Doe ik ook!quote:
True that.quote:Op zondag 20 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je neemt er geen, je wordt verliefd!
Liefdequote:Op zondag 20 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je neemt er geen, je wordt verliefd!
Ik wilde er wel iets op zeggen, maar de 'jongens' zijn in de meerderheid hier, dus waarschijnlijk word ik alleen maar afgezeken danquote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
Ik denken dat ik een leuk onderwerp voor discussie opwierp, maar nee.
Wat, dat Nederlandse vrouwen kut zijn? Klopt toch ook gewoon.quote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
Ik denken dat ik een leuk onderwerp voor discussie opwierp, maar nee.
Ja, dat vermoed ik ook.quote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets op zeggen, maar de 'jongens' zijn in de meerderheid hier, dus waarschijnlijk word ik alleen maar afgezeken dan.
Allure is een meisjequote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets op zeggen, maar de 'jongens' zijn in de meerderheid hier, dus waarschijnlijk word ik alleen maar afgezeken dan.
Dus je doet er zelf net zo hard aan meequote:Op zondag 20 september 2009 16:02 schreef jordeeeh het volgende:
Ja, waarom proberen jullie nou iedere keer weer de strijd aan te gaan?Ik win toch wel.
Wat een zelfhaat.quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, dat Nederlandse vrouwen kut zijn? Klopt toch ook gewoon.
MAAR ALLURE VERTEL HET ONS TOCH!!! HOUDT ONS NIET LANGER IN SPANNING.quote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms. So?quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus je doet er zelf net zo hard aan mee
Echte liefde bestaat niet.quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen tijd voor?
Whehehe.quote:
You're not that special.quote:Op zondag 20 september 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als een uitzondering die de regel bevestigt.
quote:
Ja neem me vooral vet serieusquote:Op zondag 20 september 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Nee, maar scheer even een geslacht over een kam.Hoe simpel.
Dat deed je net ook bij mij met m'n 'Vriendinquote:Op zondag 20 september 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja neem me vooral vet serieus![]()
Nee, hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaan we weer bitchen Fas?Geil! Bring it!
Liefquote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat ik anderhalve week geleden collecte heb gelopen voor de kankerbestrijding
Ik moest lachen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat ik anderhalve week geleden collecte heb gelopen voor de kankerbestrijding
Ja, ik wilde het net editen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja neem me vooral vet serieusen nu je het zegt, Nederlandse vrouwen gelden ongetwijfeld als een heel geslacht ja
!
Wat een kankerfonds.quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
Was zaterdagochtend wel mooi, btw. Ik was met m'n vriendin met wat vrienden bij een housewarmingparty van een vriend van me, zaten we aan het ontbijt, zat ze mij constant te dissen.En m'n vrienden haar maar aanmoedigen.
Neen, restecp.quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Wacht, ik PM je even.
Dat geeft niets.quote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
Oh Bt, ik wilde in je topic reageren, maar ik ben geen pubert.
hahahahahahahahahahh, werken op zondag, godver wat kut moet dat zijnquote:Op zondag 20 september 2009 16:24 schreef jordeeeh het volgende:
Zucht, zo weer werken
Zal wel weer teringdruk zijn met de voetbal enzoT 1e + 2e moeten beiden thuis.
Dat stemmetje van Kiara als ze zingtquote:
De 1e 30 seconden zijn vetquote:Op zondag 20 september 2009 16:26 schreef IQM het volgende:
[..]Ik vind die eerste twee seconden altijd zo briljant op m'n mp3-speler. "NAAAAAAAH!!!"
quote:Op zondag 20 september 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
That reminds me, dat ik binnenkort maar 's The Lion King moet gaan kijken. En Aladdin.![]()
![]()
2 had ik van de week al gekeken. Wat zijn nog meer vette Disney films?quote:
Ga naar de Appie.quote:Op zondag 20 september 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Zeg bt, weet je ook hoe duur ze zijn?
TLK 2 heb ik nooit gezien, geloof ik. En dat wil ik ook zo houden, geloof ik.quote:Op zondag 20 september 2009 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
2 had ik van de week al gekeken. Wat zijn nog meer vette Disney films?
Da's een van de weinige musicals die ik graag had gezien.quote:Op zondag 20 september 2009 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben naar lion king the musical in londen geweest, dat was echt super vet
Het is zondag, kut. Die is dicht.quote:Op zondag 20 september 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga naar de Appie.
[..]
TLK 2 heb ik nooit gezien, geloof ik. En dat wil ik ook zo houden, geloof ik.
ALADDIN!!!!
Ik heb nog videobandenquote:Op zondag 20 september 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
That reminds me, dat ik binnenkort maar 's The Lion King moet gaan kijken. En Aladdin.![]()
![]()
Ik heb ook lion king op videoquote:Op zondag 20 september 2009 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog videobanden![]()
Daar kon je tenminste nog dat 'brein'-gezeur doorspoelen.
Ik heb hier alleen geen videorecorder.quote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef Devvie het volgende:
Gister bekogeld met longdrinkglazen toen we weggingen van een feestje
Wij hadden alle Disney films op videobandquote:Op zondag 20 september 2009 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog videobanden![]()
Daar kon je tenminste nog dat 'brein'-gezeur doorspoelen.
Ik heb Timon & Pumbaa avonturen op vhsquote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wij hadden alle Disney films op videoband
Bijna allemaal dan, wel heel veel.
Ja wij ook veel..quote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wij hadden alle Disney films op videoband
Bijna allemaal dan, wel heel veel.
Downloaden dan!quote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
Ik wilde net de Lion King-dvd bestellen, lees ik ergens dat ze die pas weer in 2012 beschikbaar stellen.Marketing, shizzle een beetje exclusief houden, om de zoveel jaar opnieuw uitbrengen... Disney.
Aldaddin, Mulanquote:Op zondag 20 september 2009 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wij ook veel..
De kleine zeemeermin, Aladin, Belle en het Beest, Fantasia, Frank en Frey (?), Lion King 1 en 2....
Haha inderdaad. Ik sla vandaag over, dus dat is al 1 maaltijd minderquote:Op zondag 20 september 2009 16:24 schreef jordeeeh het volgende:
Zucht, zo weer werken
Zal wel weer teringdruk zijn met de voetbal enzoT 1e + 2e moeten beiden thuis.
Owja, pest joost er ff mee dat ie gisteren de auto heeft ondergekotst.quote:
Frank & Frey is zo zieliiiiigquote:Op zondag 20 september 2009 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wij ook veel..
De kleine zeemeermin, Aladin, Belle en het Beest, Fantasia, Frank en Frey (?), Lion King 1 en 2....
Zal k doen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owja, pest joost er ff mee dat ie gisteren de auto heeft ondergekotst.
Mulan vind ik niet zo veel aan, sorry.quote:
Ja idd, nu heb ik zin om te kijken....quote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Frank & Frey is zo zieliiiiig
Ik heb em een maand geleden weer gezien.quote:Op zondag 20 september 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
![]()
Owja, 101 dalmatiers heb ik ook nog.quote:
Genoeg geshopt voor vandaag.quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Genoeg gewerkt voor vandaag.
Wijf.quote:Op zondag 20 september 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genoeg geshopt voor vandaag.
Zometeen koken.
Het is patat !quote:
Ja, leuk ik ook, op mn bankrekening, maar dat spaar ik.quote:
patatquote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoef geen patat, genoeg gehad tijdens het werk.
Ik heb ook meer wat niet op mijn rekening staat.quote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, leuk ik ook, op mn bankrekening, maar dat spaar ik.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef Siniti het volgende:
Wat zien moslimvrouwen er raar uit als ze nette kleding aan hebben
leugens !quote:
wellusquote:
Ben je niet gewend, he?quote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef Siniti het volgende:
Wat zien moslimvrouwen er raar uit als ze nette kleding aan hebben
Ja, maar wel een die perfect snitzels kan bakken.quote:
Fritzlschs.quote:Op zondag 20 september 2009 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wel een die perfect snitzels kan bakken.
Whut?quote:
Er was nog een feestje 10meter verderop, aan de andere kant van de slootquote:Op zondag 20 september 2009 16:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.
Echt weer iets voor polen hequote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er was nog een feestje 10meter verderop, aan de andere kant van de slootEn dat waren allemaal polen oid
Die glazen vlogen vlak langs mijn hoofd en een paar keer vol op een auto![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er was nog een feestje 10meter verderop, aan de andere kant van de slootEn dat waren allemaal polen oid
Die glazen vlogen vlak langs onze hoofden en vol op een auto![]()
quote:
Heuh?quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
bluf dak me da kratje he water in spring
- ...
5 euro
- hebk nie
Monoloog?quote:
Oh dat ze die bierflesjes in t zwembad smijten?quote:
Ja, dat hij met dat kratje in het water springt en die bierflesjes bovenkomen maar hij nietquote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh dat ze die bierflesjes in t zwembad smijten?
Dat heb ik wel gezien
Dat was wel leukquote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat hij met dat kratje in het water springt en die bierflesjes bovenkomen maar hij niet
Oh oke.quote:
Wil je het delen?quote:Op zondag 20 september 2009 17:54 schreef iszinloos het volgende:
Gisteren heb ik de raarste uitgaansavond/nacht in mijn leven meegemaakt.![]()
Ik ben gewoon nog steeds geschokt.
Polen hotel.quote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die glazen vlogen vlak langs onze hoofden en vol op een auto![]()
Helleuwwwwquote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Dqod het volgende:
Maarre.. HOI IEDEREEN SNOETJES ETC![]()
ALLES GOED?
quote:
vertelquote:Op zondag 20 september 2009 17:54 schreef iszinloos het volgende:
Gisteren heb ik de raarste uitgaansavond/nacht in mijn leven meegemaakt.![]()
Ik ben gewoon nog steeds geschokt.
Dat was het enige goede antwoord !quote:
Ik wist het.quote:Op zondag 20 september 2009 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was het enige goede antwoord !
quote:
Het raam openen en weg pleuren dan.quote:Op zondag 20 september 2009 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We hebben een nieuwe huistelefoon en dat ding heeft alleen maar irritante ringtones
Ik haat die momenten.quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat als ik met 4EBE zou praten er echt van die awkward stille momenten komen midden in een gesprek.
quote:
Laten we het er op houden dat me meerderen onzedelijke voorstellen van een ranzige aard ,zijn gedaan.quote:
True.quote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik haat die momenten.Dan ga je maar iets zeggen om die stilte te doorbreken, maar die opmerking slaat dan meestal nergens op. [ afbeelding ]
Dat wekt de nieuwsgierigheid alleen maar meer op!!!quote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Laten we het er op houden dat me meerderen onzedelijke voorstellen van een ranzige aard ,zijn gedaan.
Je bent verkracht door SM-meester Henk?quote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Laten we het er op houden dat me meerderen onzedelijke voorstellen van een ranzige aard ,zijn gedaan.
WAT IS ER MIS MET EEN MOMENT VAN STILTE?quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat als ik met 4EBE zou praten er echt van die awkward stille momenten komen midden in een gesprek.
"Lekker weertje he?"quote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik haat die momenten.Dan ga je maar iets zeggen om die stilte te doorbreken, maar die opmerking slaat dan meestal nergens op. [ afbeelding ]
Dat is het meest verschrikkelijke. "Waar denk je aan"quote:Op zondag 20 september 2009 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET EEN MOMENT VAN STILTE?
![]()
![]()
![]()
Dan denk ik na, hoor.
Dat is mijn probleem niet.quote:Op zondag 20 september 2009 18:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wekt de nieuwsgierigheid alleen maar meer op!!!
quote:Op zondag 20 september 2009 18:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent verkracht door SM-meester Henk?
Ja, dan moet ik allemaal weer dingen gaan verzinnen...quote:Op zondag 20 september 2009 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is het meest verschrikkelijke. "Waar denk je aan"
![]()
![]()
Hou je bek ik heb een trauma.quote:Op zondag 20 september 2009 18:06 schreef Siniti het volgende:
iszinloos
"Er is een heleboel gebeurt maar ik vertel het niet hoor maar het was wel superraar!"
Aandachtshoer
Zooooquote:Op zondag 20 september 2009 18:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem niet.![]()
[..]
![]()
Nee 2 gasten wilde dat ik met hun en hun 2 vriendinnen mee naar huis ging.
Diversen handeling werden uitgebreid besproken.![]()
Het kwam neer op een fucking orgy.
I was not amused ....
Geil.quote:Op zondag 20 september 2009 18:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem niet.![]()
[..]
![]()
I was not amused ....
Huuuuuuuuquote:Op zondag 20 september 2009 18:08 schreef iszinloos het volgende:
![]()
I was not amused ....
Die is ook best droog iddquote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)the-block-deel-9-162
je komt met oude shitquote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)the-block-deel-9-162
True thatquote:Op zondag 20 september 2009 18:19 schreef iszinloos het volgende:
Die trailer voor het nieuwe seizoen is echt de shit trouwens.
http://www.flabber.nl/lin(...)eizoen-new-kids-2924
Eigenlijk heb je helemaal gelijk.. Maar toch moest ik er soms wel een beetje om lachenquote:Op zondag 20 september 2009 18:19 schreef Mozy het volgende:
IK VIND MIJZELF GRAPPIG DUS MAAK IK EEN TV PROGRAMMA WAAR IK IEDEREEN VERKETE MONGOL NOEM MAAR IK BEN ZELF EEN KLAPJOSTI DURR HURR.
Nou ja, zolang je Adje maar niet grappig vind.quote:Op zondag 20 september 2009 18:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je helemaal gelijk.. Maar toch moest ik er soms wel een beetje om lachen
Is dat erg? Ja zeker?
Beetje apart indeedquote:Op zondag 20 september 2009 18:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je Adje maar niet grappig vind.
Die gast moet gehandicapt spelen omdat anders mensen hem niet grappig vinden. Dat is pas triest.
Jouw vriendin is de hoofdoorzaak van impotentie.quote:Op zondag 20 september 2009 18:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vriendin is uitgewoond door een neger.
Geen wonder dat ik erectie problemen heb.quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jouw vriendin is de hoofdoorzaak van impotentie.
Willen we dat weten?quote:Op zondag 20 september 2009 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik erectie problemen heb.
Ik beken het ook niet, droeftoeterquote:Op zondag 20 september 2009 18:27 schreef Mozy het volgende:
Maar je ontkent niet dat ze is uitgewoond door een neger.
Stilzwijgen is instemmen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik beken het ook niet, droeftoeter.
"Geen wonder dat ik erectie problemen heb"quote:
Laat maar.quote:Op zondag 20 september 2009 18:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Geen wonder dat ik erectie problemen heb"
Dat las ik.. Wat heb ik over t hoofd gezien dan?
Kamperquote:Op zondag 20 september 2009 18:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stilzwijgen is instemmen.
En wees eens origineel met je woordjes. Kamper.
Ben je jaloers ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kamper![]()
Met je schoenmaat 48,5_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach gutquote:
De voordelen wegen op tegen de nadelen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik hoef tenminste geen wegenbelasting te betalen voor mijn voeten
quote:Op zondag 20 september 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
De voordelen wegen op tegen de nadelen.
En de voordelen zijn? Je valt minder snel om als je dronken bent?quote:Op zondag 20 september 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
De voordelen wegen op tegen de nadelen.
Onder andere.quote:Op zondag 20 september 2009 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En de voordelen zijn? Je valt minder snel om als je dronken bent?
Heujjjjquote:
Ook goed.quote:Op zondag 20 september 2009 18:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[..]
MozyGoed, met jou?
Sinds wanneer zit jij hier.
Jij bent nog meerquote:Op zondag 20 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook goed.
En sinds een weekje of 2. De PUB isgeworden.
Mooizo.quote:Op zondag 20 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook goed.
En sinds een weekje of 2. De PUB isgeworden.
E-eyyyyyyyquote:
Inderdaad. En de users worden achterlijker met de dag.quote:Op zondag 20 september 2009 18:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mooizo.
Oh.Oké. Het is al een tijdje:
Joah, dat heb ik al ergens gehoord jaquote:Op zondag 20 september 2009 18:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wist jij dat Marnix nu in de mac werkt?
Eens.quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. En de users worden achterlijker met de dag.
Die hoer van jou zit toch ook in de pub-sc? Zo ja, dan heb je gelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. En de users worden achterlijker met de dag.
Oké.quote:Op zondag 20 september 2009 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joah, dat heb ik al ergens gehoord ja
Dude! Normaal over Chai.quote:Op zondag 20 september 2009 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die hoer van jou zit toch ook in de pub-sc? Zo ja, dan heb je gelijk.
Nou. Die gaan ook langzamerhand achteruit.quote:Op zondag 20 september 2009 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel het oude groepje geweldig blijft.
Yeahhh..quote:
Marnix zien of sprekenquote:Op zondag 20 september 2009 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké.Zie of spreek je m nog wel eens?
Mijn hoer?quote:Op zondag 20 september 2009 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BB & Blax?quote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou. Die gaan ook langzamerhand achteruit.
Houden zo.quote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Marnix zien of spreken![]()
Ik zie die gast noooit meer joh
goed hoor!, rustig weekend gehad?quote:
Jezus, waarom moet je mij er nou weer bij halen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dank je wel.quote:
Jaaa. Leuk weekend gehad.quote:Op zondag 20 september 2009 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
goed hoor!, rustig weekend gehad?
Fokpimp.quote:
Chai.quote:Op zondag 20 september 2009 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus, waarom moet je mij er nou weer bij halen.
Oude groepje?quote:Op zondag 20 september 2009 18:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jordy, Desunoto zo nu en dan. Leon die zich als een kleuter gedraagt. etc
Ik ook niet.. Is dat erg dan?quote:Op zondag 20 september 2009 18:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oude groepje?
Die mensen hebben nog geen enkele fokker gemeet. Behalve Léon.Die is tof, maar heeft het gewoon een beetje hoog in zn bolletje gekregen door modschap.
Omdat het kan.quote:Op zondag 20 september 2009 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus, waarom moet je mij er nou weer bij halen.
Voor mij waren zij deel van het oude groepjequote:Op zondag 20 september 2009 18:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oude groepje?
Die mensen hebben nog geen enkele fokker gemeet. Behalve Léon.Die is tof, maar heeft het gewoon een beetje hoog in zn bolletje gekregen door modschap.
Ahh okquote:Op zondag 20 september 2009 18:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Maar de oude garde van PUB is al op vele meets geweest.
Neejoh. Echt oude zijn BB, Blax, Lis, Xbox enzulks.quote:Op zondag 20 september 2009 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voor mij waren zij deel van het oude groepje.
Leon is wel tof, maar hij is veel te veel kinderachtig.
Ben ik ook.quote:
Goedenavondquote:Op zondag 20 september 2009 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Sjonge, ik dacht ik ga even eten meteen 4 pagina's derbij!
wat heb je gehad?quote:Op zondag 20 september 2009 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Sjonge, ik dacht ik ga even eten meteen 4 pagina's derbij!
waar is dat en wanneer?quote:
Oh. Oké.quote:Op zondag 20 september 2009 18:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Leon heeft gevraagd of Chai wilde komen, en ze MOEST mij dan ook meenemen.
Uh, nee? Ik mag ook best alleen komen hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 18:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Leon heeft gevraagd of Chai wilde komen, en ze MOEST mij dan ook meenemen.
En hij heeft mij weleens vaker gedwongen hem te bellen als ik in Deventer was.quote:
Lekker.. Ik ga straks ook friet etenquote:
Oké dan.quote:Op zondag 20 september 2009 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
En hij heeft mij weleens vaker gedwongen hem te bellen als ik in Deventer was.
maar dat deed ik nooit.
Kom gewoon naar de meet.quote:Op zondag 20 september 2009 18:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil hem wel meeten, maar niet in mijn eentje.
quote:Op zondag 20 september 2009 18:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jordy, Desunoto zo nu en dan. Leon die zich als een kleuter gedraagt. etc
Omdat ik geen puber ben.quote:Op zondag 20 september 2009 18:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stairway 2 Okt.
Maar dat was geen antwoord op mn vraag.
90% in PUB is geen puber.quote:Op zondag 20 september 2009 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Omdat ik geen puber ben.
Whyquote:Op zondag 20 september 2009 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Daar zit ik al helemaal niet meer op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |