als ie morgen nou eens begint met het afbouwen van de A4quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:47 schreef Prosac het volgende:
Eurlings
Jammer dat het van Barcelona isquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga zo naar excursie.![]()
Vanmiddag krijg ik uitshirt van Barca met Ibrahimovic , nr 9 achterop
Damzkieee geregeld.
Echt zonde van je geld, je betaald je blauw en echt speciaal is het niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:50 schreef Breach het volgende:
Ik in januari naar London. En een wedstrijd van Chelsea meepakken
Ja nah ja, ben ook geen London fan. Maar maatje vroeg of ik meeging. En hij wil naar Chelsea, vind dat wel prima. Lower leagues vind ik ook leuk. Maar tis allemaal op zaterdag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Echt zonde van je geld, je betaald je blauw en echt speciaal is het niet.
Beter naar clubs in lagere divisies dan chelsea hoor....
Ik ben in het pre-abramovic tijdperk al eens bij Chelsea geweest. In de goeie ouwe tijd van Jimmy Flloyd en Zola.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:50 schreef Prosac het volgende:
Probeer ook een stadium tour te doen bij Chelsea ofzo. Heb ik vorig jaar ook gedaan, erg mooi.
Ik ben daarna na een wedstrijd van Fulham gegaan, veel mooier.
Ik doe dat al meer dan een half jaar niet meer. Het is in een zatte bui soms wel lekker. Maar die smaak 's ochtens is inderdaad alsof je een broodje rat op hebtquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:04 schreef Kopbal het volgende:
Mogguuuh
Rotte donersmaak in m'n mond
Ik ga alleen maar naar Barcelona omdat een bekende daar een half jaar stage loopt. Zou eigenlijk alleen gaan, maar vier maten willen mee en dus gaan we er maar een paar biertjes drinken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja nah ja, ben ook geen London fan. Maar maatje vroeg of ik meeging. En hij wil naar Chelsea, vind dat wel prima. Lower leagues vind ik ook leuk. Maar tis allemaal op zaterdag.
Maar ik heb dat dus bij Barcelona, snap niet dat mensen daar naartoe gaan. Je ziet alleen maar dingen die de hele wereld al gezien heeft. En het sikt van de toeristen. Voor de helft van de kosten zit je in Valencia, en dat is net zo mooi en veel minder toeristisch
Nu heb je er weer tijd voor...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag ook weer een hoop zooi om te kijken. Bones, Dexter, SURVIVOR WOEHOE, Californication, Top Chef, ANTM.
Ik ook, maar goed. Ik was op fuckansie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, lijkt me wel eigenlijk. Moet hem nog steeds kijken.
Maar Survivooooooooor woohoeeeeeeeee.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef Breach het volgende:
Boooooh, die laatste uurtjes wegen zwaar zeg..
@Daggla,Waar was je man?
@BS, is Dark Blue goed te doen?
Photobucket.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Burning Man festival in de VS
.
Zal even wat leuke foto's posten.. Momentje.
Wat is een goeie uploader?.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef Dos37 het volgende:
straks lekker post doen
9christensen was er ook druk mee zag ik
Erg vet. Heb het net als Suijk, in een week of twee, alle drie seizoenen gezien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe vond jij Dexter nou uiteindelijk, Happel?
Nicequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Erg vet. Heb het net als Suijk, in een week of twee, alle drie seizoenen gezien.
WOW. Dat ziet er gaaf uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Man voor....
[ afbeelding ]
De Man na de brand...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt heel rustig en klein, maar het is ENORM GROOT en superdruk. Alleen 's avonds doet mijn cam het niet zo goed...
Oh en deze lekker incognito.
[ afbeelding ]
Goal in life:
Elk jaar naar Burning Man. Wat een vet vet achterlijk vet festival.
Hier ook, ben er nog niet in begonnen alleen. Wel een 'groot' boek vind ik het, niet per sé dik maar wel echt groot qua formaatquote:
Ja dat viel mij ook op. Ik hou niet zo van hardcover boeken en ook nog een losse kant.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hier ook, ben er nog niet in begonnen alleen. Wel een 'groot' boek vind ik het, niet per sé dik maar wel echt groot qua formaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Zo duur was het nietquote:
Nah.quote:
quote:
Dittemquote:
WTF.quote:
Goh, bestaat dat nog, een boek?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hier ook, ben er nog niet in begonnen alleen. Wel een 'groot' boek vind ik het, niet per sé dik maar wel echt groot qua formaat
Jij word toch wel de volgende hè?quote:Ik zie dat Happeltje eindelijk blauw is trouwens, cheers mate
had haar al eens eerder gezien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
Daggla, is dat je vriendin? Wat een mooie vrouw zeg
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:51 schreef Robinhoo het volgende:
Lol Palmboom313 is 23, had jonger gedacht
Nee zag het toevallig in zijn fobo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Grulez het volgende:
Ben je (edit. nog lang niet) jarig ofzo?
Ho ho, dan moet je er nog wel bij zeggen dat je klaar bent om jezelf voor een trein te storten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:02 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb me toch een kutdag. printer werkt niet, fatal error in het systeem nadat ik een standaard taak wil uitvoeren, m'n werk is niet af, geen tijd voor de werkborrel en als klap op de vuurpijl zijn ze vergeten m'n salaris te storten van vorige week waardoor ik lekker blut ben. Raymania is er niets bij.
Stel je niet aan, ga zuipen, neuk een sletje en lach om werk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:59 schreef Aanvoerder het volgende:
wat een ongelofelijke kutdag zonder einde. serieus zin om iets te slopen of in janken uit te barsten.
Dit moest ik zeggen van hemquote:
Alleen wat op Helmond. De rest vond ik niet bijster interessant en heb ik dus met rust gelaten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:29 schreef denthemen het volgende:
Happel, nog wat lopen wedden voor deze avond?
Heb geld staan op Willem II icm Telstar en Dordrecht icm Agovv
ok baas.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ga zuipen, neuk een sletje en lach om werk.
ibracadabraquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:13 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Geil heur. Vandaag gekregen samen met broekje met nr 9.
Bijna m'n vrouw ook..quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
Daggla, is dat je vriendin? Wat een mooie vrouw zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |