godverdomme.quote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_ben_kitty_lea.html
NFLquote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Superheld het volgende:
Er is echt geen flikker op tv, ongeïnspireerde bagger.
Gelukkig nog genoeg series die ik moet gaan kijken.
quote:
nee ik zit achter m'n bureau. Maar ik kreeg spontaan een stijve wiener schnitzel.quote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
. Je zit beneden bij je ouders?
quote:
Beagle op NL2quote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Superheld het volgende:
Er is echt geen flikker op tv, ongeïnspireerde bagger.
Gelukkig nog genoeg series die ik moet gaan kijken.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:38 schreef toma het volgende:
[..]
nee ik zit achter m'n bureau. Maar ik kreeg spontaan een stijve wiener schnitzel.
Maar die laatste is niet veel?quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Bananenman het volgende:
Ik kijk echt al de hele dag voetbal, het begint een beetje zielig te worden. Van Ajax naar de derby van Manchester (had ik opgenomen) naar Real Madrid en nu PSG - Lyon![]()
pHquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef RayMania het volgende:
Mijn God, dat Engels van Rob Geus.
"In my test, the PH (PEE HAA) is too high"
Doe niet zo verzuurd.quote:
Heerlijk vermaak. Dat troublegezin daarnetquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef RayMania het volgende:
Mijn God, dat Engels van Rob Geus.
"In my test, the PH (PEE HAA) is too high"
Met wat Engelse scholing had hij vast Pi Aids gezegdquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef RayMania het volgende:
Ik moet nog steeds lachen. Peee Haaa.
Put your handen up voor Pi Aids!quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met wat Engelse scholing had hij vast Pi Aids gezegd
Valt erg tegen, Ray.quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef RayMania het volgende:
Even kijken of GGG wat is. Joling & Gordon was hilarisch. Dat moet echt terugkomen.
Geen blindleggers?quote:
hehe dat heb ik ook, heerlijke foute humor.quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen blindleggers?
Ik denk dat ik binnenkort weer al die DVD's ga kijken. Kun je me serieus opvegen en dozen wel tissues geven.
Nah ja, tis niet dat zn humor weg is. Maar je hoeft niet meer aan het zuurstof zeg maar.quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen blindleggers?
Ik denk dat ik binnenkort weer al die DVD's ga kijken. Kun je me serieus opvegen en dozen wel tissues geven.
Haha, ik ken het.quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Bananenman het volgende:
Ik kijk echt al de hele dag voetbal, het begint een beetje zielig te worden. Van Ajax naar de derby van Manchester (had ik opgenomen) naar Real Madrid en nu PSG - Lyon![]()
"Kun jij niet lekker gaan spelen. Op de A2".quote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
hehe dat heb ik ook, heerlijke foute humor.
"Wat zit je toch ook slecht in elkaar dikke draak"
Dat je terugdenkt. Wát heb ik vandaag eigenlijk gedaan naast sport kijken en internet?quote:
Gisteren bij de plaatselijke vv voetbal gezien vanaf ongeveer 12 uur, daarna Heracles, AZ en Barca. Toen een gat in m'n geheugen gezopen, zodat ik van de nacht ook weinig meer weet en dus vandaag van 1 uur tot nu voetbal gekeken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat je terugdenkt. Wát heb ik vandaag eigenlijk gedaan naast sport kijken en internet?.
Ja, en bedankt. Nu moet ik weer verplicht 20 minuten kijken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef RayMania het volgende:
Ik ga echt helemaal stuk hier. Dat met die planten ook.
2:13 van het eerste filmpje. Echt hilarischquote:Op zondag 20 september 2009 22:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, en bedankt. Nu moet ik weer verplicht 20 minuten kijken.
Maar ik moet er ook serieus om lachen met tranen en alles erbij he.quote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
2:13 van het eerste filmpje. Echt hilarisch.
Dit is echt mijn humor. Dat ordinaire gedoe, dat boeren, die woordgrappen, die lach van Joling.quote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik moet er ook serieus om lachen met tranen en alles erbij he.
Bij mij is het vooral de woordgrappen en het eeuwige geklaag wat ik herken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is echt mijn humor. Dat ordinaire gedoe, dat boeren, die woordgrappen, die lach van Joling.
"Lekkere komkommer. Heeft moeder jullie gestuurd".
Ben toch hulpvaardig, lief joodje van me. Is de enige tijd die ik weet voor MotD.quote:Op zondag 20 september 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe eens hulpvaardiger, blauwe kakkerlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |