Babysteps! Komt vanzelf en als het eenmaal zover is zullen we eens zien of je jezelf dan ook haatquote:Op maandag 21 september 2009 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haat mensen zoals jij
Dawillikoohook
Ik ook, zelfs als de halve wereld vergaat slaap ik als een roosjequote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik slaap meestal zodra ik mijn kussen zie, dus ik heb geen pilletjes nodig!
Ben echt dól op slapen, vooral als het buiten koud en donker is
Neverquote:Op maandag 21 september 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
was vivi niet ook die zat te kankeren omdat we morrie feliciteerden?
potentiele relquote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer een relMensen, er komt geen eind aan!
Dat weet ik niet meer, maar Viev is een van mijn beste vriendinnetjes in het echt, dus die zou mij nooit afsnauwen en dan had ik dat echt wel onthouden als zij daar bij zat in OUD!quote:
nou, ik wilde viv een flinke sneer geven, maar als die er niet bijzat, dan zwaai ik wel even naar mn sneer/relquote:Op maandag 21 september 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar Viev is een van mijn beste vriendinnetjes in het echt, dus die zou mij nooit afsnauwen en dan had ik dat echt wel onthouden als zij daar bij zat in OUD!
Er was er eentje die er echt last van had, maar ik weet niet meer wie dat was. Maar maakt dat nu nog uit dan, zoveel weken daarna? We gaan dat toch alsjeblieft niet weer oprakelen he?
mooi is dat altijd hequote:
Geloof mij maar op mijn woord, Viev is een supermoeder met ook héél veel andere interesses.quote:Op maandag 21 september 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik wilde viv een flinke sneer geven, maar als die er niet bijzat, dan zwaai ik wel even naar mn sneer/rel
Dat zal, maar ze gedraagt zich als een kutwijf momenteel met die opmerking van "heb je weer gezopen" er op in gaan ho maarquote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof mij maar op mijn woord, Viev is een supermoeder met ook héél veel andere interesses.
En ik ben één van die interesses, dus ik kan het weten
Nee maar serieus, je sneert naar de verkeerde Q. Viev haar leven draait zeker niet alleen om haar kind. (Haar kind is overigens wel het leukste en knapste kind dat ik ken, op die loeiende brandweerauto na die ik bij haar thuis na een nachtje slapen 's ochtends om half zeven in mijn oor kreeg).
Ik spreek Viev bijna dagelijks (al dan niet hier per PM) en het gaat zelden over haar kind, maar gewoon over onze gezamenlijke interesses!
Nee, ben ik met je eens.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik het ook niet echt handig van MM om in OUD een topic te openen over hoe mensen op Hyves het over hun kind hebben. Laat die mensen lekker!Wij hebben het al weken over asieldieren, interesseert die mensen daar misschien weer geen ruk. Gaan ze toch ook geen topic over openen dat wij geobsedeerd zijn?
Dat is natuurlijk ook expres in OUD gezetquote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik het ook niet echt handig van MM om in OUD een topic te openen over hoe mensen op Hyves het over hun kind hebben. Laat die mensen lekker!Wij hebben het al weken over asieldieren, interesseert die mensen daar misschien weer geen ruk. Gaan ze toch ook geen topic over openen dat wij geobsedeerd zijn?
NEE hij wil geen verhaaltje voorlezen. Doe het maar zelfquote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook expres in OUD gezet.
Trusten Qwea. Ik lig ook in bed maar wacht even met slapen tot mijn vader thuis is, moet hem nog wat vragen.
Artsen beginnen standaard met 1 mg, da's dus 10 tabletjes van die van jou.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef MissBliss het volgende:
Cat, de paal is vandaag op de post gegaan(2 meter
Dat had ik niet gezien
)
En over dat melatonine, ik neem (als ik ze neem, alweer een tijdje terug) er 5 ofzoTerwijl er op het doosje 1 staat. Maar het werkt wel
Dat IS ook rete-irritant, maar wat heeft het voor zin om daar met vreemden over te gaan discussiëren?quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben ik met je eens.
Ik ben het wel met MM eens dat sommige mensen alleen maar over de kinderen kunnen praten en dat het rete-irritant is.![]()
Het gaat er alleen om hoe je het brengt in OUD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |