Ben toch hulpvaardig, lief joodje van me. Is de enige tijd die ik weet voor MotD.quote:Op zondag 20 september 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe eens hulpvaardiger, blauwe kakkerlak.
DLNAquote:Op maandag 21 september 2009 07:56 schreef Breach het volgende:
Luitjes, help mij eens met het volgende probleem. Ik wil series/films, die ik digitaal heb, kijken op mijn tv.
Nu zijn daar een aantal oplossingen voor, ik weet dat Prosac bijvoorbeeld zo'n mediaplayer heeft. Wat is nou de meest handige oplossing..?
PS3.quote:Op maandag 21 september 2009 07:56 schreef Breach het volgende:
Luitjes, help mij eens met het volgende probleem. Ik wil series/films, die ik digitaal heb, kijken op mijn tv.
Nu zijn daar een aantal oplossingen voor, ik weet dat Prosac bijvoorbeeld zo'n mediaplayer heeft. Wat is nou de meest handige oplossing..?
Zo'n mediaplayer is handig, maar als je pc dicht genoeg bij je tv staat, kun je eventueel een kabel tussen beide verbinden en je tv aanmerken als 2e scherm.quote:Op maandag 21 september 2009 07:56 schreef Breach het volgende:
Heb UFC bij mn ouders laten liggen, dus kan pas zaterdag kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef sjimz het volgende:
Breach, heb je UFC 103 en TUF 10 e1 al gezien trouwens?
Je moet het ook even aankondingen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gefeliciteerd toma!
Toen ik jarig was had maar 1 iemand me gefeliciteerd hierLaat wel weer zien wie je echte vrienden zijn.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Robinhoo het volgende:Enge kat 18 september
Naja nog gefeliciteerd.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je moet het ook even aankondingen.
quote:
Dat was wel heel sneaky zeg.quote:
Ja puh, ik dacht dat jullie wel elke dag in de profielen keken of de verjaardagen van users in je agenda zetten ofzo...quote:
Toma kondigde het gisteren dan ook heel sneaky tussen de regels door aan.quote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gefeliciteerd toma!
Toen ik jarig was had maar 1 iemand me gefeliciteerd hierLaat wel weer zien wie je echte vrienden zijn.
Ja, stik er dan maar in hoor, dan vergeet ik het volgend jaar ook nietquote:
Jij bent toch wel van dat geen woorden, maar daden? Blijkbaar niet dus.quote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef Kopbal het volgende:
En iedereen hier in dit topic alvast gefeliciteerd. Heb ik dat alvast gehad.
Straks werken, zo hard geen zin in
Tot februari m'n tijd uitzitten in een magazijn waar ik hersenloos werk ga doen, ik heb wel eens betere vooruitzichten gehad inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij bent toch wel van dat geen woorden, maar daden? Blijkbaar niet dus.
Je bent serieus niet de eerstequote:Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Prosac het volgende:
Alvast gefeliciteerd voor volgend jaar EnGCatjuh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |