WOW. Dat ziet er gaaf uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Man voor....
[ afbeelding ]
De Man na de brand...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt heel rustig en klein, maar het is ENORM GROOT en superdruk. Alleen 's avonds doet mijn cam het niet zo goed...
Oh en deze lekker incognito.
[ afbeelding ]
Goal in life:
Elk jaar naar Burning Man. Wat een vet vet achterlijk vet festival.
Hier ook, ben er nog niet in begonnen alleen. Wel een 'groot' boek vind ik het, niet per sé dik maar wel echt groot qua formaatquote:
Ja dat viel mij ook op. Ik hou niet zo van hardcover boeken en ook nog een losse kant.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hier ook, ben er nog niet in begonnen alleen. Wel een 'groot' boek vind ik het, niet per sé dik maar wel echt groot qua formaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Zo duur was het nietquote:
Nah.quote:
quote:
Dittemquote:
WTF.quote:
Goh, bestaat dat nog, een boek?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hier ook, ben er nog niet in begonnen alleen. Wel een 'groot' boek vind ik het, niet per sé dik maar wel echt groot qua formaat
Jij word toch wel de volgende hè?quote:Ik zie dat Happeltje eindelijk blauw is trouwens, cheers mate
had haar al eens eerder gezien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
Daggla, is dat je vriendin? Wat een mooie vrouw zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |