Van een kale kip kun je toch niet plukken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:57 schreef Headed het volgende:
Als je aan het bedelen bent in de trein heb je wel lef, straks vertrekt de trein en moet je je kaartje laten zien. Ik neem aan als je aan het bedelen bent dat je geen kaartje hebt
Hij reed ook gewoon mee naar het volgende stationquote:Op maandag 21 september 2009 13:57 schreef Headed het volgende:
Als je aan het bedelen bent in de trein heb je wel lef, straks vertrekt de trein en moet je je kaartje laten zien. Ik neem aan als je aan het bedelen bent dat je geen kaartje hebt
Wat moet je anders doen in de treinquote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Flashwin het volgende:
mensen die op hun laptop bezig zijn in de trein!
quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Headed het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen in de trein?
Anders zit ik uit het raam te kijken, ook nuttig inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Flashwin het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Headed het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al :
Jij bent de bedelaar die TS beschrijft in de OP
Toen ik een keer in Spanje in de trein zat, zat er een heel orkestquote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Ps2K het volgende:
Pff hier in Italie is het erger. Eerst word je op het station lastiggevallen door zigeuner oma's en in de trein leggen ze overal kaartjes neer. Waar op staat dat alles vanaf 50 euro welkom is...
Inderdaad. Soms geef ik ze wat, maar anders kan je ze toch ook gewoon aankijken en zeggen "nee dankje"quote:Op maandag 21 september 2009 14:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die smoezen verzinnen om niks te hoeven geven
Gewoon "nee" zeggen.
Tja, dat wou ik eerst wel doen, maar toen bedacht ik me dat een bedelaar waarschijnlijk nergens stroom heeft dus de laptop maximaal anderhalf uur kan gebruikenquote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef TNA het volgende:
Een euro geven aan een bedelaar: 1 euro.
Je laptop geven aan een bedelaar: 700 euro.
De blikken van je medereizigers als je je laptop weggeeft: onbetaalbaar.
quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef TNA het volgende:
Misschien dat ie dan eens een fatsoenlijke beat kan programmeren in plaats van op zijn gitaartje te staan jengelen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef TNA het volgende:
Wut?quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Flashwin het volgende:
Nee, het is pas treurig om te moeten bedelen in een land als Nederland waar OOK zwervers een uitkering krijgen. Ik negeer bedelaars altijd. Als ik echt zou weten dan iemand het geld nodig zou hebben dan zou ik zeker wat geven. Helaas is dat in 99% van de gevallen nooit zo.quote:Op maandag 21 september 2009 14:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms geef ik ze wat, maar anders kan je ze toch ook gewoon aankijken en zeggen "nee dankje"
Mensen die dan gewoon net doen of die persoon niet bestaat vind ik al helemaal treurig. Steek je kop maar in het zand, dan is er geen probleem
Mooie was trouwens dat die kerel er gewoon geschoren uit zag en nette kleding aan hadquote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nee, het is pas treurig om te moeten bedelen in een land als Nederland waar OOK zwervers een uitkering krijgen. Ik negeer bedelaars altijd. Als ik echt zou weten dan iemand het geld nodig zou hebben dan zou ik zeker wat geven. Helaas is dat in 99% van de gevallen nooit zo.
Natuurlijk kan ik wel een uurtje zonder, maar ik dat uurtje liever aan schoolwerk dan aan uit het raam kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef wallofdolls het volgende:
PS.
Hoofdklacht:
mensen die bedelen. Fuck op. Als je kan bedelen kan je ook werken.
Subklacht:
Laptop in de trein. Serieus. Alsof je niet even een uurtje zonder kunt
Waarom denk je eigenlijk dat mensen laptops gebruiken? Nee, waarom denk je dat de NS internet wil aanleggen binnen alle treinen in Nederland?quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef wallofdolls het volgende:
Heerlijk tegenstrijdig. Als je zou weten dat ze het nodig hebben zou je het geven, maar je negeert ze, dus hoe kan je dat dan weten?quote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nee, het is pas treurig om te moeten bedelen in een land als Nederland waar OOK zwervers een uitkering krijgen. Ik negeer bedelaars altijd. Als ik echt zou weten dan iemand het geld nodig zou hebben dan zou ik zeker wat geven. Helaas is dat in 99% van de gevallen nooit zo.
Tegenwoordig "omdat het zo handig compact is". En vervolgens staat de laptop 7 dagen in de week thuis op het bureau.quote:Op maandag 21 september 2009 14:13 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom denk je eigenlijk dat mensen laptops gebruiken?
Omdat er behoefte aan is omdat mensen niet meer zonder die straling kunnen, gok ik.quote:Op maandag 21 september 2009 14:13 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom denk je eigenlijk dat mensen laptops gebruiken? Nee, waarom denk je dat de NS internet wil aanleggen binnen alle treinen in Nederland?
Op basis van die eerder genoemde kans van 99%. Dat is dus niet tegenstrijdig. Ik geef gewoon preventief geen geld zodat ik die mensen kan behoeden er geen drugs of drank van te kopen. Als je schulden hebt moet je maar bij de reclassering lopen (of iedere andere vorm van schuldsanering).quote:Op maandag 21 september 2009 14:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Heerlijk tegenstrijdig. Als je zou weten dat ze het nodig hebben zou je het geven, maar je negeert ze, dus hoe kan je dat dan weten?
Opties in de trein:quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef wallofdolls het volgende:
PS.
Hoofdklacht:
mensen die bedelen. Fuck op. Als je kan bedelen kan je ook werken.
Subklacht:
Waarom zou het sneu moeten zijn om productief te zijn in de trein? Is dat alleen voorbehouden aan directeuren en ministers ofzo?quote:Op maandag 21 september 2009 14:25 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Omdat er behoefte aan is omdat mensen niet meer zonder die straling kunnen, gok ik.
Gast, dat de NS een goudmijn ziet zegt nog niet dat je niet sneu bent als je computert in de trein.
Omdat je er andere mensen mee irriteert, omdat je ballen er af zweten, omdat je die tijd kan gebruiken eens lekker een boek te lezen, omdat je in de trein de meeste meisjes kan flirten, omdat je scherm afbreekt als er iemand langslooptquote:Op maandag 21 september 2009 14:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Opties in de trein:
Uit het raam staren
Metro of Spits doorlezen (en na tien minuten uit het raam staren)
of
Film kijken
(Huis)werk maken
Internetten (Fok!en)
Gamen
Directeuren en ministers gaan niet met de trein.quote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom zou het sneu moeten zijn om productief te zijn in de trein? Is dat alleen voorbehouden aan directeuren en ministers ofzo?
quote:Op maandag 21 september 2009 14:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Heerlijk tegenstrijdig. Als je zou weten dat ze het nodig hebben zou je het geven, maar je negeert ze, dus hoe kan je dat dan weten?
Ik raakte laatst aan de praat met een dakloze uit de buurt hier, die vertelde dat hij tienduizenden euro's schuld had opgelopen door een combinatie van een paar slechte keuzes en wat domme pech. Een deel was gewoon zijn eigen schuld, dat gaf ie ook eerlijk toe.. maar hoe goed hij nu ook zijn best doet, het kost hem nog wel een flink aantal jaren voordat hij weer uitzicht op een huis ofzo heeft.
Zwervers zijn ook gewoon mensen. Het kan ook echt geen kwaad eens te vragen waarom ze zonder geld zitten voordat je het ze geeft. En als je bang bent dat ze er drugs van kopen, zwervers die van die daklozenkrantjes verkopen moeten volgens mij clean zijn (iig die in Arnhem die de Impuls verkopen).
En laptops zijn ook uitermate handig om met jouw eigen instellingen buiten jouw eigen huis te werken. Dat hoeft dan toch niet in de trein te zijnquote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom zou het sneu moeten zijn om productief te zijn in de trein? Is dat alleen voorbehouden aan directeuren en ministers ofzo?
Die gaan met de fietsquote:Op maandag 21 september 2009 14:31 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Directeuren en ministers gaan niet met de trein.
Waarom zou je nou weer andere mensen irriteren als je bezig bent met je laptopquote:Op maandag 21 september 2009 14:31 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Omdat je er andere mensen mee irriteert, omdat je ballen er af zweten, omdat je die tijd kan gebruiken eens lekker een boek te lezen, omdat je in de trein de meeste meisjes kan flirten, omdat je scherm afbreekt als er iemand langsloopt
Als je uit bed komt Cola drinkenquote:Op maandag 21 september 2009 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben student, dus lag om 8 uur nog in bed
Daar gaat het niet om. Ik hoopte dat ik dat niet hoefde te vertellen maar ik zal het voortaan even vermelden voor de minder snuggeren onder ons.quote:Op maandag 21 september 2009 14:31 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Directeuren en ministers gaan niet met de trein.
Ik was al minstens 2 uur wakker toen hoorquote:Op maandag 21 september 2009 14:35 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als je uit bed komt Cola drinken![]()
![]()
....
Cola drinken![]()
![]()
Om 10 uur cola drinkenquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik was al minstens 2 uur wakker toen hoor
Nee wat dan? Als een autist uit het raam staren met je iPod op?quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Flashwin het volgende:
Ik zei toch dat ik om 8 uur nog sliepquote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Lonker het volgende:
[..]
Om 10 uur cola drinken![]()
![]()
________________________________!
GODverdommmme zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik om 8 uur nog sliep
Trouwens, wtf, plan je dag anders eens goed in. In de trein kun je ook reteproductief zijn door te evalueren en rustig na te denken over je ovlgende stappen. Productief zijn betekent niet per definitie dat je concreet bezig bentquote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |