jij reageert echt nooit normaal.quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Even een prognose: TS is anaal vernederd door een Belg en ventileert zijn verdriet op deze manier.
Beetje lafjes, dat wel.
Jij weet 'n betere manier om op een OP als deze te reageren?quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Headed het volgende:
[..]
jij reageert echt nooit normaal.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Even een prognose: TS is anaal vernederd door een Belg en ventileert zijn verdriet op deze manier.
Beetje lafjes, dat wel.
Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Als het vernederen van mensen je ligt moet je vooral zo doorgaan. Beetje trieste bedoeling als je het aan mij vraagt.quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jij weet 'n betere manier om op een OP als deze te reageren?
Ach laat die jongen toch met zijn fantasieën, hij weet niet beterquote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Headed het volgende:
[..]
jij reageert echt nooit normaal.
Da's inderdaad een onwijs goede reden om de klacht gegrond te achten.quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Eisoep het volgende:
terechte klacht!
ik was daar eens richting Disney Land![]()
en toen moest ik onderweg ff piessen ( dus ff naar een tankstation)
nou alles vet luxe ( voor een tankstation)
wil ik mijn handen wassen komt er GEEl water uit de kraan ik dacht wtf is deze!!!!![]()
dus ik niet mijn handjes kunnen wassen
OK.quote:Op maandag 21 september 2009 13:52 schreef Eisoep het volgende:
Ik houd ervan om Appels met Peren te vergelijken srry
Je zei anaal vernederd!quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Beetje lafjes, dat wel.
Je zag je kans schoon om ontzettend origineel uit de hoek te komen en dit filmpje te posten.quote:
Landverrader. Het is patat.quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef l3laster het volgende:
er bestaat niet zo iets als patat.... FRIET
leuk heaquote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
OK.
En dat deed je niet eens. Maar leuk dat je 't even hebt gemeld.
Welkom op fok!quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Headed het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Als het vernederen van mensen je ligt moet je vooral zo doorgaan. Beetje trieste bedoeling als je het aan mij vraagt.
quote:Wanneer de Noordzee koppig breekt aan hoge duinen
en witte vlokken schuim uiteenslaan op de kruimen,
wanneer de norse vloed beukt aan het zwart basalt
en over dijk en duin de grijze nevel valt
wanneer bij eb het strand woest is als een woestijn
en natte westewinden gieren van venijn,
dan vecht mijn land...Mijn vlakke land...
Wanneer de regen daalt op straten, pleinen, perken,
op dak en torenspits van hemelhoge kerken,
die in dit vlakke land de enige bergen zijn,
wanneer onder de wolken mensen dwergen zijn,
wanneer de dagen gaan in domme regelmaat
en bolle oostenwind het land nog vlakker slaat,
dan wacht mijn land...Mijn vlakke land...
Wanneer de lage lucht vlak over het water scheert,
wanneer de lage lucht ons nederigheid leert,
wanneer de lage lucht er grijs als leisteen is,
wanneer de lage lucht er vaal als keileem is,
wanneer de noordewind de vlakte vierendeelt,
wanneer de noordewind er onze adem steelt,
dan kraakt mijn land...Mijn vlakke land...
Wanneer de Schelde blinkt in zuidelijke zon
en elke vlaamse vrouw flaneert in zon-japon
wanneer de eerste spin z'n lentewebben weeft
of dampende het veld in juli-zonlichtheeft,
wanneer de zuidewind er schatert door het graan,
wanneer de zuidewind er jubelt langs de baan,
dan juicht mijn land...Mijn vlakke land...
quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Headed het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Als het vernederen van mensen je ligt moet je vooral zo doorgaan. Beetje trieste bedoeling als je het aan mij vraagt.
Weet je zeker dat ie ons niet loopt te piepelen?quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Beetje lafjes, dat wel.
Laat het denken maar aan de slimme mensen over.quote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Overigens denk ik dat veel Brabanders, Zeeuws Vlamingen en Mede-Limburgers meteen zouden tekenen voor aansluiting bij Vlaanderen.
Mijn poppetjes tongenquote:
1: Vlaams schrijf je met een hoofdletter.quote:Op maandag 21 september 2009 13:46 schreef newnew123 het volgende:
Als reactie op de FP.
Nou, ik ben blij dat we hier geen vlaams spreken wat een achterlijk taaltje is dat zeg. Het klinkt voor geen meter.
Als je Nederlander bent en je zegt plezant ben je echt een triest geval.
"Plezant" Wat een taal verkrachting. En die zachte G dan.
Stelletjes pedo's daar in Belgie, Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands spreken, voordat ze wat te zeggen hebben over onze taal.
Belgie Stelletje idioten daar in het zuiden. De duitsers zijn soms nog beter.
Belgie wat een kutland is dat toch
Als ik aan belgie denk dan denk ik aan :
Friet (ander woord voor patat)
chocolade
Manneke pis
Rodeduivels ( ja dat zijn ze )
Pedofielen
K3 ( ze zijn zo lief voor de kinderenja het zal allemaal wel)
Wat een kutland is dat. Ik zou er niet eens willen wonen.![]()
Die mensen die daar alleen al wonen. Vieze mannetjes die op kleine kinderen geilen.
Dat gekke taaltje wat een pauperzooi.
Ik ben blij dat ik hier in Nederland woon. Allemaal aardige mensen, mooie cultuur.
Ik hou van Holland. Zou er nooit weg willen.
SOMEBODY CALL THE GRAMMAR POLICEquote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef isogram het volgende:
[..]
1: Vlaams schrijf je met een hoofdletter.
2: Taalverkrachting is één woord. Tip: www.spatiegebruik.nl
3: België schrijf je met een trema op de e.
4: Duitsers schrijf je met een hoofdletter.
5: Manneken Pis schrijf je zo.
6: Rode Duivels schrijf je zo.
Even toevoegenquote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef isogram het volgende:
[..]
1: Vlaams schrijf je met een hoofdletter.
2: Taalverkrachting is één woord. Tip: www.spatiegebruik.nl
3: België schrijf je met een trema op de e.
4: Duitsers schrijf je met een hoofdletter.
5: Manneken Pis schrijf je zo.
6: Rode Duivels schrijf je zo.
Dat is geen grammaticaquote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef newnew123 het volgende:
[..]
SOMEBODY CALL THE GRAMMAR POLICE
aardige mensen?quote:Op maandag 21 september 2009 13:46 schreef newnew123 het volgende:
Als reactie op de FP.
Ik ben blij dat ik hier in Nederland woon. Allemaal aardige mensen, mooie cultuur.
Ik hou van Holland. Zou er nooit weg willen.
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Overigens denk ik dat veel Brabanders, Zeeuws Vlamingen en Mede-Limburgers meteen zouden tekenen voor aansluiting bij Vlaanderen.
Euh nee.quote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Aanbid jij de duivel? Beetje vreemd om anders 666 in je username te zetten. Misschien besef jij niet dat je een hoop Christenen kwetst?quote:
Ja hoor. En christenen, en mohammedanen, en dwergen, en Sugar Lee Hooper-wijven, Hells Angels, zigeuners, gehandicapten, werklui, vloerenleggers, hoerenlopers, mensen met stinkvoeten en natuurlijk mensen met een allergiequote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Aanbid jij de duivel? Beetje vreemd om anders 666 in je username te zetten. Misschien besef jij niet dat je een hoop Christenen kwetst?
Ik als (ex)brabander zou er zo voor tekenen om limburg bij vlaanderen te deponeren.quote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Als ajacied moet we jou sowieso boven de rivieren trappen.quote:
Hoe word je een ex-Brabander?quote:Op maandag 21 september 2009 14:46 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik als (ex)brabander zou er zo voor tekenen om limburg bij vlaanderen te deponeren.
quote:
Emigrerenquote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe word je een ex-Brabander?!!!
Dat zijn die falers die naar de randstad verhuizen en hun afkomst verloochenen door geforceerd met een harde 'G' te gaan spreken. Dat ze zich daarmee onsterfelijk belachelijk maken lijkt hen niet te deren.quote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe word je een ex-Brabander?!!!
quote:
vieze patat in puntzak...quote:
Zal jou es in de rivier trappenquote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Als ajacied moet we jou sowieso boven de rivieren trappen.
Sja, je nationaliteit ben je natuurlijk niet zomaar kwijt. Maar iemand die in Amsterdam woont is geen Rotterdammer. Iemand die niet in Brabant woont, die is ook geen Brabander.quote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dus ik ben opeens ook een ex-Brabander?
020 jood.quote:Op maandag 21 september 2009 15:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zal jou es in de rivier trappen![]()
Het is trouwens Ajacied.
Zo helemaar waar!quote:Op maandag 21 september 2009 15:27 schreef Eisoep het volgende:
[..]
vieze patat in puntzak...
geef mij maar een plastic bakje.
dan kan ik zelf in de saus dopen.
het is vet kut eerst zit je helemaal onder de mayo raakt je zak wat leger zit je droge patat te eten.
en zon zak kan ook nog scheruen en dan is het DAS PECH PATAT WEG!
Jij kunt dus gewoon niet eten.quote:Op maandag 21 september 2009 15:27 schreef Eisoep het volgende:
[..]
vieze patat in puntzak...
het is vet kut eerst zit je helemaal onder de mayo raakt je zak wat leger zit je droge patat te eten.
en zon zak kan ook nog scheruen en dan is het DAS PECH PATAT WEG!
En jij ook nietquote:
OT: Belgen zijn cool, TS is pauper huilanderquote:Op maandag 21 september 2009 15:27 schreef Eisoep het volgende:
[..]
vieze patatfriet in puntzak...
het is vet kut eerst zit je helemaal onder de mayo raakt je zak wat leger zit je droge patatfriet te eten.
en zon zak kan ook nog scheruen en dan is het DAS PECH PATATFRIET WEG!
praktisch Zeeland? wtf lul jij nou weer.quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
020 jood.
Waalwijk is trouwens praktisch Zeeland. Dus ik begrijp je identiteitscrisis.
Dus ik ben opeens geen Brabander meerquote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef TallMan het volgende:
[..]
Sja, je nationaliteit ben je natuurlijk niet zomaar kwijt. Maar iemand die in Amsterdam woont is geen Rotterdammer. Iemand die niet in Brabant woont, die is ook geen Brabander.
Een prognose? Weet je dat zeker?quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Beetje lafjes, dat wel.
NEE!quote:
Vlamingen zijn dus echt GEEN hollandersquote:Op maandag 21 september 2009 19:58 schreef J.Herrer het volgende:
Belgie
Nederlanders en Fransen die samenwonen
Zelfde geld voor fietspaden daarquote:Op maandag 21 september 2009 19:58 schreef Kriegel het volgende:
Ik liep daar zo op de stoep... en toen was er geen stoep!![]()
nog altijd beter dan 'n landnaam die refereert naar 'n anusquote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Acinonyx het volgende:
Een volk vereren dat een pissende kleuter als nationale mascotte heeft
Nederland is Vlaams voor anus ?quote:Op maandag 21 september 2009 20:51 schreef misteriks het volgende:
[..]
nog altijd beter dan 'n landnaam die refereert naar 'n anus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |