Doe ik ook!quote:
True that.quote:Op zondag 20 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je neemt er geen, je wordt verliefd!
Liefdequote:Op zondag 20 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je neemt er geen, je wordt verliefd!
Ik wilde er wel iets op zeggen, maar de 'jongens' zijn in de meerderheid hier, dus waarschijnlijk word ik alleen maar afgezeken danquote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
Ik denken dat ik een leuk onderwerp voor discussie opwierp, maar nee.
Wat, dat Nederlandse vrouwen kut zijn? Klopt toch ook gewoon.quote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
Ik denken dat ik een leuk onderwerp voor discussie opwierp, maar nee.
Ja, dat vermoed ik ook.quote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets op zeggen, maar de 'jongens' zijn in de meerderheid hier, dus waarschijnlijk word ik alleen maar afgezeken dan.
Allure is een meisjequote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets op zeggen, maar de 'jongens' zijn in de meerderheid hier, dus waarschijnlijk word ik alleen maar afgezeken dan.
Dus je doet er zelf net zo hard aan meequote:Op zondag 20 september 2009 16:02 schreef jordeeeh het volgende:
Ja, waarom proberen jullie nou iedere keer weer de strijd aan te gaan?Ik win toch wel.
Wat een zelfhaat.quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, dat Nederlandse vrouwen kut zijn? Klopt toch ook gewoon.
MAAR ALLURE VERTEL HET ONS TOCH!!! HOUDT ONS NIET LANGER IN SPANNING.quote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms. So?quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus je doet er zelf net zo hard aan mee
Echte liefde bestaat niet.quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen tijd voor?
Whehehe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |