Liever iemand met 5 van die wortelbroeken (quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreselijk he?
Ik weet geloof ik niet wat ik erger vind... die 'wortelbroeken'van een tijd terug of dit.
Ik was weer even aan het PM-sletten met Haraquote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Zullen we nu allemaal iets over de - afwezige - OP zeggen?
http://www.woofshop.nl/easysubpage0005.html Hier.quote:Op maandag 21 september 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek zoiets voor baloe. Zn slipketting moet af, en dan moet ik voor 3kwart halsband en voor een kwart nog ketting... hoe heten die krengen?
Hoezo geen idee?quote:Op maandag 21 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Geen idee.
Zie PMquote:Op maandag 21 september 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon. Ik kan vaak 2 uur in bed liggen met mijn ogen dicht maar er gebeurt niets. Dus ik slaap wanneer ik kan slapen, kan het niet spannender maken.
Die is hip!quote:
Heb je al eens iets van medicijnen geprobeerd, melatonine of zo?quote:Op maandag 21 september 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon. Ik kan vaak 2 uur in bed liggen met mijn ogen dicht maar er gebeurt niets. Dus ik slaap wanneer ik kan slapen, kan het niet spannender maken.
Ah, ja. Ik wilde voornamelijk meer krabopties hebben en dan heb je maar vrij weinig keus kwam ik achter, maar met die van jou zouden mn ouders niet akkoord zijn gegaanquote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is hip!
Ik ga deze kopen:
[ afbeelding ]
Melatoninequote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al eens iets van medicijnen geprobeerd, melatonine of zo?
Of klinkt het gewoon vervelender dan het is?
Kusje voor jou!quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.woofshop.nl/easysubpage0005.html Hier.
Nee, ik vind het ontzettend naar. Vooral daarna weer 48 uur wakker blijven om maar weer s nachts te kunnen slapen is erg vervelendquote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al eens iets van medicijnen geprobeerd, melatonine of zo?
Of klinkt het gewoon vervelender dan het is?
melatonine (van sleepzz moet je hebben ) is een natuurlijk stofje wat ook in je hersenen aangemaakt worden. Ik kan vet moeilijk in slaap komen. Soms lig ik echt uuuuuren wakker. Sinds ik melatonine neem, wordt er dus extra van dat stofje aangemaakt, waardoor je sneller moe ben, en ik dus veel makkelijker kan inslapen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ontzettend naar. Vooral daarna weer 48 uur wakker blijven om maar weer s nachts te kunnen slapen is erg vervelend
Heb eigenlijk niet aan pillen gedacht verder want daar zijn wij niet zo van. Geen idee of dat iets voor mij kan betekenen?
Er zijn vast ook wel natuurlijke meukjes voor!quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ontzettend naar. Vooral daarna weer 48 uur wakker blijven om maar weer s nachts te kunnen slapen is erg vervelend
Heb eigenlijk niet aan pillen gedacht verder want daar zijn wij niet zo van. Geen idee of dat iets voor mij kan betekenen?
Dit klinkt echt super voor Haar!quote:Op maandag 21 september 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
melatonine (van sleepzz moet je hebben ) is een natuurlijk stofje wat ook in je hersenen aangemaakt worden. Ik kan vet moeilijk in slaap komen. Soms lig ik echt uuuuuren wakker. Sinds ik melatonine neem, wordt er dus extra van dat stofje aangemaakt, waardoor je sneller moe ben, en ik dus veel makkelijker kan inslapen.
Kun je gewoon bij kruidvat oid halen
Top, zou ik ook gedaan hebben als ik jou wasquote:
Oh, dat klinkt wel okay inderdaad. Ik lig dus ook uren met mn ogen dicht maar t doet helemaal nietsquote:Op maandag 21 september 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
melatonine (van sleepzz moet je hebben ) is een natuurlijk stofje wat ook in je hersenen aangemaakt worden. Ik kan vet moeilijk in slaap komen. Soms lig ik echt uuuuuren wakker. Sinds ik melatonine neem, wordt er dus extra van dat stofje aangemaakt, waardoor je sneller moe ben, en ik dus veel makkelijker kan inslapen.
Kun je gewoon bij kruidvat oid halen
ik wacht nog even met bestellenquote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt echt super voor Haar!
[..]
Top, zou ik ook gedaan hebben als ik jou was
Thanks, tot over een uurtje!quote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Ga hier maar eens lezen Haar!
http://www.melatonine.nl/melatonine/
*dinges pakt ;quote:Op maandag 21 september 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
Werkt dat trouwens gelijk of eh? En hoeveel uur van te voren moet je dat innemen dan?
Ik zou echt melatonine proberen. Tis niet goedkoop, maar er zitten wel iets van 500 tabs in. En ik neem er 3 altijd.quote:Op maandag 21 september 2009 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel okay inderdaad. Ik lig dus ook uren met mn ogen dicht maar t doet helemaal nietsDus dan slaap ik wanneer ik erbij neerval en dat kan dus op elke whatever tijd zijn
Maarja, t vervelendste is eigenlijk dat je lichaam dan gewoon doorgaat tot je echt niet meer kunt, en dan ben je dus die dag(en) écht niet optimaal. Gewoon lichtelijk kapot.
ja? En op slechte dagen 4. Er staat 1 op die site, maar daarbij voel ik niksquote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
What, 3 tegelijk?
Ja dat las ik dus net ookquote:Op maandag 21 september 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Q, ik las op die site dat ze 0,1 milligram 1 uur voor het slapen gaan adviseren.
Hoeveel zit er dan in 3 tabletjes? Bij hogere doseringen adviseren ze een arts namelijk.
Voor jou werkt het prima, maar zou het voor Hara niet teveel kunnen zijn?
0.1 mg = 1 tab.quote:Op maandag 21 september 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Q, ik las op die site dat ze 0,1 milligram 1 uur voor het slapen gaan adviseren.
Hoeveel zit er dan in 3 tabletjes? Bij hogere doseringen adviseren ze een arts namelijk.
Voor jou werkt het prima, maar zou het voor Hara niet teveel kunnen zijn?
Ga je niet dood aan hoorquote:Op maandag 21 september 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dat las ik dus net ookVolgens mij wil ze me dood hebben.
Mij onvruchtbaar maken is anders ook onaardig.quote:Op maandag 21 september 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga je niet dood aan hoor
En overdosis van melatonine werkt als een soort anticonceptie pil.
Ik haat mensen zoals jijquote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik slaap meestal zodra ik mijn kussen zie, dus ik heb geen pilletjes nodig!
Ben echt dól op slapen, vooral als het buiten koud en donker is
Ik ben ook DOL op slapen. Idiote is dat ik overdag zo in slaap kan vallen, waar en wanneer. Maar s´avonds als het echt moet heb ik er grote moeite mee.quote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik slaap meestal zodra ik mijn kussen zie, dus ik heb geen pilletjes nodig!
Ben echt dól op slapen, vooral als het buiten koud en donker is
quote:Op maandag 21 september 2009 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mij onvruchtbaar maken is anders ook onaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |