet spannender maken.
Die is hip!quote:
Heb je al eens iets van medicijnen geprobeerd, melatonine of zo?quote:Op maandag 21 september 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon. Ik kan vaak 2 uur in bed liggen met mijn ogen dicht maar er gebeurt niets. Dus ik slaap wanneer ik kan slapen, kan het niet spannender maken.
Ah, ja. Ik wilde voornamelijk meer krabopties hebben en dan heb je maar vrij weinig keus kwam ik achter, maar met die van jou zouden mn ouders niet akkoord zijn gegaanquote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is hip!
Ik ga deze kopen:
[ afbeelding ]
Melatoninequote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al eens iets van medicijnen geprobeerd, melatonine of zo?
Of klinkt het gewoon vervelender dan het is?
Kusje voor jou!quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.woofshop.nl/easysubpage0005.html Hier.
Nee, ik vind het ontzettend naar. Vooral daarna weer 48 uur wakker blijven om maar weer s nachts te kunnen slapen is erg vervelendquote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al eens iets van medicijnen geprobeerd, melatonine of zo?
Of klinkt het gewoon vervelender dan het is?
melatonine (van sleepzz moet je hebben ) is een natuurlijk stofje wat ook in je hersenen aangemaakt worden. Ik kan vet moeilijk in slaap komen. Soms lig ik echt uuuuuren wakker. Sinds ik melatonine neem, wordt er dus extra van dat stofje aangemaakt, waardoor je sneller moe ben, en ik dus veel makkelijker kan inslapen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ontzettend naar. Vooral daarna weer 48 uur wakker blijven om maar weer s nachts te kunnen slapen is erg vervelend
Heb eigenlijk niet aan pillen gedacht verder want daar zijn wij niet zo van. Geen idee of dat iets voor mij kan betekenen?
Er zijn vast ook wel natuurlijke meukjes voor!quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ontzettend naar. Vooral daarna weer 48 uur wakker blijven om maar weer s nachts te kunnen slapen is erg vervelend
Heb eigenlijk niet aan pillen gedacht verder want daar zijn wij niet zo van. Geen idee of dat iets voor mij kan betekenen?
Dit klinkt echt super voor Haar!quote:Op maandag 21 september 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
melatonine (van sleepzz moet je hebben ) is een natuurlijk stofje wat ook in je hersenen aangemaakt worden. Ik kan vet moeilijk in slaap komen. Soms lig ik echt uuuuuren wakker. Sinds ik melatonine neem, wordt er dus extra van dat stofje aangemaakt, waardoor je sneller moe ben, en ik dus veel makkelijker kan inslapen.
Kun je gewoon bij kruidvat oid halen
Top, zou ik ook gedaan hebben als ik jou wasquote:
Oh, dat klinkt wel okay inderdaad. Ik lig dus ook uren met mn ogen dicht maar t doet helemaal nietsquote:Op maandag 21 september 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
melatonine (van sleepzz moet je hebben ) is een natuurlijk stofje wat ook in je hersenen aangemaakt worden. Ik kan vet moeilijk in slaap komen. Soms lig ik echt uuuuuren wakker. Sinds ik melatonine neem, wordt er dus extra van dat stofje aangemaakt, waardoor je sneller moe ben, en ik dus veel makkelijker kan inslapen.
Kun je gewoon bij kruidvat oid halen
ik wacht nog even met bestellenquote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt echt super voor Haar!
[..]
Top, zou ik ook gedaan hebben als ik jou was
Thanks, tot over een uurtje!quote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Ga hier maar eens lezen Haar!
http://www.melatonine.nl/melatonine/
*dinges pakt ;quote:Op maandag 21 september 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
Werkt dat trouwens gelijk of eh? En hoeveel uur van te voren moet je dat innemen dan?
Ik zou echt melatonine proberen. Tis niet goedkoop, maar er zitten wel iets van 500 tabs in. En ik neem er 3 altijd.quote:Op maandag 21 september 2009 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel okay inderdaad. Ik lig dus ook uren met mn ogen dicht maar t doet helemaal nietsDus dan slaap ik wanneer ik erbij neerval en dat kan dus op elke whatever tijd zijn
Maarja, t vervelendste is eigenlijk dat je lichaam dan gewoon doorgaat tot je echt niet meer kunt, en dan ben je dus die dag(en) écht niet optimaal. Gewoon lichtelijk kapot.
ja? En op slechte dagen 4. Er staat 1 op die site, maar daarbij voel ik niksquote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
What, 3 tegelijk?
Ja dat las ik dus net ookquote:Op maandag 21 september 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Q, ik las op die site dat ze 0,1 milligram 1 uur voor het slapen gaan adviseren.
Hoeveel zit er dan in 3 tabletjes? Bij hogere doseringen adviseren ze een arts namelijk.
Voor jou werkt het prima, maar zou het voor Hara niet teveel kunnen zijn?
0.1 mg = 1 tab.quote:Op maandag 21 september 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Q, ik las op die site dat ze 0,1 milligram 1 uur voor het slapen gaan adviseren.
Hoeveel zit er dan in 3 tabletjes? Bij hogere doseringen adviseren ze een arts namelijk.
Voor jou werkt het prima, maar zou het voor Hara niet teveel kunnen zijn?
Ga je niet dood aan hoorquote:Op maandag 21 september 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dat las ik dus net ookVolgens mij wil ze me dood hebben.
Mij onvruchtbaar maken is anders ook onaardig.quote:Op maandag 21 september 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga je niet dood aan hoor
En overdosis van melatonine werkt als een soort anticonceptie pil.
Ik haat mensen zoals jijquote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik slaap meestal zodra ik mijn kussen zie, dus ik heb geen pilletjes nodig!
Ben echt dól op slapen, vooral als het buiten koud en donker is
Ik ben ook DOL op slapen. Idiote is dat ik overdag zo in slaap kan vallen, waar en wanneer. Maar s´avonds als het echt moet heb ik er grote moeite mee.quote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mij onvruchtbaar maken is anders ook onaardig.
Babysteps! Komt vanzelf en als het eenmaal zover is zullen we eens zien of je jezelf dan ook haatquote:Op maandag 21 september 2009 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haat mensen zoals jij
Dawillikoohook
Ik ook, zelfs als de halve wereld vergaat slaap ik als een roosjequote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Neverquote:Op maandag 21 september 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
was vivi niet ook die zat te kankeren omdat we morrie feliciteerden?
potentiele relquote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer een relMensen, er komt geen eind aan!
Dat weet ik niet meer, maar Viev is een van mijn beste vriendinnetjes in het echt, dus die zou mij nooit afsnauwen en dan had ik dat echt wel onthouden als zij daar bij zat in OUD!quote:
nou, ik wilde viv een flinke sneer geven, maar als die er niet bijzat, dan zwaai ik wel even naar mn sneer/relquote:Op maandag 21 september 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar Viev is een van mijn beste vriendinnetjes in het echt, dus die zou mij nooit afsnauwen en dan had ik dat echt wel onthouden als zij daar bij zat in OUD!
Er was er eentje die er echt last van had, maar ik weet niet meer wie dat was. Maar maakt dat nu nog uit dan, zoveel weken daarna? We gaan dat toch alsjeblieft niet weer oprakelen he?
mooi is dat altijd hequote:
Geloof mij maar op mijn woord, Viev is een supermoeder met ook héél veel andere interesses.quote:Op maandag 21 september 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik wilde viv een flinke sneer geven, maar als die er niet bijzat, dan zwaai ik wel even naar mn sneer/rel
Dat zal, maar ze gedraagt zich als een kutwijf momenteel met die opmerking van "heb je weer gezopen" er op in gaan ho maarquote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof mij maar op mijn woord, Viev is een supermoeder met ook héél veel andere interesses.
En ik ben één van die interesses, dus ik kan het weten
Nee maar serieus, je sneert naar de verkeerde Q. Viev haar leven draait zeker niet alleen om haar kind. (Haar kind is overigens wel het leukste en knapste kind dat ik ken, op die loeiende brandweerauto na die ik bij haar thuis na een nachtje slapen 's ochtends om half zeven in mijn oor kreeg).
Ik spreek Viev bijna dagelijks (al dan niet hier per PM) en het gaat zelden over haar kind, maar gewoon over onze gezamenlijke interesses!
Nee, ben ik met je eens.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik het ook niet echt handig van MM om in OUD een topic te openen over hoe mensen op Hyves het over hun kind hebben. Laat die mensen lekker!Wij hebben het al weken over asieldieren, interesseert die mensen daar misschien weer geen ruk. Gaan ze toch ook geen topic over openen dat wij geobsedeerd zijn?
Dat is natuurlijk ook expres in OUD gezetquote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik het ook niet echt handig van MM om in OUD een topic te openen over hoe mensen op Hyves het over hun kind hebben. Laat die mensen lekker!Wij hebben het al weken over asieldieren, interesseert die mensen daar misschien weer geen ruk. Gaan ze toch ook geen topic over openen dat wij geobsedeerd zijn?
NEE hij wil geen verhaaltje voorlezen. Doe het maar zelfquote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook expres in OUD gezet.
Trusten Qwea. Ik lig ook in bed maar wacht even met slapen tot mijn vader thuis is, moet hem nog wat vragen.
Artsen beginnen standaard met 1 mg, da's dus 10 tabletjes van die van jou.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef MissBliss het volgende:
Cat, de paal is vandaag op de post gegaan(2 meter
Dat had ik niet gezien
)
En over dat melatonine, ik neem (als ik ze neem, alweer een tijdje terug) er 5 ofzoTerwijl er op het doosje 1 staat. Maar het werkt wel
Dat IS ook rete-irritant, maar wat heeft het voor zin om daar met vreemden over te gaan discussiëren?quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben ik met je eens.
Ik ben het wel met MM eens dat sommige mensen alleen maar over de kinderen kunnen praten en dat het rete-irritant is.![]()
Het gaat er alleen om hoe je het brengt in OUD
quote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat IS ook rete-irritant, maar wat heeft het voor zin om daar met vreemden over te gaan discussiëren?
Ze gaan dat echt niet veranderen. Iedereen heeft zijn/haar eigen 'obsessie'. Q heeft het vaak over Baloe, en terecht. Maar dat verwijten anderen - die niets met honden hebben - haar ook niet. Zo moet je het een beetje zien. Ik lul vijf kwartier over Boor en Bink, interesseert anderen waarschijnlijk ook weinig.
Ja, tot Lenny zich weer komt melden hier.quote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En daarom heeft Fok! subfora, kun je gezellig kletsen met gelijkgestemden
But that's not the samequote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NEE hij wil geen verhaaltje voorlezen. Doe het maar zelf
Ja doh, t is ook puur om uit te lokken. Hij zal t best echt stom vinden, maar t staat in OUD met een reden hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat IS ook rete-irritant, maar wat heeft het voor zin om daar met vreemden over te gaan discussiëren?
Ze gaan dat echt niet veranderen. Iedereen heeft zijn/haar eigen 'obsessie'. Q heeft het vaak over Baloe, en terecht. Maar dat verwijten anderen - die niets met honden hebben - haar ook niet. Zo moet je het een beetje zien. Ik lul vijf kwartier over Boor en Bink, interesseert anderen waarschijnlijk ook weinig.
Ooooh, perfect danquote:Op maandag 21 september 2009 @ 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Artsen beginnen standaard met 1 mg, da's dus 10 tabletjes van die van jou.
Dus die 5 valt heel erg mee hoor![]()
*blij is met haar slaapkunde
Ja doh, dat snap ik. Maar heeft ie dat rellen-om-het-rellen niet eens een beetje gezien inmiddels?quote:Op maandag 21 september 2009 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
But that's not the same
[..]
Ja doh, t is ook puur om uit te lokken. Hij zal t best echt stom vinden, maar t staat in OUD met een reden hoor.
Klokkenluidster!!!quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh fak, net te laat!
Ik wilde tegen Muis roepen - die het over Lenny had - dat ik het gevoel had dat Lenny er aan zat te komen.
En net toen ik dat wilde posten roep je hier
En al bedoelde je het wel mop!quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
IK BEDOELDE NIET JA DOH TEGEN JOU GREYS
quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef MissBliss het volgende:
Cat, de paal is vandaag op de post gegaan(2 meter
Dat had ik niet gezien
)
Lenny Kuhr?quote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, tot Lenny zich weer komt melden hier.
Visiteeeee visiteeeeequote:
Zou bij mij een nachtmerrie zijnquote:Op maandag 21 september 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Visiteeeee visiteeeee
een huis vol visiteeeeee
Piet Hein had zijn maat Mickey Mouse meegebraaaaacht
En ook nog twee wezen
en zeeeven chinezuuuh
Dat was in mijn droooooooom
in mijn droooooomen vannacht!
Geen foutmeldingen, maar wel enorrrrrrrm traagquote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Cat22 het volgende:
Doet fok bij jullie ook zo raar?Hij is al de hele avond aan het klooien met foutmeldingen.
Dan ligt het vast aan jouw (wortelbroek)bandbreedte.quote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb nergens last van qua FOK!
That's a first!
Muizelientje, slaap lekker!
Er was niemand te eten eigenlijk, ben zelf nog ff op pad geweest na het etenquote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Loveless![]()
Lekker gegeten met je gezelschap?
Ja ik ook hoor, ik krijg bij vlagen steeds: De server op forum.fok.nl doet er te lang over om te antwoorden.quote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Cat22 het volgende:
Doet fok bij jullie ook zo raar?Hij is al de hele avond aan het klooien met foutmeldingen.
Ook gezellig...weekend officieel afsluitenquote:Op maandag 21 september 2009 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was niemand te eten eigenlijk, ben zelf nog ff op pad geweest na het eten
Het kan er mee door. Was het een sop-momentje? Lijstje kopieren?quote:Op maandag 21 september 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Hoi Len!
Heb ik je OP goed gekopieerd?
Ja, ik heb er even in stilte van genoten.quote:Op maandag 21 september 2009 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kan er mee door. Was het een sop-momentje? Lijstje kopieren?
Open een topic waarin je vraagt naar de psychische gevolgen van dit dramaquote:Op maandag 21 september 2009 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had net per ongeluk Mips in de badkamer opgesloten![]()
2 uurtjes ofzo![]()
Gaan de F&F-fanatici van Swets me nu opzoeken en kapotmaken?
quote:Op maandag 21 september 2009 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had net per ongeluk Mips in de badkamer opgesloten![]()
2 uurtjes ofzo![]()
Gaan de F&F-fanatici van Swets me nu opzoeken en kapotmaken?
quote:Op maandag 21 september 2009 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Open een topic waarin je vraagt naar de psychische gevolgen van dit drama![]()
Droopy heb ik ooit es de hele nacht in de wc opgesloten .
Ze was best een beetje boos toen ik haar ontdekte![]()
Voordat jullie alle onthullingen gaan deleten.quote:Op maandag 21 september 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
Arme Mipsie!
Maar dat overleeft ze best hoor.
Ik heb Bink ooit 's avonds in het donker even in de tuin laten plassen en dacht aan het einde van de avond, begin van de nacht 'wat hoor ik toch?'. Stond ie zachtjes te blaffen omdat ie al een uur of drie naar binnen wilde![]()
![]()
![]()
Ja, dat is haar wraak!quote:Op maandag 21 september 2009 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ze deed ook wel beetje boos miauwen naar me, en ze is nu natuurlijk helemaal los en rent het hele huis door terwijl ik wil slapen
Ik las 'dat je een uurtje aan haar moet pielen'.quote:Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat is haar wraak!
Ik denk dat ze om het goed te maken even een uurtje aan je haar moet pielen in bed!
Ik ookquote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las 'dat je een uurtje aan haar moet pielen'.![]()
*mental image*
Niks ervan, ze moet rustig doen anders haal ik de GHB van stal, dan slaapt ze zoquote:Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat is haar wraak!
Ik denk dat ze om het goed te maken even een uurtje aan je haar moet pielen in bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las 'dat je een uurtje aan haar moet pielen'.![]()
*mental image*
Dames, dames...quote:
Moet je horen wie het zegtquote:
Waar?quote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben allemaal een verdorven geest!
( Gotta love that!)
ik kan me een topic van swets herinneren..quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Hey, ik mag een mening hebben dacht ik zo.quote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Jammer dat je dan meteen weer moet gaan vloeken Q. Viev is geen kutwijf. PuntDat vind ik ook niet tof als je dat over haar zegt, want ik heb haar zeer hoog zitten. Jij bent ook niet altijd even subtiel zeg maar, dus dat moet je haar niet gaan verwijten als zij dat ook een keer niet is
Trust!
Ik heb 'm een schopje gegeven naar F&F. Thnxquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Kater of poes?
Deze staat elders , misschien hebben mensen hier nog tips kater of poes?
En wederom kan ik me een topic van swets herinnerenquote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat blijft anders verdomme grappigquote:Op maandag 21 september 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doh, dat snap ik. Maar heeft ie dat rellen-om-het-rellen niet eens een beetje gezien inmiddels?
Het is steeds een beetje veel van hetzelfde.
Tis geen rel, nog niet althans.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Dat topic van MM toch ook es lezen, ik zal toch niet een goeie rel hebben gemist
Ja vanochtend wel ja, het begint nu net beetje op te knappenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen....
Is het bij jullie ook zo grijs?
Nope, waterig zonnetjequote:Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen....
Ja, maar hou jullie rellen lekker buiten de SC en buiten mijn persoonlijke vrienden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wederom kan ik me een topic van swets herinneren
Sorry hoor, maar je verwacht toch niet van mij dat alle vriendinnetjes van je die op fok zit, ik maar lief en aardig tegen ga doen omdat het JOUW vriendinnen zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar hou jullie rellen lekker buiten de SC en buiten mijn persoonlijke vrienden.
In elk geval, je moet vloeken tegen je wilt, maar als je hier mijn vriendin een kutwijf gaat noemen dan ben ik het daar alles behalve mee eens en word ik daar pissed om, hoop dat je dat begrijpt.
quote:Bestelling: 8215151
Artikelnr.
Artikel
Prijs
incl. BTW
Aantal
Totaalbedrag
incl. BTW
139443.0
Kong Extreme zwart
- XL
13,49 EUR
1
13,49 EUR
lekker geslapen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
Net op tijd de pc aan.
Ik heb toevallig zondag en vannacht gewoon s nachts geslapenquote:
Ja...en koudquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen....
Oeh! Spannend ende leuk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef Cat22 het volgende:
Een goedemorgen! Stralend zonnetje hier.
Straks heb ik mijn eerste werkbespreking, terwijl ik officiëel nog niet begonnen ben.
Succesquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:54 schreef Ynske het volgende:
hier zometeeen een choachgroepgesprek, ben benieuwd
Ik vind Ymme ook een kutwijf. Ooh noes, die ken ik ook niet in het echt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Nee Q, maar het is toch belachelijk dat jij gewoon even iemand een 'kutwijf' gaat noemen terwijl je diegene helemaal niet kent in het echt? En ik mag dan toch - hóóp ik hoor! - even roepen dat je je boekje te buiten gaat wat MIJ betreft? Als ik bv een familielid van jou een hoer ga noemen op niets af dan zeg je er toch ook (hoop ik) iets van om maar eens even wat te noemen?
Ik denk dat je het concept van fok een beetje uit het oog bent verloren. Een goeie rel op zn tijd is donders vermakelijk. 1 van de redenen dat ik op fok gekomen ben zelfs. Je hoeft er niet aan deel te nemen, maar laat anderen die dat wel willen dat dan gewoon doen.quote:En dat met Swets, grow up. Echt.
'Ja maar Swets heeft ook eens een topic geopend'. So. Fucking. What?
Dan moeten jullie het ook? Dan kan je toch niets meer op hem aan te merken hebben, omdat jullie precies hetzelfde zitten te doen?
Wat is er tussen 4 en 5? Je uitslag?quote:Nou ja. Laat ook maar, we worden het toch niet eens.
Ik ga weer aan het werk. Duimen jullie vanmiddag even tussen vier en vijf?
Ik vind dat je je nu een beetje als oh-oh gedraagtquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:25 schreef Greys het volgende:
Hou toch op met je 'concept van FOK!'.
Als het uitgangspunt van FOK! is dat je elkaar lekker moet gaan zitten uitmaken voor rotte vis en dat dát nou net de lol van alles is, dan ben ik er wel klaar mee. Ik zal er wel te oud voor zijn.
En je zegt 'je hoeft er niet aan deel te nemen'... nee dat is zo. Daar heb je gelijk in.
Maar jij komt HIER (in dit topic ja) gillen 'was Vivi ook een van die wijven....'. En dan moet ik me er verder maar niet mee bemoeien? Je betrekt ons er zelf bij, komt hier linkjes plaatsen naar die zogenaamde superrel van MM. Hou dan ook op met het in onze gezicht te wrijven.
En ja. Mijn uitslag. Ik ben bloednerveus.![]()
Dus ik ga even dekking zoeken vandaag, anders vreet ik iedereen op die voor mijn voeten loopt!
Kijk, dat zijn de betere ritmes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb toevallig zondag en vannacht gewoon s nachts geslapenDan ben ik wel om max. 6 uur wakker maar toch
Achterlijk gedoe zegquote:Ik heb zojuist een bestelling gedaan voor mijn hond, een kong. En nog geen 10 min later word ik uit naam van jullie gebeld (terwijl ik geen telefoonnummer heb ingevoerd bij mijn weten) en wordt er geprobeerd mij lotto loten aan te smeren.
Ik ben hier absoluut niet van gediend. Als ik een bestelling plaats, dan hoef ik geen telefoontjes om dingen aan mn kont gesmeerd te krijgen.
Helaas zal ik door dit voorval minder snel geneigd zijn nog weer dingen bij jullie te bestellen.
Met vriendelijke groet,
Denise
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat je je nu een beetje als oh-oh gedraagtMaar goed, laten we er maar over ophouden jouw opvattingen zijn gewoon anders dan de mijne.
Nee hoor. Ik ben er helemaal klaar mee!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:27 schreef Cat22 het volgende:
Qwea en Greys, zouden jullie dit buiten de SC kunnen uitvechten svp?![]()
ooh nou ben ik weer laag bezig. Ik ben er wel klaar mee greys. Ik ben niet van plan mij aan te passen naar jouw of je vriendinnen. Punt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]Echt, wat ben je soms toch laag bezig.
[..]
Nee hoor. Ik ben er helemaal klaar mee!
quote:
Het laatste dan: Ja, laag ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh nou ben ik weer laag bezig. Ik ben er wel klaar mee greys. Ik ben niet van plan mij aan te passen naar jouw of je vriendinnen. Punt.
Lezen is ook een vak natuurlijk. Dat ging niet over je uitslag, maar over je "ja maar het gaat over andere dingen in de SC, en dat ding wat jij post vind ik niet leuk hoor!"quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het laatste dan: Ja, laag ja.
Ik vertel dat ik nerveus ben omdat ik mijn uitslag krijg, jij zegt dat ik me als oh-oh gedraag.
Waarom betrek je haar er in godsnaam bij? Dat is laag. Punt.
Ik ga een paar dagen afkoelen, tot later.
En voor de duimers, bedankt. Ik laat het nog wel weten.
Mag het even wachten? Ik heb kut geslapenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien wil Muis even een grapje tussendoor maken?
So? Die kunnen ook heel wat zinnigs te zeggen hebben.quote:
Ik vroeg om een muisquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
So? Die kunnen ook heel wat zinnigs te zeggen hebben.![]()
Nu niet meer, hij is in slaap gevallen op schoot.![]()
En yay voor T&T! Had jij hem ook bij Zooplus gekocht?
Lui stuk vretenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag het even wachten? Ik heb kut geslapen
ja, en?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je vooruit betaald? Ik heb gekozen voor achteraf, en nu gaan ze me geloof ik bkr toetsenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vroeg om een muis
Ja, gistermiddag
*kwartje valt*quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vroeg om een muis
Ja, gistermiddag
mits stukjes erinquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Wanneer ik straks moet kotsen (niet als, maar wanneer) kots ik wel over Haar en Kweej,
Creditcard.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je vooruit betaald? Ik heb gekozen voor achteraf, en nu gaan ze me geloof ik bkr toetsen![]()
voor 14 euro
![]()
![]()
ik was te lui om mn credit card te pakkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Creditcard.
Wel achterlijk dat je niet kunt Idealen daar.
Oh nice, met die wens was ik nog ooit in Sex voor de Buchquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Wanneer ik straks moet kotsen (niet als, maar wanneer) kots ik wel over Haar en Kweej,
quote:
Succes!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:54 schreef Cat22 het volgende:
uuuuJJJJJJJJJJJJJJJJJJgh]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
(de bar kwam langsgewandeld en Satsu is weer wakker)
En nu ga ik poetsen!
*luie hond modus*quote:
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet inquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
*luie hond modus*
Linkje?
*/ luie hond modus*
Noooooooooooooooquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 11:18 schreef Pagan het volgende:
Helaas, over twaalf uur begint de herfst, om 23:18 vanavond.
quote:
Ja, maar zowel bij TNT post, DHL als GLS kan ik hem niet vindenquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kreeg een servicemail met trackcode, heb jij die niet?
https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/ hier ook niet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar zowel bij TNT post, DHL als GLS kan ik hem niet vinden
Gezellig weer!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in
Nog even hè.
Die maakt het nog ergerquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/ hier ook niet?
Nou ja, ik zie het vanzelf welquote:U heeft geen correcte barcode ingevoerd
't Is hier niet koud, alleen is het land heel erg droog, staat er windkracht zes en zijn ze aardappels aan het rooien. Stofwolken alsof je naar Discovery zit te kijken. Als ik om me heen kijk knarsen mijn oogbollen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het nu al herfst, ook al duurt het nog een paar uurtjes.![]()
Het waait, tis koud, overal ligt blad en ik ben m'n jas vergeten.
Turbo stof- veeg- en dweilactie van de belangrijkste ruimtes = klaar!quote:
Dinsdag dishdagquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja.
Dinsdag is de nieuwe 'rel-zondag' denk ik
Of het nu zo slim is van D@nny op mijn mening te geven gevolgd door een slotje weet ik nog zo net niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja.
Dinsdag is de nieuwe 'rel-zondag' denk ik
Nee?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef Morretje het volgende:
'In goede conditie'Dat kan heul niet als er zoveel katten wonen!
Ik heb het nu 3x gelezen, maar ik snap het nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of het nu zo slim is van D@nny op mijn mening te geven gevolgd door een slotje weet ik nog zo net niet.
uit mijn bevestigings mailquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef MissBliss het volgende:
Greysie, ik duim voor je hoor!
Hara, als jouw krabpaal al onderweg is, moet die van mij dat zeker zijn, ik heb hem vorige week besteld
En bij Zooplus kan je toch niet achteraf betalen?Ze nemen de bestelling pas in behandeling als er betaald is dacht ik...
quote:Mocht u als betaalmethode voor "betaling achteraf" hebben gekozen, betaal dan het openstaande bedrag binnen veertien dagen na ontvangst van de factuur. De factuur wordt afhankelijk van uw keuze bij de bestelling in het pakket gelegd of per e-mail toegestuurd. U ontvangt GEEN acceptgiro of aparte rekening.
Bullshit. Als ik vind dat hara zich als een kutwijf gedraagt ben je ook gelijk op je tenen getrapt? Jullie stellen je IMHO allemaal aan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben in de stemming en zal me er ook even tegenaan bemoeien...
Iemands vriendin een kutwijf noemen en dat ook nog heer normaal vinden, komt mij erg autistisch voorIeg zou ik het ook niet kunnen waarderen. Je mening is oke, maar among us zou je dat ook wat genuanceerder kunnen formuleren.
Ik duim mee voor de uitslag
Ohquote:
Ik denk dat het punt niet je mening was, maar het feit dat je weet dat Greys en Vivi dikke mik zijn en het dan hier ff komt roepen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bullshit. Als ik vind dat hara zich als een kutwijf gedraagt ben je ook gelijk op je tenen getrapt? Jullie stellen je IMHO allemaal aan.
Ik ga me ook niet meer verdedigen. Ik heb een mening over een user, en omdat dat toevallig de vriendin van greys is, veranderd geen reet aan MIJN mening.
Klaar. Einde discussie.
Hij geeft zijn reactie in dat topic, en doet het vervolgens op slot. Einde discussie, en daarmee bevestigd hij precies waar dit alles over gaat, namelijk dat hij een discussie uit de weg zou gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het nu 3x gelezen, maar ik snap het niet
Je bent natuurlijk al negatief geregistreerd bij het BKRquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou, die optie heb ik nog nooit zien staan
Ik moet altijd direct betalen anders willen ze het niet eens op de post doen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou, die optie heb ik nog nooit zien staan
Ik moet altijd direct betalen anders willen ze het niet eens op de post doen
Ik en MM zijn dikke mik, zal ik nu gaan flippen omdat jij MM kinderachtig vindt? MM doet wat hij doet. Als MM topic wilt openen, doettie dat lekker. Ik ben niet MM's baasje die hem tot orde roept ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt niet je mening was, maar het feit dat je weet dat Greys en Vivi dikke mik zijn en het dan hier ff komt roepen.
Plus bovenal; vind je ook niet dat MM nu erg kinderachtig bezig is, klagen over iets wat je 'zomaar tegenkomt' maar dan wel van Swets zn blog shit afhalen, op FOK! posten en dan 'KIJK EENS HAHA LOSER, JE BLOGT OVER JE KIDS'. En dan vervolgens nog in een ander topic van Swets in FB uit het niets gaat roepen of hij niet moet gaan bloggen over kinderwagens en andere onzin. En dan anderen verwijten dat ze FOK! te serieus nemen, echt hoor![]()
Ooh en hier nog even op terug komend, neen, ik wist niet dat greys en vivi dikke mik zijn, maar dat veranderd nog steeds niks aan de mening die ik heb.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt niet je mening was, maar het feit dat je weet dat Greys en Vivi dikke mik zijn en het dan hier ff komt roepen.
Neuh eens, ik vind jullie ook beide IRL echt relaxed. Maar mijnsinziens gaat de claim 'het boeit hem niks' niet samen met iemand waarmee hij een discussie heeft voor lul proberen te zetten door zn blog af te pluizen, dat te posten op FOK!, en vervolgens ook nog even in een ander topic totaal offtopic iets te komen roepen over kinderen. Als het je allemaal zo weinig boeit, waarom open je dan uberhaupt een topic erover en ga je dat blog opzoeken en napluizen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik en MM zijn dikke mik, zal ik nu gaan flippen omdat jij MM kinderachtig vindt? MM doet wat hij doet. Als MM topic wilt openen, doettie dat lekker. Ik ben niet MM's baasje die hem tot orde roept ofzo.
MM houdt nou eenmaal van wat uitlokking. Ik ben daar ook niet vies van. Ik zit altijd in een topic zoals dat te smullen van de overtrokken reacties. Get a grip peepz, het is internet![]()
En als er overigens iemand fok NIET serieus neemt, dan is het MM wel. Al die reacties die op hem komen n.a.v dat topic, of n.a.v het rook topic, ik heb me bijna meermaals in mn broek gepist hoor.
Maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen. Als zo'n topic je niet ligt ben je a ) niet verplicht het te lezen en b) niet verplicht te reageren
Ja hallo, IK was er klaar mee. Totdat iemand weer het hele gebeuren moest oprakelenquote:
Kennelijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk al negatief geregistreerd bij het BKR
Ik bestel zo vaak bij zooplus dat ik dat wel vertrouwquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou niet van dingen gelijk betalen online
Lees de reacties in dat topic nou nog een na.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh eens, ik vind jullie ook beide IRL echt relaxed. Maar mijnsinziens gaat de claim 'het boeit hem niks' niet samen met iemand waarmee hij een discussie heeft voor lul proberen te zetten door zn blog af te pluizen, dat te posten op FOK!, en vervolgens ook nog even in een ander topic totaal offtopic iets te komen roepen over kinderen. Als het je allemaal zo weinig boeit, waarom open je dan uberhaupt een topic erover en ga je dat blog opzoeken en napluizen.
Ik vecht niet heur, en Qwea ook niet. We zijn t ff oneens.. kan toch. Bovenal is het idee volgens mij van de SC dat je over van alles en nog wat kan pratenquote:
En als je met CC betaalt zijn je aankopen verzekerd. Lekkah makkelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kennelijk
[..]
Ik bestel zo vaak bij zooplus dat ik dat wel vertrouw
Dit was de 1ste x voor mij. En geen extra kosten bij achteraf betalen. Maar goed, ik bestel er nooit weer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kennelijk
[..]
Ik bestel zo vaak bij zooplus dat ik dat wel vertrouw
Eensquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vecht niet heur, en Qwea ook niet. We zijn t ff oneens.. kan toch. Bovenal is het idee volgens mij van de SC dat je over van alles en nog wat kan praten
Ja, maar als 't slechts voor 2 of 3 mensen interessant is en toch de sfeer in de SC verziekt kan je het maar beter per PM doen. Of niet, natuurlijk. Nog beter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vecht niet heur, en Qwea ook niet. We zijn t ff oneens.. kan toch. Bovenal is het idee volgens mij van de SC dat je over van alles en nog wat kan praten
WHUT YOU WANT SOME?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar als 't slechts voor 2 of 3 mensen interessant is en toch de sfeer in de SC verziekt kan je het maar beter per PM doen. Of niet, natuurlijk. Nog beter.
Maar goed, jullie doen maar. Ik maak er geen woorden meer aan vuil.
Oh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als je met CC betaalt zijn je aankopen verzekerd. Lekkah makkelijk.
Nog geen T&T of krabpaal in zicht?
Dat heb ik dus na tientallen bestellingen nog nooit gehadquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit was de 1ste x voor mij. En geen extra kosten bij achteraf betalen. Maar goed, ik bestel er nooit weer.
Gezien ze me lotto loten aan wilden smeren
Ja, meestal komt ie begin van de middagquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef Morretje het volgende:
* wacht op foto van Jazz in metershoge krabpaal
Serieus, was vet aso. Bellen dat ze een vet speciale aanbieding hadden voor me. Zo mochten me GRATIS lotto loten aanbieden, maar dan moest ik wel 2 maanden lid worden. Hoezo gratisquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Maar ik heb geen CC, dus dat kan sowieso niet.
Nog niks in zicht, maar de TNT komt hier vaak pas tegen een uur of half 6 's avonds
[..]
Dat heb ik dus na tientallen bestellingen nog nooit gehad
Nee, wel bijna! Je bent of op de helft, of al over de helft!quote:
Precies wat ik bedoel; we verschillen hier van norm. Je mag best vinden dat een goede vriendin van mij zich vreemd / vervelend / akelig / belachelijk / onbeschoft gedraagt, maar haar een kutwijf noemen vind ik niet leuk. Hiermee zeg ik niet dat jij het niet mág (vrij land, zelf weten), maar ik zal je laten weten dat ik er niet echt vrolijk van word. Nou ben jij gelukkig niet op de wereld gezet om mij vrolijk te maken, dus ook dat is weer niet erg.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:34 schreef Qwea het volgende:
Bullshit. Als ik vind dat hara zich als een kutwijf gedraagt ben je ook gelijk op je tenen getrapt? Jullie stellen je IMHO allemaal aan.
Ik ga me ook niet meer verdedigen. Ik heb een mening over een user, en omdat dat toevallig de vriendin van greys is, veranderd geen reet aan MIJN mening.
Klaar. Einde discussie.
Om 8 uur...nu nog 4 uurtjes te gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, wel bijna! Je bent of op de helft, of al over de helft!Geen idee hoe laat je begonnen bent..
Hihi, das anderhalf uur langer als ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Om 8 uur...nu nog 4 uurtjes te gaan.
Ik kan ook rekenen heurquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi, das anderhalf uur langer als ik![]()
Heb je nog overgegevenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:48 schreef Muis006 het volgende:
Zo ik ben weer wakker. Ten eerste: hoi Viev
Ten tweede: iedereen mag vinden wat ie wil, maar Viev een kutwijf noemen () kan ook in het topic waar haar reactie uit kwam en hoeft niet meegenomen te worden naar de SC.
Nee goed hequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je nog overgegeven
Ik fin je liev
Sowee, jij bent daar écht goed inquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Muis006 het volgende:
Wholla topic killer.
Eerste keer in twee jaar dat ie in een krabpaal bakje heeft gezetenquote:
Huhquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:12 schreef Ynske het volgende:
gezellig hier
die meeting van vanmorgen, tja, erg energievretend, en of k er wat aan heb....
was een groepsmeeting van de choach die me helptquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
HuhHadden jullie stiekem een meeting zonder mij
Ja, jij wou toch niet mee?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
HuhHadden jullie stiekem een meeting zonder mij
En als je hem overtiept in je adresbalk?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Morretje het volgende:
Pagan, ik wil ook varkentjes kijken, maar de site werkt niet
En wat van opgestoken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
was een groepsmeeting van de choach die me helpt
Ow nee, daar hoefde ik niet bij te zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
was een groepsmeeting van de choach die me helpt
dat zei ik dusquote:
We've all been therequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow nee, daar hoefde ik niet bij te zijn
@ Hara
oh ja crap ik moest verder teruglezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zei ik dus
kweet niet of ik er iets aan heb
t draait nu heel erg om 1 persoon die moeite met discipline heeft...
t vreet iig veel energie
Nee die bevallige kiesjes zijn er al een paar weken uit!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Vivi het volgende:
Hoi Miss_Bliss![]()
Muizelien, kind, heb je het weer voor je bevallige kiesjes gekregen, jij bikkeltje?.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef MissBliss het volgende:
Toffe paal Hara
Ik heb ook een paal!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef MissBliss het volgende:
Toffe paal Hara
Ik heb ook een paal!
Hij ligt nu al uren in zn mandje aan de verwarmingquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Morretje het volgende:
Jaaa!Jazz in de paal!
MB, foto!!![]()
Pagan, uiteindelijk lukte het wel, kreeg eerst 4 keer de melding dat de verbinding werd geherinitialiseerd![]()
Ik kan trouwens nergens vinden waar ze zitten, dat prachtige beloofde land voor varkentjes..? Kijk ik gewoon niet goed op de chaotische website?
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR!!! Ik zit vlak naast je.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
IK GA VANAVOND NAAR EEN CANON 350D KIJKEN, OM TE KOPEN, MISSCHIEN
Maar ik ben zo excited!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR!!! Ik zit vlak naast je.![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Hij ligt nu al uren in zn mandje aan de verwarming
Sinds wij voetenbankjes hebben ligt ie daar ook constantquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Loekie doet dat niet eens, die ligt het liefst op stoelen en banken..
Chip wist tenminste wat haar plekje was
Inderdaadquote:
Ja, maar er zitten geen super-de-luxe lenzen bij of zo. 18 55 en 75 300 maar toch, perfect voor een beginner zoals ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje hyper?
Maar die 350D zijn wel goede camera's toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |