quote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgende week weer eens even kijken in A'dam, wil wel eens een APC proberenWeet iemand hoe duur die ongeveer zjin?
Hmm, valt me an sich nog wel mee.quote:Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef Mylene het volgende:
APC maakt verdomd goede jeans. Prijzen zijn zo rond de 125 euro.
Model?quote:Op maandag 21 september 2009 17:44 schreef Steve-O het volgende:
Goedendag,
Ik heb vorig jaar een Slim fit Levi 501 gehaald met 1 of andere speciale zwart glanzende coating . Nu wil ik deze graag nogmaals aanschaffen maar ik kan hem nergens meer vinden .
Iemand een idee ?
ligt er aan welk modelquote:Op maandag 21 september 2009 17:44 schreef unioz het volgende:
apc's lopen wel veel uit; normaal moet je 2 a 3 maten kleiner dan normaal nemen.
Op sufu is er een wedstrijd aan de gang voor LVC's.quote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef Stansfield het volgende:
Binnenkort weer een keer naar amsterdam voor een mooie levi's vintage.
Levi 511 slim fit Zwart met een glansende Washquote:
sufu?quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef DJKJ het volgende:
[..]
Op sufu is er een wedstrijd aan de gang voor LVC's.
Al eerder genoemd, APC en te koop bij Margriet Nannings aan de Prinsengracht in A'dam. Een paar modellen van rond de 125 euro. Mooie degelijke jeans voor een goede prijs.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef Dj_unkie het volgende:
idd erg mooie broek...wel prijzig
Bedankt, ik ga verder zoeken
Dat probleem ken ikquote:
15 euro meer betalen voor een box logo aan de binnenkant en fuck em op je billen zou ik niet doenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik![]()
Het enige wat hier te krijgen is zijn de grote merken en de kut merken. Verder nog wat Paul Smith, Hans Ubbink en armani boss gedoe.
APC is ook Niiiice inderdaad, de petit standard jeans supreme is een broek naar me hart
nee exact dezelfde broek, op die 2 dingen na dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:52 schreef One_conundrum het volgende:
is de stof ook niet anders? Die Fuck em zou ik er zo afslopen
Ja dat zeg ik dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:52 schreef Mylene het volgende:
Dat logo staat volgens mij enkel op de supreme van APC jeans.
quote:Jeansmerk Blue Blood failliet
Uitgegeven: 8 oktober 2009 13:53
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2009 14:06
AMSTERDAM - Blue Blood, het jeansmerk van Steve te Pas, is failliet. Voor alle medewerkers op het Amsterdamse kantoor is ontslag aangevraagd. Curator Nils Reerink van De Metz Advocaten hoopt op een doorstart.
Op dit moment zijn er gesprekken met partijen die interesse in het merk hebben, meldt marketing en pr-manager bij Blue Blood Willa Stoutenbeek. "De curator heeft iedereen verzocht om gewoon te komen werken, zodat een mogelijke doorstart in goede banen kan worden geleid."
Het nieuws kwam gisteren hard aan bij de medewerkers. Stoutenbeek: "Het slaat in als een bom." Op de vraag of ze het faillissement zag aankomen, zegt ze: "Het is voor iedereen een moeilijke tijd maar dit komt toch als een volkomen verrassing."
Trekkers
Winkeliers worden op dit moment door de medewerkers op de hoogte gesteld. Uit een belronde van Textilia blijkt dat zij behoorlijk teleurgesteld zijn. "Blue Blood is één van de trekkers in de winkel", zegt iemand die niet bij naam genoemd wil worden.
Het faillissement komt niet helemaal uit de lucht vallen. Eerder dit jaar bracht Blue Blood de klanten al middels een brief op de hoogte dat er financiële problemen waren. Daarnaast klaagden schuldeisers al langere tijd over de liquiditeitsproblemen van het bedrijf.
Amerika
Steve te Pas maakte begin augustus bekend dat Blue Blood bij het Amerikaanse bedrijf Blue Blood Global License zou worden ondergebracht. Te Pas is hiervan eigenaar samen met Martine Mang en Jose Sfez van de HTP Group uit Hong Kong. Dit bedrijf maakte onder meer Ed Hardy en 7 Seven groot en produceert daarnaast voor veel grote labels (Dolce & Gabbana, D Squared en Abercrombie & Fitch).
Er zijn genoeg (buitenlandse) merken die nog duurdere jeans verkopen en het nog volhouden. Volgens mij heeft blue blood de nederlandse markt niet goed ingeschat qua koopgedrag.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik las het net ook op internet. Is ook wel te verklaren, zoveel broeken in die prijsklasse verkoop je natuurlijk ook niet. En veel mensen die het kochten deden dat in de sale. Waaronder ik
Precies dat bedoel ik. Als je het vergelijkt met Atelier La Durance bijvoorbeeld, die blijven gewoon heel klein en selectief verkrijgbaar. Die overleven het wel want die hebben gewoon lagere kosten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:46 schreef bbaadd het volgende:
blue blood hing ook veel in man at work en soort gelijke winkels voor hoge prijzen, de echte high-end denim vind je niet in dat soort winkels
Slechte naam, maar misschien als je foto's of een link plaatst kunnen we er meer over zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:47 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie van rock en republic?
Het gaat meer om de naam dan om kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:47 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie van rock en republic?
Eigen schuld. Had je kunnen weten vóórdat je een jeans van dat pauper merk kocht. De kwaliteit is gewoon KAK.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Dj_unkie het volgende:
ik moet ff me gal spugen! En het kan me niks schelen wat jullie er van denken![]()
Ik heb 3 maanden geleden twee G-Star 3301 broeken gekocht voor een redelijke prijs (uit mijn hoofd 80 euro de broek) en ze zijn nu gewoon kapot. Gewoon allebei doorgesleten
Ja! Maar ik had andere gezien die ik echt prachtig vond, helaas kon je die alleen bestellen in Japan ofzoiets. ;')quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:06 schreef bbaadd het volgende:
zijn dat niet die victoria beckham jeans![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja! Maar ik had andere gezien die ik echt prachtig vond, helaas kon je die alleen bestellen in Japan ofzoiets. ;')
De verkopers in die winkel hebben er nog minder verstand van dan jijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef Dj_unkie het volgende:
nouja eigen schuld...ik loop een winkel binnen waar ze verschillende merken hebben. Ik vraag om advies en vervolgens komt meneer de verkoper met het GS advies. Onwetenheid van mijn kant is het wel, maar ach je kan niet overal verstand van hebben he
Welke winkels ga jij dan binnen? Waar ik kom worden G-star broeken nooit aangeraden. Sterker nog, eerder afgeraden. Maar misschien kennen de verkopers me te goed en andersomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef Dj_unkie het volgende:
nouja eigen schuld...ik loop een winkel binnen waar ze verschillende merken hebben. Ik vraag om advies en vervolgens komt meneer de verkoper met het GS advies. Onwetenheid van mijn kant is het wel, maar ach je kan niet overal verstand van hebben he
alsof nudie zulke sterke/goede broeken maakt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Welke winkels ga jij dan binnen? Waar ik kom worden G-star broeken nooit aangeraden. Sterker nog, eerder afgeraden. Maar misschien kennen de verkopers me te goed en andersom
Overigens voel je aan de stof meteen al dat het kak is. Vergelijk het maar met een willekeurige Nudie.
Jij zal het wel weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:20 schreef bbaadd het volgende:
[..]
alsof nudie zulke sterke/goede broeken maakt...
Atelier La Durance, huldequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik. Als je het vergelijkt met Atelier La Durance bijvoorbeeld, die blijven gewoon heel klein en selectief verkrijgbaar. Die overleven het wel want die hebben gewoon lagere kosten.
Als je geen fee berekend.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef unioz het volgende:
vind het maar lelijk. maar goed ieder zijn eigen ding.
ga deze winter nog naar japan. pickups anyone?
Mijn G-Star broek heb ik al zeker 2 jaar en ziet er nog als nieuw uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Dj_unkie het volgende:
ik moet ff me gal spugen! En het kan me niks schelen wat jullie er van denken![]()
Ik heb 3 maanden geleden twee G-Star 3301 broeken gekocht voor een redelijke prijs (uit mijn hoofd 80 euro de broek) en ze zijn nu gewoon kapot. Gewoon allebei doorgesleten
Wat een baggermerk zeg!
zo nu back ontopic...heb gister een Levi's 501 Marlon gehaald...echt een mooie broek voor weinigHopen dat die wel beetje goed blijft
ik stuur je nog wel een pm ooitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef unioz het volgende:
vind het maar lelijk. maar goed ieder zijn eigen ding.
ga deze winter nog naar japan. pickups anyone?
Dat is een verdomd mooi broekje voor een prima prijs!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Dj_unkie het volgende:
zo nu back ontopic...heb gister een Levi's 501 Marlon gehaald...echt een mooie broek voor weinigHopen dat die wel beetje goed blijft
is normaal bij LVCquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef JimmyWHO het volgende:
jammer dat ik last heb van een draaipijp.
<styleforumquote:Not only is leg twist seen as desirable, some manufacturers expend considerable effort to introduce it to their jeans.
One recent run of Japanese LVC 1933 washed jeans were sanforized, so they could control the movement of whiskers after washing; they programmed in leg twist, in a kind of pre-skewing process, to keep leg twist.
Sanforizing doesn't always totally eliminate leg twist -many Lee Riders still feature it. I personally love it. It does vary from sample to sample, and I know plenty of people who complain that they don't get it on their vintage jeans.
Wow, gefeliciteerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:33 schreef tmffirework het volgende:
Vandaag nieuwe levi's jeans gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal tevreden mee!
Nee een 511 Slimquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:36 schreef bear87 het volgende:
[..]
Wow, gefeliciteerd![]()
Dit ziet er echt heel mooi uit! Is dit een 505?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef bear87 het volgende:
Hoe heet de wassing / lnik/ waar heb je hem vandaan?Dit is het betere werk zeg..
Hm dat kan je niet meer zo makkelijk zien denk ik, als je hem via een webshop had gekocht had het er wel bijgestaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht op 't outletcentrum in Maasmechelen. In de Levi's outlet dus. Maar zou niet weten hoe de wassing heet ofzo, waar kan je dat zien?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef unioz het volgende:
http://www.labforum.dk/co(...)evi's-511-slim-jeans
Eigenlijk elk behoorlijk jeansmerk heeft wel een broek die voldoet aan wat jij nu opnoemt. Of dat nou Diesel is of Levi's, maar dat zijn echt niet zulke wilde eisenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef niet_toegestaan het volgende:
Ik heb ooit een nette Replay broek (maat 31/32) gehad die ik nu gebruik als werkbroek. ( http://shop.replay.it/ind(...)25476/frmCatID/1909/ ) Ongelovelijk comfortabel, zag er tof uit en hield zich behoorlijk goed qua kleur en pasvorm na wassen etc.
Nu heb ik redelijk smalle benen. Welke merken broeken hebben vooral fits voor smalle benen? Ben overigens jongen van 20. Oja, soms koop ik broeken en denk ik dat het geslaagd is, maar dan kom ik er later achter dat er soms iets verkeerd aan is.Laatst broek gekocht en dan vind ik dat de bovenkant zeg maar te hoog zit. Doe ik dat wat naar beneden, dan zit het kruis juist weer zo uberlaag. Welke merken hebben zeg maar niet de bovenkant tot aan de navel zitten en het kruis alsnog tot bijna op je knieëen?
En wat is uberhaupt, voor de jongens/mannen, julie top5 merken voor jeans?
Hoe ken jij trouwens al die types van die merken broeken? Zoiets onthoud ik niet en zou ik denk ik ook niet zomaar van de buitenkant zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef bear87 het volgende:
[..]
Eigenlijk elk behoorlijk jeansmerk heeft wel een broek die voldoet aan wat jij nu opnoemt. Of dat nou Diesel is of Levi's, maar dat zijn echt niet zulke wilde eisenGa eens naar een goede winkel (liever geen M@W, die geven echt geen goed advies..) waar ze gewoon veel modellen hebben liggen. Denk aan een Diesel store, Levi's store, of je plaatselijke multibrand winkel.
Bij Levi's denk ik aan een 511 wat je zo beschrijft, wellicht een 504 en eventueel een 506 maar daar hoef je niet perse slank voor te zijn dus misschien vind je die net te ruimBij Diesel een Larkee of een Viker, Safado, als je een kleine bootcut mooi vind Zatiny, dus daar is eigenlijk zoveel keuze dat je dat het beste in de winkel even kan checken.
Top5? Psjoe...ik vind zelf Diesel, Levi's en Boss oranje in ieder geval erg fijne jeans. Kuyichi heeft ook regelmatig leuke spullen. Tommy Hilfiger Denim ook leuk, maar qua fits hebben de eerder genoemden een wat duidelijker aanbod denk ik.
Viker en Larkee slank? Ben ik niet met je eens. Bij slanke jeans van Diesel denk ik meer aan de modellen Poiak, Thanaz (!!), Safado of Thicar uiteraard.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef bear87 het volgende:
[..]
Eigenlijk elk behoorlijk jeansmerk heeft wel een broek die voldoet aan wat jij nu opnoemt. Of dat nou Diesel is of Levi's, maar dat zijn echt niet zulke wilde eisenGa eens naar een goede winkel (liever geen M@W, die geven echt geen goed advies..) waar ze gewoon veel modellen hebben liggen. Denk aan een Diesel store, Levi's store, of je plaatselijke multibrand winkel.
Bij Levi's denk ik aan een 511 wat je zo beschrijft, wellicht een 504 en eventueel een 506 maar daar hoef je niet perse slank voor te zijn dus misschien vind je die net te ruimBij Diesel een Larkee of een Viker, Safado, als je een kleine bootcut mooi vind Zatiny, dus daar is eigenlijk zoveel keuze dat je dat het beste in de winkel even kan checken.
Top5? Psjoe...ik vind zelf Diesel, Levi's en Boss oranje in ieder geval erg fijne jeans. Kuyichi heeft ook regelmatig leuke spullen. Tommy Hilfiger Denim ook leuk, maar qua fits hebben de eerder genoemden een wat duidelijker aanbod denk ik.
Viker en LArkee meer genoemd vanwege de lage waist, hij wilde ook nog een broek die niet tot op zijn navel zatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Viker en Larkee slank? Ben ik niet met je eens. Bij slanke jeans van Diesel denk ik meer aan de modellen Poiak, Thanaz (!!), Safado of Thicar uiteraard.
Overigens heeft Nudie ook wel mooie slanke broeken. Denk hierbij aan een Slim Jim, Thin Finn. Ook een Average Joe is over het algemeen vrij slank.
Ikzelf hou ook niet van jeans waarbij de rise heel erg groot is. Over het algemeen zijn Nudie, Diesel en Hugo Boss jeans in dat geval ideaal!
Omdat dat ook mijn favoriete jeansmerken zijn, koop mijn jeans meestal van die merken dus dan weet je dat na een tijdje welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Hoe ken jij trouwens al die types van die merken broeken? Zoiets onthoud ik niet en zou ik denk ik ook niet zomaar van de buitenkant zien.Heb je daar online een lijstje van ofzo? Want het zal wel helpen met zoeken in winkels..:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |