quote:Op zondag 20 september 2009 15:28 schreef RayMania het volgende:
De enige plek waar de twee clubs uit het Noorden nog bovenaan op staan is op de landkaart.
Ik moet toch iéts verzinnen manquote:
Maakt ie daar nou het Loser-teken?quote:
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 20 september 2009 15:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Maakt ie daar nou het Loser-teken?
RKCquote:Op zondag 20 september 2009 16:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat gaat er nog onder Groningen en Heerenveen
ach wat maakt het ook uitquote:Real heeft schuld van 327 miljoen
Goedzo mod!quote:
Ik hoorde gister rap das armas voorbij komen in de kroegquote:
Heb je mijn post nog gelezenquote:Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
To rearrange all these thoughts in a moment is suicide
Ja, La Rouxquote:
quote:
En je huiswerk dan?quote:
quote:
Joa ook wel netjes.quote:
Och, dat leren komt wel...quote:
Ja die ga ik hierna nog downloaden. En kijken welke ik 't leukst vind.quote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
sry hoor maar PESFIFA is gewoon stukken beter
Gefeliciteerd.quote:
Sucks. Hier hoef je 3x niet te komen met 8 uur melden, daarna krijg je n brief.quote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja, huiswerk. Morgen weer 8 uur melden omdat we een roosterwijziging hadden en ik dus bij het verkeerde lokaal stond, en daardoor was ik 10 sec te laat bij het goede lokaal.
Hier zetten ze je op de monitor en moet je je ergens melden en dan krijg je corvee.quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sucks. Hier hoef je 3x niet te komen met 8 uur melden, daarna krijg je n brief.
FIFA is beterquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Och, dat leren komt wel...
[..]
Ja die ga ik hierna nog downloaden. En kijken welke ik 't leukst vind.
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Sucks. Hier hoef je 3x niet te komen met 8 uur melden, daarna krijg je n brief.
quote:
Oooh kut.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier zetten ze je op de monitor en moet je je ergens melden en dan krijg je corvee.
Haha oke.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
FIFA is beterIk doe ook fifa.
Vanavond bruinsMorgen pas 12.45 beginnen dus nice
Heb je FIFA 10 al gespeeld? FIFA is PES gewoon voorbij gestreefd hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef pfaf het volgende:
Mensen die denken dat FIFA beter is dan PES...![]()
Priceless.
wtfquote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier zetten ze je op de monitor en moet je je ergens melden en dan krijg je corvee.
Nope. Ik kan me niet voorstellen dat FIFA PES echt voorbij is gegaan....quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb je FIFA 10 al gespeeld? FIFA is PES gewoon voorbij gestreefd hoor
Naar mijn mening welquote:Op zondag 20 september 2009 17:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope. Ik kan me niet voorstellen dat FIFA PES echt voorbij is gegaan....
Tja, bijna niemand meldt zich ook echt 's ochtends en ik denk dat ze dat tegen willen gaan. Toch wel zuur.quote:
Ik wacht even af hoe het met die input lag zit. Verder is het wel een stuk beter dan eerstquote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef pfaf het volgende:
Ik laat me verrassen. Vooralsnog wachten op PES2010 in november.
quote:
Die zijn echt niet goed meer. Aantal maanden terug nog ff wezen kijken bij ze. Maar is niet meer mijn ding.quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Mwhehe om 18:00 naar Osdorp Posse.
SCH komt vanavond op tv. En Fok maakt reclame voor hem.quote:Op zondag 20 september 2009 17:09 schreef Daniane het volgende:
Oke. waarom zie ik overal die advertentie van geboren in een verkeerd lichaam?
En dan wat zeggen over Dioquote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond het optreden van Lady Gaga bij de VMA's tof.
Wat is er mis met Twentequote:Op zondag 20 september 2009 17:19 schreef Breach het volgende:
[..]
[..]
Die zijn echt niet goed meer. Aantal maanden terug nog ff wezen kijken bij ze. Maar is niet meer mijn ding.
Ze hebben iets te vaak, iets teveel mazzel.quote:
Vandaag gewoon dik verdiend gewonnen?quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hebben iets te vaak, iets teveel mazzel.
Van wat ik op youtube hoor ben ik er ook niet weg van, maarja daarna even voetbal kijken en dan terug voor Balkan Beatz en nog wat.quote:Op zondag 20 september 2009 17:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Die zijn echt niet goed meer. Aantal maanden terug nog ff wezen kijken bij ze. Maar is niet meer mijn ding.
Mag dat niet?quote:
Zeg ik dat dan..quote:
Ja.quote:
quote:
Zoals tegen Sporting? Of Marseille? Of Heerenveen?quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hebben iets te vaak, iets teveel mazzel.
Leuke voorstukje...quote:
Nahhhh,quote:Op zondag 20 september 2009 18:15 schreef Houniet het volgende:
[17 - 10] Happy Hardcore - o.a. Lownoise Theo, Dune etc!1
Weet je, normaal vind ik die clipjes die jullie posten niet zo heel tof, maar dit is gewoon jeugdsentiment!quote:Op zondag 20 september 2009 18:15 schreef Houniet het volgende:
[17 - 10] Happy Hardcore - o.a. Lownoise Theo, Dune etc!1
Ik ga naar een discotheek/dancing of wat het ook isquote:
bijzaak inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2009 18:32 schreef Superheld het volgende:
Ah denk al, een lading aan smileys zal niet voor een avondje uit gaan zijn!
Speciaal voor jou Breach:quote:
Die is wel vet. Al wel een tijdje oud. Maar hij blijft geniaal. Die polonaise ookquote:
Rutger is echt cultquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 18:35 schreef Robinhoo het volgende:
Niet tegen Daniane zeggen he, straks wil ze mij niet meer.
quote:Op zondag 20 september 2009 19:01 schreef Houniet het volgende:
Fuck school, fuck voetbal, nieuwe set opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |