Doe ik ook!quote:
True that.quote:Op zondag 20 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je neemt er geen, je wordt verliefd!
Liefdequote:Op zondag 20 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je neemt er geen, je wordt verliefd!
Ik wilde er wel iets op zeggen, maar de 'jongens' zijn in de meerderheid hier, dus waarschijnlijk word ik alleen maar afgezeken danquote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
Ik denken dat ik een leuk onderwerp voor discussie opwierp, maar nee.
Wat, dat Nederlandse vrouwen kut zijn? Klopt toch ook gewoon.quote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
Ik denken dat ik een leuk onderwerp voor discussie opwierp, maar nee.
Ja, dat vermoed ik ook.quote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets op zeggen, maar de 'jongens' zijn in de meerderheid hier, dus waarschijnlijk word ik alleen maar afgezeken dan.
Allure is een meisjequote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets op zeggen, maar de 'jongens' zijn in de meerderheid hier, dus waarschijnlijk word ik alleen maar afgezeken dan.
Dus je doet er zelf net zo hard aan meequote:Op zondag 20 september 2009 16:02 schreef jordeeeh het volgende:
Ja, waarom proberen jullie nou iedere keer weer de strijd aan te gaan?Ik win toch wel.
Wat een zelfhaat.quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, dat Nederlandse vrouwen kut zijn? Klopt toch ook gewoon.
MAAR ALLURE VERTEL HET ONS TOCH!!! HOUDT ONS NIET LANGER IN SPANNING.quote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms. So?quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus je doet er zelf net zo hard aan mee
Echte liefde bestaat niet.quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen tijd voor?
Whehehe.quote:
You're not that special.quote:Op zondag 20 september 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als een uitzondering die de regel bevestigt.
quote:
Ja neem me vooral vet serieusquote:Op zondag 20 september 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Nee, maar scheer even een geslacht over een kam.Hoe simpel.
Dat deed je net ook bij mij met m'n 'Vriendinquote:Op zondag 20 september 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja neem me vooral vet serieus![]()
Nee, hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaan we weer bitchen Fas?Geil! Bring it!
Liefquote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat ik anderhalve week geleden collecte heb gelopen voor de kankerbestrijding
Ik moest lachen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat ik anderhalve week geleden collecte heb gelopen voor de kankerbestrijding
Ja, ik wilde het net editen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja neem me vooral vet serieusen nu je het zegt, Nederlandse vrouwen gelden ongetwijfeld als een heel geslacht ja
!
Wat een kankerfonds.quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
Was zaterdagochtend wel mooi, btw. Ik was met m'n vriendin met wat vrienden bij een housewarmingparty van een vriend van me, zaten we aan het ontbijt, zat ze mij constant te dissen.En m'n vrienden haar maar aanmoedigen.
Neen, restecp.quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Wacht, ik PM je even.
Dat geeft niets.quote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
Oh Bt, ik wilde in je topic reageren, maar ik ben geen pubert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |