quote:Op zondag 20 september 2009 15:28 schreef RayMania het volgende:
De enige plek waar de twee clubs uit het Noorden nog bovenaan op staan is op de landkaart.
Ik moet toch iéts verzinnen manquote:
Maakt ie daar nou het Loser-teken?quote:
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 20 september 2009 15:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Maakt ie daar nou het Loser-teken?
RKCquote:Op zondag 20 september 2009 16:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat gaat er nog onder Groningen en Heerenveen
ach wat maakt het ook uitquote:Real heeft schuld van 327 miljoen
Goedzo mod!quote:
Ik hoorde gister rap das armas voorbij komen in de kroegquote:
Heb je mijn post nog gelezenquote:Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
To rearrange all these thoughts in a moment is suicide
Ja, La Rouxquote:
quote:
En je huiswerk dan?quote:
quote:
Joa ook wel netjes.quote:
Och, dat leren komt wel...quote:
Ja die ga ik hierna nog downloaden. En kijken welke ik 't leukst vind.quote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
sry hoor maar PESFIFA is gewoon stukken beter
Gefeliciteerd.quote:
Sucks. Hier hoef je 3x niet te komen met 8 uur melden, daarna krijg je n brief.quote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja, huiswerk. Morgen weer 8 uur melden omdat we een roosterwijziging hadden en ik dus bij het verkeerde lokaal stond, en daardoor was ik 10 sec te laat bij het goede lokaal.
Hier zetten ze je op de monitor en moet je je ergens melden en dan krijg je corvee.quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sucks. Hier hoef je 3x niet te komen met 8 uur melden, daarna krijg je n brief.
FIFA is beterquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Och, dat leren komt wel...
[..]
Ja die ga ik hierna nog downloaden. En kijken welke ik 't leukst vind.
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Sucks. Hier hoef je 3x niet te komen met 8 uur melden, daarna krijg je n brief.
quote:
Oooh kut.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier zetten ze je op de monitor en moet je je ergens melden en dan krijg je corvee.
Haha oke.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
FIFA is beterIk doe ook fifa.
Vanavond bruinsMorgen pas 12.45 beginnen dus nice
Heb je FIFA 10 al gespeeld? FIFA is PES gewoon voorbij gestreefd hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef pfaf het volgende:
Mensen die denken dat FIFA beter is dan PES...![]()
Priceless.
wtfquote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier zetten ze je op de monitor en moet je je ergens melden en dan krijg je corvee.
Nope. Ik kan me niet voorstellen dat FIFA PES echt voorbij is gegaan....quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb je FIFA 10 al gespeeld? FIFA is PES gewoon voorbij gestreefd hoor
Naar mijn mening welquote:Op zondag 20 september 2009 17:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope. Ik kan me niet voorstellen dat FIFA PES echt voorbij is gegaan....
Tja, bijna niemand meldt zich ook echt 's ochtends en ik denk dat ze dat tegen willen gaan. Toch wel zuur.quote:
Ik wacht even af hoe het met die input lag zit. Verder is het wel een stuk beter dan eerstquote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef pfaf het volgende:
Ik laat me verrassen. Vooralsnog wachten op PES2010 in november.
quote:
Die zijn echt niet goed meer. Aantal maanden terug nog ff wezen kijken bij ze. Maar is niet meer mijn ding.quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Mwhehe om 18:00 naar Osdorp Posse.
SCH komt vanavond op tv. En Fok maakt reclame voor hem.quote:Op zondag 20 september 2009 17:09 schreef Daniane het volgende:
Oke. waarom zie ik overal die advertentie van geboren in een verkeerd lichaam?
En dan wat zeggen over Dioquote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond het optreden van Lady Gaga bij de VMA's tof.
Wat is er mis met Twentequote:Op zondag 20 september 2009 17:19 schreef Breach het volgende:
[..]
[..]
Die zijn echt niet goed meer. Aantal maanden terug nog ff wezen kijken bij ze. Maar is niet meer mijn ding.
Ze hebben iets te vaak, iets teveel mazzel.quote:
Vandaag gewoon dik verdiend gewonnen?quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hebben iets te vaak, iets teveel mazzel.
Van wat ik op youtube hoor ben ik er ook niet weg van, maarja daarna even voetbal kijken en dan terug voor Balkan Beatz en nog wat.quote:Op zondag 20 september 2009 17:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Die zijn echt niet goed meer. Aantal maanden terug nog ff wezen kijken bij ze. Maar is niet meer mijn ding.
Mag dat niet?quote:
Zeg ik dat dan..quote:
Ja.quote:
quote:
Zoals tegen Sporting? Of Marseille? Of Heerenveen?quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hebben iets te vaak, iets teveel mazzel.
Leuke voorstukje...quote:
Nahhhh,quote:Op zondag 20 september 2009 18:15 schreef Houniet het volgende:
[17 - 10] Happy Hardcore - o.a. Lownoise Theo, Dune etc!1
Weet je, normaal vind ik die clipjes die jullie posten niet zo heel tof, maar dit is gewoon jeugdsentiment!quote:Op zondag 20 september 2009 18:15 schreef Houniet het volgende:
[17 - 10] Happy Hardcore - o.a. Lownoise Theo, Dune etc!1
Ik ga naar een discotheek/dancing of wat het ook isquote:
bijzaak inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2009 18:32 schreef Superheld het volgende:
Ah denk al, een lading aan smileys zal niet voor een avondje uit gaan zijn!
Speciaal voor jou Breach:quote:
Die is wel vet. Al wel een tijdje oud. Maar hij blijft geniaal. Die polonaise ookquote:
Rutger is echt cultquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 18:35 schreef Robinhoo het volgende:
Niet tegen Daniane zeggen he, straks wil ze mij niet meer.
quote:Op zondag 20 september 2009 19:01 schreef Houniet het volgende:
Fuck school, fuck voetbal, nieuwe set opnemen.
Grapjequote:
Supporter is ook het veld opgekomen zo te zien?quote:Op zondag 20 september 2009 19:40 schreef Bananenman het volgende:
Bellamy geeft een supporter een ram in z'n gezicht, aanleiding weet ik niet. Foto met wat meer overzicht:
[ afbeelding ]
Dan zal ik hem ook stoten.quote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef Dos37 het volgende:
Die kerel zal hem wel hebben uitgelachen dat ze nog verloren in de 96ste minuut.
Wat een prachtige wedstrijd zegquote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef Dos37 het volgende:
Die kerel zal hem wel hebben uitgelachen dat ze nog verloren in de 96ste minuut.
Die kerel zal het zijn levenslange stadionverbod wel waard zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef Dos37 het volgende:
En morgen word ik 21 op 21-09 in het jaar '09quote:Op zondag 20 september 2009 20:02 schreef Robinhoo het volgende:
Over paar minuten is het 20:09 20/09 2009
verkapte, "ik wil een verjaardagtopic" post.quote:Op zondag 20 september 2009 20:21 schreef toma het volgende:
[..]
En morgen word ik 21 op 21-09 in het jaar '09
Leuk man! Verjaardagen op maandag zijn alleen wel sufquote:Op zondag 20 september 2009 20:21 schreef toma het volgende:
[..]
En morgen word ik 21 op 21-09 in het jaar '09
tja dat helaas wel. Maar ik heb ook een hekel aan het vieren van m'n verjaardag dus dat komt wel goed uitquote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk man! Verjaardagen op maandag zijn alleen wel suf.
quote:Had je nog naar de foto's gekeken?.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef Kopbal het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat elk vechtpartijtje op een dancefeest op het nieuws komt nu
Ah, bueno. No probquote:Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef toma het volgende:
[..]
tja dat helaas wel. Maar ik heb ook een hekel aan het vieren van m'n verjaardag dus dat komt wel goed uit
[..]
oeps. Denk dat je me daar de komende dagen nog eens voor aan moet spreken dan zal ik er nog eens naar kijken. Ben er wel aan begonnen.
Even kijken. 39:17 minuten. Ben van 21:15 tot 5:30 aanwezig geweest. 7 uur en 15 minuten totaal. minder dan 10%quote:Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef Breach het volgende:
Prosac, serious question. Hoeveel % van de tijd sta jij te filmen op zo'n feest
Oh ja, zijn ook nog filmpjes van.. Ik dansende en wat mensen dom aan het doen. Maar die zet ik niet op Youtube.quote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef Houniet het volgende:
Wij filmen ook altijd veel, alleen staan wij er dan ook op.
Niet echt yt materiaal dan. Maargoed dat wil je dan ook niet, met je hoofd op yt.
Vooral niet met je feesthoofdquote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef Houniet het volgende:
Wij filmen ook altijd veel, alleen staan wij er dan ook op.
Niet echt yt materiaal dan. Maargoed dat wil je dan ook niet, met je hoofd op yt.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh ja, zijn ook nog filmpjes van.. Ik dansende en wat mensen dom aan het doen. Maar die zet ik niet op Youtube.
Sowieso niet man.quote:
Daar wil ik toch ook wel een keertje gaan kijken. Ik ben er sowieso nog nooit geweest, maar dacht voorheen altijd dat er hardstyle gedraaid werd. Maar dat schijnt best mee te vallen dusquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Houniet het volgende:
Binnenkort is The Matrixx weer open!
Aankomend weekendquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Houniet het volgende:
Binnenkort is The Matrixx weer open!
Die beelden zijn van tijdens chuckie, maar de verkeerde muziek staat eronder.quote:Op zondag 20 september 2009 21:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Deze beelden zijn toch van de after?
Mén daar moet je een keer heen! Wat een sensatiequote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar wil ik toch ook wel een keertje gaan kijken. Ik ben er sowieso nog nooit geweest, maar dacht voorheen altijd dat er hardstyle gedraaid werd. Maar dat schijnt best mee te vallen dus
Zegt me wel wat, alleen kan het zo niet voor de geest halen.quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Aankomend weekendWil denk ik naar die Ibiza-avond, lijkt me wel een keer leuk...
Ben jij bekend met Baskerville? Man, wat een bagger
Doen we.quote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Breach het volgende:
@Houniet, geef het maar een keer aan als er een mooie avond is
Dat had ik eigenlijk moeten filmen dat gesprek met die gast. Zo blij en happy als hij was dat hij iemand van tv had ontmoet.quote:
Succesquote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef borisz het volgende:
Maar eens een UMLproggie van het net geplukt.
Moet voor Informatiesystemen een activity diagram in elkaar draaien.
Gelukkig heb ik nog een paar dagen, het is niet veel maar het is zo'nquote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes.
Ik moet voor morgen nog een discussie artikel schrijven, alleen helemaal geen zin in.
Zwembad mocht wel wat schoner.quote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_ben_kitty_lea.html
Mij niet opgevallen.quote:
godverdomme.quote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_ben_kitty_lea.html
NFLquote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Superheld het volgende:
Er is echt geen flikker op tv, ongeïnspireerde bagger.
Gelukkig nog genoeg series die ik moet gaan kijken.
quote:
nee ik zit achter m'n bureau. Maar ik kreeg spontaan een stijve wiener schnitzel.quote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
. Je zit beneden bij je ouders?
quote:
Beagle op NL2quote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Superheld het volgende:
Er is echt geen flikker op tv, ongeïnspireerde bagger.
Gelukkig nog genoeg series die ik moet gaan kijken.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:38 schreef toma het volgende:
[..]
nee ik zit achter m'n bureau. Maar ik kreeg spontaan een stijve wiener schnitzel.
Maar die laatste is niet veel?quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Bananenman het volgende:
Ik kijk echt al de hele dag voetbal, het begint een beetje zielig te worden. Van Ajax naar de derby van Manchester (had ik opgenomen) naar Real Madrid en nu PSG - Lyon![]()
pHquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef RayMania het volgende:
Mijn God, dat Engels van Rob Geus.
"In my test, the PH (PEE HAA) is too high"
Doe niet zo verzuurd.quote:
Heerlijk vermaak. Dat troublegezin daarnetquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef RayMania het volgende:
Mijn God, dat Engels van Rob Geus.
"In my test, the PH (PEE HAA) is too high"
Met wat Engelse scholing had hij vast Pi Aids gezegdquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef RayMania het volgende:
Ik moet nog steeds lachen. Peee Haaa.
Put your handen up voor Pi Aids!quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met wat Engelse scholing had hij vast Pi Aids gezegd
Valt erg tegen, Ray.quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef RayMania het volgende:
Even kijken of GGG wat is. Joling & Gordon was hilarisch. Dat moet echt terugkomen.
Geen blindleggers?quote:
hehe dat heb ik ook, heerlijke foute humor.quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen blindleggers?
Ik denk dat ik binnenkort weer al die DVD's ga kijken. Kun je me serieus opvegen en dozen wel tissues geven.
Nah ja, tis niet dat zn humor weg is. Maar je hoeft niet meer aan het zuurstof zeg maar.quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen blindleggers?
Ik denk dat ik binnenkort weer al die DVD's ga kijken. Kun je me serieus opvegen en dozen wel tissues geven.
Haha, ik ken het.quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Bananenman het volgende:
Ik kijk echt al de hele dag voetbal, het begint een beetje zielig te worden. Van Ajax naar de derby van Manchester (had ik opgenomen) naar Real Madrid en nu PSG - Lyon![]()
"Kun jij niet lekker gaan spelen. Op de A2".quote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
hehe dat heb ik ook, heerlijke foute humor.
"Wat zit je toch ook slecht in elkaar dikke draak"
Dat je terugdenkt. Wát heb ik vandaag eigenlijk gedaan naast sport kijken en internet?quote:
Gisteren bij de plaatselijke vv voetbal gezien vanaf ongeveer 12 uur, daarna Heracles, AZ en Barca. Toen een gat in m'n geheugen gezopen, zodat ik van de nacht ook weinig meer weet en dus vandaag van 1 uur tot nu voetbal gekeken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat je terugdenkt. Wát heb ik vandaag eigenlijk gedaan naast sport kijken en internet?.
Ja, en bedankt. Nu moet ik weer verplicht 20 minuten kijken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef RayMania het volgende:
Ik ga echt helemaal stuk hier. Dat met die planten ook.
2:13 van het eerste filmpje. Echt hilarischquote:Op zondag 20 september 2009 22:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, en bedankt. Nu moet ik weer verplicht 20 minuten kijken.
Maar ik moet er ook serieus om lachen met tranen en alles erbij he.quote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
2:13 van het eerste filmpje. Echt hilarisch.
Dit is echt mijn humor. Dat ordinaire gedoe, dat boeren, die woordgrappen, die lach van Joling.quote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik moet er ook serieus om lachen met tranen en alles erbij he.
Bij mij is het vooral de woordgrappen en het eeuwige geklaag wat ik herken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is echt mijn humor. Dat ordinaire gedoe, dat boeren, die woordgrappen, die lach van Joling.
"Lekkere komkommer. Heeft moeder jullie gestuurd".
Ben toch hulpvaardig, lief joodje van me. Is de enige tijd die ik weet voor MotD.quote:Op zondag 20 september 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe eens hulpvaardiger, blauwe kakkerlak.
DLNAquote:Op maandag 21 september 2009 07:56 schreef Breach het volgende:
Luitjes, help mij eens met het volgende probleem. Ik wil series/films, die ik digitaal heb, kijken op mijn tv.
Nu zijn daar een aantal oplossingen voor, ik weet dat Prosac bijvoorbeeld zo'n mediaplayer heeft. Wat is nou de meest handige oplossing..?
PS3.quote:Op maandag 21 september 2009 07:56 schreef Breach het volgende:
Luitjes, help mij eens met het volgende probleem. Ik wil series/films, die ik digitaal heb, kijken op mijn tv.
Nu zijn daar een aantal oplossingen voor, ik weet dat Prosac bijvoorbeeld zo'n mediaplayer heeft. Wat is nou de meest handige oplossing..?
Zo'n mediaplayer is handig, maar als je pc dicht genoeg bij je tv staat, kun je eventueel een kabel tussen beide verbinden en je tv aanmerken als 2e scherm.quote:Op maandag 21 september 2009 07:56 schreef Breach het volgende:
Heb UFC bij mn ouders laten liggen, dus kan pas zaterdag kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef sjimz het volgende:
Breach, heb je UFC 103 en TUF 10 e1 al gezien trouwens?
Je moet het ook even aankondingen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gefeliciteerd toma!
Toen ik jarig was had maar 1 iemand me gefeliciteerd hierLaat wel weer zien wie je echte vrienden zijn.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Robinhoo het volgende:Enge kat 18 september
Naja nog gefeliciteerd.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je moet het ook even aankondingen.
quote:
Dat was wel heel sneaky zeg.quote:
Ja puh, ik dacht dat jullie wel elke dag in de profielen keken of de verjaardagen van users in je agenda zetten ofzo...quote:
Toma kondigde het gisteren dan ook heel sneaky tussen de regels door aan.quote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gefeliciteerd toma!
Toen ik jarig was had maar 1 iemand me gefeliciteerd hierLaat wel weer zien wie je echte vrienden zijn.
Ja, stik er dan maar in hoor, dan vergeet ik het volgend jaar ook nietquote:
Jij bent toch wel van dat geen woorden, maar daden? Blijkbaar niet dus.quote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef Kopbal het volgende:
En iedereen hier in dit topic alvast gefeliciteerd. Heb ik dat alvast gehad.
Straks werken, zo hard geen zin in
Tot februari m'n tijd uitzitten in een magazijn waar ik hersenloos werk ga doen, ik heb wel eens betere vooruitzichten gehad inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij bent toch wel van dat geen woorden, maar daden? Blijkbaar niet dus.
Je bent serieus niet de eerstequote:Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Prosac het volgende:
Alvast gefeliciteerd voor volgend jaar EnGCatjuh!
dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn leraar wiskunde noemde me vandaag zeer intelligent!!1
op cynische toon?quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn leraar wiskunde noemde me vandaag zeer intelligent!!1
Nee, dat was nog het grappigste. Want ik koos juist de makkelijke weg omdat ik de moeilijke waarschijnlijk fout zou doen en toen was ik de enige die heb op die makkelijke manier deed en vond ie me dus slimquote:
dankjequote:Op maandag 21 september 2009 16:29 schreef Suijk het volgende:
Feli aan iedereen die ooit nog jarig gaat zijn en aan diegenen bij wie ik het ooit ben vergeten.
Nou vertel jongen, wat heb je vanochtend op? Een frietje joppie?quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Breach jij vond knakworsten met curry 's op witte broodjes ochtends al een rare eetgewoonte hè.
wtfquote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Breach jij vond knakworsten met curry 's op witte broodjes ochtends al een rare eetgewoonte hè.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Croissants gevuld met paprikachips en een glas beerenburg jus d'orange.quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtfWaar is de tijd gebleven dat mensen gewoon bruin brood met kaas namen s'ochtends vroeg.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:46 schreef Breach het volgende:
Ik post m lekker gewoon nog een keer.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Croissants gevuld met paprikachips en een glas beerenburg jus d'orange.
Zullen wel wat artikelen zijn geweest vorig jaar met HSV-Ajax lijkt me. Bild enzo even zoeken?quote:Op maandag 21 september 2009 18:04 schreef Daniane het volgende:
Voor mijn Duits mondeling in Februari moet ik een Duits artikel meenemen, waarover het dan zal gaan.
Mijn keuze is natuurlijk gevallen op een artikel van Ajax.
Dus ik ga een artikel zoeken.
Bezoeken jullie Duitse sites en hebben jullie ooit een leuk artikel over Ajax gelezen, let me know, misschien gebruik ik hem wel.
http://www.topnews.de/ree(...)en-in-hamburg-327127quote:Op maandag 21 september 2009 18:04 schreef Daniane het volgende:
Voor mijn Duits mondeling in Februari moet ik een Duits artikel meenemen, waarover het dan zal gaan.
Mijn keuze is natuurlijk gevallen op een artikel van Ajax.
Dus ik ga een artikel zoeken.
Bezoeken jullie Duitse sites en hebben jullie ooit een leuk artikel over Ajax gelezen, let me know, misschien gebruik ik hem wel.
Twee handen één buik Superheldje van mequote:Op maandag 21 september 2009 18:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zullen wel wat artikelen zijn geweest vorig jaar met HSV-Ajax lijkt me. Bild enzo even zoeken?
Kan er ook maar weer van één komen natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 18:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
http://www.topnews.de/ree(...)en-in-hamburg-327127
http://www.popcornhour.com/onlinestore/quote:Op maandag 21 september 2009 07:56 schreef Breach het volgende:
Ik wel. Smullen weer.quote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef sjimz het volgende:
Breach, heb je UFC 103 en TUF 10 e1 al gezien trouwens?
Zo'n ding heb ik eigenlijk ook in gedachten. Maar zijn die dingen ook hier te koopquote:Op maandag 21 september 2009 18:22 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.popcornhour.com/onlinestore/
http://www.mp3shop.nl/quote:Op maandag 21 september 2009 18:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik eigenlijk ook in gedachten. Maar zijn die dingen ook hier te koop [ afbeelding ]
Ok thanks. Ik hoorde dat woensdag mn eerste salaris al gestort werd. Dus dat wordt eenmalig goed shoppenquote:Op maandag 21 september 2009 18:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
http://www.mp3shop.nl/![]()
en dergelijke. De mijne gewoon via Marktplaats gekocht.
Ik zit eerste 6-9 maanden in een 'inwerktraject' ik hoef dan bijna nooit naar buiten. Dus vonden zij het nog niet nodig om een lease aan te bieden. En ik heb geen zin om 6-9 maanden met het OV te gaan. Want dan kan ik binnenkort mod worden op VBLquote:
Een Ferrari 205?quote:Op maandag 21 september 2009 18:38 schreef Prosac het volgende:
Mijn nog studerende broertje heeft dit weekend in plaats van een 2e handsje een nieuwe auto gekocht.
Beetje Turkenbakstylo. Maar een Opel Corsa viel in de prijscategorie.quote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef Prosac het volgende:
Nee, waarom ook niet dan.
Wat wordt het?
Zit er al roest op?quote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Beetje Turkenbakstylo. Maar een Opel Corsa viel in de prijscategorie.
terecht, helaasquote:Op maandag 21 september 2009 18:44 schreef sjimz het volgende:
ZUU is al weer dicht.
Dankje.quote:Op maandag 21 september 2009 18:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zullen wel wat artikelen zijn geweest vorig jaar met HSV-Ajax lijkt me. Bild enzo even zoeken?
Dankjeeequote:Op maandag 21 september 2009 18:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
http://www.topnews.de/ree(...)en-in-hamburg-327127
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |